Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
-
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 36
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
hehe, den her kan jeg godt lide...
selvom jeg egentlig intet har mod arsenal...
Og de sidste to sæsoner kunne det ligeså godt være os. Men det er det nye. Der er så mange der bruger det som et del af deres argument for hvorfor de skulle have vundet kampen. Possesion er overvurderet.Tom_Jorsal skrev:
hehe, den her kan jeg godt lide...
selvom jeg egentlig intet har mod arsenal...
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
Men nu er det jo sådan, at det for det meste er det hold der har mest possession som vinder. Ikke hver gang, men i ca. 65-70 pct. af kampene (i hvert fald i PL).
Det er hvad man gør med bolden der er afgørende, hvilket du selvfølgelig også er enig med mig i AJ (det var altså ikke et argument mod din statistik).
Helt enig Alonso. Det er jo nok - bl.a. - det der går galt i de 30 pct. af tilfældene hvor det andet hold vinder. At det hold med boldbesiddelsen ikke udnytter den klogt nok.
Capello ret så meget på frierfødder efter kun lidt over et halvt år som russisk landstræner.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... again.htmlThe Premier League is absolutely fascinating. I am available and would be flattered to be linked with jobs in this league.
http://www.101greatgoals.com/gvideos/to ... -all-time/
4 tidligere LFC 'ere på listen , alle fire er uden tvivl listen værdig, deres pris taget i betragtning . Veron formår at ramme listen 2 gange
Synes måske downing er lidt hård da han begynder at gøre det fornuftig . Dog er 20 mil pund selvfølgelig for meget ... Men hvis han skal på hvor er så fks en Owen hargreves fra Bayern til United ?
Men okay det er selvfølgelig også bare en liste fra 101greatgoals.com , og intet andet
4 tidligere LFC 'ere på listen , alle fire er uden tvivl listen værdig, deres pris taget i betragtning . Veron formår at ramme listen 2 gange
Synes måske downing er lidt hård da han begynder at gøre det fornuftig . Dog er 20 mil pund selvfølgelig for meget ... Men hvis han skal på hvor er så fks en Owen hargreves fra Bayern til United ?
Men okay det er selvfølgelig også bare en liste fra 101greatgoals.com , og intet andet
-
Hargreaves var rimelig god i 07/08 sæsonen og var mere eller mindre en fast bestanddel af et hold, der vandt 3 pokaler.
Fan af Manchester United
Jeg synes faktisk ikke Carroll er et dårligere køb end Torres.Salle skrev:http://www.101greatgoals.com/gvideos/to ... -all-time/
Torres kostede meget mere end Carroll, hvilket også er den eneste grund til at har fået mere spilletid end Carroll har for os. Vi har erkendt at vi ikke rigtig kan bruge Carroll og er villige til at sælge med et betydeligt tab. Hvor imod Chelsea, på grund af prisen, insisterer på at få Torres til at fungere.
Jeg er sikker på at hvis vi havde været lige så stædige som Chelsea, og givet Carroll lige så meget spilletid som Torres har fået, så havde Carroll også scoret mindst lige så mange mål.
Palermos managerhistorie over de seneste to år:
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Februar 2011: Fyrer Delio Rossi og hyrer Serse Cosmi
April 2011: Fyrer Serse Cosmi og henter Delio Rossi tilbage
Juni 2011: Fyrer Delio Rossi og hyrer Stefano Pioli
August 2011: Fyrer Stefano Pioli (han havde ikke engang ledet dem i en kamp endnu!) og hyrer Devis Mangia
December 2011: Fyrer Devis Mangia og hyrer Bortolo Mutti
Maj 2012: Fyrer Bortolo Mutti og hyrer Giuseppe Sannino
September 2012: Fyrer Giuseppe Sannino og hyrer Gian Piero Gasperini
Februar 2013: Fyrer Gian Piero Gasperini og hyrer Alberto Malesani
Februar 2013 (samme måned som sidste fyring - efter 3 kampe under den nye manager): Fyrer Alberto Malesani og henter Gian Piero Gasperini tilbage
To år, ni trænerfyringer. Gennemsnitstid på posten (løs udregning): Knap tre måneder.
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Jeg mangler ord, så jeg nøjes med denne her:
Held og lykke til Gasperini. Igen. Har han ikke lært, at man aldrig skal gå tilbage til en fuser?
Februar 2011: Fyrer Delio Rossi og hyrer Serse Cosmi
April 2011: Fyrer Serse Cosmi og henter Delio Rossi tilbage
Juni 2011: Fyrer Delio Rossi og hyrer Stefano Pioli
August 2011: Fyrer Stefano Pioli (han havde ikke engang ledet dem i en kamp endnu!) og hyrer Devis Mangia
December 2011: Fyrer Devis Mangia og hyrer Bortolo Mutti
Maj 2012: Fyrer Bortolo Mutti og hyrer Giuseppe Sannino
September 2012: Fyrer Giuseppe Sannino og hyrer Gian Piero Gasperini
Februar 2013: Fyrer Gian Piero Gasperini og hyrer Alberto Malesani
Februar 2013 (samme måned som sidste fyring - efter 3 kampe under den nye manager): Fyrer Alberto Malesani og henter Gian Piero Gasperini tilbage
To år, ni trænerfyringer. Gennemsnitstid på posten (løs udregning): Knap tre måneder.
Jeg mangler ord, så jeg nøjes med denne her:
Held og lykke til Gasperini. Igen. Har han ikke lært, at man aldrig skal gå tilbage til en fuser?
Gotta "love" Palermos tyran, han bringer da lidt kulør på fodbolden.Aarde skrev:Palermos managerhistorie over de seneste to år:
?
P.S elsker faktisk ikke Palermos tyran, har ondt af Palermo fans, for at have en hjernedød præsident. Men det han bringer ubetinget kulør på fodbold verdenen. Har før tænkt, da Palermo var i overskrifterne, at SAMTLIGE managers burde stå sammen og sige nej, til den idiot klub. Snittet er vel 3½-4 måneder de sidste 3 år, det er idioti. Og præs må udelukkende have klubben for at promovere sig selv.....På ondt og ondt(ingen stavefejl)
Verden er smask fuld af hyklere....
FC Trekanten!!!!!! Jamen har de fået jord i hovedet, og dernæst fået noget gift, eller noget tungt i hovedet. Troede reelt det var en god joke, men det er den frygtelige sandhed. DBU, bør nedlægge veto.
Gider faktisk ikke argumentere for hvorfor et veto er indlysende......Trekanten...... Jamen
Gider faktisk ikke argumentere for hvorfor et veto er indlysende......Trekanten...... Jamen
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Hvis alternativet for klubberne er at gå konkurs eller at stille og roligt bevæge sig ned af i liga rækkerne, så kan jeg ikke se hvad der er galt i det. Herfølge og Køge slog sig også sammen.
Fan af Manchester United
http://politiken.dk/sport/fodbold/serie ... -sig-selv/
Ja man skal vel smede, mens jernet er varmt. Der er jo ingen grund til at vente til at man er gået på pension, og eftertiden vurderer en værdig til en statue.
Ja man skal vel smede, mens jernet er varmt. Der er jo ingen grund til at vente til at man er gået på pension, og eftertiden vurderer en værdig til en statue.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Rygterne går på, at de vil søge at forstærke spillertruppen med en "brazilian" Det skulle fremme adgangen til målområdet.Thommo skrev:FC Trekanten!!!!!! Jamen har de fået jord i hovedet, og dernæst fået noget gift, eller noget tungt i hovedet. Troede reelt det var en god joke, men det er den frygtelige sandhed. DBU, bør nedlægge veto.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Brug din magt som forbruger.