Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kristoffer » lørdag, 03. nov, 2012 19:56

#11 skrev:
Pede skrev:Skulle van Persie ikke have været smidt ud for den tackling på Sagna?
JO :!:
Han lavede også en grim en mod Suso og en grim en i Chelsea kampen.. Utroligt hvor billigt han slipper!
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » lørdag, 03. nov, 2012 20:31

Kristoffer skrev:
#11 skrev:
Pede skrev:Skulle van Persie ikke have været smidt ud for den tackling på Sagna?
JO :!:
Han lavede også en grim en mod Suso og en grim en i Chelsea kampen.. Utroligt hvor billigt han slipper!
Gjorde han også da han spillede i gunners. Og slap med gule kort dengang også.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kristoffer » lørdag, 03. nov, 2012 20:43

mig_der skrev:
Kristoffer skrev:
#11 skrev:
Pede skrev:Skulle van Persie ikke have været smidt ud for den tackling på Sagna?
JO :!:
Han lavede også en grim en mod Suso og en grim en i Chelsea kampen.. Utroligt hvor billigt han slipper!
Gjorde han også da han spillede i gunners. Og slap med gule kort dengang også.
Det gør det vel ikke bedre? ;) Jeg er ligeglad hvor han spiller, bare han bliver stoppet inden han saver en spiller midtover.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » lørdag, 03. nov, 2012 20:52

Dommerne og deres assistenter er også utroligt dårlige i andre ligaer end PL.

I sidste uge var det helt grotesk hvordan Catania blev snydt af dommeren mod Juventus. Catania fik helt uforståeligt underkendt et mål (ingen ved hvorfor), mens Juventus fik godkendt et mål hvor der ellers var klart off-side.
Nu scorer Juventus så mod Inter (i øvrigt efter bare 18 sekunder), igen efter en klokkeklar off-side på Asamoah.

Spørgsmålet er om Calciopoli overhovedet har hjulpet på Juventus lidt for gode forhold til dommerne?

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » søndag, 04. nov, 2012 11:57

Kristoffer skrev:
mig_der skrev:
Kristoffer skrev:
#11 skrev:
Pede skrev:Skulle van Persie ikke have været smidt ud for den tackling på Sagna?
JO :!:
Han lavede også en grim en mod Suso og en grim en i Chelsea kampen.. Utroligt hvor billigt han slipper!
Gjorde han også da han spillede i gunners. Og slap med gule kort dengang også.
Det gør det vel ikke bedre? ;) Jeg er ligeglad hvor han spiller, bare han bliver stoppet inden han saver en spiller midtover.
Helt enig. Var mest fordi at folk her på stedet kraftigt antyder at han kun slap for et rødt kort pga hans nye grimme trøje.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » mandag, 05. nov, 2012 22:36

Så ligger WBA snart på 4. pladsen i PL - det minder jo om 1977-1978 for nogle af os.....Bryan Robson, Cyrille Regis, Laurie Cunningham

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 06. nov, 2012 22:20

Det er en nydelse at følge de kampe, hvor Dortmund spiller. Fantastiske individualister i Götze, Lewandowski, Hummels og Reus, men hvor det faktisk er kollektivet, som skinner klarest igennem. Utroligt flot oppres på banen og når bolden vindes går det over stok og sten mod modstanderens mål.

Dejligt at Dortmund igen er tilbage i toppen af Europa.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » tirsdag, 06. nov, 2012 22:39

Av av av City. Meen ikke noget at sige til, hvis de føler sig en anelse snydt.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 06. nov, 2012 22:43

Schöne burde starte inde for Danmark. Han gjorde det godt nok godt. Ligesom jeres ven Christian Poulsen også havde en brandkamp.
Fan af Manchester United

jacobq
Indlæg: 704
Tilmeldt: mandag, 23. aug, 2010 15:42
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jacobq » tirsdag, 06. nov, 2012 22:46

Utroligt jeg skal sige det... Meeeeen hold kæft hvor spillede Christian Poulsen godt i dag! Brød virkelig mange af Citys angreb og var forholdsvis sikker på bolden. Bring him in Rodgers ;) ;)

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5556
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 06. nov, 2012 22:51

Hafsteinsson skrev:Så ligger WBA snart på 4. pladsen i PL - det minder jo om 1977-1978 for nogle af os.....Bryan Robson, Cyrille Regis, Laurie Cunningham...
...Len Cantello og den vikingelignende angrebskriger, Tony Brown. Husker en legendarisk kamp mod United, de vandt 5-3 (?) efter et sandt skydetelt, hvor bolde blev hamret i kassen fra alle afstande og vinkler.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11359
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 07. nov, 2012 05:29

ScouserTommy skrev:
Hafsteinsson skrev:Så ligger WBA snart på 4. pladsen i PL - det minder jo om 1977-1978 for nogle af os.....Bryan Robson, Cyrille Regis, Laurie Cunningham...
...Len Cantello og den vikingelignende angrebskriger, Tony Brown. Husker en legendarisk kamp mod United, de vandt 5-3 (?) efter et sandt skydetelt, hvor bolde blev hamret i kassen fra alle afstande og vinkler.
30 december 1978 - Den bedste fodboldkamp i tipslørdag nogensinde (for en neutral betragter):
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5556
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 07. nov, 2012 18:30

Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Hafsteinsson skrev:Så ligger WBA snart på 4. pladsen i PL - det minder jo om 1977-1978 for nogle af os.....Bryan Robson, Cyrille Regis, Laurie Cunningham...
...Len Cantello og den vikingelignende angrebskriger, Tony Brown. Husker en legendarisk kamp mod United, de vandt 5-3 (?) efter et sandt skydetelt, hvor bolde blev hamret i kassen fra alle afstande og vinkler.
30 december 1978 - Den bedste fodboldkamp i tipslørdag nogensinde (for en neutral betragter):
Herligt gensyn. Især husker jeg ikke mange langskud der er bedre end Len Cantello´s; fuld fart på, så lige ned i tempo et halvt skridt for at få afstanden til at passe, og så BANG, direkte op i krogen.... :clap: Havde han ikke ramt målet var bolden formentlig gået i kredsløb om planeten.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af agger » onsdag, 07. nov, 2012 21:29

Preben Elkjær har godt nok høje tanker om Bendtner. Op til flere gange i aften har han sagt at han mente Bendtner skulle starte inde, ja han var nærmest Juves bedste angriber. Og på et tidspunkt fik han argumenteret med at Bendtner jo også selv sagde han var i sit livs form. Jøsses.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5556
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 07. nov, 2012 21:44

FCK´s "præstation" mod Lille bliver sat i perspektiv her til aften. Franskmændene nede 0-5 efter en god halv time i München. FCK skal vist være glade for at de ikke kom med i CL.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar