hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » mandag, 28. aug, 2023 20:29

TG12 skrev:
mandag, 28. aug, 2023 19:32
Red Man Walking skrev:
mandag, 28. aug, 2023 18:44
TG12 skrev:
Red Man Walking skrev:
mandag, 28. aug, 2023 09:10
Ja, alt er jo, ganske godt demonstreret i dette vindue, til salg, hvis blot pengene bliver store nok. Jeg tvivler bare på: 1) CP sælger så tæt på deadline medmindre 2) Pengene bliver virkeligt store, hvilket jeg tvivler på FSG vil og 3) at han ønsker at skifte så kort tid efter han forlængede, medmindre forlængelsen var for at CP kunne få mere for ham og de har en aftale om et skifteBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har det ikke alle dage været således?
Tjoooh, det har det da givetvisBillede

Pengenes magt bliver bare - for mig ihvertfald - så meget mere tydelig, når den liga, som spillerne skifter til er uden nogen som helst sportslig pondus (det kan der selvfølgelig blive lavet om på, hvis de bliver ved med at købe alt med en puls).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg håber Saudi leauge ender med at gå i sig selv igen, ligesom Kina også endte med.
Problemerne i Kina begyndte at opstå, da den kinesiske fodboldforening annoncerede strenge regler, der tvang klubberne til at reducere antallet af udenlandske spillere på banen, hvor kun tre udenlandske spillere tillades at deltage i en kamp.

Der blev foretaget yderligere ændringer den følgende sæson for at reducere antallet af udenlandske spillere tilladt i hver trup fra fem til fire kan jeg læse mig frem til.

Derefter blev der i 2018 indført en ny 'skat' for at stoppe klubbernes store udgifter til udenlandske spillere, og det blev fastslået, at enhver klub, der brugte mere end 5m på en udenlandsk spiller, ville blive tvunget til at foretage samme betaling til den Kinesiske fodboldforbund.

Det gjorde kinesiske klubber noget mindre attraktive end de var 2 år før, og da tilskuerantallet faldt, havde klubber selvfølgelig også svært ved at udligne det økonomiske underskud. De havde ikke råd til de lønninger, der var lovet til spillerne, og den økonomiske støtte fra deres rige ejere stoppede.

I Saudi Arabien er situationen det modsatte. Alt er statsfinansieret og alt, hvad der foregår indenfor fodbold i landet er en del af Prins Mohammed (Bin Aktum?) reform politik. Han prøver at ændre synspunktet på Saudi Arabien, kvinder må køre bil, de må have farverig burka på osv (måske tiltrængt i den del af verden, men det pisser selvfølgelig også ekstremisterne af)

Jeg har læst mig frem til at Prins Mohammad har et mål der hedder 2030, og her vil han blandt andet have VM til landet, så alt det her fodbold show de har gang i er en del af hans store plan.

Det kommer højst sandsynligt ikke til at ændre sig, hvis FIFA og UEFA ikke tager drastiske handlinger, Saudi Arabien vil muligvis bruge flere penge på at lokke spillere til landet såfremt at dette års projekt er en succes.

Jeg tror dog ikke FIFA og UEFA vil eksekvere nogle tiltag, da man ved de er korrukte as fuck.

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 31. aug, 2023 20:30

Vi har solgt Nat Philips til Celtic.

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: hvem skal ud

Indlæg af Red Man Walking » torsdag, 31. aug, 2023 21:11

Fowler89 skrev:Vi har solgt Nat Philips til Celtic.
Så vidt jeg kan se, så er der bare tale om en lejeaftaleBillede




Sent from my iPhone using Tapatalk

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af STMO » torsdag, 31. aug, 2023 22:22

Hvilket tidspunkt kan vi ånde lettet ud over at Salah bliver?

Hr. Drejer
Indlæg: 13751
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 31. aug, 2023 22:44

Det saudiske vindue lukker først om 3 uger.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » fredag, 01. sep, 2023 13:39

Liverpool har afvist et bud på Salah på 100 mio £ der kunne stige op imod 150 mio £

They will be back........

Har vi en smertegrænse ?
YNWA

AJJ
Indlæg: 2406
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJJ » fredag, 01. sep, 2023 13:53

Redtothebone skrev:
fredag, 01. sep, 2023 13:39
Liverpool har afvist et bud på Salah på 100 mio £ der kunne stige op imod 150 mio £

They will be back........

Har vi en smertegrænse ?
Der er altid en smertegrænse

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » fredag, 01. sep, 2023 16:55

Det rygtes at Salah bliver tilbud en løn på 680.000.000 kr om året :D
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13751
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 01. sep, 2023 18:06

Al Ittihad skulle ifølge en kilde som sky sports citerer være forberedt på at gå op til £200 M.

https://www.skysports.com/football/news ... adline-day
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3082
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: hvem skal ud

Indlæg af mortenbak » fredag, 01. sep, 2023 22:28

Hr. Drejer skrev:
fredag, 01. sep, 2023 18:06
Al Ittihad skulle ifølge en kilde som sky sports citerer være forberedt på at gå op til £200 M.

https://www.skysports.com/football/news ... adline-day
Saudi ved at alle spillere og andre involverede i topfodbold idag er pengeliderlige. De er ligeglade om det koster 1 eller 2 milliarder - de tester bare, hvor langt de kan gå. Hvis vi kan få 200 M pund for Salah og han gerne vil hjem, så skal han da bare afsted.
Sheiken sidder bare dernede og griner af hvor meget ravage hans penge får alle de moneygrabbing klubber og spillere, der render rundt og peger på brystet.
De kan købe hele bundtet og så tager jeg ud og ser FREM spille :lol:

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 01. sep, 2023 22:42

mortenbak skrev:
fredag, 01. sep, 2023 22:28
Hr. Drejer skrev:
fredag, 01. sep, 2023 18:06
Al Ittihad skulle ifølge en kilde som sky sports citerer være forberedt på at gå op til £200 M.

https://www.skysports.com/football/news ... adline-day
Saudi ved at alle spillere og andre involverede i topfodbold idag er pengeliderlige. De er ligeglade om det koster 1 eller 2 milliarder - de tester bare, hvor langt de kan gå. Hvis vi kan få 200 M pund for Salah og han gerne vil hjem, så skal han da bare afsted.
Sheiken sidder bare dernede og griner af hvor meget ravage hans penge får alle de moneygrabbing klubber og spillere, der render rundt og peger på brystet.
De kan købe hele bundtet og så tager jeg ud og ser FREM spille :lol:
Vil hjem? Mig bekendt er Saudi Arabien og Egypten ikke samme land eller ligger tæt på hinanden...

Hvis Salah kan få 1 milliard i hånden skattefrit bare for at skrive under og 2.5 milliarder for hele opholdet, så kan jeg sku godt forstå han er fristet.

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » fredag, 01. sep, 2023 22:55

Oomph242 skrev:
fredag, 01. sep, 2023 22:42
mortenbak skrev:
fredag, 01. sep, 2023 22:28
Hr. Drejer skrev:
fredag, 01. sep, 2023 18:06
Al Ittihad skulle ifølge en kilde som sky sports citerer være forberedt på at gå op til £200 M.

https://www.skysports.com/football/news ... adline-day
Saudi ved at alle spillere og andre involverede i topfodbold idag er pengeliderlige. De er ligeglade om det koster 1 eller 2 milliarder - de tester bare, hvor langt de kan gå. Hvis vi kan få 200 M pund for Salah og han gerne vil hjem, så skal han da bare afsted.
Sheiken sidder bare dernede og griner af hvor meget ravage hans penge får alle de moneygrabbing klubber og spillere, der render rundt og peger på brystet.
De kan købe hele bundtet og så tager jeg ud og ser FREM spille :lol:
Vil hjem? Mig bekendt er Saudi Arabien og Egypten ikke samme land eller ligger tæt på hinanden...
Er det ikke Muslimistan det hele?

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1404
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: hvem skal ud

Indlæg af richs » tirsdag, 05. sep, 2023 12:53

1,9mia skulle budt bliver nu, lad os vente til 2 mia også afsted med ham.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 05. sep, 2023 15:01

Jeg er også ved at indstille mig på Salah smutter, jeg begriber dog ikke hvorfor han vælger at gå på fodboldpension nu ?

Han står med 13 mål og 9 assist de sidste 19 kampe, og de lader til Klopp 2.0 er undervejs, ja han kan tjene vanvittige penge i Saudi, men han tjener jo allerede flere 2-300 millioner kr. om året og han spiller stadig hver uge - hvad er motivationen ? er det virkelig sjovere at sidde nede i sandkassen tælle sine penge mens han spiller sekunda fodbold ?

Selvom jeg synes det er lidt dobbeltmoralsk med alle disse Saudi penge, så vil 200-300 millioner dollars virkelig kunne række et stykke til en ny genbygning, men jeg håber klubben presser citronen til det yderste hvis de vil sælge.

Må indrømme jeg bryder mig ikke om at se hans hysteri når han bliver skiftet ud og at han knap gider juble når han scorer her i weekend, måske kan vi blive bedre af at han skifter og der kommer nyt blod ind, lige nu kan jeg bare ikke se hvem vi skal købe i stedet....
YNWA

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » tirsdag, 05. sep, 2023 16:00

Redtothebone skrev:
tirsdag, 05. sep, 2023 15:01
Jeg er også ved at indstille mig på Salah smutter, jeg begriber dog ikke hvorfor han vælger at gå på fodboldpension nu ?

Han står med 13 mål og 9 assist de sidste 19 kampe, og de lader til Klopp 2.0 er undervejs, ja han kan tjene vanvittige penge i Saudi, men han tjener jo allerede flere 2-300 millioner kr. om året og han spiller stadig hver uge - hvad er motivationen ? er det virkelig sjovere at sidde nede i sandkassen tælle sine penge mens han spiller sekunda fodbold ?

Selvom jeg synes det er lidt dobbeltmoralsk med alle disse Saudi penge, så vil 200-300 millioner dollars virkelig kunne række et stykke til en ny genbygning, men jeg håber klubben presser citronen til det yderste hvis de vil sælge.

Må indrømme jeg bryder mig ikke om at se hans hysteri når han bliver skiftet ud og at han knap gider juble når han scorer her i weekend, måske kan vi blive bedre af at han skifter og der kommer nyt blod ind, lige nu kan jeg bare ikke se hvem vi skal købe i stedet....
Fordi han har vundet alt der er værd at vinde, i en engelsk klub?

Det eneste Salah ikke har vundet er Balon D'or, AFCON og VM.

Balon D'or løbet er realistisk nok kørt, der er yngre spillere og spillere i klubber som Real der umiddelbart har større chancer. Hans chancer for AFON bliver nok hverken større eller mindre af at spille i Saudi, og VM ja det vinder Egypten realistisk ikke.

Der er såldes ikke så meget tilbage for ham at kæmpe for.

Så han ser måske et smut til at mange doble sin løn samtidigt med han får mindre at lave, og stadig har en flot karierre at se tilbage på.

Besvar