hahahahaha!!!!! jeg dör af grin!!
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
hahahahaha!!!!! jeg dör af grin!!
Synes som sagt netop det er fedt at folk siger St. James Park og ikke Sports Direct Arena, som du rettede ham til.Arda skrev:Du kan jo netop se, at folk ikke retter sig efter det.
Men at Newcastle har valgt at skifte stadionnavn har gavnet dem økonomisk, ligesom med Etihad Stadium i Man City.
Det var sådan set bare pointen, tilsyneladende dårligt formuleret. Men rul du bare øjnene videre, her ruller øjnene så i stedet over folk der rent faktisk siger Sports Direct Arena eller retter andre der siger St. James
"Newcastle har valgt at skifte stadionnavn". Tja, deres noget enerådende ejer har til utilfredshed for mange valgt at påklistre sin sportsbutiks navn på det traditionsrige stadion, hvor meget der er i den aftale til fodboldklubben Newcastle er vist tvivlsomt. At Man City på deres historieløse stadion får en masse penge ind med navnet Etihad det er vist mere givet.
Fantastisk klip med Phil Jones
- JudgeArdaStudge
Det er jo netop det man forsøger på ved at ændre stadion-navnet. Det er et salgstrick til mulige sponsorer. En klub som Newcastle kan bruge selv det mindste beløb. I sidste ende gavner det jo klubben, hvis en stor sponsor bider på krogen.Charlie Adam's Guinness mate skrev:At Man City på deres historieløse stadion får en masse penge ind med navnet Etihad det er vist mere givet.Arda skrev:Du kan jo netop se, at folk ikke retter sig efter det.
Men at Newcastle har valgt at skifte stadionnavn har gavnet dem økonomisk, ligesom med Etihad Stadium i Man City.
Jeg ruller med øjnene over, at du kan lægge så ufattelig meget i min lille stikpille til Cynwal.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det er også sjovt at rulle med øjnene så bliv du bare ved med detArda skrev:Det er jo netop det man forsøger på ved at ændre stadion-navnet. Det er et salgstrick til mulige sponsorer. En klub som Newcastle kan bruge selv det mindste beløb. I sidste ende gavner det jo klubben, hvis en stor sponsor bider på krogen.Charlie Adam's Guinness mate skrev:At Man City på deres historieløse stadion får en masse penge ind med navnet Etihad det er vist mere givet.Arda skrev:Du kan jo netop se, at folk ikke retter sig efter det.
Jeg ruller med øjnene over, at du kan lægge så ufattelig meget i min lille stikpille til Cynwal.
Du synes ikke der er forskel på at Man Citys historieløse stadion (med det i øvrigt noget upersonlige navn City Of Manchester Stadium) sælger navnerettighederne for angiveligt mange penge også at en tosse som Mike Ashley sætter sin sportsbutiks navn (for efter nogle forlydender tæt på meget lidt £) på et af de mest traditionsrige stadioner som St. James Park? Er godt klar over at han forsøger at tiltrække flere penge ved at ændre stadion-navnet, det er ret åbenlyst for enhver, men at gøre den slags for "selv det mindste beløb", tja, er bare ikke tilhænger af den slags.
Hehe, rolig nu, men "hvor ufatteligt meget" jeg ligger i dette? Tja, synes bare det var en lille bemærkning værd, ligesom du synes det var en bemærkning værd at påpege det hedder Sports Direct Arena Grunden til at jeg synes det var en bemærkning værd er at det i denne fodboldfans sikkert forskruede verden synes endnu mere spøjst hvis det rent faktisk begynder at blive kaldt Sports Direct Arena eller påpeges at det er det rette navn - af fodboldfans.
God pokalfodbold weekend.
Nu var den smiley du lavede, jo henvendt til et tidligere indlæg, og har ikke noget at gøreHekkem skrev:Så vidt jeg kan se lavede jeg vist en smiley i min første linje af mit indlæg. Nu er smileys ikke noget jeg anvender for meget af, og så når man endelig anvender en sådan, så bliver det misforstået alligevel.Brag skrev: Nu har mr. ferguson Ferguson altså været ude at sige, at det var fuldt fortjent, og at det var to
flotte mål de lavede, og du må gerne linke hvor han har sagt, at det var på grund af, at
Cabaye skulle have haft karentæne.
så vidt jeg ved, er det da jer der føler jer forfulgt i øjeblikket.
Og ja, 8 spilledages karantæne for noget Suarez ikke er, og den 115 siders tomgangs skriveri der ikke tager de rette forhold med ind i en begrundelse, så har FA sat en dagsorden der ikke er taler for, de intentioner der fremmer Liverpool FC på nogen måde. De har fra starten af denne sag holdt med en part, og det skinder tydeligt igennem i deres ageren, samt deres bevismateriale.
Læs du de seneste 3 sider af Suarez tråden, så kan du se hvorfor.
med det indlæg, som jeg svarede på, så du må da stadig godt linke til, hvor Ferguson har sagt
sådan.
Vedr. Suarez vil jeg da gerne svare dig på, men ikke i denne tråd.
Mvh.Brag.
Så må du heller gå tilbage til forrige side i denne tråd, og så kan det være det går op for dig, der rent faktisk er en smiley i min første linje, i det indlæg du citerer mig for. Den smiley jeg lavede der, var netop til det jeg igen skriver. Så lad nu være med at postulere noget du ikke er helt sikker på. Hvorledes vil du have jeg skal linke til noget, jeg selv laver noget spøg omkring.Brag skrev:Nu var den smiley du lavede, jo henvendt til et tidligere indlæg, og har ikke noget at gøreHekkem skrev:Så vidt jeg kan se lavede jeg vist en smiley i min første linje af mit indlæg. Nu er smileys ikke noget jeg anvender for meget af, og så når man endelig anvender en sådan, så bliver det misforstået alligevel.Brag skrev: Nu har mr. ferguson Ferguson altså været ude at sige, at det var fuldt fortjent, og at det var to
flotte mål de lavede, og du må gerne linke hvor han har sagt, at det var på grund af, at
Og ja, 8 spilledages karantæne for noget Suarez ikke er, og den 115 siders tomgangs skriveri der ikke tager de rette forhold med ind i en begrundelse, så har FA sat en dagsorden der ikke er taler for, de intentioner der fremmer Liverpool FC på nogen måde. De har fra starten af denne sag holdt med en part, og det skinder tydeligt igennem i deres ageren, samt deres bevismateriale.
med det indlæg, som jeg svarede på, så du må da stadig godt linke til, hvor Ferguson har sagt
sådan.
Men alvoren taget i betragtning, så er det da bemærkelsesværdigt at mr. ferguson ikke gider tage imod en invitation omkring, hvad der kan gøres ved fankulturen klubberne i mellem.
Men vi får vist ikke mere konstruktivt ud af denne debat.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
Ham vardy fra Fleetwood kunne vi godt bruge i lfc kæft han spiller godt
Nu har jeg læst forrige tråd, og den smiley du laver henvender sig direkte til nrg, du bruger endda ,hans navn mere tydeligt kan det vist ikke være, så kan ikke rigtig se hvordan, det har nogetHekkem skrev:Så må du heller gå tilbage til forrige side i denne tråd, og så kan det være det går op for dig, der rent faktisk er en smiley i min første linje, i det indlæg du citerer mig for. Den smiley jeg lavede der, var netop til det jeg igen skriver. Så lad nu være med at postulere noget du ikke er helt sikker på. Hvorledes vil du have jeg skal linke til noget, jeg selv laver noget spøg omkring.Brag skrev:Nu var den smiley du lavede, jo henvendt til et tidligere indlæg, og har ikke noget at gøreHekkem skrev:Så vidt jeg kan se lavede jeg vist en smiley i min første linje af mit indlæg. Nu er smileys ikke noget jeg anvender for meget af, og så når man endelig anvender en sådan, så bliver det misforstået alligevel.Brag skrev: Nu har mr. ferguson Ferguson altså været ude at sige, at det var fuldt fortjent, og at det var to
sådan.
Men alvoren taget i betragtning, så er det da bemærkelsesværdigt at mr. ferguson ikke gider tage imod en invitation omkring, hvad der kan gøres ved fankulturen klubberne i mellem.
Men vi får vist ikke mere konstruktivt ud af denne debat.
med det indlæg jeg svarer på.
Nu er invitationen jo kommet gennem pressen, og ikke til klubben, så det kan jeg rent faktisk godt
forstå han ikke vil.
Måske den eneste grund til at komme med sådan en invitation, er at man er bange for, hvordan Suarez bliver behandlet fremover, på diverse stadions.
Mvh.Brag.
Tag det som du vil.Brag skrev: Nu har jeg læst forrige tråd, og den smiley du laver henvender sig direkte til nrg, du bruger endda ,hans navn mere tydeligt kan det vist ikke være, så kan ikke rigtig se hvordan, det har noget
med det indlæg jeg svarer på.
Selvfølgelig kan du det. Hvordan kunne man dog tro andet.Brag skrev: Nu er invitationen jo kommet gennem pressen, og ikke til klubben, så det kan jeg rent faktisk godt
forstå han ikke vil.
Missionen netop fuldbyrdet for mr. ferguson. Og netop derfor mr. ferguson ikke gider tage en invitation til forsoning fansene i mellem. Det drager mr. ferguson jo ingen fordel af. Med mindre kampe ville være på Anfield, så har han jo ikke noget i mod at tage fanforholdet gennem pressen. Som han jo så fint lagde optil inden kampe i oktober - gennem pressen.Brag skrev:Måske den eneste grund til at komme med sådan en invitation, er at man er bange for, hvordan Suarez bliver behandlet fremover, på diverse stadions.
PS: Indsæt en smiley, hvis du har lyst.
Så kunne dalglish, jo have taget det op, den gang i oktober, tror det eneste dalglish vil haveHekkem skrev:Tag det som du vil.Brag skrev: Nu har jeg læst forrige tråd, og den smiley du laver henvender sig direkte til nrg, du bruger endda ,hans navn mere tydeligt kan det vist ikke være, så kan ikke rigtig se hvordan, det har noget
med det indlæg jeg svarer på.Selvfølgelig kan du det. Hvordan kunne man dog tro andet.Brag skrev: Nu er invitationen jo kommet gennem pressen, og ikke til klubben, så det kan jeg rent faktisk godt
forstå han ikke vil.Missionen netop fuldbyrdet for mr. ferguson. Og netop derfor mr. ferguson ikke gider tage en invitation til forsoning fansene i mellem. Det drager mr. ferguson jo ingen fordel af. Med mindre kampe ville være på Anfield, så har han jo ikke noget i mod at tage fanforholdet gennem pressen. Som han jo så fint lagde optil inden kampe i oktober - gennem pressen.Brag skrev:Måske den eneste grund til at komme med sådan en invitation, er at man er bange for, hvordan Suarez bliver behandlet fremover, på diverse stadions.
PS: Indsæt en smiley, hvis du har lyst.
ud af det, er fordi han er bekymret for Suarez, og kan ikke se hvorfor Ferguson skulle hjælpe
ham med dette, slet ikke når klubben jo, har stået bag Suarez, og beskyldt Evra for at lyve.
Det virker lidt tamt, at gøre det igennem pressen , og ikke henvende sig til klubben.
PS. hvor svært kan det være at indrømme, at smileyen ikke var til det skrevne indlæg.
Mvh.Brag.
- Hyppia
Kanon mål af vardy
- Hyppia
Der er sku knald på i Fleetwood
Hvorfor skal jeg indrømme noget der ikke er korrekt?Brag skrev: PS. hvor svært kan det være at indrømme, at smileyen ikke var til det skrevne indlæg.
PS: Skulle have stoppet for to-tre indlæg siden.
- Hyppia
COME ON CITY