hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 04. jan, 2019 17:41

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:
Der er fest hos Thommo i aften.
:laughin:

Selvom jeg ikke selv var helt klar til at afskrive ham, så synes jeg, at det er fint at cashe ind på ham, da vi har Brewster, Bobby Duncan og Paul Glatzel next in line på ungdomsfronten.

Prisen kan stige til i alt 25 mio. £:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... v-solanke/

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » fredag, 04. jan, 2019 18:08

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:
Der er fest hos Thommo i aften.
Ja for fa´en :dance: :alcohol: . Men forstår da ikke at i synes prisen er peberet, i det sindsyge marked? englænder med en enkelt landskamp på CV´et koster jo kassen, i dagens england.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » fredag, 04. jan, 2019 18:26

Niels K skrev:
Mads T. skrev:
YNWA! skrev:
Der er fest hos Thommo i aften.
:laughin:

Selvom jeg ikke selv var helt klar til at afskrive ham, så synes jeg, at det er fint at cashe ind på ham, da vi har Brewster, Bobby Duncan og Paul Glatzel next in line på ungdomsfronten.

Prisen kan stige til i alt 25 mio. £:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... v-solanke/
De ser ham til daglig til træning. Selvfølgelig ved de hvad de gør. Og det er da en decideret vild pris for en der ikke er i nærheden af at spille.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 04. jan, 2019 18:42

Jesper skrev:[De ser ham til daglig til træning. Selvfølgelig ved de hvad de gør. Og det er da en decideret vild pris for en der ikke er i nærheden af at spille.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er jo en unægtelig fordel at kunne følge ham.

Det er en vild pris og den pris ville jo kun falde hvis vi ikke kunne få plads til ham på holdet og i takt med at kontrakten løber ud.


Sent from my iPhone using Tapatalk

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: hvem skal ud

Indlæg af MP » fredag, 04. jan, 2019 18:49

Hvis man går efter en spiller som Werner og samtidig vil satse på Brewster, så er det jo begrænset hvor meget spilletid der er til overs.
Godt salg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » fredag, 04. jan, 2019 19:03

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:[De ser ham til daglig til træning. Selvfølgelig ved de hvad de gør. Og det er da en decideret vild pris for en der ikke er i nærheden af at spille.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er jo en unægtelig fordel at kunne følge ham.

Det er en vild pris og den pris ville jo kun falde hvis vi ikke kunne få plads til ham på holdet og i takt med at kontrakten løber ud.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Afhængig af add ons så er det 200 millioner danske kr for en spiller med 1 PL scoring. 1!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » fredag, 04. jan, 2019 19:44

Godt nok mange penge vi har fået for ham, sindssyg deal! Han var klart vores dårligste spiller sidste sæson

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » fredag, 04. jan, 2019 21:28

Jeg kan så vidt jeg læser ikke se at Clyne-lejeaftalen er med en salgsklausul. Det undrer mig at man ikke bare sælger ham, hvis han alligevel ikke har en fremtid? Måske er det en gestus overfor en trofast soldat. Eller så tænker man at værdien øges hvis han kommer på græs? Eller hvad tænker I?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 04. jan, 2019 21:34

Jesper skrev:Jeg kan så vidt jeg læser ikke se at Clyne-lejeaftalen er med en salgsklausul. Det undrer mig at man ikke bare sælger ham, hvis han alligevel ikke har en fremtid? Måske er det en gestus overfor en trofast soldat. Eller så tænker man at værdien øges hvis han kommer på græs? Eller hvad tænker I?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Vi er jo en forretning. Så hvis værdien vurderes at kunne øges ved udlejning, så giver den del mest mening.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » fredag, 04. jan, 2019 21:40

Jeg tror simpelthen ikke det rigtige bud på en permanent transfer har været der. Der er ingen tvivl om at Clyne gerne vil og får lov til at forlade klubben til sommer og det kan jo sagtens blive med en overgang til Bournemouth (med de priser de giver for vores spiller kan man håbe). Forhåbentlig kan han vise sig godt frem i den sidste halvdel af sæsonen og så står han bedre i forhold til valg af klub til sommer. Det giver måske også lidt ekstra mønt i lommen for os. Bournemouth betaler i hvert fald hans fulde løn det næste halve år og en loan fee, så egentlig en fornuftig handel i mine øjne.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af athomsen » fredag, 04. jan, 2019 21:42

Jesper skrev:Jeg kan så vidt jeg læser ikke se at Clyne-lejeaftalen er med en salgsklausul. Det undrer mig at man ikke bare sælger ham, hvis han alligevel ikke har en fremtid? Måske er det en gestus overfor en trofast soldat. Eller så tænker man at værdien øges hvis han kommer på græs? Eller hvad tænker I?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Er det 9 kampe han har spillet i alt de seneste 2 sæsoner? Bournemouth betaler en sum penge og dækker hele lønnen for en spiller der ikke benyttes. Det giver fin mening jf. tidligere link fra Echo.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 04. jan, 2019 21:57

Jeg tror Mads T har ret. De øvrige PL klubber har simpelthen været tilbageholdende overfor at smide et stort transferbeløb for Clyne, når de reelt ikke ved om han kan tåle at spille to kampe i træk.
Samtidig vil vi jo heller ikke afstå ham gratis og håber selvfølgelig at prisen vil stige hvis han får spillet 10 PL kampe.

Clyne håber måske også at kunne spille sig i form og måske være en kandidat til vores HB i næste sæson. Selvom han nok inderst inde godt ved at det mere handler om at gøre sig til for at imponere eventuelle nye arbejdsgivere.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. jan, 2019 09:01

Jesper skrev:
Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:[De ser ham til daglig til træning. Selvfølgelig ved de hvad de gør. Og det er da en decideret vild pris for en der ikke er i nærheden af at spille.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er jo en unægtelig fordel at kunne følge ham.

Det er en vild pris og den pris ville jo kun falde hvis vi ikke kunne få plads til ham på holdet og i takt med at kontrakten løber ud.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Afhængig af add ons så er det 200 millioner danske kr for en spiller med 1 PL scoring. 1!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det kan stige til 25 mio. £:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... v-solanke/

De køber jo potentialet i en spiller, der har spillet for alle engelske U-hold, 1 enkelt kamp for A-holdet, og så er det trods alt ikke så skidt at have fået mange optrædener for Liverpool af Jürgen Klopp. Derb er mange spillere, der ikke kommer i nærheden af, hvad Solanke har opnået i en meget ung alder, og den tror B'mouth på, at de kan bygge videre på.
Ja, han er engelsk, og det skal vi vel snart til at tænke lidt på med Solanke ud, Clyne sikkert ud til sommer og hvad med spillere som Sturridge, Milner og Lallana ? Hvordan vil det se ud med homegrown-reglerne ?

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 05. jan, 2019 11:19

Jesper skrev:Jeg kan så vidt jeg læser ikke se at Clyne-lejeaftalen er med en salgsklausul. Det undrer mig at man ikke bare sælger ham, hvis han alligevel ikke har en fremtid? Måske er det en gestus overfor en trofast soldat. Eller så tænker man at værdien øges hvis han kommer på græs? Eller hvad tænker I?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg har muligvis overset noget, men ER der indgået en udlejningsaftale for Clyne? Jeg har kun læst, at Cardiff er interesseret, og at Klopp er klar til at lade det ske, men ikke at det faktisk er sket?

Jeg vil faktisk være ked af at se Clyne smutte permanent. Han virker til at være på vej tilbage mod fordums styrke, han har den rette alder, så vi kan næppe få nogen bedre backup end ham ... forudsat selvfølgelig at han er villig til at påtage sig den rolle.
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 05. jan, 2019 12:18, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » lørdag, 05. jan, 2019 12:05

Ja det er officielt med Clyne. Resten af sæsonen på helt almindelig lejeaftale
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar