hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 04. okt, 2020 16:54

pow9199 skrev:
TG12 skrev:
lørdag, 03. okt, 2020 11:04
Håber dælme ikke big shaq ryger.

Han er ganske vist skadesplaget, og vil ikke få den store spilletid, men han har bare noget x faktor, og tilføjer noget andet end de andre vi har i truppen.

Skulle Wilson ende med at blive og Shaq gå, mener jeg virkelig det er en dårlig prioritering. Jeg vil hellere sælge Wilson for billigt end at sælge Shaq til den rette pris, hvis det er dilemmaet man står i.
Hm, jeg kan følge beundringen og han er en charmerende spiller. Jeg mener dog han er for svingende til at være en god spiller til vores trup. X-faktor er fedt at have, men min oplevelse af ham er, at han for ofte er for tæt på sit bundniveau, og det er ikke godt nok til os.
Problemet er lidt at før Jota, der var Shaq en god option fra bænken, hvis han ellers kunne holde sig fri fra skader. Nu er Shaq både afhængig af selv at være skadesfri, samtidig Med at der skal være skader til en af Jota, Salah eller Mané, to af dem hvis han skal spille mange kampe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: hvem skal ud

Indlæg af pow9199 » søndag, 04. okt, 2020 20:30

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 04. okt, 2020 16:50
Meeeen skal vi ikke blive enige om, at jer der mener vi skal sælge Brewster(er solgt) Wilson, Origi og Shaq, at såfremt det sker og I får jeres ønsker opfyldt, så skal vi have en ind.

Eks Doku, hvis ikke vi har fucket den handel op nu.

Kom nu igang. Vi skal fortsætte den gode handels stime.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Er det mig du svarer til? Men jo, umiddelbart ser jeg gerne 6 spillere til de forreste pladser og jeg vil helst ikke have at vi skal regne med Ox som en af dem. Jota, Mina og Wilson/Shaq er ok for mig, men ser helst at den 6. spiller er ung og skal køres ind på holdet. Elliot har bare ikke helt vist sig moden til den tjans endnu.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 05. okt, 2020 09:02

pow9199 skrev:
søndag, 04. okt, 2020 20:30
liverpoolfc86 skrev:
søndag, 04. okt, 2020 16:50
Meeeen skal vi ikke blive enige om, at jer der mener vi skal sælge Brewster(er solgt) Wilson, Origi og Shaq, at såfremt det sker og I får jeres ønsker opfyldt, så skal vi have en ind.

Eks Doku, hvis ikke vi har fucket den handel op nu.

Kom nu igang. Vi skal fortsætte den gode handels stime.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Er det mig du svarer til? Men jo, umiddelbart ser jeg gerne 6 spillere til de forreste pladser og jeg vil helst ikke have at vi skal regne med Ox som en af dem. Jota, Mina og Wilson/Shaq er ok for mig, men ser helst at den 6. spiller er ung og skal køres ind på holdet. Elliot har bare ikke helt vist sig moden til den tjans endnu.
Hvis man kigger på kampen i går, skal hele holdet jo skiftes ud minus Salah og Robbo, så det må ikke være grundlaget, da indskifterne også kom på en umulig opgave, når alle har opgivet.

Jeg vil gerne have Doka, men vil har lige solgt Brewster, da der ikke var nok spilletid til ham, og så tror jeg ikke, at vi får alle spillere solgt.

Vi har også 6 potentielle startere ude med skader/sygdom i går: Ali, Matip, Thiago, Hendo, Ox, Mané.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » mandag, 05. okt, 2020 11:09

Filos of Isk skrev:
søndag, 04. okt, 2020 16:54
pow9199 skrev:
TG12 skrev:
lørdag, 03. okt, 2020 11:04
Håber dælme ikke big shaq ryger.

Han er ganske vist skadesplaget, og vil ikke få den store spilletid, men han har bare noget x faktor, og tilføjer noget andet end de andre vi har i truppen.

Skulle Wilson ende med at blive og Shaq gå, mener jeg virkelig det er en dårlig prioritering. Jeg vil hellere sælge Wilson for billigt end at sælge Shaq til den rette pris, hvis det er dilemmaet man står i.
Hm, jeg kan følge beundringen og han er en charmerende spiller. Jeg mener dog han er for svingende til at være en god spiller til vores trup. X-faktor er fedt at have, men min oplevelse af ham er, at han for ofte er for tæt på sit bundniveau, og det er ikke godt nok til os.
Problemet er lidt at før Jota, der var Shaq en god option fra bænken, hvis han ellers kunne holde sig fri fra skader. Nu er Shaq både afhængig af selv at være skadesfri, samtidig Med at der skal være skader til en af Jota, Salah eller Mané, to af dem hvis han skal spille mange kampe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er til dels enig, men jeg kan ikke se, hvorfor vi ikke kunne spille anerledes f.eks.

4-2-3-1

Det vil naturligvis stadig gøre én skal på bænken af Jota og Shaq, men f.eks.

-----Salah------
Mane--Bobby---Shaq/Jota
----Fabinho--Henderson/Thiago
Robbo--VVd-Matip---TAA
---Ali----

Eller

-----Bobby------
Mane--Shaq/Jota---Salah
----Fabinho--Henderson/Thiago
Robbo--VVd-Matip---TAA
---Ali----

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 05. okt, 2020 12:38

TG12 skrev:
mandag, 05. okt, 2020 11:09
Filos of Isk skrev:
søndag, 04. okt, 2020 16:54
pow9199 skrev:
TG12 skrev:
lørdag, 03. okt, 2020 11:04
Håber dælme ikke big shaq ryger.

Han er ganske vist skadesplaget, og vil ikke få den store spilletid, men han har bare noget x faktor, og tilføjer noget andet end de andre vi har i truppen.

Skulle Wilson ende med at blive og Shaq gå, mener jeg virkelig det er en dårlig prioritering. Jeg vil hellere sælge Wilson for billigt end at sælge Shaq til den rette pris, hvis det er dilemmaet man står i.
Hm, jeg kan følge beundringen og han er en charmerende spiller. Jeg mener dog han er for svingende til at være en god spiller til vores trup. X-faktor er fedt at have, men min oplevelse af ham er, at han for ofte er for tæt på sit bundniveau, og det er ikke godt nok til os.
Problemet er lidt at før Jota, der var Shaq en god option fra bænken, hvis han ellers kunne holde sig fri fra skader. Nu er Shaq både afhængig af selv at være skadesfri, samtidig Med at der skal være skader til en af Jota, Salah eller Mané, to af dem hvis han skal spille mange kampe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er til dels enig, men jeg kan ikke se, hvorfor vi ikke kunne spille anerledes f.eks.

4-2-3-1

Det vil naturligvis stadig gøre én skal på bænken af Jota og Shaq, men f.eks.

-----Salah------
Mane--Bobby---Shaq/Jota
----Fabinho--Henderson/Thiago
Robbo--VVd-Matip---TAA
---Ali----

Eller

-----Bobby------
Mane--Shaq/Jota---Salah
----Fabinho--Henderson/Thiago
Robbo--VVd-Matip---TAA
---Ali----
Det kunne vi vel også godt, men så ændrer man ret meget på måden vi spiller. i 4-2-3-1 skal kanterne især stå dybere, da der ikke længere er samme mukligheder for de centrale midtbanespillerer at yde backup til vores backs.

Brugeravatar
irishkop81
Indlæg: 26
Tilmeldt: mandag, 09. sep, 2019 15:17
Geografisk sted: Gøteborg
Alder: 42

Re: hvem skal ud

Indlæg af irishkop81 » tirsdag, 06. okt, 2020 23:36

Marco Grujic skifter til Porto på et lån!
Nok mere heldigt for ham at han slap ud.
Han har ingen fremtid hos os, eller udsigt til spilletid.
Havde været dejligt hvis vi kunne få en transfer sum for ham til sommer..

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » onsdag, 07. okt, 2020 09:00

irishkop81 skrev:
tirsdag, 06. okt, 2020 23:36
Marco Grujic skifter til Porto på et lån!
Nok mere heldigt for ham at han slap ud.
Han har ingen fremtid hos os, eller udsigt til spilletid.
Havde været dejligt hvis vi kunne få en transfer sum for ham til sommer..
Det vil jeg ikke udelukke, at han kan have. Gini forsvinder til sommer. Hendo, Thiago og især Milner er oppe i årene. På et tidspunkt skal yngre kræfter introduceres på en af positionerne. Og i mine øjne har Grujic ikke skadet sine chancer i de optrædender, han har fået.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 07. okt, 2020 09:08

texy skrev:
onsdag, 07. okt, 2020 09:00
irishkop81 skrev:
tirsdag, 06. okt, 2020 23:36
Marco Grujic skifter til Porto på et lån!
Nok mere heldigt for ham at han slap ud.
Han har ingen fremtid hos os, eller udsigt til spilletid.
Havde været dejligt hvis vi kunne få en transfer sum for ham til sommer..
Det vil jeg ikke udelukke, at han kan have. Gini forsvinder til sommer. Hendo, Thiago og især Milner er oppe i årene. På et tidspunkt skal yngre kræfter introduceres på en af positionerne. Og i mine øjne har Grujic ikke skadet sine chancer i de optrædender, han har fået.
Jeg tænker da også at Grujic har leveret to gode præstationer under svære forhold* i to kampe for os.
Er han så en fuldgod erstatning for Gini?
-måske ikke, men texy har ret i at hvis Gini ikke forlænger og Milner ikke finder sin 8. ungdom frem, så ser bredden på midten ikke super god ud om et år.
Så kan Grujic jo være forsikringen der gør at vi ikke er tvunget til at handle til midten, hvis vi ikke kan finde den rigtige spiller. Men samtdig kan Grujic sagtens ofres hvis vi skulle identificere en tranfer til midtbanen, der bare sidder lige i skabet.

*han delte midtbane med først Shaqiri-Jones og så Jones-Wilson, det er ikke ligefrem Gini og Henderson typer.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 13. okt, 2020 10:12

Report: Liverpool could sell Nat Phillips before deadline day

https://www.rousingthekop.com/2020/10/1 ... dline-day/

Liverpool Echo:

Så mange som sju spillere kan komme til å forlate Liverpool i løpet av de neste tre dagene

Transferdeadline for overganger til Football League nærmer seg med stormskritt.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/1 ... re-dagene/
Senest rettet af Niels K tirsdag, 13. okt, 2020 10:26, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 13. okt, 2020 10:25

Barcelona vil gjøre et nytt fremstøt mot Wijnaldum i januar

Barcelona sikter seg inn mot Memphis Depay, Georginio Wijnaldum og Eric Garcia, og vil forsøke å sikre seg trioen på billigsalg i januar, da alle de tre stjernespillerne bare vil ha et halvt år igjen av kontraktene med sine nåværende klubber.

Barcelona hadde de tre spillerne på blokka også under sommervinduet, men Lyon, Liverpool og Manchester City lot seg ikke friste til å selge spillerne da.

Mundo Deportivo

Hvorfor skulle vi så ville sælge ham billigt i januar ? Vi beholder ham denne sæson, og så er Keita og Curtis klar til at tage over næste sæson.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » mandag, 14. dec, 2020 12:30

Niels K skrev:
tirsdag, 13. okt, 2020 10:25
Barcelona vil gjøre et nytt fremstøt mot Wijnaldum i januar

Barcelona sikter seg inn mot Memphis Depay, Georginio Wijnaldum og Eric Garcia, og vil forsøke å sikre seg trioen på billigsalg i januar, da alle de tre stjernespillerne bare vil ha et halvt år igjen av kontraktene med sine nåværende klubber.

Barcelona hadde de tre spillerne på blokka også under sommervinduet, men Lyon, Liverpool og Manchester City lot seg ikke friste til å selge spillerne da.

Mundo Deportivo

Hvorfor skulle vi så ville sælge ham billigt i januar ? Vi beholder ham denne sæson, og så er Keita og Curtis klar til at tage over næste sæson.
Jeg ville elske Keita snart viste noget stabilitet, men jeg er også realist, og efter snart to år i trøjen uden en lang stime af kampe uden skader, må vi nok erkende det ikke kommer til at ske. Han har uden tvivl ever, og aspekter i sit spil, som vi mangler, men han er ikke tilgængelig nok til vi kan regne med ham og jeg tror det er på tide vi indser det, og finder et stabilt alternativ.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 14. dec, 2020 13:16

TG12 skrev:
mandag, 14. dec, 2020 12:30
Niels K skrev:
tirsdag, 13. okt, 2020 10:25
Barcelona vil gjøre et nytt fremstøt mot Wijnaldum i januar

Barcelona sikter seg inn mot Memphis Depay, Georginio Wijnaldum og Eric Garcia, og vil forsøke å sikre seg trioen på billigsalg i januar, da alle de tre stjernespillerne bare vil ha et halvt år igjen av kontraktene med sine nåværende klubber.

Barcelona hadde de tre spillerne på blokka også under sommervinduet, men Lyon, Liverpool og Manchester City lot seg ikke friste til å selge spillerne da.

Mundo Deportivo

Hvorfor skulle vi så ville sælge ham billigt i januar ? Vi beholder ham denne sæson, og så er Keita og Curtis klar til at tage over næste sæson.
Jeg ville elske Keita snart viste noget stabilitet, men jeg er også realist, og efter snart to år i trøjen uden en lang stime af kampe uden skader, må vi nok erkende det ikke kommer til at ske. Han har uden tvivl ever, og aspekter i sit spil, som vi mangler, men han er ikke tilgængelig nok til vi kan regne med ham og jeg tror det er på tide vi indser det, og finder et stabilt alternativ.
Problemet er jo bare at alle andre også kan se hvor mange skader han har haft, så det er vel svært at få det for ham, som han trods alt er værd. Det samme med Shaqiri og AOC

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 14. dec, 2020 14:26

Filos of Isk skrev:
mandag, 14. dec, 2020 13:16
TG12 skrev:
mandag, 14. dec, 2020 12:30
Niels K skrev:
tirsdag, 13. okt, 2020 10:25
Barcelona vil gjøre et nytt fremstøt mot Wijnaldum i januar

Barcelona sikter seg inn mot Memphis Depay, Georginio Wijnaldum og Eric Garcia, og vil forsøke å sikre seg trioen på billigsalg i januar, da alle de tre stjernespillerne bare vil ha et halvt år igjen av kontraktene med sine nåværende klubber.

Barcelona hadde de tre spillerne på blokka også under sommervinduet, men Lyon, Liverpool og Manchester City lot seg ikke friste til å selge spillerne da.

Mundo Deportivo

Hvorfor skulle vi så ville sælge ham billigt i januar ? Vi beholder ham denne sæson, og så er Keita og Curtis klar til at tage over næste sæson.
Jeg ville elske Keita snart viste noget stabilitet, men jeg er også realist, og efter snart to år i trøjen uden en lang stime af kampe uden skader, må vi nok erkende det ikke kommer til at ske. Han har uden tvivl ever, og aspekter i sit spil, som vi mangler, men han er ikke tilgængelig nok til vi kan regne med ham og jeg tror det er på tide vi indser det, og finder et stabilt alternativ.
Problemet er jo bare at alle andre også kan se hvor mange skader han har haft, så det er vel svært at få det for ham, som han trods alt er værd. Det samme med Shaqiri og AOC
Det kan jo også være, at han ikke er skåret ud til PL, og oven i det kommer så Klopp's spillestil, som kræver max. af spillerne. Jeg mener ikke, at Shaq og Keita har været specielt forfulgt af skader i deres tidligere karrierer ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 14. dec, 2020 15:56

Niels K skrev:
mandag, 14. dec, 2020 14:26
Det kan jo også være, at han ikke er skåret ud til PL, og oven i det kommer så Klopp's spillestil, som kræver max. af spillerne. Jeg mener ikke, at Shaq og Keita har været specielt forfulgt af skader i deres tidligere karrierer ?
jeg løb lige Shaqiri igennem, han har haft nogle sæsoner med en del skader og så har han haft nogle nærmest helt uden.
Naby havde mest nogle enkelte spredte pauser i sine tidligere sæsoner.

Det kan sagtens være at de bare har ramt et eller andet nu der gør at deres muskler eller led er svage nu i forhodl til tidligere, eller at Liverpools læger hviser sig i virkeligheden at have deres doktorgrad i arkeologi(Salah er trods alt en konge fra en svunden tid).

Men det er stadig en chance at tage, særligt imens pengene er små.
Ligesom Origi måske blomstrer op hvis han kommer til en ny klub med en anden spillestil, men det kan også være han ikke gør det.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: hvem skal ud

Indlæg af pow9199 » mandag, 14. dec, 2020 16:41

For både Naby og Shaqs tilfælde mener jeg vi skal se mere fra dem i løbet af denne sæson, og her tænker jeg ikke på kvaliteten når de spiller, den ser sådan set rigtig fin ud, særligt for Naby, men deres evne til at gøre sig gældende i en længere periode. Hvis vi får en periode hvor Naby spiller stabilt uden skader, og ligner en der kan holde niveauet og kontinuerligt spille, så mener jeg han skal blive. Ellers mener jeg vi er bedre tjent med at give en ny chancen. Samme er for så vidt gældende for Ox.

Besvar