hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5699
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 06. maj, 2024 10:40

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 14:05
Oomph242 skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 13:40
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 13:16
https://www.plbold.dk/nyhed/arne-slot-v ... l-stjerne/

Så får han et stort + i min bog :)
Arne får intet at sige som head coach. Det bliver en Edwards beslutning...
I know. Men han kan loge lade et ord falde.

Nunez og Salah ryger. Salah har toppet, og Nunez vil altid være en upålidelig angriber. TAA tror jeg søger nye udfordringer, og han har et udmærket venskab med Bellingham, sååå. Kelleher skal have fast spilletid.

Salah £100 M.
TAA £60 M.
Nunez £50 M.
Kelleher £25 M.

Og derudover sparer vi Thiago, Adrian og Matips løn, hvilket vel er £400.000 om ugen.

Så der bliver en del at lege med for Richard Hughes. Hvis de fire nævnte spillere kan generere £235 M. så bør vi kunne købe 3 klassespillere og et stort talent for pengene.
Salah er vel nede i £60m efterhånden. TAA har også kun et år tilbage af kontrakten prisen kan godt blive en del lavere, Nunez til £50m Hvem skulle køberen være?, Kelleher tror jeg godt kan gå til en højere pris end £25m der er mangel på hans slags.


Jeg tror der satses endnu yngre end vi har været vant til og endnu billigere. Der skal hentes kapital til indkøb af nye klubber. Her er Liverpool aktivet som kan generer pengene..

Arne er den perfekte undskyldning for 6-10 pladser de næste 3-4 sæsoner+...

Vores tid som første udfordre er slut, vi går en statistik og data tid i møde...

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7385
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: hvem skal ud

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 06. maj, 2024 10:53

Dommedagstrommerne buldrer. Hele holdet skal sælges og vi kan lige så godt kaste håndklædet i ringen, kan jeg høre.

Den tid vi havde med statistik og data var vel ikke nødvendigvis nogen dårlig tid. Det var det ene hit på hit af gode signings under Edwards. Ornstein melder i øvrigt, at Liverpool kommer til at agere som de altid har gjort, i den forstand, at man går efter det perfekte match, hvorvidt dette koster £8 mio eller £80 mio. Så jeg tror, vi kommer til at se os hente fra forskellige prishylder. Men kan vi finde en rigtig solid centerback/måske også venstreback, en dygtig defensiv midtbanespiller og den nye Sadio Mané, så er jeg fortrøstningsfuld og selvom intet er konkret endnu, så er det i følge journalisterne lige præcis de pladser vi kigger efter forstærkninger til.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13787
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. maj, 2024 11:00

Oomph242 skrev:
mandag, 06. maj, 2024 10:40
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 14:05
Oomph242 skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 13:40
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 13:16
https://www.plbold.dk/nyhed/arne-slot-v ... l-stjerne/

Så får han et stort + i min bog :)
Arne får intet at sige som head coach. Det bliver en Edwards beslutning...
I know. Men han kan loge lade et ord falde.

Nunez og Salah ryger. Salah har toppet, og Nunez vil altid være en upålidelig angriber. TAA tror jeg søger nye udfordringer, og han har et udmærket venskab med Bellingham, sååå. Kelleher skal have fast spilletid.

Salah £100 M.
TAA £60 M.
Nunez £50 M.
Kelleher £25 M.

Og derudover sparer vi Thiago, Adrian og Matips løn, hvilket vel er £400.000 om ugen.

Så der bliver en del at lege med for Richard Hughes. Hvis de fire nævnte spillere kan generere £235 M. så bør vi kunne købe 3 klassespillere og et stort talent for pengene.
Salah er vel nede i £60m efterhånden. TAA har også kun et år tilbage af kontrakten prisen kan godt blive en del lavere, Nunez til £50m Hvem skulle køberen være?, Kelleher tror jeg godt kan gå til en højere pris end £25m der er mangel på hans slags.


Jeg tror der satses endnu yngre end vi har været vant til og endnu billigere. Der skal hentes kapital til indkøb af nye klubber. Her er Liverpool aktivet som kan generer pengene..

Arne er den perfekte undskyldning for 6-10 pladser de næste 3-4 sæsoner+...

Vores tid som første udfordre er slut, vi går en statistik og data tid i møde...
Jeg forventer klart at vores indkøb bliver bedre end de har været de sidste par år. Jeg har høje forventninger til Edwards og Hughes.

Sidste år afviste vi et bud på £150 M. for Salah, og jeg tænker vi sagtens kan få £100 M. for ham. Han er kæmpe stor i Saudi Arabien. (se eventuelt https://www.theguardian.com/football/20 ... fer-window)

Nunez tror jeg får sparket. Han har slet ikke levet op til forventningerne. Nu er Edwards tilbage, og for ham er statistik gud. Intet andet tæller end kvantitative data. Det samme gælder for Hughes (måske derfor de kan sammen :lol: ). Og nu forlader Klopp klubben, og han er vel Nunez eneste allierede i klubben. TAA tror jeg bliver ved ikke, men mindst £60 for ham. Måske vi kan få mere for Kelleher. Jeg håber han bliver. Han har vist sig som super 2. målmand.

Du skal give Arne en chance. Ikke så negativ :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7385
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: hvem skal ud

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 06. maj, 2024 11:11

Hr. Drejer skrev:
mandag, 06. maj, 2024 08:16
Forhåbentlig er han på vej væk🤞
Tag dig lige lidt sammen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7385
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: hvem skal ud

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 06. maj, 2024 11:12

Hr. Drejer skrev:
mandag, 06. maj, 2024 11:00
Og nu forlader Klopp klubben, og han er vel Nunez eneste allierede i klubben.
Jeg gentager, tag dig dog lidt sammen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13787
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. maj, 2024 11:15

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 06. maj, 2024 11:11
Hr. Drejer skrev:
mandag, 06. maj, 2024 08:16
Forhåbentlig er han på vej væk🤞
Tag dig lige lidt sammen.
Du kan selv tage dig sammen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13787
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. maj, 2024 11:15

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 06. maj, 2024 11:12
Hr. Drejer skrev:
mandag, 06. maj, 2024 11:00
Og nu forlader Klopp klubben, og han er vel Nunez eneste allierede i klubben.
Jeg gentager, tag dig dog lidt sammen.
Jeg gentager, tag dig dog selv lidt sammen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7385
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: hvem skal ud

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 06. maj, 2024 11:22

Det er så dumt skrevet - Sidde og sige, at Nunez ikke har nogle allierede i LFC, udover Klopp. Hvad er det også for et udtryk at bruge? Som om alle andre i klubben bare ønsker ham væk. Hold fast hvor er det dumt.

Hvis du har en lidt grå mandag, så fred med det, men så tag en pause fra forum og træk lidt luft udenfor i stedet for det der.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13787
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. maj, 2024 11:28

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 06. maj, 2024 11:22
Det er så dumt skrevet - Sidde og sige, at Nunez ikke har nogle allierede i LFC, udover Klopp. Hvad er det også for et udtryk at bruge? Som om alle andre i klubben bare ønsker ham væk. Hold fast hvor er det dumt.

Hvis du har en lidt grå mandag, så fred med det, men så tag en pause fra forum og træk lidt luft udenfor i stedet for det der.
Han er Klopps køb. Det er ingen hemmelighed. Jeg tror at Klopp har holdt hånden over ham, og nu når Edwards er tilbage som KUN ser på data, så tror jeg at Nunez er i fare for at blive solgt.

Og nej jeg har ikke en trist grå mandag. Men tak for din bekymring. Jeg vil ikke svare på samme nedrige niveau som dig. Du får ikke lov til at trække mig så langt ned. God dag!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7385
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: hvem skal ud

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 06. maj, 2024 11:32

I fare for at blive solgt, er da skisme heller ikke det samme som at sidde og påstå, at han kun har en allieret i LFC i Klopp.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13787
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. maj, 2024 12:53

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 06. maj, 2024 11:32
I fare for at blive solgt, er da skisme heller ikke det samme som at sidde og påstå, at han kun har en allieret i LFC i Klopp.
Af dem som træffer beslutninger om transfers, tror jeg Klopp er Nunez eneste allieret. Nu er Edwards og Hughes dem som kommer til at styre ind/ud i klubben, og de kigger kun på data. Jeg tror at Nunez bliver solgt
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1308
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » mandag, 06. maj, 2024 13:23

Hr. Drejer skrev:
JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 06. maj, 2024 11:32
I fare for at blive solgt, er da skisme heller ikke det samme som at sidde og påstå, at han kun har en allieret i LFC i Klopp.
Af dem som træffer beslutninger om transfers, tror jeg Klopp er Nunez eneste allieret. Nu er Edwards og Hughes dem som kommer til at styre ind/ud i klubben, og de kigger kun på data. Jeg tror at Nunez bliver solgt
Det tror jeg ikke, at du har ret i. Nunez var et meget eftertragtet navn den sommer, hvor vi hentede ham.

Jeg er enig i, at han ikke har leveret, og jeg tror også det er bedst han forlader permanent eller på lån næste sæson desværre, men at stå og sige han kun har Klopp som allieret kan ikke være rigtig. Vi har - eller i hvert fald burde have - et hold der støtter op om alle, og det er svært at tro anderledes med Klopp som træner.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2161
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » mandag, 06. maj, 2024 16:19

Det er ganske enkelt en skændsel at "fans" ikke kan ud af at støtte op i modgang.

Det gælder både danske og udenlandske.

Desuden synes jeg det er lidt noget ævl at Edwards ikke ville have købt Nunez, han havde lige brændt den Portugisiske liga den portugiske liga af med 34 mål på 2821 minutter, nærmest alle store klubber i Europa var ud efter ham.

Vi kan da hurtige blive enige om at Nunez burde have scoret flere mål i år og lavet flere assists i år, det er dog stadig sjovt at Firmino som af de flest blev betegnet som en fremragende Liverpool spiller, kun et enkelt år formåede at komme med et højere samlet antal assist og mål end Nunez har gjort i år.

I øvrigt har Diaz og Gakpo ikke leveret bedre end Nunez i år på slutproduktet, men "fans" skal altid finde en syndebuk.

Og skulle vi så ikke bare lade Arne Slot og hans team om at sætte holdet.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2161
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » mandag, 06. maj, 2024 16:25

Hvis der kun skal til at handles på stats, så står Jota vel til at ryge videre med alle de kampe han misser pga. skader, han har rundet 75 kampe ude med skader for Liverpool.

Men igen lad nu lige Mr. Slot se hvem der passer ind i hans måde at spille på :D
YNWA

Besvar