hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2166
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 13. aug, 2015 12:03

Jesper skrev:Jeg deler texys og Redtothebones synspunkter. Det er nu alligevel ærgerligt, at vi til dels går glip af transferkroner, dels går glip af sparede lønkroner. Altså set fra klubbens side.
Det bør også vække lidt omtanke, at vi nu står i den situation. En spiller, det er nok hvad man kan regne med, men nu hvor vi står med hele tre spiller der må selvtræne for at få et venligt vink med en vognstang (i øvrigt en fuldstændig okay ordning at have, som langt fra er usædvanlig - så længe de bare får chancen igen efter vinduet er lukket i), er uacceptabelt. Jeg ser det også som et resultat af den her berygtede transferkomites manglende "røde tråd", hvorpå årets transfervindue er helt i Rodgers ånd. Vil det give et andet billede om tå år - måske ikke- men så synes jeg også det hører med til evalueringsbilledet.
Vi kan jo eks. tjene ret så mange penge på stadionudvidelser, men hvis de penge bliver spist af elendigt købmandsskab, så er det jo lige meget. Vi skal pine død være knivskarpe på netop dette område, hvilket vi historisk set ikke har været, hvis vi skal bide skeer med top 4, som simpelthen har råd til flere fejl.
Der er bare kæmpe forskel på de 3 spillere.

Balotelli et umodent flop, som har dårlige indflydelse på truppen.
Borini har spillet 38 kampe (3 mål) for klubben og er et flop, som ikke vil erkende at han ikke er god nok, og samtidig sidste år takkede nej til andre klubber med mindre han fik mere i løn end i Liverpool.
Enrique i en anden situation da han nærmer sig karrierens slutning, men han indrømme også selv han kunne flytte til Italien i år, men takkede nej pga økonomi - nok derfor han bliver straffet.

Det har kostet dyrt at komme af med alle de spillere som fik for høje lønninger, men nu er der vel nogenlunde ryddet op i truppen - for det er bare svært at komme af med spillere som får høj løn. Bare se på United som sidste år betalte Nani 110.000£ om ugen for at spille for Sporting.
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » torsdag, 13. aug, 2015 13:17

Rygter om Borini til Sunderland.



Gid vi kunne lokke dem til at give den pris, som de bød sidste sommer :D
Kloppite

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jensen » torsdag, 13. aug, 2015 14:39

texy skrev:Rygter om Borini til Sunderland.



Gid vi kunne lokke dem til at give den pris, som de bød sidste sommer :D


Tja, det fik han jo desværre selv f'cket godt og grundigt op :x


Gid han da ville skride, han spilder både Liverpools, og hans egen tid.

Hr. Drejer
Indlæg: 13796
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 13. aug, 2015 15:14

Enig. Jeg håber også han skrider, og bliver væk.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 13. aug, 2015 16:50

Hr. Drejer skrev:Enig. Jeg håber også han skrider, og bliver væk.

Mon dog, Borini er frivillig lystig til at gå ned i løn..... Og klubmand er han ikke, så ja helt enig.

- Borini, og Balotelli er nok begge færdige som top- spiller(Ironi-kan-forekomme) PS: De er hellere ikke gode nok, til top-4 bold. :oops:
You'r Never Walk Alone. ///

Hr. Drejer
Indlæg: 13796
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 14. aug, 2015 16:25

Lazio har budt £4 M. for Borini. Fattigrøvsklub, det kan de godt glemme.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5702
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 14. aug, 2015 16:28

Hr. Drejer skrev:Lazio har budt £4 M. for Borini. Fattigrøvsklub, det kan de godt glemme.

Passer det ikke meget godt til, hvad han er værd. Jeg kan ikke forstille salgsprisen ender med, at blive meget højere til en evt. anden klub.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14398
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 14. aug, 2015 16:47

Hr. Drejer skrev:Lazio har budt £4 M. for Borini. Fattigrøvsklub, det kan de godt glemme.
Vi får ikke meget mere tror jeg. Når vi så åbentlyst har skoddet ham totalt, og det samme med Balo og Enrique, så må vi forvente at salgspriserne falder. Jeg vil bare have den griske skiderik væk ASAP.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 14. aug, 2015 17:26

Hr. Drejer skrev:Lazio har budt £4 M. for Borini. Fattigrøvsklub, det kan de godt glemme.
Vi skal beholde ham til hvilket formål? Samle kegler til træning?

Væk med ham hurtigst muligt. Klubben må endnu en gang bare indse, at man har foretaget et forfærdeligt køb, som man kommer til at tabe på økonomisk.

Oomph242
Indlæg: 5702
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 15. aug, 2015 13:16

Spændende om Sakho er på vej ud. Jeg synes rygterne tager til.
Lovren er jo også en meget meget bedre spiller, at satse på :D

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 15. aug, 2015 13:21

Oomph242 skrev:Spændende om Sakho er på vej ud. Jeg synes rygterne tager til.
Lovren er jo også en meget meget bedre spiller, at satse på :D
Jeg forstår det simpelthen ikke. Sakho er jo så åbenlyst meget bedre end Lovren - BR stædighed i denne sag irriterer mig grænseløst. Man kan virkelig godt se, Lovren er 'hans' indkøb.

Okay, fint nok han vil give Lovren en chance til. Det er set før, at første sæson kikser lidt for spillere, efter de er skiftet til LFC. Men lad nu for pokker være med at sælge Sakho. Hvem smider vi ind som stamspiller ved siden af Skrtel, når det viser sig at Lovren bare ikke er bedre? Kolo? :doh1:

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » lørdag, 15. aug, 2015 13:24

Liverpool FC have rejected a loan bid from Roma for French defender Mamadou Sakho.

The 25-year-old has seemingly fallen behind Martin Skrtel and £20m man Dejan Lovren in the Anfield defensive pecking order.

Sakho is not among the players Liverpool are actively looking to move on before the transfer window closes.

The former PSG man was not a part of the squad on the opening weekend of the season against Stoke, although the centre back missed three days of training in the run up to the game after the birth of his daughter, Sienna.

The ECHO understands the offer was with a view to the permanent transfer, but it was rejected flatly and without hesitation.

Reports in Italy had suggested Roma were not seeking an option to make the transfer permanent at the end of the loan deal.

Roma, who finished second to Juventus last season, have just sold defender Alessio Romagnoli to AC Milan for around £18m.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ho-9862485
Scouser by heart.

Siden 2009.

Oomph242
Indlæg: 5702
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 15. aug, 2015 13:32

RedRedRed skrev:
Oomph242 skrev:Spændende om Sakho er på vej ud. Jeg synes rygterne tager til.
Lovren er jo også en meget meget bedre spiller, at satse på :D
Jeg forstår det simpelthen ikke. Sakho er jo så åbenlyst meget bedre end Lovren - BR stædighed i denne sag irriterer mig grænseløst. Man kan virkelig godt se, Lovren er 'hans' indkøb.

Okay, fint nok han vil give Lovren en chance til. Det er set før, at første sæson kikser lidt for spillere, efter de er skiftet til LFC. Men lad nu for pokker være med at sælge Sakho. Hvem smider vi ind som stamspiller ved siden af Skrtel, når det viser sig at Lovren bare ikke er bedre? Kolo? :doh1:
I BR's hoved er der mange muligheder Can, Ilori, Milner, Gomez måske.
Jeg tror desværre vi igen i denne sæson, vil se mange af BR's egne indkøb får flere kampe end de fortjener. Allen, Lallana og Lovren bliver stamspillere.

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

hvem skal ud

Indlæg af Jeppe » lørdag, 15. aug, 2015 13:40

Jeg er helt klart mere Sakho mand end Lovren. Men med Sakhos skadedsfrekvens in mente kan jeg også godt forstå at Rodgers forsøger med Lovren. Sakho kan være verdens bedste forsvarspiller, men hvis han kun spiller 4-5 kampe i streg får vi aldrig kontinuitet i de bagerste rækker, og det tror jeg vi i høj grad mangler. Når det er sagt er jeg sikker på at Sakho ikke bliver solgt med mindre vi tjener en god slat på ham.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af Belloni » lørdag, 15. aug, 2015 15:01

Ifølge Chris Bascombe prøver Liverpool ikke aktivt at sælge Sakho.
Hvis der kommer et stort bud, med mulighed for at hente en anden hurtigt, kan det måske ske.

Personligt håber jeg det ikke. Selvom han til tider ser stor og kluntet ud, synes jeg der er noget god bold i ham.

Besvar