Tænkte nok der ville komme en lille kærlighedserklæring fra DaBonksDaBonks skrev:Min pinlige affære on-the-side: I love Robbie KeanePongolle skrev:Godt scoret af Keane
Berbatov kunne sku ha' ajgjort det
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ja, det skulle han. Chancen kommer hurtigt, men han får næsten hele målet foran sig.Pongolle skrev:Godt scoret af Keane
Underholdende kamp.
Can't help it.El Jefecito skrev:Tænkte nok der ville komme en lille kærlighedserklæring fra DaBonksDaBonks skrev:Min pinlige affære on-the-side: I love Robbie KeanePongolle skrev:Godt scoret af Keane
Fedt at Chelsea taber point efter en vanvittig kamp. Aftenenes resultater betyder bare at vi nu har endnu flere grunde til at vinde over Scum på søndag. Vi kan muligvis hente Chelsea og samtidig må vi for alt i verden forhindre Scum i at tage mesterskabet.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Nu er Keane jo også gammel Liverpool-fan, så der er skam ikke noget forgjort i at holde en lille smule af ham..!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Mange tak for sympatienLarsU skrev:Nu er Keane jo også gammel Liverpool-fan, så der er skam ikke noget forgjort i at holde en lille smule af ham..!
Kom så Vejle, riv hele lortet ned...
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Da der stod 3-1 igår aftes mellem de to London hold der troede jeg kampen var slut.
Men ak ja godt kommet igen af Spurs, i en ganske underholdene kamp.
Bare nitten ham den gode Keane ikke fik den sidste sparket ind.
Mener du ikke den Berbatov brænder helt til sidst??Hæske skrev:Da der stod 3-1 igår aftes mellem de to London hold der troede jeg kampen var slut.
Den kæmpe giga store chance
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
potato potato...Belloni skrev:Mener du ikke den Berbatov brænder helt til sidst??Hæske skrev:Da der stod 3-1 igår aftes mellem de to London hold der troede jeg kampen var slut.
Den kæmpe giga store chance
Men jo
Tænk hvad det kunne blive for Spurs, hvis de kunne forsvare
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
3 point til de røde......
og til de grønneUltra skrev:3 point til de røde......
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Næstved...nrg skrev:og til de grønneUltra skrev:3 point til de røde......
Yes sir!Ultra skrev:Næstved...nrg skrev:og til de grønneUltra skrev:3 point til de røde......
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.