Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. apr, 2019 10:45

texy skrev:Som jeg husker det, så var der flere i FA Cup kamp-tråden, da vi mødte Wolves ude, som konkluderede ovenpå vores knebne nederlag, at vores unge spillere ikke var gode nok, når de ikke kunne vinde den den kamp.

Hvad skal man så konkludere i forhold til Man Utds trup?

Jeg synes, at Wolves gang på gang viser, at de er et uhyre stærkt mandskab. Og reelt virker det efterhåneden imponerende, at vi var så tæt på med et B/C hold, der slet ikke var sammenspillet.
det er lidt off-topic, men den FA-cup kamp ville have været svær at vinde for A-kæden*, så der er godt nok høje krav til de unge gutter. :o

Men ja, dejligt med pointtab tab til de Forkerte Røde, de må meget gerne have ryggen imod CL muren når de møder Abu Dhabi F.C

*Wolves havde for nyligt nuppet 3 point imod Man City og deres liga placering og gode resultater imod de bedste hold gjorde at Wolves havde en reel mulighed for at komme i FA-cup finalen. Og de havde fyrværkerishow inden kampen og alt muligt, de satsede på FA Cuppen. Og ja de er nået til semien indtil videre.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » onsdag, 03. apr, 2019 11:22

Filos of Isk skrev:
texy skrev:Som jeg husker det, så var der flere i FA Cup kamp-tråden, da vi mødte Wolves ude, som konkluderede ovenpå vores knebne nederlag, at vores unge spillere ikke var gode nok, når de ikke kunne vinde den den kamp.

Hvad skal man så konkludere i forhold til Man Utds trup?

Jeg synes, at Wolves gang på gang viser, at de er et uhyre stærkt mandskab. Og reelt virker det efterhåneden imponerende, at vi var så tæt på med et B/C hold, der slet ikke var sammenspillet.
det er lidt off-topic, men den FA-cup kamp ville have været svær at vinde for A-kæden*, så der er godt nok høje krav til de unge gutter. :o

Men ja, dejligt med pointtab tab til de Forkerte Røde, de må meget gerne have ryggen imod CL muren når de møder Abu Dhabi F.C

*Wolves havde for nyligt nuppet 3 point imod Man City og deres liga placering og gode resultater imod de bedste hold gjorde at Wolves havde en reel mulighed for at komme i FA-cup finalen. Og de havde fyrværkerishow inden kampen og alt muligt, de satsede på FA Cuppen. Og ja de er nået til semien indtil videre.
17 dage før vandt "1. holdet" jo 2-0 på deres bane.

Den anden kamp husker jeg for, at Wolves havde enorm respekt for os, selvom vi stillede med et meget uprøvet forsvar med Fabinho i midten og Camacho/Moreno på backs. Efter 6 minutter kommer 16 årige Ki-Jana på banen, og Wolves blev alligevel stående langt tilbage på banen.
De scorer på en sjælden fejl af Milner, som ellers eksemplarisk havde pisket rundt over det hele for at støtte de unge spillere, og mon ikke Alisson havde reddet skuddet fra Neves ?

Shaqiri var milimetre fra at udligne på frispark og resten er historie...

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5557
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 03. apr, 2019 16:10

Jesper skrev:Dagens nederlag til scum og faktisk også spurs nederlag til os samt Cardiffs nederlag medfører, at de 3 holder i hver sin ende i tabellen i den grad har noget at spille for. De kommer ikke til at lægge sig ned mod City. Vi må tage alt med!


Sent from my iPad using Tapatalk
Håbet er lysegrønt, men det er immeræk vanskeligt at forestille sig Cardiff få noget med hjem fra Etihad; så meget mere som Warnock har truet med at stille med et juniorhold - han er vist vred på dommerne, som han mener favoriserer de "store" hold - hvis primære ambition vil være at holde nederlaget et-cifret...

Men fint at Spurs og Scum har kniven på struben når de møder City :P
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. apr, 2019 19:03

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
texy skrev:Som jeg husker det, så var der flere i FA Cup kamp-tråden, da vi mødte Wolves ude, som konkluderede ovenpå vores knebne nederlag, at vores unge spillere ikke var gode nok, når de ikke kunne vinde den den kamp.

Hvad skal man så konkludere i forhold til Man Utds trup?

Jeg synes, at Wolves gang på gang viser, at de er et uhyre stærkt mandskab. Og reelt virker det efterhåneden imponerende, at vi var så tæt på med et B/C hold, der slet ikke var sammenspillet.
det er lidt off-topic, men den FA-cup kamp ville have været svær at vinde for A-kæden*, så der er godt nok høje krav til de unge gutter. :o

Men ja, dejligt med pointtab tab til de Forkerte Røde, de må meget gerne have ryggen imod CL muren når de møder Abu Dhabi F.C

*Wolves havde for nyligt nuppet 3 point imod Man City og deres liga placering og gode resultater imod de bedste hold gjorde at Wolves havde en reel mulighed for at komme i FA-cup finalen. Og de havde fyrværkerishow inden kampen og alt muligt, de satsede på FA Cuppen. Og ja de er nået til semien indtil videre.
17 dage før vandt "1. holdet" jo 2-0 på deres bane.

Den anden kamp husker jeg for, at Wolves havde enorm respekt for os, selvom vi stillede med et meget uprøvet forsvar med Fabinho i midten og Camacho/Moreno på backs. Efter 6 minutter kommer 16 årige Ki-Jana på banen, og Wolves blev alligevel stående langt tilbage på banen.
De scorer på en sjælden fejl af Milner, som ellers eksemplarisk havde pisket rundt over det hele for at støtte de unge spillere, og mon ikke Alisson havde reddet skuddet fra Neves ?

