Ind: Nabil Fekir fra Lyon

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Icipher
Geografisk sted: København

Re: Ind: Nabil Fekir fra Lyon

Indlæg af Icipher » torsdag, 13. jun, 2019 18:03

Keita og Ox er mere boks til boks midtbanespillere, og det er lidt farligt at sætte sin lid til dem i min verden - vi ved ret beset ikke hvordan Ox vender tilbage, og Keita er mere en 8’er type som også har haft op og nedture i denne sæson. Det vi i den grad mangler på midtbanen er en decideret 10’er, som dikterer spiller og tilfører noget kreativitet til midtbanen.

Jeg syntes der har været flere kampe denne sæson hvor vi netop har manglet en kreativ midtbanespiller, eftersom midtbanen har været alt for stationær og derved manglede en spiller som kunne gøre det uventede.

Om Fekir så er den spiller, er så er helt andet spørgsmål. Men en 10’er kan vi helt sikkert bruge.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » torsdag, 13. jun, 2019 18:28

Fekir ville være en fin spiller til 10'er rollen og han kan jo også spille Firminos plads, så han ville efter min mening stadig være et godt køb, såfremt prisen er væsentlig lavere end sidste sommer.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 55

Indlæg af Cynwal » torsdag, 13. jun, 2019 19:27

Icipher skrev:Keita og Ox er mere boks til boks midtbanespillere, og det er lidt farligt at sætte sin lid til dem i min verden - vi ved ret beset ikke hvordan Ox vender tilbage, og Keita er mere en 8’er type som også har haft op og nedture i denne sæson. Det vi i den grad mangler på midtbanen er en decideret 10’er, som dikterer spiller og tilfører noget kreativitet til midtbanen.

Jeg syntes der har været flere kampe denne sæson hvor vi netop har manglet en kreativ midtbanespiller, eftersom midtbanen har været alt for stationær og derved manglede en spiller som kunne gøre det uventede.

Om Fekir så er den spiller, er så er helt andet spørgsmål. Men en 10’er kan vi helt sikkert bruge.
Men med en fast 6'er i Fabinho, 2 stk. 8'ere (Hendo, Keita, Wijnaldum, Chamberlain) og en 10'er tilsat Fab 3, så er vi 12 mand på banen ;)
Steve Heighway - Fra en tid, hvor der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg, og hvor TV var nuancer af grå og SKolen var Sort.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Kolding
Alder: 29

Indlæg af zalcos » torsdag, 13. jun, 2019 21:22

Ej men hold så ! sluk, slut ! He came, he saw, and he was sent back to France.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » torsdag, 13. jun, 2019 21:53

Jeg siger ja tak

Mener stadig han har noget vi kan bruge, måske ikke hvergang men giver alternativer/muligheder.

De priser jeg har hørt i dag (112 mill DKK ) er vel nærmest foræringspriser i dagens fodbold.

Brugeravatar
Icipher
Geografisk sted: København

Indlæg af Icipher » fredag, 14. jun, 2019 01:04

Cynwal skrev: Men med en fast 6'er i Fabinho, 2 stk. 8'ere (Hendo, Keita, Wijnaldum, Chamberlain) og en 10'er tilsat Fab 3, så er vi 12 mand på banen ;)
Tjah, tjoh....går den, så går den. Billede

Men en 6’er, 8’er og 10’er burde der være plads til - i hvert fald mod hold som står kompakt. Det er også lidt den forskel der er mellem City og os, synes de har mere kreative midtbanespillere end os.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 40

Indlæg af ilusio » fredag, 14. jun, 2019 05:40

richs skrev:Jeg siger ja tak

Mener stadig han har noget vi kan bruge, måske ikke hvergang men giver alternativer/muligheder.

De priser jeg har hørt i dag (112 mill DKK ) er vel nærmest foræringspriser i dagens fodbold.
Jeg vil sige at til den pris så er det tæt på en no-brainer.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 14. jun, 2019 06:26

Icipher skrev:
Cynwal skrev: Men med en fast 6'er i Fabinho, 2 stk. 8'ere (Hendo, Keita, Wijnaldum, Chamberlain) og en 10'er tilsat Fab 3, så er vi 12 mand på banen ;)

Men en 6’er, 8’er og 10’er burde der være plads til - i hvert fald mod hold som står kompakt. Det er også lidt den forskel der er mellem City og os, synes de har mere kreative midtbanespillere end os.
Til gengæld har vi super offensive backs og vi skal huske at hvis midtbanen arbejder mindre, så er det vores backs der skal kompensere ved at stå dybere.
Og det er jo derfor klopp forsøger at øge kreativiteten med spillere som Keita og Oxlade-C, der kan begge veje.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Kolding
Alder: 29

Indlæg af zalcos » fredag, 14. jun, 2019 07:57

Billede
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 14. jun, 2019 08:37

zalcos skrev:Billede
nevaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 14. jun, 2019 09:11

Filos of Isk skrev:
Icipher skrev:

Til gengæld har vi super offensive backs og vi skal huske at hvis midtbanen arbejder mindre, så er det vores backs der skal kompensere ved at stå dybere.
Og det er jo derfor klopp forsøger at øge kreativiteten med spillere som Keita og Oxlade-C, der kan begge veje.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Spot on. Der er virkelig ingen grund til at gamble med det, vores backs leverer, da det er et helt uhørt antal assists, og så kan man jo høre på dem begge, at de slet ikke mener, at de har nået deres fulde potentiale endnu.

Besvar