hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 08. apr, 2019 16:42

Drakamp om signaturen til Clyne?

West Ham vil gi Bournemouth konkurranse i sommervinduet, ifølge Goal.
08.04.2019 kl 14:09 (oppdatert: 08.04.2019 kl 16:15) Marius Rabben m_rabben

Noen positive måneder på sørkysten har gitt Nathaniel Clyne ti ligakamper siden utlånet i januar, og Bournemouth ønsker å gjøre overgangen permanent til sommeren. Men det skjer ikke uten motstand.
For selv om Clyne har trivdes som Bournemouth-spiller og fått et bra forhold til manager Eddie Howe, kan West Ham friste høyrebacken med en retur til hjembyen London, skriver Neil Jones for nettstedet Goal.
Ifølge Jones vil Liverpool gi slipp på 28-åringen dersom noen byr rundt 15 millioner pund.

Kan bli mange utskiftninger

Klubben er trygg på at de kan få til en god avtale etter å ha solgt Dominic Solanke og Danny Ings for betydelige summer det siste året. Clyne, som kostet 12,5 millioner pund da han ble hentet fra Southampton i 2015, har spilt 103 kamper for de røde.

Jones skriver videre at Alberto Moreno og Daniel Sturridge kommer til å forlate Liverpool gratis til sommeren, mens Simon Mignolet kan bli solgt.

I tillegg skal en rekke unge spillere som nå er på utlån være aktuelle for å selges. Jones nevner Sheyi Ojo, Marko Grujic, Taiwo Awoniyi, Harry Wilson og Ryan Kent, og opplyser at klubber allerede har forhørt seg om alle.

Rafa Camacho, som har trent regelmessig med førstelaget denne sesongen, og som fikk debuten i FA-cupen og Premier League i januar, har også en rekke interessenter, deriblant Wolverhampton, RB Leipzig, Benfica og Sporting CP.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 08. apr, 2019 16:43

20 mio. £ for Grujic og ny kontrakt til Origi ?

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... ror-hazard

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 09. apr, 2019 12:49

Vi ved ikke hvor mange penge der er til indkøb, men vi må endelig ikke stå stille. Der skal bygges på, efter vores flotte sæson. Nedenunder har jeg listet de spillere som er i farezonen for at blive solgt, eller søge væk på en gratis overgang.

Solgt
Solanke 20 (solgt)
Ings 20 (pris er aftalt til minimum £ 18 M.)

Sandsynlige salg fra Liverpool
Kent 10 (der tales om beløb mellem £10-12 M.)
Mignolet 10 (han gider ikke være nr. 2, men jeg ikke hørt om nogen interesse)
Lovren 30 (han er overhalet af både Gomez og Matip)
Grujic 20 (ja, hvad sker der med Grujic?)
Karius 5 (han skal bare langt væk fra Liverpool!)
Clyne 15 (Bournemouth og West Ham er interesseret - en lille budkrig?)
Awoniyi 10 (der går rygter om at Schalke har budt £12.5 M.)
Chirivella 3 (vil Rosenborg prøve igen?)
Ejaria 7 (mislykket ophold i Rangers)
Randall 2 (har lige afsluttet sin lejeperiode til Rochdale i League One)
I alt: £. 152 M.

Sandsynlige gratis overgange fra Liverpool
Sturridge gratis (luft i lønbudgettet)
Moreno gratis (luft i lønbudgettet)

Det er selvfølgelig ikke alle der bliver solgt i dette vindue, men vi har da en mange penge bundet op på spillere som ikke rigtig bruges, og som der er lille sandsynlighed for at e vil blive brugt i fremtiden.

En anden som jeg kunne frygte bliver solgt er Wilson, som har haft en ganske god sæson for Derby, og som lige er blevet 22 år, så helt ung er han ikke længere. Woodburn - hvad sker der med ham? Hvor langt er han i sin udvikling, kan han være 'squadplayer' til næste sæson? En anden spiller er Ojo? Han bliver 22 år til sommer, er der fremtid i ham, eller skal han også på salgslisten? Er der nogen som ved hvordan han klarer sig i Reims?


Hvad med Allan Rodrigues de Souza? Får han nogensinde opholdstilladelse i UK? Eller vil han blive solgt til sommer? sidste sommer tegnede han en ny kontrakt med Liverpool. Og vil Herbie Kane blive den næste Gerrard? Det tror Doncaster supporterne i hvert fald. Han havde en god periode i efteråret, hvor han scorede fire mål i lige så mange kampe. Men den næste Gerrard, jeg tvivler.

Vi har mange flere på udlån, end dem jeg har nævnt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 09. apr, 2019 14:37

Jeg synes, at vi skal cashe ind på langt hovedparten af de nævnte spillere og købe 1 måske 2 kvalitetsspillere og et par kæmpe talenter til akademiet. Resten kan gå til afbetaling til akademiet eller opstarten af Anfield Road End udbygningen.

Selvom vi sælger nærmest dem allesammen, så har vi jo flere spændende talenter rendende rundt på akademiet, og som jeg har skrevet før, tror jeg, at Brewster, Ki-Jana, Curtis Jones og Camacho (vi må se, om han forlænger) er tættere på 1. holdet end nærmest alle de udlejede er.

Så er der Nathaniel Phillips, Herbie Kane, Adam Lewis, Abdi Sharif, Dixon-Bonner, Liam Millar, Paul Glatzel, Bobby Duncan, Yasser Larouci som dem, der lige popper op i hukommelsen, men der er sikkert en del flere pænt store talenter at fremhæve fra U18 og U23.

PS. Ejaria gør det godt for Reading. Vi skal lige have Woodburn ud på et succesfuldt låneophold for at se, om han kan få talentet bragt ud på banen over en sæson's seniorbold, før vi kan tage endelig stilling.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 09. apr, 2019 15:00

Jeg tænker ikke Lovren er i fare for at blive solgt, ja han er bagved Matip i køen, men Matip har også steppet op og Lovren er stadig på vej tilbage fra skaden. Desuden har denne sæson vist at vi skal have 4 centerhalfs. Jo så har vi Ki-Jana, men han skal imø fokusere på en plads og det må nok være HB lige i strarten.
Måske hvis Lovren(eller Matip) selv gerne vil videre, så kan det blive aktuelt, eller hvis vi snubler og falder ned i en de Ligt eller Koulibaly transfer, så vil en af dem jo nok lugte dunsten i bageriet og søge nye græsgange.

Wilson, Woodburn, Ki-Jana Hoever, Curtis Jones og Grujic tror jeg kommer i spil i preseason, hvor de får mulighed for at overbevise Klopp om de skal være en del af truppen i næste sæson eller lejes ud eller spille U23.

indgående transfers har jo også kæmpe betydning. Køber vi en Fekir-type, så skal vi jo nok ikke holde Wilson og Woodie inde i eget hus, bliver det Zaha eller Werner, så kan et Origi-salg komme på tale.

Jeg ved ikke om Ings pengene ikke er blevet talt med en gang?
-transferen er jo garanteret(fandt jeg ud af, da jeg blev rettet i en anden tråd)

Så vi kan jo hurtigt være nede på 80 millioner :dontknow:

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 09. apr, 2019 15:49

Der er rygter om Lovren er til salg. Om det er korrekt eller ej, ved jeg selvfølgelig ikke. Men han har ikke formået at spille sig til en plads på holdet efter sin skade, og jeg tror ikke han er tilfreds med sin nuværende rolle på holdet. Lovrens kontrakt udløber i 2021, og vi har option på et år yderligere, og han er 29 år, så hvis vi skal have mønt for ham, så skal han skydes af nu.

Vi skal selvfølgelig have fire midterforsvarer. Ki-Jana er der ikke helt endnu. Han skal modnes langsomt. Origi har jeg ikke taget med, men han kan også generere det samme som Solanke (selvom han er 10 gange bedre!). Om Ings pengene er talt med eller brugt, hmmm, ved det ikke.


Wilson og Woodburn kan også - hvis de sælges - generere omkring de £40 M til sammen. Så vi kan også sagtens ryger op i £200 M. Men det kræver at de rigtige købere er der, og at der bliver budkrig. Hvem troede at Solanke vil ryge for £20 M.? Ikke mig!


Jeg er enig med Niels i at vi skal gå efter kvalitet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 09. apr, 2019 17:29

Kvalitet er vigtigst, det er bedre at hente en verdensklasse centerhalf end en god offensiv midtbane.


Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 18. apr, 2019 10:09

Bliver det et farvel til Salah og Mané til sommer.

Synes rygterne siger, de selv har nævnt de er smigret over rygterne og gerne vil prøve noget nyt.


De tænker giver squ dårlig mave. Fååårk

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 18. apr, 2019 10:25

Nu skal de jo lige prøve at vinde VM for klubhold, det er jo også nyt

Indtil videre tager jeg det roligt. De er begge kanon gode spillere og selvfølgelig skaber det skriverier.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » torsdag, 18. apr, 2019 10:25

Hold du bare din mave helt i ro. De skal ingen steder. Det er bullshit.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » torsdag, 18. apr, 2019 10:54



Talking out of their AS again I see.


Salah's agent på Twitter. Ro på.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 18. apr, 2019 10:58

YNWA! skrev:

Talking out of their AS again I see.


Salah's agent på Twitter. Ro på.
?

Har squ fået tyndskid af de rygter. Fortsætter det kommer jeg til at sidde på tønden resten af foråret indtil sommer vinduet er lukket.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. apr, 2019 12:38

OK, det ser ud til, at prisen lige er steget til 40 mio. Euro for Grujic. Det bliver vist en indbringende sommer ;)

http://www.espn.co.uk/football/soccer-t ... er-sources

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 23. apr, 2019 15:57

Niels K skrev:OK, det ser ud til, at prisen lige er steget til 40 mio. Euro for Grujic. Det bliver vist en indbringende sommer ;)

http://www.espn.co.uk/football/soccer-t ... er-sources

Sælg for satan!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. apr, 2019 21:48

Vi har tilsyneladende afvist tilbud fra Dortmund og Wolves på 10 mio. £ for Camacho, fordi vi vil tilbyde ham en langtidskontrakt:

https://www.birminghammail.co.uk/sport/ ... r-16182935

Besvar