Transfers sommeren 2019

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Transfers sommeren 2019

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 09. aug, 2019 16:13

Niels K skrev:
fredag, 09. aug, 2019 13:21
Vi står ca. med en transferindtægt på 40 mille nu her, og hvis den holder stik eller øges med fx. salg af Kent til udlandet, så står Klopp mere eller mindre med et 0,- som netspend i Liverpool.

Det er ikke så dårligt at stå med et hold, der er 2 x CL finalister, og som i alle sæsoner bortset fra de sidste 2 ville have vundet mesterskabet sidste sæson for i princippet £ 0,- (Dog en del højere lønudgifter)
Nej det er ikke så ringe endda, og fantastisk vigtigt at have fået klubben på økonomisk fode igen efter de turbulente år; men uden at tage evt. sorger på forskud, så vil tanken jo nok melde sig, hvis vi igen slutter sæsonen som en tæt 2'er, om ikke et netspend på måske sølle £50-100M kunne have gjort en forskel...? :dontknow:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 10. aug, 2019 10:20

Sledgehammer skrev:
fredag, 09. aug, 2019 16:13
Niels K skrev:
fredag, 09. aug, 2019 13:21
Vi står ca. med en transferindtægt på 40 mille nu her, og hvis den holder stik eller øges med fx. salg af Kent til udlandet, så står Klopp mere eller mindre med et 0,- som netspend i Liverpool.

Det er ikke så dårligt at stå med et hold, der er 2 x CL finalister, og som i alle sæsoner bortset fra de sidste 2 ville have vundet mesterskabet sidste sæson for i princippet £ 0,- (Dog en del højere lønudgifter)
Nej det er ikke så ringe endda, og fantastisk vigtigt at have fået klubben på økonomisk fode igen efter de turbulente år; men uden at tage evt. sorger på forskud, så vil tanken jo nok melde sig, hvis vi igen slutter sæsonen som en tæt 2'er, om ikke et netspend på måske sølle £50-100M kunne have gjort en forskel...? :dontknow:
Jeg husker lidt forkert, så i de 8 vinduer, Klopp har kunnet handle er der netto brugt 69 mio. £ eller 8,5 mille pr. vindue. Jeg interesserer mig for hele klubben og alle aspekter af den, og jeg går op i dens økonomiske velbefindende, så jeg ser ikke kun på trup og transfers.

Hvis folk mener, at transfers er løsningen på alt, så vil de nok komme med sådanne udsagn efter sæsonen, og sådan vil det altid være. Der vil altid være noget, man kan sætte fingeren på, og hvis det ikke er transfers, så kan det være alt mulig andet.

Jeg er bare helt vildt glad for, at klubben nu er i topform økonomisk, og at pilen virkelig vender stejlt opad på alle parametre, så vi faktisk kan øjne scum i horisonten og overhale dem om ikke så længe. Det er helt forrygende gået på så kort tid.
Sportsligt er vi også i en helt anden forfatning, og selvom vi må bøje os i støvet for Man City efter en drabelig slutspurt denne sæson også, så vil vi med stor sandsynlighed have mulighed for at sætte turbo på næste sommer, når vi med sikkert skal sige farvel til Lallana og nok også Milner.

Dvs. Klopp har hele tiden haft det lange lys på mht. udviklingen af truppen, og det tror jeg er vigtigt, så vi ikke handler i panik og i stedet agerer grundigt og fornuftigt step by step hele vejen igennem.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 12. aug, 2019 09:41

Han er nu meget fornuftig at høre på en gang i mellem, ham Neville:

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... r-18908086

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 30

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 13. aug, 2019 10:09

Niels K skrev:
mandag, 12. aug, 2019 09:41
Han er nu meget fornuftig at høre på en gang i mellem, ham Neville:

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... r-18908086
Han er faktisk ret spot on for det meste med sine udtalelser.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 17. aug, 2019 13:29

Vi får tilsyneladende en slags kompensation ved Coutinhos legeaftale: https://www.mirror.co.uk/sport/football ... e-18951549
Men det modvirkes vel ved de øvrige klausuler? Kan ikke helt gennemskue det.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 17. aug, 2019 13:42

Jesper skrev:
lørdag, 17. aug, 2019 13:29
Vi får tilsyneladende en slags kompensation ved Coutinhos legeaftale: https://www.mirror.co.uk/sport/football ... e-18951549

Jeg så nu hellere han kom tilbage til os. Forstår stadig ikke, hvorfor vi ikke har meldt ind i den kamp.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 55

Indlæg af Cynwal » søndag, 18. aug, 2019 08:10

Oomph242 skrev:
lørdag, 17. aug, 2019 13:42
Jesper skrev:
lørdag, 17. aug, 2019 13:29

Jeg så nu hellere han kom tilbage til os. Forstår stadig ikke, hvorfor vi ikke har meldt ind i den kamp.
Er det ikke bare, at Barca tvinges til at betale det skyldige restbeløb for Coutinho? Det er jo ligesom med hvis man har lån i en bil, så skal man også betale banklånet ud, hvis bilen sælges. Med andre ord: Det ændrer ikke på LFC's indtægter, det er kun et spørgsmål om likviditet. Den samlede salgssum for Coutinho er jo indtægtsført i regnskabet ved salget.
Steve Heighway - Fra en tid, hvor der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg, og hvor TV var nuancer af grå og SKolen var Sort.

Besvar