Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Hekkem
- Alder: 50
nrg skrev:Soren123 skrev:Hekkem skrev:Soren123 skrev:Fuck hvor det grande!
United taber anden kamp i streg.
Nogen må få skylden. Hvad med Charlie Adam, han sagde da et eller andet grimt til en modstander i kampen mod Man City.
Kender jeg ingenting til? Kilde?
Jeg tror Hekkem joker, Søren
Jeg tror NRG har ret
mr. ferguson skal nok finde undskyldninger, for man utd kan jo ikke have spillet dårligt. Ligenu går det på at Cabaye skulle have haft karantæne. men mon ikke de kan få Charlie Adams ord til en man City spiller, til at være nedværdigende overfor en eller anden man utd spiller, således kampen mod Newcastle skal spilles om.
Det er jeg sikker på de nok skal få tørret igennem hos FA. For man utd kan jo ikke være så ringe helt af egen fri vilje.
Det er en flok ynkelige cheaters, og gruer ingen midler for at få dem selv i en mere gunstig position. Og det sjove er, de rent ikke engang har dårlig smag i munden, men i stedet føler sig forfulgt af alle i hele verden.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
AllanShore
af AllanShore » torsdag, 05. jan, 2012 11:57
ScouseForever skrev:Arda supports Suarez skrev:Vi bør hente Tiote og Ba. En skam for Newcastle, at de skal til ACN.
@ Cynwal: St. James' Park hedder Sports Direct Arena nu, men det er stadig et ligeså fedt stadion.
Beklager hvis det er et dumt spm, men hvad betyder ACN?
ACN er faktisk også et telemarketingselskab, der rekrutterer i stor fart med salgstaler om, at man for få timers arbejde om dagen kan blive millionær.
Pas på dem, jeg var ung og dum og manglede penge til ferie, så jeg prøvede mig kortvarigt på det og endte med at ha' punget ud for omkring 4-5000 kr. for at få købt en mobil, der så oven i købet gik i stykker 3 måneder efter.
Og de penge kunne jeg sgu egentlig godt bruge nu til køb af studiebøger!
Fan af Manchester United
-
Alonso
- Alder: 36
AJ skrev:Sindssygt godt købmandskab af Newcastle det seneste år. Kommer af med en tosse som Barton og får en fransk landsholdsspiller som Cabaye ind i stedet. Og sælger Carroll for £35m og henter Demba Ba ind gratis. Manden har indtil videre scoret et mål pr. godt og vel hvert 100. minut han har spillet siden han kom til PL for et år siden.
Er jeg den eneste der føler mig ufattelig dum på vores klubs vegne over denne udvikling?
Heldigvis har vi da Enrique.
Det vilde er at venstrebackpladsen (ikke overraskende) har været Newcastles svage led i denne sæson. Tænk hvis de havde haft Jose Enrique!
Cabaye har virkelig imponeret. Hans har omstillet sig rigtig godt til tempoet i Premier League og fremstår som en dynamisk midtbanespiller med gode pasninger og et godt skud. Tiote er også ganske fremragende, men dog ikke de penge værd han bliver nævnt til. Han er et tacklemonster og en fremragende duelspiller, men ganske enkelt ikke afbalanceret nok i boldbesiddelse. Han kan fanges på flade fødder, har ikke et godt nok førstetouch og mangler blik for spillet - maks 15 mio. pund værd, hvilket også er rigtig mange penge. Men til de 20-25 mio. pund han er nævnt til, der falder kæden altså af for mig.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 33
Hvis man bare ser på hans aflveringssucces, så er den rigtig høj. Det var den i hvert fald i sidste sæson. Der var vidst en kamp hvor han havde 46 afleveringer, hvoraf 45 eller 46 (kan ikke lige huske det) ramte en medspiller. Så jeg mener nu han er god nok mht. at bevare boldbesiddelse. Men jeg er enig i dit syn på prisniveauet. Så hellere, måske, satse på den lidt mere ubemærkede, og derfor billigere version i form af Momo Diamé. Hvis vi da endelig skal have en spiller af denne type.
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » torsdag, 05. jan, 2012 14:54
Falder lige over SAF´s begrundelse for at bruge Lindegård: "De Gea har lavet et par fejl, og derfor bruger jeg Lindegård, som har større erfaring med at spille steder som Newcastle"
Større erfaring med at spille steder som Newcastle??? Lindegård har spillet i Ålesund og OB. Hvornår har de klubber sidst været på besøg "steder som Newcastle"?
De Gea derimod har spillet på Nou Camp, Bernabeu, i Valencia, Bilbao osv osv.
Syg begrundelse, SAF. Men det gør måske for ondt at indrømme at low-budget manden er bedre end multi-million manden?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
mawope
AllanShore skrev:
ACN er faktisk også et telemarketingselskab, der rekrutterer i stor fart med salgstaler om, at man for få timers arbejde om dagen kan blive millionær.
Pas på dem, jeg var ung og dum og manglede penge til ferie, så jeg prøvede mig kortvarigt på det og endte med at ha' punget ud for omkring 4-5000 kr. for at få købt en mobil, der så oven i købet gik i stykker 3 måneder efter.
---breaking news---breaking news---breaking news---breaking news---breaking news---
UNG SCUM-FAN FRARØVET SIN FREMTID
- Telemarketingselskabet ACN mistænkt for at have en ond ond vendetta imod de fine fine tilhængere af FA United. Undskyld. Manchester Uni-dirt selvfølgelig. Ferguson udtrykker på et pressemøde en klar forventning om, at FA rejser sagen ved Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol i Strasbourg og ærgrer sig samtidigt over ACN's måde at underminere klubbens økonomiske fundament med begrundelsen; højere uddannelse -> højere personlig indkomst -> højere billetpriser. Uvildige eksperter ser anderledes, logisk på sagen og spår ikke den store forandring, hvis det viser sig at historien er sand og flere virksomheder vil kopiere denne praksis, da chancen for, denne menneskegruppering på noget tidspunkt vil tilegne sig nok dannelse til at færdiggøre en uddannelse, alligevel er "..next to nothing", som der udtales.
---breaking news---breaking news---breaking news---breaking news---breaking news---
-
AllanShore
af AllanShore » torsdag, 05. jan, 2012 20:30
mawope skrev:AllanShore skrev:
- Telemarketingselskabet ACN mistænkt for at have en ond ond vendetta imod de fine fine tilhængere af FA United. Undskyld. Manchester Uni-dirt selvfølgelig. Ferguson udtrykker på et pressemøde en klar forventning om, at FA rejser sagen ved Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol i Strasbourg og ærgrer sig samtidigt over ACN's måde at underminere klubbens økonomiske fundament med begrundelsen; højere uddannelse -> højere personlig indkomst -> højere billetpriser. Uvildige eksperter ser anderledes, logisk på sagen og spår ikke den store forandring, hvis det viser sig at historien er sand og flere virksomheder vil kopiere denne praksis, da chancen for, denne menneskegruppering på noget tidspunkt vil tilegne sig nok dannelse til at færdiggøre en uddannelse, alligevel er "..next to nothing", som der udtales.
Sgu i orden man på tværs af klubber kan støtte op om MIG!
Fan af Manchester United
-
Brag
- Geografisk sted: Fredensborg
- Alder: 58
SørenK skrev:"Det er også utroligt med vores dommerheld. Cabaye skulle have været smidt ud da Newcastle mødte Liverpool, og dermed burde han ikke have været med idag, hvis reglerne ellers var blevet fulgt.
Jeg tror sgu F.A. er imod os."
Sakset fra OT forum. Ikke at jeg er uenig i, at Cabaye skulle have haft rødt, men at FA generelt skulle være mod United - say whaaaat?!
Hej Søren.
Nu tar du et indlæg ud af ca 400 i den tråd, og der var ikke en eneste der gad at kommentere
på den, så tror ikke rigtig det var den generelle holdning, og tåbelige udsagn som den, finder
du jo i alle kamptråde, efter et nederlag, også i jeres.
Mvh.Brag.
-
Brag
- Geografisk sted: Fredensborg
- Alder: 58
Hekkem skrev:nrg skrev:Soren123 skrev:Hekkem skrev:Soren123 skrev:Fuck hvor det grande!
United taber anden kamp i streg.
Nogen må få skylden. Hvad med Charlie Adam, han sagde da et eller andet grimt til en modstander i kampen mod Man City.
Kender jeg ingenting til? Kilde?
Jeg tror Hekkem joker, Søren
Jeg tror NRG har ret
mr. ferguson skal nok finde undskyldninger, for man utd kan jo ikke have spillet dårligt. Ligenu går det på at Cabaye skulle have haft karantæne. men mon ikke de kan få Charlie Adams ord til en man City spiller, til at være nedværdigende overfor en eller anden man utd spiller, således kampen mod Newcastle skal spilles om.
Det er jeg sikker på de nok skal få tørret igennem hos FA. For man utd kan jo ikke være så ringe helt af egen fri vilje.
Det er en flok ynkelige cheaters, og gruer ingen midler for at få dem selv i en mere gunstig position. Og det sjove er, de rent ikke engang har dårlig smag i munden, men i stedet føler sig forfulgt af alle i hele verden.
Nu har mr. ferguson Ferguson altså været ude at sige, at det var fuldt fortjent, og at det var to
flotte mål de lavede, og du må gerne linke hvor han har sagt, at det var på grund af, at
Cabaye skulle have haft karentæne.
så vidt jeg ved, er det da jer der føler jer forfulgt i øjeblikket.
Mvh.Brag.
-
Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 05. jan, 2012 23:48
Sakset fra Phil Jones videoen:
"Credit to Newcastle fans for singing;
Coleen is a slapper,
She wears a wonder bra.
And when she's shaggin' Rooney,
She thinks of Demba Ba!"
Tror under alle omstændigheder, hun tænker på alt andet end Rooney.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
dphreak
- Geografisk sted: Aalborg
- Alder: 40
mawope skrev:AllanShore skrev:
Epic swindle!
-
Hekkem
- Alder: 50
Brag skrev:
Nu har mr. ferguson Ferguson altså været ude at sige, at det var fuldt fortjent, og at det var to
flotte mål de lavede, og du må gerne linke hvor han har sagt, at det var på grund af, at
Cabaye skulle have haft karentæne.
så vidt jeg ved, er det da jer der føler jer forfulgt i øjeblikket.
Så vidt jeg kan se lavede jeg vist en smiley i min første linje af mit indlæg. Nu er smileys ikke noget jeg anvender for meget af, og så når man endelig anvender en sådan, så bliver det misforstået alligevel.
Og ja, 8 spilledages karantæne for noget Suarez ikke er, og den 115 siders tomgangs skriveri der ikke tager de rette forhold med ind i en begrundelse, så har FA sat en dagsorden der ikke er taler for, de intentioner der fremmer Liverpool FC på nogen måde. De har fra starten af denne sag holdt med en part, og det skinder tydeligt igennem i deres ageren, samt deres bevismateriale.
Læs du de seneste 3 sider af Suarez tråden, så kan du se hvorfor.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
SørenK
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 32
Brag skrev:SørenK skrev:"Det er også utroligt med vores dommerheld. Cabaye skulle have været smidt ud da Newcastle mødte Liverpool, og dermed burde han ikke have været med idag, hvis reglerne ellers var blevet fulgt.
Sakset fra OT forum. Ikke at jeg er uenig i, at Cabaye skulle have haft rødt, men at FA generelt skulle være mod United - say whaaaat?!
Hej Søren.
Nu tar du et indlæg ud af ca 400 i den tråd, og der var ikke en eneste der gad at kommentere
på den, så tror ikke rigtig det var den generelle holdning, og tåbelige udsagn som den, finder
Nej, indlægget er selvfølgelig ikke repræsentativt for det generelle niveau på jeres forum og naturligvis bliver der også postet tåbelige indlæg på vores forum i frustration efter et nederlag. Jeg vil dog stadig mene, at standarden, hvad angår nuancerede og dybdegående indlæg, er et hak højere på vores forum, bedømt ud fra mit forholdsvis begrænsede kendskab til jeres forum.
-
AllanShore
af AllanShore » fredag, 06. jan, 2012 22:21
SørenK skrev:Brag skrev:SørenK skrev:"Det er også utroligt med vores dommerheld. Cabaye skulle have været smidt ud da Newcastle mødte Liverpool, og dermed burde han ikke have været med idag, hvis reglerne ellers var blevet fulgt.
Hej Søren.
Nej, indlægget er selvfølgelig ikke repræsentativt for det generelle niveau på jeres forum og naturligvis bliver der også postet tåbelige indlæg på vores forum i frustration efter et nederlag. Jeg vil dog stadig mene, at standarden, hvad angår nuancerede og dybdegående indlæg, er et hak højere på vores forum, bedømt ud fra mit forholdsvis begrænsede kendskab til jeres forum.
Det handler bare om at kende sit forum, so to speak. Der er desværre mange, ud fra deres indlæg at bedømme, unge brugere, der bare råber efter forstærkninger efter hver lille nedgangsperiode. Og så er der NtotheT, der åbenbart har gjort sig så dårligt bemærket, at en udenfrakommende har gjort sig den ulejlighed at oprette en bruger der hedder "6000lukrøvenNtotheT".
Men jeg indrømmer også, at især folk som Fribytter, Robbie_God_Fowler mm. virkelig højner standarden herinde, og som også er noget mere nuanceret, i hvert fald når det ikke omhandler Scum
Fan af Manchester United