Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 14. jan, 2009 21:18

LFC Søren skrev:
Mysjkin skrev: Er der nogen der kan huske om vi har scoret et mål inden for de første 10 min i PL i de seneste år?
1/11-2008 mod Tottenham scorede Kuyt efter 3 min. det hjalp dog ikke....
Næ - ironisk nok den eneste PL-kamp vi har tabt i indeværende sæson.

Det er måske derfor Rafa oftest lader holdet spille henholdende i første halveg :)
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 14. jan, 2009 21:44

Til gengæld er Chelsea bagud mod Southend, hvilket jo ikke er videre imponerende, men de fortsætter åbenbart hvor de slap.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 14. jan, 2009 21:48

McRae skrev:Til gengæld er Chelsea bagud mod Southend, hvilket jo ikke er videre imponerende, men de fortsætter åbenbart hvor de slap.
Det er på TV2 Sport, er det ikke? Har alle bare den kanal - jeg har nemlig ikke?!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 14. jan, 2009 21:51

Der er ikke skyggen af fodbold på TV2Sport. Lige nu er der alpint world cup 8-)

Brugeravatar
Brando
Alder: 52

Indlæg af Brando » onsdag, 14. jan, 2009 22:21

Heskey snydt for straffe :evil:
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Brugeravatar
Brando

Indlæg af Brando » onsdag, 14. jan, 2009 22:31

93'Kofoed skrev::silenced: :gunfire:

Lad os håbe at Wigan kommer igen. Selvom det er svært at tro.
Synes faktisk Wigan presser godt på. Kom nu med det (gerne de) mål.

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Indlæg af henrik1 » onsdag, 14. jan, 2009 22:38

Brando skrev:Heskey snydt for straffe :evil:
Hvis vi tänker på samme situation synes jeg nu han faldt på ganske klodset vis. Men hvad värre er, er at hvis ManU vinder denne kamp overhaler de os med garanti, og så er det löb kört. Men gider ikke se på den kamp längere. Man bliver bare i dårligt humör. Ser Barca-Atletico istedet.

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Indlæg af Kofoed » onsdag, 14. jan, 2009 22:39

Brando skrev:
93'Kofoed skrev::silenced: :gunfire:

Lad os håbe at Wigan kommer igen. Selvom det er svært at tro.
Synes faktisk Wigan presser godt på. Kom nu med det (gerne de) mål.
Enig. De har haft et par gode angreb.
Lige noget jeg kom til at tænke over, så vil jeg egentlig ud fra det jeg har set idag, og andre gange, meget hellere prøve at få Zaki til os, end Heskey.

Hvor ville jeg bare sove godt, hvis Wigan udlignede. :music:
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
Brando

Indlæg af Brando » onsdag, 14. jan, 2009 22:43

henrik1 skrev:
Brando skrev:Heskey snydt for straffe :evil:
Hvis vi tänker på samme situation synes jeg nu han faldt på ganske klodset vis. Men hvad värre er, er at hvis ManU vinder denne kamp overhaler de os med garanti, og så er det löb kört. Men gider ikke se på den kamp längere. Man bliver bare i dårligt humör. Ser Barca-Atletico istedet.
Ok - ser den også på et rimelig dårligt stream, men for mig så det klart ud som at Vidic river ham ned(?)
Ser også Barca - Atl på tv'et, men Utd-kampen kører altså lige på computeren, i aften er vi alle jo Wigan fans.

Brugeravatar
Minus
Geografisk sted: KBH
Alder: 38

Indlæg af Minus » onsdag, 14. jan, 2009 22:46

Wigan har gjort det godt syntes jeg, og med lidt held ville de udligne...

Hørte i scums fans :" Attack attack attack" , haha... superliga stemning
Y.N.W.A

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 14. jan, 2009 23:28

Så fik de sku 3 point mere ind på kontoen...fucking shite

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 50

Indlæg af Hekkem » torsdag, 15. jan, 2009 10:01

Jensen skrev:Så fik de sku 3 point mere ind på kontoen...fucking shite
Flere man utd fans, jeg har snakket med, synes selv de ikke spillede godt og var lidt heldige.

Det vandt og det er pt. forskellen mellem os og dem, hvor vi ikke formåede at skubbe bolden i mål mod Stoke.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 34

Indlæg af zalcos » torsdag, 15. jan, 2009 12:36

Helt enig Hekkem. Det er for mig at se den eneste forskel mellem scum og os. De kampe vi spiller 0-0, dem formår de lige at vinde 1-0.. :aliboronz3:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Dines

Indlæg af Dines » torsdag, 15. jan, 2009 17:03

Vi har rent spillemæssigt været elendige den seneste halvanden måneds tid (minus Chelsea-kampen) - Godt nok, har vi vundet mange kampe, men vores offensiv er slet ikke på det niveau, den var sidste sæson. Derudover er vores forsvarskæde også en af årsagerne til, at vi har vundet alle de kampe, så vi er bestemt heller ikke imponerende. Det mener jeg nu heller ikke hverken Liverpool, Chelsea og Arsenal er. Rooney har været on and off i den her sæson, Berbatov var lidt svingende i starten, men bliver bedre fra kamp til kamp, Ronaldo har ikke nået samme højder som sidste sæson og virker frustreret, Tevez mangler selvtillid, Nani virker til at være et flop, Park er stabil nok, men aldrig rigtig den største trussel. Giggs er rokeret ind på midten, hvor han har overrasket positivt. Anderson har ikke levet op til sidste års sæson, men stadig postive takter fra hans side...

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Indlæg af AJ » torsdag, 15. jan, 2009 17:41

Dines skrev:Vi har rent spillemæssigt været elendige den seneste halvanden måneds tid (minus Chelsea-kampen) - Godt nok, har vi vundet mange kampe, men vores offensiv er slet ikke på det niveau, den var sidste sæson. Derudover er vores forsvarskæde også en af årsagerne til, at vi har vundet alle de kampe, så vi er bestemt heller ikke imponerende. Det mener jeg nu heller ikke hverken Liverpool, Chelsea og Arsenal er. Rooney har været on and off i den her sæson, Berbatov var lidt svingende i starten, men bliver bedre fra kamp til kamp, Ronaldo har ikke nået samme højder som sidste sæson og virker frustreret, Tevez mangler selvtillid, Nani virker til at være et flop, Park er stabil nok, men aldrig rigtig den største trussel. Giggs er rokeret ind på midten, hvor han har overrasket positivt. Anderson har ikke levet op til sidste års sæson, men stadig postive takter fra hans side...
Enig i det meste.

Det mest bemærkelsesværdige er vel hvor skidt kørende Nani er. Man skulle ellers tro, at han havde potentiale til mere. Når jeg har læst på jeres forum, har der heller ikke været andet frustration omkring ham. Jeg ville dog give ham en sæson til, hvis jeg var saf.

Besvar