hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 06. jan, 2022 22:45

texy skrev:
torsdag, 06. jan, 2022 22:05
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 06. jan, 2022 18:59
På liverpool.no skriver de at Origi er til salg for under £10 M. i dette vindue. Det tolker jeg som at vi enten er i pengenød, eller at hans kontrakt løber ud til sommer.
Det er da en ufatteligt høj pris for en spiller, der sjældent spiller og samtidig har kontraktudløb til sommer.

Jeg tolker det som om, at man helst vil beholde Origi frem til sommer, hvorfor der skal et anseeligt beløb på bordet, før vi slipper ham. Dermed reelt det modsatte af pengenød, men naturligvis med øje for, at et godt beløb øger mulighederne, når man skal ud og finde et alternativ til sommer.
Jeg synes det er meget lidt. Hans betydning for os er enorm, trods de få kampe han er involveret i. Jeg vil blive trist, hvis han forlader os.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 07. jan, 2022 08:36

SKYs Damesh Sheth mener at vide følgende om Origi's option:
"At the moment, Divock Origi is injured and he has got a performance option in his contract.

"So, basically, he runs out of contract in the summer. If he makes a certain number of starts for Liverpool in the Premier League, then that would trigger a one-year option in his contract. How many games has he started in the Premier League this season? Zero.
https://www.skysports.com/football/news ... eague-move

Så Liverpool har ikke optionen, men hvis Origi får nok spilletid, så bliver hans kontrakt automatisk forlænget et år. Jeg ved ikke hvor gode hans kilder er på historien.

Men jeg kan også finde en kilde der påstår vi har Origi indtil 2024
https://www.spotrac.com/epl/liverpool-f ... igi-22848/

Jeg tror det bunder i at da Origi forlængede stod der "long term contract" i pressemeddelelsen, det betyder ofte fem år.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » fredag, 28. jan, 2022 00:13

Hvis det her rygte skulle være sandt, så kan vi ikke sige nej...



Jeg synes, at Gomez er en fremragende spiller. Også for god til hele tiden at være fjerdevalg. Men han har haft sine skader. Og når han nu ER fjerdevalg hos os, så kan vi nok godt finde et alternativ for mindre end £60M.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 28. jan, 2022 06:55

texy skrev:
fredag, 28. jan, 2022 00:13
Hvis det her rygte skulle være sandt, så kan vi ikke sige nej...



Jeg synes, at Gomez er en fremragende spiller. Også for god til hele tiden at være fjerdevalg. Men han har haft sine skader. Og når han nu ER fjerdevalg hos os, så kan vi nok godt finde et alternativ for mindre end £60M.
Det lyder lidt som en and. Men afsted med ham hvis prisen er der.

Phillips lader det til vi har noget svært ved, at få en ordentlig pris for.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 28. jan, 2022 08:34

Jeg tænker stadig Gomez har god mulighed for at kravle op i hierarkiet. Men det er da klart at prisen kan være for god til at sige nej til.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » fredag, 28. jan, 2022 08:46

Det lyder som sund business i mine ører, og vi er godt dækket ind med VVD-Matip-Konaté + Philips i yderste led og så ungdom for resten. Fabinho har jo også vist, at han kan gardere rimelig kompetent, men så mangler han selvfølgelig på 6'eren.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 28. jan, 2022 11:14

Det er en svimlende sum for Gomez. Jeg tror ikke han nogensinde kommer tilbage til samme niveau som tidligere og det vil være skørt ikke at sælge til den pris. Det er kun de absolut bedste der handles for de beløb og der hører han ikke til.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 28. jan, 2022 11:17

Emmy skrev:
fredag, 28. jan, 2022 11:14
Det er en svimlende sum for Gomez. Jeg tror ikke han nogensinde kommer tilbage til samme niveau som tidligere og det vil være skørt ikke at sælge til den pris. Det er kun de absolut bedste der handles for de beløb og der hører han ikke til.
Desværre er det kun ham twitter fyren som har fundet frem til det beløb...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 28. jan, 2022 13:49



Det er vel ikke dårligt at få en lille slat penge for Origi inden han forlader os?

Origi passer jo ikke super godt ind.

Taki syntes vel også han drukner i højrefodede kanter/angribere.

bredden er vel også fin nok, selv hvis vi skulle få solgt begge.

HA: Mané/Diaz/Jota/Ox/Jones
CA: Jota/Bobby/Mané/Salah/Ox
VA: Salah/Elliott/Mané/Jota/Ox

Transfermarkt har i øvrigt opdateret Origi's situation til at kontraktudløb er i 2022 med "performance based option". Det skulle være baseret på et antal kampe, måske starter og måske kun PL kampe, ifølge Neil Jones(goal) og Damesh Seth(SKY).

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 28. jan, 2022 14:14

Filos of Isk skrev:
fredag, 28. jan, 2022 13:49


Det er vel ikke dårligt at få en lille slat penge for Origi inden han forlader os?

Origi passer jo ikke super godt ind.

Taki syntes vel også han drukner i højrefodede kanter/angribere.

bredden er vel også fin nok, selv hvis vi skulle få solgt begge.

HA: Mané/Diaz/Jota/Ox/Jones
CA: Jota/Bobby/Mané/Salah/Ox
VA: Salah/Elliott/Mané/Jota/Ox

Transfermarkt har i øvrigt opdateret Origi's situation til at kontraktudløb er i 2022 med "performance based option". Det skulle være baseret på et antal kampe, måske starter og måske kun PL kampe, ifølge Neil Jones(goal) og Damesh Seth(SKY).
Jeg håber ikke Diaz handler går i vasken, hvis vi ikke får solgt de andre.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 28. jan, 2022 14:17

Oomph242 skrev:
fredag, 28. jan, 2022 14:14
Jeg håber ikke Diaz handler går i vasken, hvis vi ikke får solgt de andre.
Det klassiske FM trick, at købe spilleren uden at have råd, så konkurrenterne ikke kan nå at få ham inden deadline.

Jeg tvivler på det er tilfældet.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. jan, 2022 10:07

Liverpool’s transfer stance on Takumi Minamino and Divock Origi

Liverpool will consider offers for Takumi Minamino and Divock Origi in the final days of the transfer window as the club look to balance their squad ahead of Luis Diaz’s impending arrival.

https://www.thisisanfield.com/2022/01/l ... ock-origi/

Mon ikke også, Nat og Rhys er til salg for de rette summer ? Hvis der skulle være hold i 60 mille for Gomez, så er jeg med på et salg, selvom jeg er meget tilfreds med ham og naturligvis gerne beholder ham i truppen.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: hvem skal ud

Indlæg af mortenbak » lørdag, 29. jan, 2022 10:24

Niels K skrev: Hvis der skulle være hold i 60 mille for Gomez, så er jeg med på et salg, selvom jeg er meget tilfreds med ham og naturligvis gerne beholder ham i truppen.
Jeg er misundelig på at du overhovedet kan huske hvordan han spiller….. hvornår var han sidst en reel del af start 11 eren ? Altså én vi forventede at se på banen ?
Hvis vi kan få lidt penge for ham, så skal han da afsted.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 29. jan, 2022 10:32

texy skrev:
fredag, 28. jan, 2022 00:13
Hvis det her rygte skulle være sandt, så kan vi ikke sige nej...



Jeg synes, at Gomez er en fremragende spiller. Også for god til hele tiden at være fjerdevalg. Men han har haft sine skader. Og når han nu ER fjerdevalg hos os, så kan vi nok godt finde et alternativ for mindre end £60M.
£60M? :shock:

Hvis det er sandt, så afsted med ham. I så fald kan vi jo bare beholde Nat, som - imo - er på stort set samme niveau. Og ikke mindst langt mindre skadesplaget.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 29. jan, 2022 11:49

Sledgehammer skrev:
texy skrev:
fredag, 28. jan, 2022 00:13
Hvis det her rygte skulle være sandt, så kan vi ikke sige nej...



Jeg synes, at Gomez er en fremragende spiller. Også for god til hele tiden at være fjerdevalg. Men han har haft sine skader. Og når han nu ER fjerdevalg hos os, så kan vi nok godt finde et alternativ for mindre end £60M.
£60M? :shock:

Hvis det er sandt, så afsted med ham. I så fald kan vi jo bare beholde Nat, som - imo - er på stort set samme niveau. Og ikke mindst langt mindre skadesplaget.
Hvis Nat er på samme niveau som Gomez så er det kun fordi han ikke er plaget af skader.

Gomez passer så meget bedre ind på holdet, så længe modstanderens angriber ikke er 40-årige svenskere. Lige før jeg hellere ville satse på Ben Davies som fjerdevalg.

Men vi kan sagtens overveje et salg af Gomez til den pris. Især hvis vi så kunne nuppe en Tchouaméni type til midtbanen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar