Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » fredag, 01. nov, 2013 16:28

Kunne det ikke tænkes, at det kun er de klubber, der har været inde over CL i år? Der står også Sådan kunne over listen. Men ellers er det da grobund til at kalde jer dårligere FCK ;)
Fan af Manchester United

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 01. nov, 2013 18:12

Spurs er ellers i anden division :P

Uanset hvad så det tåbeligt, jeg vil hellere se Liverpool mod everton ind Liverpool mod PSG eller monaco.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. nov, 2013 08:44

Fra BBC's rygtebørs: (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/gossip/)

"Sierra Leone are considering approaching Rhodri Giggs, the 35-year-old brother of Manchester United legend Ryan, to represent them at international level.
Full story: Sunday Mirror"

Hvis han skal til at rejse meget for at spille for Sierra Leone, må han hellere få ansat en anstandsdame el. lign, til konen/kæresten ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » torsdag, 07. nov, 2013 15:20

Den her dukkede lige op på min FB væg.

Mikkel
Til alle mine Man. United venner her på facebook... Hvad er der ske for jer..??? Jeg Har aldrig nogensinden set så lidt aktivitet med United Indblandet så længe jeg har været på facebook.... Haha

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Indlæg af tue69 » torsdag, 07. nov, 2013 15:23

Det er fordi de fyrer den af på forummet her istedet.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » torsdag, 07. nov, 2013 20:31

tue69 skrev:Det er fordi de fyrer den af på forummet her istedet.
Eller også fordi ingen forstod beskeden, som fremstår temmelig kryptisk...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » fredag, 08. nov, 2013 15:22

LarsU skrev:
tue69 skrev:Det er fordi de fyrer den af på forummet her istedet.
Eller også fordi ingen forstod beskeden, som fremstår temmelig kryptisk...
Hvis du skrev noget, hvor jeg var i tvivl om hvorvidt det var fordi, du gerne vil sove i ske, så ville jeg også blive lettere tilbageholdende ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » søndag, 10. nov, 2013 11:06

http://www.b.dk/livsstil/nicklas-bendtn ... -roere-mig

De sædvanlige floskler fra Bænkner.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 10. nov, 2013 13:48

Aquilani4 skrev:http://www.b.dk/livsstil/nicklas-bendtn ... -roere-mig

De sædvanlige floskler fra Bænkner.
Synes faktisk det interview er rigtig godt, men man kan jo ikke forvente at en hjernetom troll kan andet end at hoppe med på anti-Bendtner vognen..

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 10. nov, 2013 15:24

må så sige at jeg syntes heller ikke specielt om det... nu er jeg måske også Bendtner hater.. det ved jeg ikke, jeg er ihvertfald ikke pro-Bendtner, men om jeg er direkte hater kan jeg ikke sige, MEN, jeg syntes artiklen er endnu engang hylden om at det er andres skyld, det kan da godt være at han er en voksen mand og selv må tage sine beslutninger, men så er han da vel også en voksen mand der selv må tage konsekvensen af sine handlinger... han har skrevet en kontrakt, og ønsker Arsenal at sælge ham fordi han render og skaber sig og intet giver til klubben så har de ret til det, ønsker de så pludselig ikke at sælge ham fordi de ingen bedre alternativer har så er det også ok.

jeg forstår hans situation om at tanken om at miste sin mor for så at få at vide at hun var helbredt skulle fejres, men sritkørsel kan ALDRIG forsvares, på nogen måde.

Jeg kunne følge hans punkter, hvis det ikke var fordi Bendtner selv FLERE gange har sabt problemer FOR SIG SELV, der er jo ikke tale om et enkelt tilfælde hist og her, der er tale om kontinuerligt opførsel på kanten til det arrogante og selvfede (personligt elsker jeg dem der er selvfede og selvsikre.. såfremt de har noget at have det i) og det kan Bendtner altså bare ikke tillade sig for han er IKKE et fodbold ikon, han er en (internationalt set) middelmådig spiller, som på sit BEDSTE kan klare sig rigtig godt, men så heller ikke mere.

anyways. Det er nok smag og behag, Jeg er ikke pro Bendtner grundet hans handlinger... sjovt har ejg et godt øje til en Balotelli fordi han ER sku fænomenal med en bold, Zlatan kan jeg også til dels godt lide for sin selvsikre attitude som han beviser.... Bendtner er for mig bare en komma i historien der har VOLDSOMT travlt med at råbe/skrige/skabe sig i et forsøg på at bilde verden ind at han er en bad boy fodbold ikon.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Indlæg af Aarhus » mandag, 11. nov, 2013 14:42

Passer det, at Messi er ude i 2 måneder?

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 11. nov, 2013 14:57

Aarhus skrev:Passer det, at Messi er ude i 2 måneder?
Det ved jeg ikke, men gider du ikke sige til, når du finder ud af det?
Fan af Manchester United

elpistolero7
Alder: 32

Indlæg af elpistolero7 » mandag, 11. nov, 2013 14:59

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 11. nov, 2013 21:30

Som en af ganske få nuværende og tidligere Man Utd spillere har jeg rent faktisk enorm respekt og sympati for David Beckham. Jeg synes, at han næsten altid har optrådt professionelt og repræsenteret sig selv, de klubber han spillede for og hans land med ære. Derfor kan jeg også sagtens anerkende, at det kan være fuldt fortjent, hvis han slåes til ridder.

Men. Som det også nævnes i nedenstående blog, så er hans bidrag minimalt i forhold til Kenny Dalglish'. Det var Mr. Fergusons i øvrigt også, da han blev adlet. Jeg har aldrig forstået forbigåelsen af Kenny Dalglish. Der må ligge noget politisk bag.

http://metro.co.uk/2013/11/11/why-it-is ... n-4181433/
Kloppite

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 50

Indlæg af Hekkem » mandag, 11. nov, 2013 21:57

texy skrev:Som en af ganske få nuværende og tidligere Man Utd spillere har jeg rent faktisk enorm respekt og sympati for David Beckham. Jeg synes, at han næsten altid har optrådt professionelt og repræsenteret sig selv, de klubber han spillede for og hans land med ære. Derfor kan jeg også sagtens anerkende, at det kan være fuldt fortjent, hvis han slåes til ridder.

Men. Som det også nævnes i nedenstående blog, så er hans bidrag minimalt i forhold til Kenny Dalglish'. Det var Mr. Fergusons i øvrigt også, da han blev adlet. Jeg har aldrig forstået forbigåelsen af Kenny Dalglish. Der må ligge noget politisk bag.

http://metro.co.uk/2013/11/11/why-it-is ... n-4181433/
margaret thatcher
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar