hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 23. sep, 2021 14:13

Hr. Drejer skrev:
mandag, 30. aug, 2021 12:33
"Villa rapporteres også å være interesserte i Liverpools Curtis Jones, og forbereder et bud på 15 millioner pund. Den 20 år gamle midtbanespilleren har havnet lenger bak i køen på Anfield etter Harvey Elliotts gjennombrudd. Jones har fortsatt ikke spilt førstelagsfotball for de røde denne sesongen."

The Guardian

https://www.liverpool.no/rykteborsen#ra ... et-stenger
Det er lidt som dengang Gomez kom tilbage fra en skade og ikke var førstevalg fra dag 1. Dengang blev han jo solgt til Spurs.

Men 15 millioner for Curtis Jones :shock: de kan købe hans venstre sok fra en udgået New Ballance kollektion for 15 millioner.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 24. sep, 2021 14:19

Filos of Isk skrev:
torsdag, 23. sep, 2021 14:13
Hr. Drejer skrev:
mandag, 30. aug, 2021 12:33
"Villa rapporteres også å være interesserte i Liverpools Curtis Jones, og forbereder et bud på 15 millioner pund. Den 20 år gamle midtbanespilleren har havnet lenger bak i køen på Anfield etter Harvey Elliotts gjennombrudd. Jones har fortsatt ikke spilt førstelagsfotball for de røde denne sesongen."

The Guardian

https://www.liverpool.no/rykteborsen#ra ... et-stenger
Det er lidt som dengang Gomez kom tilbage fra en skade og ikke var førstevalg fra dag 1. Dengang blev han jo solgt til Spurs.

Men 15 millioner for Curtis Jones :shock: de kan købe hans venstre sok fra en udgået New Ballance kollektion for 15 millioner.
Enig. Hvis Sancho kostede £73 M, så slipper de ikke med £15M. Men uanset om de byder £50 M. så skal han ikke sælges.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » onsdag, 29. dec, 2021 22:18

Hr. Drejer skrev:
fredag, 24. sep, 2021 14:19
Filos of Isk skrev:
torsdag, 23. sep, 2021 14:13
Hr. Drejer skrev:
mandag, 30. aug, 2021 12:33
"Villa rapporteres også å være interesserte i Liverpools Curtis Jones, og forbereder et bud på 15 millioner pund. Den 20 år gamle midtbanespilleren har havnet lenger bak i køen på Anfield etter Harvey Elliotts gjennombrudd. Jones har fortsatt ikke spilt førstelagsfotball for de røde denne sesongen."

The Guardian

https://www.liverpool.no/rykteborsen#ra ... et-stenger
Det er lidt som dengang Gomez kom tilbage fra en skade og ikke var førstevalg fra dag 1. Dengang blev han jo solgt til Spurs.

Men 15 millioner for Curtis Jones :shock: de kan købe hans venstre sok fra en udgået New Ballance kollektion for 15 millioner.
Enig. Hvis Sancho kostede £73 M, så slipper de ikke med £15M. Men uanset om de byder £50 M. så skal han ikke sælges.
Et lejeophold for Curtis i Villa uden option på køb var nok ikke en dum ide. Gerrard var glad for ham da han var U træner hos os, og han burde kunne få massere kampe i Villa. Det kunne fremskynde udviklingen.
For pt er han vist 7. valg

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 29. dec, 2021 22:46

TG12 skrev:
onsdag, 29. dec, 2021 22:18
Hr. Drejer skrev:
fredag, 24. sep, 2021 14:19
Filos of Isk skrev:
torsdag, 23. sep, 2021 14:13
Hr. Drejer skrev:
mandag, 30. aug, 2021 12:33
"Villa rapporteres også å være interesserte i Liverpools Curtis Jones, og forbereder et bud på 15 millioner pund. Den 20 år gamle midtbanespilleren har havnet lenger bak i køen på Anfield etter Harvey Elliotts gjennombrudd. Jones har fortsatt ikke spilt førstelagsfotball for de røde denne sesongen."

The Guardian

https://www.liverpool.no/rykteborsen#ra ... et-stenger
Det er lidt som dengang Gomez kom tilbage fra en skade og ikke var førstevalg fra dag 1. Dengang blev han jo solgt til Spurs.

Men 15 millioner for Curtis Jones :shock: de kan købe hans venstre sok fra en udgået New Ballance kollektion for 15 millioner.
Enig. Hvis Sancho kostede £73 M, så slipper de ikke med £15M. Men uanset om de byder £50 M. så skal han ikke sælges.
Et lejeophold for Curtis i Villa uden option på køb var nok ikke en dum ide. Gerrard var glad for ham da han var U træner hos os, og han burde kunne få massere kampe i Villa. Det kunne fremskynde udviklingen.
For pt er han vist 7. valg
Synes absolut ikke han skal udlejes, han mangler i den grad kamptræning efter øjenskaden, det burde han kunne få her i januar i cup kampene. Personligt vægter jeg ham over milner og ox når han er klar.

Han skal nok få en del kamptræning snart
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » torsdag, 30. dec, 2021 13:59

1: Jeg tror, at Villa opererer med et ganske godt budget, og reelt ikke er interesseret i at agere udviklingsklub for Liverpools eller andre klubbers spillere (vel meget godt illustreret af, hvor få minutter Man Utds Tuanzebe har fået efter Gerrards ankomst). Det vil være en bedre forretning for dem, at købe spillere og udvikle dem selv. Derudover tror jeg, at Gerrard vil forsøge at distancere sig lidt fra Liverpool. Så jeg ser ikke et lejeophold til Jones i den klub, som realistisk. Og for Curtis er det nok heller ikke nødvendigt, med mindre der købes en ny midtbanespiller.

2: Dem som nok helt sikkert forsvinder indenfor det næste halve år er Origi og Ox. Og Ox efterlader noget spilletid, som skal deles imellem Elliott, Jones og Keita (hvor Keita også kan spille for Hendo eller Thiago). Og så er det spændende om Milner stopper eller får en sæson mere. Jeg tror (og af en eller anden uforklarlig grund håber jeg også), at Elliott kommer tilbage og spiller sig ind som en "fast starter" på niveau med Hendo og Thiago. Der er så ufatteligt meget potenitale og god indstilling i den dreng.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 31. dec, 2021 00:33

Jeg tror også ox forsvinder. Keita er en anden som jeg tror forsvinder. Hans agents ageren i medierne og hans skadeshistorik samt hans kontrakt som løber ud i 2023, tegner til et farvel. Klubben har endnu ikke taget skridt til forlængelse. Ikke et godt tegn hvis han skal blive.

Milner ligner også en som er tæt på pensionen. Derudover er Hendo og Thiago over 30, og vi ved ikke hvor længe de holder. Det kan være 2 sæsoner eller 4.

Curtis rangerer højt hos undertegnede. Han er en dygtig box-to-box spiller, som har modet og ikke mindst evnerne til at komme ind omkring feltet. Elliott er jeg også stor fan af.

Morton klarer den ikke, frygter jeg. Han skal have nogle kampe, så vi kan få lidt mønt for ham.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 03. jan, 2022 11:51

Jeg kunne også godt se Ox, keita og Milner's afgange bane vejen for noget nyt blod på midtbanen.
Jones og Elliott har allerede vist rigtig fine takter og kan helt sikkert spille en vigtig rolle fremover, selvom der ikke er garantier for at de nogensinde bliver faste startere.
Morton og Leigton Clarkson er også fornuftige spillere, der kan tage lidt over i udvalgte situationer, men som meget vel må finde en ny arbejdsgiver på et tidspunkt. Det giver ikke mening at afskrive dem endnu, men vi skal heller ikke satse på at de er fremtiden. Jeg kunne godt se Morton få en rolle som rotationsspiller når han bliver mere voksen, men det kræver selvfølgelig at han er vildt fokuseret.

I princippet kan man jo erstatte Keita, Ox og Milner med en enkelt spiller og så de unge. eller ihvertfald to ud og en ind og komme styrket ud af øvelsen. Det er nok noget vi pønser på.

Jeg tvivler på det sker i dette vindue.

Milner er lidt et særtilfælde, han kan jo stadig løse nogle opgaver, men mangler kun den sidste hurtighed på de første meter i Premier League kampe. Men et eller andet sted så vil han måske hellere fortsætte i nuværende rolle et år eller to mere, end at spille i League One eller MLS. Han står jo med samme problem i Leeds f.eks. Jeg syntes stadig at Milner kan være genial at sætte ind når modstanderne lige er lidt trætte eller er fra et lavere niveau. Så man kan jo sagtens beholde ham.

Keita og Ox er også dygtige spillere, og de har fået lidt bedre styr på skaderne, så det er vel et ok tidspunkt at sælge dem på, kunne godt forestille mig at vi har flere potentielle købere i dag end tredje juli 21. Vi har også afskrevet mere af deres transfersummer, så der skal mindre til at give plus i regnskabet.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » mandag, 03. jan, 2022 12:04

Kessie er transferfri til sommer. Kunne han være spilleren, der roterer med Fab, Hendo og Thiago på 2 af de 3 centrale, således at der kan bruges typer som Elliott og Curtis på den sidste?

Blot en tanke, hvis vi nu ender med at sige farvel til både Milner, Ox og Keita.

Jeg kan godt lide idéen om at finde en transferfri spiller med kvalitet, da de afføder håb om, at vi så kan finde penge til en mere profileret spiller til offensiven.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 03. jan, 2022 12:05

Filos of Isk skrev:
mandag, 03. jan, 2022 11:51
Jeg kunne også godt se Ox, keita og Milner's afgange bane vejen for noget nyt blod på midtbanen.
Jones og Elliott har allerede vist rigtig fine takter og kan helt sikkert spille en vigtig rolle fremover, selvom der ikke er garantier for at de nogensinde bliver faste startere.
Morton og Leigton Clarkson er også fornuftige spillere, der kan tage lidt over i udvalgte situationer, men som meget vel må finde en ny arbejdsgiver på et tidspunkt. Det giver ikke mening at afskrive dem endnu, men vi skal heller ikke satse på at de er fremtiden. Jeg kunne godt se Morton få en rolle som rotationsspiller når han bliver mere voksen, men det kræver selvfølgelig at han er vildt fokuseret.

I princippet kan man jo erstatte Keita, Ox og Milner med en enkelt spiller og så de unge. eller ihvertfald to ud og en ind og komme styrket ud af øvelsen. Det er nok noget vi pønser på.

Jeg tvivler på det sker i dette vindue.

Milner er lidt et særtilfælde, han kan jo stadig løse nogle opgaver, men mangler kun den sidste hurtighed på de første meter i Premier League kampe. Men et eller andet sted så vil han måske hellere fortsætte i nuværende rolle et år eller to mere, end at spille i League One eller MLS. Han står jo med samme problem i Leeds f.eks. Jeg syntes stadig at Milner kan være genial at sætte ind når modstanderne lige er lidt trætte eller er fra et lavere niveau. Så man kan jo sagtens beholde ham.

Keita og Ox er også dygtige spillere, og de har fået lidt bedre styr på skaderne, så det er vel et ok tidspunkt at sælge dem på, kunne godt forestille mig at vi har flere potentielle købere i dag end tredje juli 21. Vi har også afskrevet mere af deres transfersummer, så der skal mindre til at give plus i regnskabet.
Thiago og hans mange skader gør altså også, at han er knapt pålidelig for os. Ja han spiller pisse godt når han er klar. Men 19-20 fulde pl kampe pr. Sæson er ikke nok når vores udskiftere ikke er bedre.

Et bytte med Frenkie de Jong i Barcelona ville jeg ikke synes var helt skævt. £25-30 + Thiago kunne da været et bud.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » mandag, 03. jan, 2022 17:34

Jude Bellingham tak.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kasper88 » mandag, 03. jan, 2022 21:19

Jeg tror, at Bellingham er både de fleste af os og Jurgen Klopps drømmesigning til sommer. Om pengene er dertil, det er nok snarere højest usandsynligt, desværre. Klopp har jo lidt haft for vane at måtte gøre en hylde 2-3 spiller til en hylde 1 spiller og skal man tro rygtebørserne, så har han jo også ofte måtte tage til takke med at signe sit anden og tredje valg, hvilket jo så bare har været held i uheld.
Corner taken quickly...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 04. jan, 2022 09:01

Oomph242 skrev:
mandag, 03. jan, 2022 12:05
Thiago og hans mange skader gør altså også, at han er knapt pålidelig for os. Ja han spiller pisse godt når han er klar. Men 19-20 fulde pl kampe pr. Sæson er ikke nok når vores udskiftere ikke er bedre.

Et bytte med Frenkie de Jong i Barcelona ville jeg ikke synes var helt skævt. £25-30 + Thiago kunne da været et bud.
Det er rigtigt, men her er problemet måske lidt at vi ikke kan aflaste ham. Thiago bliver skadet og så skal han for hurtigt i kamp igen, der kunne en mulig løsning være at han fik lidt mere stabile typer som konkurrenter.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 04. jan, 2022 10:14

Kasper88 skrev:
mandag, 03. jan, 2022 21:19
Jeg tror, at Bellingham er både de fleste af os og Jurgen Klopps drømmesigning til sommer. Om pengene er dertil, det er nok snarere højest usandsynligt, desværre. Klopp har jo lidt haft for vane at måtte gøre en hylde 2-3 spiller til en hylde 1 spiller og skal man tro rygtebørserne, så har han jo også ofte måtte tage til takke med at signe sit anden og tredje valg, hvilket jo så bare har været held i uheld.
Det er svært at sige. Jeg tror at Klopp og den sportlige ledelse, måske også FSG har fået øjnene op for at det kræver en god spiller at gøre holdet bedre. De ved godt at de var nødt til at købe et rimelig færdigt produkt i en Jota for at få en spiller god nok til at gøre en forskel.
Men med undtagelse af van Dijk og Allie, så har Liverpool ikke købt en hylde 1 spiller siden Torres. Bellingham er nok også stadig for ung og har ikke opnået nok til at være en rigtig hylde 1 spiller, men hans pris er hylde 1, hvilket jo er det store problem, det kan dog være at lønnen ikke er helt så høj.

Det er nok en af de der, hvor Bellingham selv skal foretrække Liverpool og så kan det godt ske.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 05. jan, 2022 09:08

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 04. jan, 2022 10:14
Kasper88 skrev:
mandag, 03. jan, 2022 21:19
Jeg tror, at Bellingham er både de fleste af os og Jurgen Klopps drømmesigning til sommer. Om pengene er dertil, det er nok snarere højest usandsynligt, desværre. Klopp har jo lidt haft for vane at måtte gøre en hylde 2-3 spiller til en hylde 1 spiller og skal man tro rygtebørserne, så har han jo også ofte måtte tage til takke med at signe sit anden og tredje valg, hvilket jo så bare har været held i uheld.
Det er svært at sige. Jeg tror at Klopp og den sportlige ledelse, måske også FSG har fået øjnene op for at det kræver en god spiller at gøre holdet bedre. De ved godt at de var nødt til at købe et rimelig færdigt produkt i en Jota for at få en spiller god nok til at gøre en forskel.
Men med undtagelse af van Dijk og Allie, så har Liverpool ikke købt en hylde 1 spiller siden Torres. Bellingham er nok også stadig for ung og har ikke opnået nok til at være en rigtig hylde 1 spiller, men hans pris er hylde 1, hvilket jo er det store problem, det kan dog være at lønnen ikke er helt så høj.

Det er nok en af de der, hvor Bellingham selv skal foretrække Liverpool og så kan det godt ske.
Nu er der jo altid den dér definition af hylde 1 spillere, men jeg synes nu også, at man kan sætte Fabinho derop, og Thiago skal da helt sikkert derop med alt det, han opnåede med Bayern og også før det.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 05. jan, 2022 09:08

Liverpool confirm 2nd transfer in a day as long-serving defender leaves

Livingston have made their first January signing after recruiting defender Morgan Boyes from Liverpool.

https://www.thisisanfield.com/2022/01/l ... er-leaves/

Besvar