Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » mandag, 20. aug, 2007 00:01

Hold da kæft en kamp, 3-5 sejr til Sevilla, og enda i Madrid, og mon ikke detr er den mest elendige debut jeg nogensinde har set af en spiller(Pepe), han slutter jo lige af med et rødt kort til som prikken over i´et til sit straffe tidligere i kampen :lol: .Og han spyttede åbenbart på en modstander i sidste (trænings) :roll: kamp, sagde kommentatorene
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 20. aug, 2007 08:07

Thommo skrev:Hold da kæft en kamp, 3-5 sejr til Sevilla, og enda i Madrid, og mon ikke detr er den mest elendige debut jeg nogensinde har set af en spiller(Pepe), han slutter jo lige af med et rødt kort til som prikken over i´et til sit straffe tidligere i kampen :lol: .Og han spyttede åbenbart på en modstander i sidste (trænings) :roll: kamp, sagde kommentatorene
Det var så ikke helt en debut - hjemmebane debut, kan man bedre kalde det.Han var også med da holdene i sidste uge mødtes. Her gjorde han det ganske habilt. Igår lignede han en hund i et spil kegler. Han virkede ikke som en klasseforsvarsspiller til €28 mio i går. Mon ikke Christoph Metzelder vil have noget lettere til at få spilletid fra start fremover.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel » mandag, 20. aug, 2007 09:12

Rasmus skrev:
Mikkel skrev:Jeg synes altså ikke toppen i Tyskland er så svag ift. Italien, som I gør det til.
Jeg vil nu alligevel insistere. Bayern er i en klasse for sig, men på papiret er der altså langt ned til Schalke og Werder, som jeg mener er første udfordrene. Stuttgart kan jeg ikke se lave sådan en sæson én gang til.

Dog er jeg enig så langt, at serie A stadig er lidt groggy efter Calciopoli-skandalen, men der er stadig langt ned til Bundesligaen, som jeg nu også mener er faldet i kvalitet i de senere år. Faktisk mener jeg også, at den franske liga har overhalet Bundesligaen på UEFA's-rangliste.

Juventus vil snart være tilbage for fuld styrke, og Milan et oldboys-hold? Rigtigt, de er sgu ved at være for gamle mange af dem, men alligevel ikke ældre end de beklageligvis havde held til at gå hele vejen til finalen i Athen i maj og få revence for Istanbul. I samme sæson blev de kun nr. 4 i serie A. Inter har et verdensklassemandskab om du kan lide dem eller ej, det er hævet over enhver tvivl, og Romas trup fejler heller intet. I feltet efter vil jeg tillade mig at hævde, at klubber som Fiorentina, Lazio og Palermo er bedre end eksempelvis HSV, Leverkusen og Hertha. Vi skal heller ikke længere tilbage end sidste sommer, siden en italiensk trup bestående af 23 serie A-spillere (hvoraf kun reservekeeperne blev på bænken hele turneringen) blev verdensmestre i at spille fodbold. Det siger vel også et eller andet?
:flag13:
Just the fax ma'am. Just the fax.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 20. aug, 2007 09:45

Rasmus skrev:Vi burde sgu stifte et parti, Hekse!
Jeps, og burde stille op til Forumvalget
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » mandag, 20. aug, 2007 17:16

Mikkel skrev: :flag13:
Billede
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Shankly

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Shankly » mandag, 20. aug, 2007 19:05

Thommo skrev:Hold da kæft en kamp, 3-5 sejr til Sevilla, og enda i Madrid, og mon ikke detr er den mest elendige debut jeg nogensinde har set af en spiller(Pepe), han slutter jo lige af med et rødt kort til som prikken over i´et til sit straffe tidligere i kampen :lol: .Og han spyttede åbenbart på en modstander i sidste (trænings) :roll: kamp, sagde kommentatorene
Jeg antager du ikke så Woodgates real debut. Først et selvmål og så et rødt kort, det giver Pepe kamp til stregen når det kommer til mindeværdige debutter.

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel » mandag, 20. aug, 2007 19:24

Rasmus skrev:
Mikkel skrev: :flag13:
Billede
Du får et stort kram for at bringe et billede af min all-time favourite. :P
Det trækker dog gevaldigt ned, at billedet stammer fra hans Inter-periode. :twisted:
Just the fax ma'am. Just the fax.

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » mandag, 20. aug, 2007 20:24

Hekkem skrev:
Thommo skrev:Hold da kæft en kamp, 3-5 sejr til Sevilla, og enda i Madrid, og mon ikke detr er den mest elendige debut jeg nogensinde har set af en spiller(Pepe), han slutter jo lige af med et rødt kort til som prikken over i´et til sit straffe tidligere i kampen :lol: .Og han spyttede åbenbart på en modstander i sidste (trænings) :roll: kamp, sagde kommentatorene
Det var så ikke helt en debut - hjemmebane debut, kan man bedre kalde det.Han var også med da holdene i sidste uge mødtes. Her gjorde han det ganske habilt. Igår lignede han en hund i et spil kegler. Han virkede ikke som en klasseforsvarsspiller til €28 mio i går. Mon ikke Christoph Metzelder vil have noget lettere til at få spilletid fra start fremover.
Bestemt ikke enig. Synes han virkede meget usikker også i det første opgør og forstår intet af at han kostede 28 mio Euro. Helt absurt. Han er desuden ikke spillet landsholdet.
Drenthe tror jeg dog er et godt køb og hvilket mål igår. Ren Sedorff.
Tror også Snejder er et godt køb. Ham og Guti på midten tror jeg ville være en god midter akse. Guti defensiv, Snejder offensiv.

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » mandag, 20. aug, 2007 22:08

Forøvrigt nogen der ved om Lee Bowyer er skadet? har ham på mit drømmehold.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 21. aug, 2007 00:04

Mikkel skrev:Det trækker dog gevaldigt ned, at billedet stammer fra hans Inter-periode. :twisted:
Åh, ja. Pudsigt - og særdeles tilfældigt.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 21. aug, 2007 00:06

Anders B skrev:Forøvrigt nogen der ved om Lee Bowyer er skadet? har ham på mit drømmehold.
Jeg tror det ikke. Mener bestemt, han startede på Westhams bænk i weekenden (åbenbart uden at komme i aktion, når du spørger sådan).
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » tirsdag, 21. aug, 2007 16:17

Rasmus skrev:
Anders B skrev:Forøvrigt nogen der ved om Lee Bowyer er skadet? har ham på mit drømmehold.
Jeg tror det ikke. Mener bestemt, han startede på Westhams bænk i weekenden (åbenbart uden at komme i aktion, når du spørger sådan).
ja, han var desværre ikke i aktion. Ville ellers mene han er fast mand. Han må være små-skadet så.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 21. aug, 2007 22:29

Mikkel skrev:
Rasmus skrev:
Mikkel skrev: :flag13:
Billede
Du får et stort kram for at bringe et billede af min all-time favourite. :P
Det trækker dog gevaldigt ned, at billedet stammer fra hans Inter-periode. :twisted:
Hvem er han??
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 21. aug, 2007 22:33

jørgen lk skrev:
Mikkel skrev:
Rasmus skrev:
Mikkel skrev: :flag13:
Billede
Du får et stort kram for at bringe et billede af min all-time favourite. :P
Det trækker dog gevaldigt ned, at billedet stammer fra hans Inter-periode. :twisted:
Hvem er han??
Roberto Baggio .. 8-)
Billede

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 21. aug, 2007 22:38

Baggio - det jeg elsker ham for er hans straffesparksteknik - mod brasserne i VM-finalen 1994 :D
Var dog knap så fascineret af hans pony-tale, eller hvad man nu skal kalde det.............
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Besvar