Shaqiri var milimetre fra at udligne på frispark og resten er historie...
Wolves er også bare et hold der er bedst som underdogs. De var ikke ret gode til at tage initiativet. Og tempoet blev fuldstændig punkteret og det gjorde at vores usammenhængende hold ikke blev testet ret meget.

Det var heller ikke nogen nem 2-0 sejr vi fik i ligaen.
Jeg siger jo heller ikke at vi havde tabt uanset hvilket hold vi stillede, men at Wolves er gode imod topholdene.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5557
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 03. apr, 2019 20:52

Jaja Cardiff holdt da stand i mere end 6 minutter ... :mrgreen:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » onsdag, 03. apr, 2019 21:05

Det er voldsomt frustrerende at City er så gode til at få scoret indenfor de første 10 minutter i mange kampe da de så sjældent bliver febrilske og taber dumme point på den konto...

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 03. apr, 2019 21:12

Det der gør Man City's offensiv så god lige nu, er det samme som gjorde vores god, da den var bedst. Konstant bevægelse oppe foran, hvor der lystigt byttes positioner.

Og det er faktisk noget af det, som jeg synes mangler hos os i øjeblikket. Firmino bevæger sig meget. men mest centralt ned og frem i banen. Mane og Salah bevæger sig meget. Men mest frem og tilbage i deres sider, og så naturligvis ind mod målet.

Og så er der også lidt forskel i den fart, der er i løbene uden bold hos City sammenlinet med os. Må bare indrømme, at Man City spiller ufatteligt godt pt.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » onsdag, 03. apr, 2019 21:24

jensemand skrev:Det er voldsomt frustrerende at City er så gode til at få scoret indenfor de første 10 minutter i mange kampe da de så sjældent bliver febrilske og taber dumme point på den konto...
Meget. De har scoret 17 mål inden for de første 15 min. i Premier League indtil nu i denne sæson. 7 mere ned det hold der har scoret næstflest inden for de første 15.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » onsdag, 03. apr, 2019 21:26

Mads T. skrev:
jensemand skrev:Det er voldsomt frustrerende at City er så gode til at få scoret indenfor de første 10 minutter i mange kampe da de så sjældent bliver febrilske og taber dumme point på den konto...
Meget. De har scoret 17 mål inden for de første 15 min. i Premier League indtil nu i denne sæson. 7 mere ned det hold der har scoret næstflest inden for de første 15.
Det er godt nok vildt. Det eneste man kan håbe på er at Citys lidt svækkede opstilling i dag ikke formår at score mere inden sent i kampen og så får Cardiff en heldig udligning som City så ikke når at reagere på

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » onsdag, 03. apr, 2019 21:36

Nå så døde det håb også... Kedeligt

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 03. apr, 2019 21:38

Jeg ser det som et marathon, det her kapløb. City har altså 9 kampe på cirka 30 dage. Det her er blot den anden. De første kampe vil de uundgåeligt vinde, men derefter både håber og forventer jeg at der vil komme en kamp eller to, hvor kræfterne måske kun er 95 %, og så vil der opstå åbninger for deres modstandere.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 03. apr, 2019 21:43

Jesper skrev:Jeg ser det som et marathon, det her kapløb. City har altså 9 kampe på cirka 30 dage. Det her er blot den anden. De første kampe vil de uundgåeligt vinde, men derefter både håber og forventer jeg at der vil komme en kamp eller to, hvor kræfterne måske kun er 95 %, og så vil der opstå åbninger for deres modstandere.


Sent from my iPad using Tapatalk
De har bredden i orden desværre og de fleste de møder er overkommelige modstandere. Jeg har ikke den store tiltro til de fejler.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 03. apr, 2019 21:46

Oomph242 skrev:
Jesper skrev:Jeg ser det som et marathon, det her kapløb. City har altså 9 kampe på cirka 30 dage. Det her er blot den anden. De første kampe vil de uundgåeligt vinde, men derefter både håber og forventer jeg at der vil komme en kamp eller to, hvor kræfterne måske kun er 95 %, og så vil der opstå åbninger for deres modstandere.


Sent from my iPad using Tapatalk
De har bredden i orden desværre og de fleste de møder er overkommelige modstandere. Jeg har ikke den store tiltro til de fejler.
Tottenham har vi jo lige set kan byde trods. United kampen på udebane, den er ikke givet. Og så er der Palace på udebane. Dem skal man ikke undervurdere.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 03. apr, 2019 22:16

Mig en gåde, at der gang på gang er så stemningsforladt og så mange tomme sæder på Etihad. De lyver uden tvivl om deres attendances kamp efter kamp.

Eller nej, det er mig egentlig ikke nogen gåde, men det er til gengæld pinligt.
Corner taken quickly...

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Red Man Walking » torsdag, 04. apr, 2019 08:45

Kasper88 skrev:Mig en gåde, at der gang på gang er så stemningsforladt og så mange tomme sæder på Etihad. De lyver uden tvivl om deres attendances kamp efter kamp.

Eller nej, det er mig egentlig ikke nogen gåde, men det er til gengæld pinligt.
Mon ikke de snart begynder at hyre folk til at fylde de tomme sæder (hvis de ikke allerede gør det). Alt er jo til salg for penge (olie)BilledeBilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar