hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 26. jul, 2021 16:46

athomsen skrev:
søndag, 25. jul, 2021 16:23
Hr. Drejer skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:08
En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue! Men det kan vel nås endnu.
£15 mio. for både Ibe og Ward var jo også crazy. Hold fast en overpris vi fik for begge spillere. Det samme kan vel siges om Ki-Jana. Alle klubber der IKKE var involveret i handlerne har vel rystet på hovedet
Vi må ikke glemme Solanke og Brewster. Over £40 M for de to. Ren verdensklasse!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » mandag, 26. jul, 2021 16:57

12 mio pund for Wilson er sgu godt solgt. Han har ikke niveauet til øverste klasse og bliver også kun solgt til en Championship klub. Klubber i PL har valgt ham fra.
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 26. jul, 2021 18:40

Hr. Drejer skrev:
athomsen skrev:
søndag, 25. jul, 2021 16:23
Hr. Drejer skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:08
En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue! Men det kan vel nås endnu.
£15 mio. for både Ibe og Ward var jo også crazy. Hold fast en overpris vi fik for begge spillere. Det samme kan vel siges om Ki-Jana. Alle klubber der IKKE var involveret i handlerne har vel rystet på hovedet
Vi må ikke glemme Solanke og Brewster. Over £40 M for de to. Ren verdensklasse!
De 2 handler har været så vilde

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 26. jul, 2021 18:41

Emmy skrev:12 mio pund for Wilson er sgu godt solgt. Han har ikke niveauet til øverste klasse og bliver også kun solgt til en Championship klub. Klubber i PL har valgt ham fra.
Tænker også det er fint og godt solgt.

Jeg frygter altid at vores egne talenter stepper op og vi har solgt forkert, men mon ikke denne handel igen er super.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » mandag, 26. jul, 2021 20:06

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 26. jul, 2021 18:40
Hr. Drejer skrev:
athomsen skrev:
søndag, 25. jul, 2021 16:23
Hr. Drejer skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:08
En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue! Men det kan vel nås endnu.
£15 mio. for både Ibe og Ward var jo også crazy. Hold fast en overpris vi fik for begge spillere. Det samme kan vel siges om Ki-Jana. Alle klubber der IKKE var involveret i handlerne har vel rystet på hovedet
Vi må ikke glemme Solanke og Brewster. Over £40 M for de to. Ren verdensklasse!
De 2 handler har været så vilde

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg undrer mig altså ofte over at man kan hylde talenterne så vildt som de to blev, og så efterfølgende sige at prisen var god?. Jeg kan til gengæld, for jeg var den absolut eneste der skrev side op og side ned om hvor pinligt elendig Solanke var, for så at blive sat på plads af forum efterfølgende. Brewster har jeg ikke rigtig nævnt, i og med han kun spillede lidt sekunder for LFC.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 26. jul, 2021 22:22

Thommo skrev:
mandag, 26. jul, 2021 20:06
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 26. jul, 2021 18:40
Hr. Drejer skrev:
athomsen skrev:
søndag, 25. jul, 2021 16:23
Hr. Drejer skrev:
søndag, 25. jul, 2021 15:08
En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue! Men det kan vel nås endnu.
£15 mio. for både Ibe og Ward var jo også crazy. Hold fast en overpris vi fik for begge spillere. Det samme kan vel siges om Ki-Jana. Alle klubber der IKKE var involveret i handlerne har vel rystet på hovedet
Vi må ikke glemme Solanke og Brewster. Over £40 M for de to. Ren verdensklasse!
De 2 handler har været så vilde

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg undrer mig altså ofte over at man kan hylde talenterne så vildt som de to blev, og så efterfølgende sige at prisen var god?. Jeg kan til gengæld, for jeg var den absolut eneste der skrev side op og side ned om hvor pinligt elendig Solanke var, for så at blive sat på plads af forum efterfølgende. Brewster har jeg ikke rigtig nævnt, i og med han kun spillede lidt sekunder for LFC.
Ahhh skulle vi nu ikke lige. Jeg vil mene der var flere som var lunkne ved Solanke. Det var jo ingen hemmelighed før vi købte ham, at han ikke havde udviklet sig synderligt siden han var 15 år. Men et godt flip af klubben var det.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. jul, 2021 09:16

Oomph242 skrev:
mandag, 26. jul, 2021 22:22
Ahhh skulle vi nu ikke lige. Jeg vil mene der var flere som var lunkne ved Solanke. Det var jo ingen hemmelighed før vi købte ham, at han ikke havde udviklet sig synderligt siden han var 15 år. Men et godt flip af klubben var det.
Især Solanke syntes aldrig blev hypet helt vildt, selv de mest entusiastiske var ikke helt oppe og sige "den nye Lewandowski". Brewster var dog spændnede som bare pokker IMØ og jeg tænker da også han kan nå det endnu, en nedrykningstruet PL klub giver jo ikke spilletid væk i håbet om at spilleren så kan komme i gang. Jeg tænker sagtens Brewster kan kickstarte karrieren ved en god sæson i næstbedste række.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 27. jul, 2021 14:30

Jeg synes nu, at prissætningerne virker ganske rimelig, eftersom Origi er sat til 10 mille.

How Liverpool could bring in a further £72m from player sales this summer

It has been a transfer window that has seen significantly more outgoings than incomings so far, but there is still plenty of business Liverpool could conduct to add to the coffers.

https://www.thisisanfield.com/2021/07/h ... is-summer/

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 27. jul, 2021 15:23

Niels K skrev:
tirsdag, 27. jul, 2021 14:30
Jeg synes nu, at prissætningerne virker ganske rimelig, eftersom Origi er sat til 10 mille.

How Liverpool could bring in a further £72m from player sales this summer

It has been a transfer window that has seen significantly more outgoings than incomings so far, but there is still plenty of business Liverpool could conduct to add to the coffers.

https://www.thisisanfield.com/2021/07/h ... is-summer/
Ja nu ligner det da efterhånden noget som kan sælges. £15-20m for en Origi var sku også langt over målet.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. jul, 2021 22:51

Tænk, at Origi sagde nej til Wolverhampton. Og vi gik glip af £22 M.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 27. jul, 2021 23:52

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 27. jul, 2021 22:51
Tænk, at Origi sagde nej til Wolverhampton. Og vi gik glip af £22 M.
Måske han bare er tilfreds med sin situation og lønnen. Samt hvis han bliver kontrakten ud er hans chance for en god løn og et sign on fee bedre end, hvis han sælges. Så måske han siger nej endnu en gang, hvis vi er så heldige at nogen byder på ham.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » onsdag, 28. jul, 2021 09:50

Oomph242 skrev:
tirsdag, 27. jul, 2021 23:52
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 27. jul, 2021 22:51
Tænk, at Origi sagde nej til Wolverhampton. Og vi gik glip af £22 M.
Måske han bare er tilfreds med sin situation og lønnen. Samt hvis han bliver kontrakten ud er hans chance for en god løn og et sign on fee bedre end, hvis han sælges. Så måske han siger nej endnu en gang, hvis vi er så heldige at nogen byder på ham.
Er det kun mig, som synes denne tendens har været stigende de sidste par år?
Før i tiden synes jeg spillerne havde travlt med at komme videre og det var primært halv gamle spillere i ders karierres efterår, som sad kontrakten ud, i de seneste har vi set; Can, Ramsey, Gini med flere af spillere som er relativt unge, og i nøgle positioner.

Er det bare mig som synes det er blevet en mere almen teknik.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJJ » onsdag, 28. jul, 2021 10:57

Oomph242 skrev:
tirsdag, 27. jul, 2021 23:52
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 27. jul, 2021 22:51
Tænk, at Origi sagde nej til Wolverhampton. Og vi gik glip af £22 M.
Måske han bare er tilfreds med sin situation og lønnen. Samt hvis han bliver kontrakten ud er hans chance for en god løn og et sign on fee bedre end, hvis han sælges. Så måske han siger nej endnu en gang, hvis vi er så heldige at nogen byder på ham.
Det var i 2018 sommervinduet. 9 måneder senere var Origi CL-vinder, og hans rolle i den glemmer ingen vel lige med det første. Han vidste nok godt, at der var store ting undervejs.
Jeg kan ikke se, at det var et mærkeligt valg på det tidspunkt. Hvorfor ikke være impact-spiller for et hold, der var på vej mod den absolutte top?

I dag er hans situation dog en anden.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 28. jul, 2021 12:00

AJJ skrev:
onsdag, 28. jul, 2021 10:57
Oomph242 skrev:
tirsdag, 27. jul, 2021 23:52
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 27. jul, 2021 22:51
Tænk, at Origi sagde nej til Wolverhampton. Og vi gik glip af £22 M.
Måske han bare er tilfreds med sin situation og lønnen. Samt hvis han bliver kontrakten ud er hans chance for en god løn og et sign on fee bedre end, hvis han sælges. Så måske han siger nej endnu en gang, hvis vi er så heldige at nogen byder på ham.
Det var i 2018 sommervinduet. 9 måneder senere var Origi CL-vinder, og hans rolle i den glemmer ingen vel lige med det første. Han vidste nok godt, at der var store ting undervejs.
Jeg kan ikke se, at det var et mærkeligt valg på det tidspunkt. Hvorfor ikke være impact-spiller for et hold, der var på vej mod den absolutte top?

I dag er hans situation dog en anden.
Hele Origi`s karriere er baseret på 3-4 gode kampe. 2 landskampe og en CL kamp, jeg kan ikke huske flere :D

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 28. jul, 2021 12:13

TG12 skrev:
onsdag, 28. jul, 2021 09:50
Oomph242 skrev:
tirsdag, 27. jul, 2021 23:52
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 27. jul, 2021 22:51
Tænk, at Origi sagde nej til Wolverhampton. Og vi gik glip af £22 M.
Måske han bare er tilfreds med sin situation og lønnen. Samt hvis han bliver kontrakten ud er hans chance for en god løn og et sign on fee bedre end, hvis han sælges. Så måske han siger nej endnu en gang, hvis vi er så heldige at nogen byder på ham.
Er det kun mig, som synes denne tendens har været stigende de sidste par år?
Før i tiden synes jeg spillerne havde travlt med at komme videre og det var primært halv gamle spillere i ders karierres efterår, som sad kontrakten ud, i de seneste har vi set; Can, Ramsey, Gini med flere af spillere som er relativt unge, og i nøgle positioner.

Er det bare mig som synes det er blevet en mere almen teknik.
Jeg skal ikke kunne sige om det er en stigende tendens, men under alle omstændigheder er det vel en taktik, som spillere, der ikke er gode nok til at kunne vælge og vrage mellem (top)klubberne, med fordel kan anvende med henblik på at maksimere karriereindtjeningen.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar