Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Re: Dagens Kampe
Matarazzi burde nok kigge lidt mere ned af.
Den bussemand var lidt for tydelig
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 35
Haha jaHæske skrev:Matarazzi burde nok kigge lidt mere ned af.
Utroligt at flere af dem skal skabe sig sådan under nationalmelodien. Altså lukkede øjne, lidende ansigt osv.
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.
Efter en tam og kedelig kamp mellen Rumænien og Frankrig, må man til gengæld sige at der er tempo på i den her kamp
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
Fuck hvor latterligt den ikke bliver dømt
Hvordan kan en spiller der ligger udenfor banen være en del af spillet som Helveg siger det - en mere tydelig offsivt kan man ikke finde efter min menigBelloni skrev:Fuck hvor latterligt den ikke bliver dømt
Dickieboy spiller ellers en god kamp
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
Bagefter forsøger Toni at smide sig til et straffe. Klynkerøve!
Desværre dømmer dommeren forkert ved målet, men rart at det for en gangs skyld går udover italienerne.
Flot mål til 2-0 og godt lagt af af Dickie.
Desværre dømmer dommeren forkert ved målet, men rart at det for en gangs skyld går udover italienerne.
Flot mål til 2-0 og godt lagt af af Dickie.
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.
Lort!
Flot mål ellers..
Forbandede pis og lort
Flot mål ellers..
Forbandede pis og lort
- Alex Brockins
Kuyt spiller rigtig godt. Det er ikke så tit, man hører mig sige det.
Best in the world at everything I do.
Godt med en Sneijder kasse og assist til mit drømmehold
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
Ikke dårligt. Har du også haft Pepe? For så fører du da stort.Pongolle skrev:Godt med en Sneijder kasse og assist til mit drømmehold
Nope, vidst den eneste jeg har haft lidt succes medvorstrup skrev:Ikke dårligt. Har du også haft Pepe? For så fører du da stort.Pongolle skrev:Godt med en Sneijder kasse og assist til mit drømmehold
+ Heitinga og Grosso vel giver minus
Vosse du har vel en del spillere fra sverige og østrigvorstrup skrev:Ikke dårligt. Har du også haft Pepe? For så fører du da stort.Pongolle skrev:Godt med en Sneijder kasse og assist til mit drømmehold
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
Ikke en eneste. Lorte lande. Det eneste gode der er kommet fra disse land er... MIG!hansilivlykke skrev:Vosse du har vel en del spillere fra sverige og østrigvorstrup skrev:Ikke dårligt. Har du også haft Pepe? For så fører du da stort.Pongolle skrev:Godt med en Sneijder kasse og assist til mit drømmehold