hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 27. mar, 2019 09:30

Ryan Kent ryger sikkert til sommer, og prisen skulle ligge på mellem 8-10 mio. £:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/3 ... d-til-det/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 27. mar, 2019 10:42

Niels K skrev:Ryan Kent ryger sikkert til sommer, og prisen skulle ligge på mellem 8-10 mio. £:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/3 ... d-til-det/
Det er nok også fint nok, hellere 5 med tilbagekøbs klausul og "% of profit" :geek:

nu nævner vi jo tit og ofte Harry Wilson som gratis, men 8 for Kent, hvad går Wilson så for :shock: ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 27. mar, 2019 11:34

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Ryan Kent ryger sikkert til sommer, og prisen skulle ligge på mellem 8-10 mio. £:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/3 ... d-til-det/
Det er nok også fint nok, hellere 5 med tilbagekøbs klausul og "% of profit" :geek:

nu nævner vi jo tit og ofte Harry Wilson som gratis, men 8 for Kent, hvad går Wilson så for :shock: ?
Vel ca. det samme som Solanke, tænker jeg ?

Taiwo Awoniyi regner vi med at kunne få 13 mio. £ for, og Ejaria + Ojo kan måske indbringe 10 tilsammen ? Taiwo vil jeg dog gerne leje ud til en bedre klub en sæson mere, da han ser virkelig spændende ud.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » onsdag, 27. mar, 2019 11:39

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Ryan Kent ryger sikkert til sommer, og prisen skulle ligge på mellem 8-10 mio. £:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/3 ... d-til-det/
Det er nok også fint nok, hellere 5 med tilbagekøbs klausul og "% of profit" :geek:

nu nævner vi jo tit og ofte Harry Wilson som gratis, men 8 for Kent, hvad går Wilson så for :shock: ?
Vel ca. det samme som Solanke, tænker jeg ?

Taiwo Awoniyi regner vi med at kunne få 13 mio. £ for, og Ejaria + Ojo kan måske indbringe 10 tilsammen ? Taiwo vil jeg dog gerne leje ud til en bedre klub en sæson mere, da han ser virkelig spændende ud.
Tror faktisk at vi sælger/udlejer Wilson igen. Han fyldte altså 22 i sidste uge(tak google), og hvis vi kan få 200 ish millioner for ham, så ville jeg uden tvivl sælge ham. Ja han har haft en glimrende sæson i Derby. Det er dog kun Derby.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 27. mar, 2019 12:55

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Ryan Kent ryger sikkert til sommer, og prisen skulle ligge på mellem 8-10 mio. £:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/3 ... d-til-det/
Det er nok også fint nok, hellere 5 med tilbagekøbs klausul og "% of profit" :geek:

nu nævner vi jo tit og ofte Harry Wilson som gratis, men 8 for Kent, hvad går Wilson så for :shock: ?
Echo tror faktisk på min. 12 mio. £ for Kent:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... n-16034088

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » torsdag, 28. mar, 2019 12:00

Echo sammenholder Klopp's udsagn om, at vi ikke vil se rekordstore køb a lá VvD og Alisson til sommer med, at salg skal være en pæn del af finasieringen.

Vi kan vel også komme et langt stykke henad vejen med salg af spillere, hvis Edwards kan fortsætte med at få så gode priser for spillere på de alleryderste mandater, eller som slet ikke har været på vores 1. hold.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... n-16036595

Ryan Kent rygtes til at blive vurderet til 12 mio. £

Taiwo vurderes til at kunne indbringe 13 mio. £.

Danny Ings får vi 18 mio. £ for til sommer.

Karius indbringer ca. 2 mio. £.

Mon ikke Ojo og Ejaria tilsammen kan indbringe 10 mio. £ ?

Allan og Chirivella kan måske indbringe 5 mio. £ ?

Clyne er vel min. 15 mio. £ værd ?

Der skrives pt., at Milan, Roma og Napoli er interesserede i at købe Lovren til sommer, og hvis der udvikler sig en budkrig de 3 i mellem, så er det måske et godt tidspunkt at skyde Lovren af på skader og alder taget i betragtning, og at Gomez og Matip vel står foran ham i køen pt. ?

Uden Lovren giver en sammenlægning af beløbene ovenfor 75 mio. £, og de har ingen som helst betydning for hele vores bruttotrup, og derudover spares der løn på Sturridge, Moreno, Randall og Bogdan, så der skulle være god mulighed for at hente et par profiler, et "Robbo-køb", og nogle talenter til akademiet/udlejning.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hekkem » torsdag, 28. mar, 2019 17:17

Er det ikke nogen med at Kariuser i problemer i sin tyrkiske udlejningsklub?

Har har vidst ikke fået løn i flere måneder og uvenner med ledelsen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 29. mar, 2019 09:48

Det hævdes, at vi vurderer Lovren til 30 mio. £, hvis han skal sælges, og vi kan i det tilfælde stå med ca. 100 mio. £ for salg af spillere til sommer:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... ioner-pund

Jeg vil være ok tilfreds med, at Nat Phillips og Ki-Jana Hoever bliver 4/5 valg, hvis Klopp finder dem gode nok.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » fredag, 29. mar, 2019 10:42

Niels K skrev:Det hævdes, at vi vurderer Lovren til 30 mio. £, hvis han skal sælges, og vi kan i det tilfælde stå med ca. 100 mio. £ for salg af spillere til sommer:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... ioner-pund

Jeg vil være ok tilfreds med, at Nat Phillips og Ki-Jana Hoever bliver 4/5 valg, hvis Klopp finder dem gode nok.
Jeg synes at det er med til at gøre ligaen uinteressant, hvorpå man bare kan skele til Spanien, hvor de to store klubber har raget alle pengene til sig.
Når det så samtidigt foregår er i en periode, hvor CLs struktur formentlig også snart ændres, så må man næsten bare konstatere, at strukturerne om det spil vi kender, synes at blive ændret permanent. De riges klub mod de riges klub, og så kan de andre lege med nedfaldsæblerne.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 29. mar, 2019 11:54

Jesper skrev:
Niels K skrev:Det hævdes, at vi vurderer Lovren til 30 mio. £, hvis han skal sælges, og vi kan i det tilfælde stå med ca. 100 mio. £ for salg af spillere til sommer:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... ioner-pund

Jeg vil være ok tilfreds med, at Nat Phillips og Ki-Jana Hoever bliver 4/5 valg, hvis Klopp finder dem gode nok.
Jeg synes at det er med til at gøre ligaen uinteressant, hvorpå man bare kan skele til Spanien, hvor de to store klubber har raget alle pengene til sig.
Når det så samtidigt foregår er i en periode, hvor CLs struktur formentlig også snart ændres, så må man næsten bare konstatere, at strukturerne om det spil vi kender, synes at blive ændret permanent. De riges klub mod de riges klub, og så kan de andre lege med nedfaldsæblerne.


Sent from my iPad using Tapatalk
Der sker jo trods alt noget hele tiden ift., hvem der er "de riges klub". Chelsea, Man City og PSG er nye fænomener i den sammenhæng, og der er da en del andre klubber, der har samme mulighed, hvis de får tilført tilsvarende midler.
Vi var selv et sub top hold længe, og vi var på randen af konkurs, og ved hjælp af en suveræn træner, ansættelse af de rigtige folk rundt omkring og et virkelig godt ejerskab, har vi bygget klubben op igen på en bæredygtig måde. Tottenham formår at beholde deres bedste spillere, videreudvikle dem og samtidig har de fået bygget et nyt stadion, og de er nu også i det gode selskab.
Hvis klubber som Soton og Everton (for at nævne nogle få) havde formået at holde på deres bedste spillere og drive deres klubber optimalt, så kunne de virkelig have haft nogle slagkraftige mandskaber i dag.
I DK fx. er FCK en økonomisk mastodont, men de udfordres alligevel af et virkelig godt forretningskoncept i FCM, og FCN vil gerne noget tilsvarende, mens Brøndby er et stort hul at putte penge i.
6 hold i PL, der kæmper om de øverste pladser er da ret fantastisk, men RM, Barca, Juve og BM er historisk meget cementerede tophold i deres respektive lande og har været det, før pengene blev så voldsomme i fodbold, så der skal ekstra ordinært dygtigt drevede klubber som fx. Dortmund og Atletico Madrid til for at kunne udfordre dem, eller en klub som RB Leipzig med deres forretningsmodel.
Hvor man kan sige, at PSG og Juve kommer nærmest sovende til tingene, så er det jo ikke tilfældet for BM og RM denne sæson, så de skal trods rigtig mange penge stadig gøre sig umage.
Hvor RM og Barca i mange år havde monopol på at købe de allerbedste spillere, så udfordres de nu af PSG, BM, Juve og de engelske klubber, så tingene flytter jo på sig, og der er vel stadig mulighed for at lave en Leicester ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 29. mar, 2019 12:05

Jesper skrev:
Niels K skrev:Det hævdes, at vi vurderer Lovren til 30 mio. £, hvis han skal sælges, og vi kan i det tilfælde stå med ca. 100 mio. £ for salg af spillere til sommer:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... ioner-pund

Jeg vil være ok tilfreds med, at Nat Phillips og Ki-Jana Hoever bliver 4/5 valg, hvis Klopp finder dem gode nok.
Jeg synes at det er med til at gøre ligaen uinteressant, hvorpå man bare kan skele til Spanien, hvor de to store klubber har raget alle pengene til sig.
Når det så samtidigt foregår er i en periode, hvor CLs struktur formentlig også snart ændres, så må man næsten bare konstatere, at strukturerne om det spil vi kender, synes at blive ændret permanent. De riges klub mod de riges klub, og så kan de andre lege med nedfaldsæblerne.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hov Jesper, var dit svar egentlig tiltænkt dette indlæg fra mig, eller var det egentlig indlægget omkring den nye TV aftale i PL ? Det var i sidstnævnte sammenhæng, at jeg fik svaret dig herover, da din kommentar vel ikke giver så meget mening ift. et salg af Lovren og udlejede spillere ? :lol:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 29. mar, 2019 13:44

Niels K skrev:
Jesper skrev:
Niels K skrev:Det hævdes, at vi vurderer Lovren til 30 mio. £, hvis han skal sælges, og vi kan i det tilfælde stå med ca. 100 mio. £ for salg af spillere til sommer:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... ioner-pund

Jeg vil være ok tilfreds med, at Nat Phillips og Ki-Jana Hoever bliver 4/5 valg, hvis Klopp finder dem gode nok.
Jeg synes at det er med til at gøre ligaen uinteressant, hvorpå man bare kan skele til Spanien, hvor de to store klubber har raget alle pengene til sig.
Når det så samtidigt foregår er i en periode, hvor CLs struktur formentlig også snart ændres, så må man næsten bare konstatere, at strukturerne om det spil vi kender, synes at blive ændret permanent. De riges klub mod de riges klub, og så kan de andre lege med nedfaldsæblerne.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hov Jesper, var dit svar egentlig tiltænkt dette indlæg fra mig, eller var det egentlig indlægget omkring den nye TV aftale i PL ? Det var i sidstnævnte sammenhæng, at jeg fik svaret dig herover, da din kommentar vel ikke giver så meget mening ift. et salg af Lovren og udlejede spillere ? :lol:
Jeg var også lidt forvirret.
-var det en kommentar om at topholdene sælger for dyrt og de små hold derfor ikke længere kan hente de der Lovren typer der næsten(vurderingssag) er gode nok til en startplads på et tophold?
-Jeg ved det ikke.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » fredag, 29. mar, 2019 18:44

Hov, tak I kan redde mig. Det var tv-aftalen, jeg øffede over!


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 31. mar, 2019 20:08

Jesper skrev:Hov, tak I kan redde mig. Det var tv-aftalen, jeg øffede over!


Sent from my iPad using Tapatalk
Det er også noget at øffe over, jeg øffer også


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 03. apr, 2019 10:01

Niels K skrev:Echo sammenholder Klopp's udsagn om, at vi ikke vil se rekordstore køb a lá VvD og Alisson til sommer med, at salg skal være en pæn del af finasieringen.

Vi kan vel også komme et langt stykke henad vejen med salg af spillere, hvis Edwards kan fortsætte med at få så gode priser for spillere på de alleryderste mandater, eller som slet ikke har været på vores 1. hold.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... n-16036595

Ryan Kent rygtes til at blive vurderet til 12 mio. £

Taiwo vurderes til at kunne indbringe 13 mio. £.

Danny Ings får vi 18 mio. £ for til sommer.

Karius indbringer ca. 2 mio. £.

Mon ikke Ojo og Ejaria tilsammen kan indbringe 10 mio. £ ?

Allan og Chirivella kan måske indbringe 5 mio. £ ?

Clyne er vel min. 15 mio. £ værd ?

Der skrives pt., at Milan, Roma og Napoli er interesserede i at købe Lovren til sommer, og hvis der udvikler sig en budkrig de 3 i mellem, så er det måske et godt tidspunkt at skyde Lovren af på skader og alder taget i betragtning, og at Gomez og Matip vel står foran ham i køen pt. ?

Uden Lovren giver en sammenlægning af beløbene ovenfor 75 mio. £, og de har ingen som helst betydning for hele vores bruttotrup, og derudover spares der løn på Sturridge, Moreno, Randall og Bogdan, så der skulle være god mulighed for at hente et par profiler, et "Robbo-køb", og nogle talenter til akademiet/udlejning.
Vi skulle vurdere Grujic til 20 mio. £:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... -bli-solgt

Besvar