Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
-
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Kunne det ikke tænkes, at det kun er de klubber, der har været inde over CL i år? Der står også Sådan kunne over listen. Men ellers er det da grobund til at kalde jer dårligere FCK
Fan af Manchester United
Spurs er ellers i anden division
Uanset hvad så det tåbeligt, jeg vil hellere se Liverpool mod everton ind Liverpool mod PSG eller monaco.
Uanset hvad så det tåbeligt, jeg vil hellere se Liverpool mod everton ind Liverpool mod PSG eller monaco.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Fra BBC's rygtebørs: (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/gossip/)
"Sierra Leone are considering approaching Rhodri Giggs, the 35-year-old brother of Manchester United legend Ryan, to represent them at international level.
Full story: Sunday Mirror"
Hvis han skal til at rejse meget for at spille for Sierra Leone, må han hellere få ansat en anstandsdame el. lign, til konen/kæresten
"Sierra Leone are considering approaching Rhodri Giggs, the 35-year-old brother of Manchester United legend Ryan, to represent them at international level.
Full story: Sunday Mirror"
Hvis han skal til at rejse meget for at spille for Sierra Leone, må han hellere få ansat en anstandsdame el. lign, til konen/kæresten
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Den her dukkede lige op på min FB væg.
Mikkel
Mikkel
Til alle mine Man. United venner her på facebook... Hvad er der ske for jer..??? Jeg Har aldrig nogensinden set så lidt aktivitet med United Indblandet så længe jeg har været på facebook.... Haha
Det er fordi de fyrer den af på forummet her istedet.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Eller også fordi ingen forstod beskeden, som fremstår temmelig kryptisk...tue69 skrev:Det er fordi de fyrer den af på forummet her istedet.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Hvis du skrev noget, hvor jeg var i tvivl om hvorvidt det var fordi, du gerne vil sove i ske, så ville jeg også blive lettere tilbageholdendeLarsU skrev:Eller også fordi ingen forstod beskeden, som fremstår temmelig kryptisk...tue69 skrev:Det er fordi de fyrer den af på forummet her istedet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Hent Shelvey tilbage!
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 45
- Kontakt:
Synes faktisk det interview er rigtig godt, men man kan jo ikke forvente at en hjernetom troll kan andet end at hoppe med på anti-Bendtner vognen..Aquilani4 skrev:http://www.b.dk/livsstil/nicklas-bendtn ... -roere-mig
De sædvanlige floskler fra Bænkner.
- Bellamy_fever
må så sige at jeg syntes heller ikke specielt om det... nu er jeg måske også Bendtner hater.. det ved jeg ikke, jeg er ihvertfald ikke pro-Bendtner, men om jeg er direkte hater kan jeg ikke sige, MEN, jeg syntes artiklen er endnu engang hylden om at det er andres skyld, det kan da godt være at han er en voksen mand og selv må tage sine beslutninger, men så er han da vel også en voksen mand der selv må tage konsekvensen af sine handlinger... han har skrevet en kontrakt, og ønsker Arsenal at sælge ham fordi han render og skaber sig og intet giver til klubben så har de ret til det, ønsker de så pludselig ikke at sælge ham fordi de ingen bedre alternativer har så er det også ok.
jeg forstår hans situation om at tanken om at miste sin mor for så at få at vide at hun var helbredt skulle fejres, men sritkørsel kan ALDRIG forsvares, på nogen måde.
Jeg kunne følge hans punkter, hvis det ikke var fordi Bendtner selv FLERE gange har sabt problemer FOR SIG SELV, der er jo ikke tale om et enkelt tilfælde hist og her, der er tale om kontinuerligt opførsel på kanten til det arrogante og selvfede (personligt elsker jeg dem der er selvfede og selvsikre.. såfremt de har noget at have det i) og det kan Bendtner altså bare ikke tillade sig for han er IKKE et fodbold ikon, han er en (internationalt set) middelmådig spiller, som på sit BEDSTE kan klare sig rigtig godt, men så heller ikke mere.
anyways. Det er nok smag og behag, Jeg er ikke pro Bendtner grundet hans handlinger... sjovt har ejg et godt øje til en Balotelli fordi han ER sku fænomenal med en bold, Zlatan kan jeg også til dels godt lide for sin selvsikre attitude som han beviser.... Bendtner er for mig bare en komma i historien der har VOLDSOMT travlt med at råbe/skrige/skabe sig i et forsøg på at bilde verden ind at han er en bad boy fodbold ikon.
jeg forstår hans situation om at tanken om at miste sin mor for så at få at vide at hun var helbredt skulle fejres, men sritkørsel kan ALDRIG forsvares, på nogen måde.
Jeg kunne følge hans punkter, hvis det ikke var fordi Bendtner selv FLERE gange har sabt problemer FOR SIG SELV, der er jo ikke tale om et enkelt tilfælde hist og her, der er tale om kontinuerligt opførsel på kanten til det arrogante og selvfede (personligt elsker jeg dem der er selvfede og selvsikre.. såfremt de har noget at have det i) og det kan Bendtner altså bare ikke tillade sig for han er IKKE et fodbold ikon, han er en (internationalt set) middelmådig spiller, som på sit BEDSTE kan klare sig rigtig godt, men så heller ikke mere.
anyways. Det er nok smag og behag, Jeg er ikke pro Bendtner grundet hans handlinger... sjovt har ejg et godt øje til en Balotelli fordi han ER sku fænomenal med en bold, Zlatan kan jeg også til dels godt lide for sin selvsikre attitude som han beviser.... Bendtner er for mig bare en komma i historien der har VOLDSOMT travlt med at råbe/skrige/skabe sig i et forsøg på at bilde verden ind at han er en bad boy fodbold ikon.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Passer det, at Messi er ude i 2 måneder?
-
Det ved jeg ikke, men gider du ikke sige til, når du finder ud af det?Aarhus skrev:Passer det, at Messi er ude i 2 måneder?
Fan af Manchester United
-
- Alder: 32
Som en af ganske få nuværende og tidligere Man Utd spillere har jeg rent faktisk enorm respekt og sympati for David Beckham. Jeg synes, at han næsten altid har optrådt professionelt og repræsenteret sig selv, de klubber han spillede for og hans land med ære. Derfor kan jeg også sagtens anerkende, at det kan være fuldt fortjent, hvis han slåes til ridder.
Men. Som det også nævnes i nedenstående blog, så er hans bidrag minimalt i forhold til Kenny Dalglish'. Det var Mr. Fergusons i øvrigt også, da han blev adlet. Jeg har aldrig forstået forbigåelsen af Kenny Dalglish. Der må ligge noget politisk bag.
http://metro.co.uk/2013/11/11/why-it-is ... n-4181433/
Men. Som det også nævnes i nedenstående blog, så er hans bidrag minimalt i forhold til Kenny Dalglish'. Det var Mr. Fergusons i øvrigt også, da han blev adlet. Jeg har aldrig forstået forbigåelsen af Kenny Dalglish. Der må ligge noget politisk bag.
Kloppite
margaret thatchertexy skrev:Som en af ganske få nuværende og tidligere Man Utd spillere har jeg rent faktisk enorm respekt og sympati for David Beckham. Jeg synes, at han næsten altid har optrådt professionelt og repræsenteret sig selv, de klubber han spillede for og hans land med ære. Derfor kan jeg også sagtens anerkende, at det kan være fuldt fortjent, hvis han slåes til ridder.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them