hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 01. aug, 2023 08:41

Så røg Fabinho. Jeg håber godt nok, klubben ved, hvad de gør. Der er røget fem midtbanespillere ud, og der er hentet to.. Midtbanen havde helt klart brug for en overhaling, men det er godt nok voldsomt, så mange der er taget afsked med. Vi skal ved minimum hente to til midten nu?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » tirsdag, 01. aug, 2023 11:38

Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 01. aug, 2023 08:41
Så røg Fabinho. Jeg håber godt nok, klubben ved, hvad de gør. Der er røget fem midtbanespillere ud, og der er hentet to.. Midtbanen havde helt klart brug for en overhaling, men det er godt nok voldsomt, så mange der er taget afsked med. Vi skal ved minimum hente to til midten nu?
Hvor mange spillede af de fem?, gjorde

-Arthur
-Ox
-Keita

Ja Milner, Henderson og Fabinho gjorde men de kørte alle på pumperne i efterårets af deres fodboldliv.

Men ja der skal en mere ind til defensiv midt og en til midterforsvaret. Mon ikke Lavia kommer ind han er bare ikke i topform og skal køres ind først. Jeg tror vi vil se Jones centralt defensivt om nødvendigt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 01. aug, 2023 12:03

Kelly skrev:
tirsdag, 01. aug, 2023 11:38
Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 01. aug, 2023 08:41
Så røg Fabinho. Jeg håber godt nok, klubben ved, hvad de gør. Der er røget fem midtbanespillere ud, og der er hentet to.. Midtbanen havde helt klart brug for en overhaling, men det er godt nok voldsomt, så mange der er taget afsked med. Vi skal ved minimum hente to til midten nu?
Hvor mange spillede af de fem?, gjorde

-Arthur
-Ox
-Keita

Ja Milner, Henderson og Fabinho gjorde men de kørte alle på pumperne i efterårets af deres fodboldliv.

Men ja der skal en mere ind til defensiv midt og en til midterforsvaret. Mon ikke Lavia kommer ind han er bare ikke i topform og skal køres ind først. Jeg tror vi vil se Jones centralt defensivt om nødvendigt.
.......plus at Bajcetic begynder at træne fuldt med, når truppen er tilbage fra Singapore.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 01. aug, 2023 12:09

De tre første, du nævner, skulle selvfølgelig væk. De havde ingen værdi for os. Men der er så røget tre midtbanespillere yderligere, som stadig ville have noget at byde ind med hos os - selvom de også har været for nedadgående især i sidste sæson. Men vi har altså kun hentet to spillere ind til midten, og vi skriver 1. august. Det er vel fair nok at være en smule bekymret? Transfermarkedet er ikke nemt for os med FSGs påpasselighed og vores konkurrenters massive midler. Lige nu er der vel kun rygter om Lavia? Det er sgu risky business. Uanset hvor lovende han må virke, så er det jo på ingen måder givet, at han kan levere på et niveau, som vi kræver af vores anker på midten?
Hvad er vores stærkeste konstellation på midten lige nu? Curtis Jones er vel en af de tre startere, som tingene ser ud lige nu? Consider me anxious,

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 01. aug, 2023 18:43

... og så vil man ikke betale prisen for Lavia :lol: kæææft, jeg tror, det bliver op ad bakke næste sæson. Super snedigt at sælge Fabinho.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 01. aug, 2023 19:15

Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 01. aug, 2023 18:43
... og så vil man ikke betale prisen for Lavia :lol: kæææft, jeg tror, det bliver op ad bakke næste sæson. Super snedigt at sælge Fabinho.
Ja, det ser eddermame tyndt ud i både forsvar og midtbane. Man C er i en liga for sig. De vinder i år igen. Arsenal er tættest på, og de har styrket sig markant i dette vindue. Newcastle er altså heller ikke helt dumme. De køber fornuftigt ind. Chelsea har fået en ny træner, de sælger ud af deadwood, og de har ikke europæisk at bekymre sig om.

Som det ser ud nu, kan det blive alt mellem en 3. plads og en 8. plads for Liverpool. Jeg tænker at Klopp må koge af raseri over alt det nøleri fra Liverpool.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 15. aug, 2023 18:12

Jeg går fuldstændig amok, hvis vi sælger Alisson til Saudi Arabien.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7312
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: hvem skal ud

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 15. aug, 2023 18:23

Billede
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 15. aug, 2023 21:11

Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 15. aug, 2023 18:12
Jeg går fuldstændig amok, hvis vi sælger Alisson til Saudi Arabien.
Ja Salah og Alisson er de nyeste på afgangsrygte.

Spændene i disse tider, hvor alt er til salg og vi sælger uden af have erstatninger klar i kulissen..

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 15. aug, 2023 22:03

Oomph242 skrev:
tirsdag, 15. aug, 2023 21:11
Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 15. aug, 2023 18:12
Jeg går fuldstændig amok, hvis vi sælger Alisson til Saudi Arabien.
Ja Salah og Alisson er de nyeste på afgangsrygte.

Spændene i disse tider, hvor alt er til salg og vi sælger uden af have erstatninger klar i kulissen..
Jeg tror han ryger til næste sommer. Han er en kæmpe stjerne i den muslimske verden, og hvis han skal prøve noget andet, så er det snart tid. Han har også været i Liverpool siden 2017. Alisson tror jeg ikke ryger til Saudi Arabien på noget tidspunkt.

Men vi venter vel med til de solgt, før vi forsøger at købe en erstatning :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 15. aug, 2023 22:22

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 15. aug, 2023 22:03
Oomph242 skrev:
tirsdag, 15. aug, 2023 21:11
Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 15. aug, 2023 18:12
Jeg går fuldstændig amok, hvis vi sælger Alisson til Saudi Arabien.
Ja Salah og Alisson er de nyeste på afgangsrygte.

Spændene i disse tider, hvor alt er til salg og vi sælger uden af have erstatninger klar i kulissen..
Jeg tror han ryger til næste sommer. Han er en kæmpe stjerne i den muslimske verden, og hvis han skal prøve noget andet, så er det snart tid. Han har også været i Liverpool siden 2017. Alisson tror jeg ikke ryger til Saudi Arabien på noget tidspunkt.

Men vi venter vel med til de solgt, før vi forsøger at købe en erstatning :lol:
Jeg ved sku ikke hvor stor Salah er i den muslimske verden. Der er jo så mange konflikter og rankordner landene imellem. Jeg tror stadig de store stjerner der er Ronaldo og Messi....

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: hvem skal ud

Indlæg af richs » onsdag, 16. aug, 2023 08:39

Tror ikke vi sælger flere til saudiarabiske fodbold i denne omgang, men det bliver formentlig et tilbagevendende problem i de kommende vinduer.
Pengene (lønnen) er så store, at man ligeså godt kan sende spilleren afsted når de først er kommet på de tanker.
Jeg syntes tilgengæld ikke transfer sum er så store, men det er jo hellere ikke nødvendigt når den stor løn først har lokket spilleren.

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bock » onsdag, 16. aug, 2023 10:54

Jeg håber ikke, at Allison forsvinder. Men bliver dette tilfældet, er vi med Kelleher undtagelsesvist heldigt stillet. Det er næppe sandsynligt, at han med sin reservetjans vedbliver kun at realisere en brøkdel af sit potentiale. Jeg kender ikke d´herrers respektive kontraktlængder, men uanset hvad kan vi ikke regne med, at denne konstellation varer ved. Så skulle vi ikke prøve noget tilsyneladende glemt og vise rettidig omhu? Som sagt håber jag Allison bliver, men vi står foran en skillevej...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » onsdag, 16. aug, 2023 11:16

Bock skrev:
onsdag, 16. aug, 2023 10:54
Jeg håber ikke, at Allison forsvinder. Men bliver dette tilfældet, er vi med Kelleher undtagelsesvist heldigt stillet. Det er næppe sandsynligt, at han med sin reservetjans vedbliver kun at realisere en brøkdel af sit potentiale. Jeg kender ikke d´herrers respektive kontraktlængder, men uanset hvad kan vi ikke regne med, at denne konstellation varer ved. Så skulle vi ikke prøve noget tilsyneladende glemt og vise rettidig omhu? Som sagt håber jag Allison bliver, men vi står foran en skillevej...
Velkommen til Bock!
Jeg tror vi er mange, som krydser fingre for at Alisson bliver længe endnu. Specielt med det antal af friløbere vi pt oplever, hvor Alisson i mine øjne bare er verdens bedste i 1 mod 1 situationer. Jeg håber, at den kære Kelleher suger til sig under træning, så han kan lære hvad det er Alisson gør så godt 1 mod 1.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. aug, 2023 18:43

Hmmmmm irriterende med de Salah rygter...

Besvar