hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » søndag, 04. jul, 2021 19:38

texy skrev:
søndag, 04. jul, 2021 19:19
Liam Millar solgt for £1.3M + en 20 % videresalgsklausul.

Og Grabara solgt for £3.0M + en 20% videresalgsklausul.

I et LFC budget er det ikke vanvittige priser, men reelt ret flotte salg af den type spillere. Er overrasket over, at FCK betaler så meget for Grabara, selvom han bestemt er en fremragende målmand. Det er bare mange penge efter danske forhold.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-20967541

Alt andet lige er det £4.3M i kassen, som man vel ikke lige kalkulerede med, da man sad og legede FM og gættede på, hvad vi kunne generere på salg af spillere.

Er stadig spændt på, hvad navne som Shaq, Origi, Grujic og Wilson kan kaste af sig.
Mon ikke vi får omkring £40m hvis alle 4 sælges. Shaq og Origi har vel i princippet været til salg i flere år uden nogen har bidt på.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 05. jul, 2021 07:20

Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue

Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531

TG12
Indlæg: 1608
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » mandag, 05. jul, 2021 09:36

Oomph242 skrev:
søndag, 04. jul, 2021 19:38

Mon ikke vi får omkring £40m hvis alle 4 sælges. Shaq og Origi har vel i princippet været til salg i flere år uden nogen har bidt på.
Måske er jeg den eneste, men hvis Shaq holdt niveau fra EM, og nogenlunde skadesfri, i næste sæson beholdt jeg ham hjertens gerne.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 05. jul, 2021 09:42

TG12 skrev:
Oomph242 skrev:
søndag, 04. jul, 2021 19:38

Mon ikke vi får omkring £40m hvis alle 4 sælges. Shaq og Origi har vel i princippet været til salg i flere år uden nogen har bidt på.
Måske er jeg den eneste, men hvis Shaq holdt niveau fra EM, og nogenlunde skadesfri, i næste sæson beholdt jeg ham hjertens gerne.
Det gør jeg også gerne. Men det vil tilmed være til grin hvis han fortsat skal være bænkevarmer med hans niveau. Giv ham en start opstilling i div. Eks. Alle cup kampe pånær chl kampe og lad ham indskifte i alle de kampe vi eks er foran med 2 - 0 så vi sparer Mané, Bobby, Hendo, Salah osv. Man skal forvente lidt udskiftning når man er i en top klub også selvom man hedder Salah.



Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 05. jul, 2021 09:49

TG12 skrev:
mandag, 05. jul, 2021 09:36
Oomph242 skrev:
søndag, 04. jul, 2021 19:38

Mon ikke vi får omkring £40m hvis alle 4 sælges. Shaq og Origi har vel i princippet været til salg i flere år uden nogen har bidt på.
Måske er jeg den eneste, men hvis Shaq holdt niveau fra EM, og nogenlunde skadesfri, i næste sæson beholdt jeg ham hjertens gerne.
Men det har han jo desværre ikke bevist, at kunne i klubben i flere sæsoner. En god spiller men lidt for mange skader og fungere nok mentalt bedst på et hold hvor han er den bedste.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 05. jul, 2021 09:59

Oomph242 skrev:
TG12 skrev:
mandag, 05. jul, 2021 09:36
Oomph242 skrev:
søndag, 04. jul, 2021 19:38

Mon ikke vi får omkring £40m hvis alle 4 sælges. Shaq og Origi har vel i princippet været til salg i flere år uden nogen har bidt på.
Måske er jeg den eneste, men hvis Shaq holdt niveau fra EM, og nogenlunde skadesfri, i næste sæson beholdt jeg ham hjertens gerne.
Men det har han jo desværre ikke bevist, at kunne i klubben i flere sæsoner. En god spiller men lidt for mange skader og fungere nok mentalt bedst på et hold hvor han er den bedste.
Det er jeg ikke enig i. Desværre.

Jovist han har været meget skadet. En del faktisk, men ikke mere end han sagtens kunne have fået flere kampe.

Alt andet lige bør vi rydde gevaldigt op og få hentet noget seriøs kvalitet og gør vi ikke det har han sin berettigelse på holdet, men ellers skal han videre.

Vi skal bare hele tiden være obs på at vi står i samme situation med andre eks. Hendo. Så vi skal roterer.

Vi skal have nyt blod og kvalitet.

15.11.2020

26.12.2020

Muskelskade

27.07.2020

23.09.2020

Muskelskade

12.01.2020

04.07.2020

Lægmuskelskade

27.12.2019

10.01.2020

Lårskade

23.09.2019

26.11.2019

Lægmuskelskade

16.03.2018

16.03.2018

Lægmuskelskade

21.08.2017

26.08.2017

Lårskade



Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 05. jul, 2021 10:29

texy skrev:
søndag, 04. jul, 2021 19:19
Liam Millar solgt for £1.3M + en 20 % videresalgsklausul.

Og Grabara solgt for £3.0M + en 20% videresalgsklausul.

I et LFC budget er det ikke vanvittige priser, men reelt ret flotte salg af den type spillere. Er overrasket over, at FCK betaler så meget for Grabara, selvom han bestemt er en fremragende målmand. Det er bare mange penge efter danske forhold.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-20967541

Alt andet lige er det £4.3M i kassen, som man vel ikke lige kalkulerede med, da man sad og legede FM og gættede på, hvad vi kunne generere på salg af spillere.

Er stadig spændt på, hvad navne som Shaq, Origi, Grujic og Wilson kan kaste af sig.
Ja, og vi så vel sidste sommer at cashflow er ret vigtigt. Så selvom vi ikke sælger spillere for hele prisen på en Pellegrini(eksempel), så er det jo vigtigt at vi får nok til måske 20 % i udbetaling.

Ja, det bliver interessant at se, gætter på at Shaqiri ryger til Italien med en eller anden helt vildt kompliceret løsning, så summen enten er to kroner eller 30 millioner eller begge dele på en gang :aliboronz2: . Jeg tror det er tid at sige farvel til Shaq, han har også brug for at komme til mere spilletid igen og måske også en nemmere liga.

Hr. Drejer
Indlæg: 13707
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 05. jul, 2021 11:33

Niels K skrev:
mandag, 05. jul, 2021 07:20
Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue

Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531

Jeg mistænker liverpool.com for at være Edwards hoforgan :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 05. jul, 2021 19:23

Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jul, 2021 11:33
Niels K skrev:
mandag, 05. jul, 2021 07:20
Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue

Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531

Jeg mistænker liverpool.com for at være Edwards hoforgan :)
Priserne virker ihverfald urealistiske høje i disse tider.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 06. jul, 2021 20:03

Oomph242 skrev:
mandag, 05. jul, 2021 19:23
Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jul, 2021 11:33
Niels K skrev:
mandag, 05. jul, 2021 07:20
Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue

Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531

Jeg mistænker liverpool.com for at være Edwards hoforgan :)
Priserne virker ihverfald urealistiske høje i disse tider.
Der er vel ikke nogle fansites, der vil bruge så meget af deres tid på at revse klubben - særligt ikke når vi faktisk er inde i en gylden periode for klubben. Så skal man nok læse artikler fra folk, der ikke kan lide os, tænker jeg.

Priserne er sænket i denne artikel ift., hvad vi har set meldt ud flere steder fra tidligere, men nu må vi se, hvem der melder sig, og hvad de vil betale.

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 07. jul, 2021 08:52

Niels K skrev:
tirsdag, 06. jul, 2021 20:03
Oomph242 skrev:
mandag, 05. jul, 2021 19:23
Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jul, 2021 11:33
Niels K skrev:
mandag, 05. jul, 2021 07:20
Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue

Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531

Jeg mistænker liverpool.com for at være Edwards hoforgan :)
Priserne virker ihverfald urealistiske høje i disse tider.
Der er vel ikke nogle fansites, der vil bruge så meget af deres tid på at revse klubben - særligt ikke når vi faktisk er inde i en gylden periode for klubben. Så skal man nok læse artikler fra folk, der ikke kan lide os, tænker jeg.

Priserne er sænket i denne artikel ift., hvad vi har set meldt ud flere steder fra tidligere, men nu må vi se, hvem der melder sig, og hvad de vil betale.
Men hvem tænker du skulle være køberne til de priser og lønninger? Eks. Origi har et år tilbage af sin kontrakt og får ca. £80.000 om ugen. Hvem skulle betale £15-20m for ham?

Shaqiri er lidt i samme båd £80.000 om ugen og har haft mange skader £13m er nok lidt mere end klubberne vil betale

De andre klubber ved også godt vi er afhængige af salg for at kunne købe. Vores £20-25m pr. Transfervindue er ikke skide svært at gennemskue.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » onsdag, 07. jul, 2021 09:40

Oomph242 skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 08:52

Men hvem tænker du skulle være køberne til de priser og lønninger? Eks. Origi har et år tilbage af sin kontrakt og får ca. £80.000 om ugen. Hvem skulle betale £15-20m for ham?

Shaqiri er lidt i samme båd £80.000 om ugen og har haft mange skader £13m er nok lidt mere end klubberne vil betale

De andre klubber ved også godt vi er afhængige af salg for at kunne købe. Vores £20-25m pr. Transfervindue er ikke skide svært at gennemskue.
Så vidt jeg lige kan se, er Origi's løn £60K og ikke £80K, som Shaqiri's. Men din pointe står stadig.

Svaret kan forhåbentlig være klubber, som mener, at de kan have en bærende rolle hos dem. I Shaq's tilfælde kan jeg godt se, at nogle klubber kunne forestille sig dette. Manden har jo et talent.

Origi er jeg noget mere tvivlsom overfor. Men han skal samtidig også tænke lidt langsigtet. Det er altid en god historie for en købende klub, hvis en ny spiller var villig til at gå ned i løn for at komme til den pågældende klub. Og samtidig, med kun et år tilbage af sin kontrakt, så vil det måske være en fin investering for Origi, at tegne en ny kontrakt hos nogen denne sommer til eksempelvis £45K. Ja, han taber £15K om ugen i år 1. Men hvad kan alternativet være om et år, når han igen ikke har spillet en hel sæson og samtidig er blevet et år ældre? Hvis han til den tid så kun kan finde en kontrakt til £35K om ugen, så bliver det hurtigt en dårligere handel, end at skifte denne sommer, selvom han må acceptere en lavere løn.

Og hvis man kigger på det antal minutter Origi har fået for os, så er hans stats jo ganske acceptable for en angriber. Han scorer ca. i hver anden hele kamp (hvert 177. minut). Og tæller man assists med, så er han involveret i et mål hvert 120. minut. Vel ret fine stats for en angriber, der ikke har fået lov at få nogen som helst kontinuitet i forhold til spilletid.

Hvem kunne køberne være? Mon ikke der kunne være klubber i både i bunden af PL, i den franske liga eller den næstbedste engelske, der kunne finde pengene? Hvis FCK kan finde £3M til at købe en målmand mere til samlingen, så er det vel ikke helt umuligt?

Det håber jeg i hvert fald.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 07. jul, 2021 14:09

texy skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 09:40
Oomph242 skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 08:52

Men hvem tænker du skulle være køberne til de priser og lønninger? Eks. Origi har et år tilbage af sin kontrakt og får ca. £80.000 om ugen. Hvem skulle betale £15-20m for ham?

Shaqiri er lidt i samme båd £80.000 om ugen og har haft mange skader £13m er nok lidt mere end klubberne vil betale

De andre klubber ved også godt vi er afhængige af salg for at kunne købe. Vores £20-25m pr. Transfervindue er ikke skide svært at gennemskue.
Så vidt jeg lige kan se, er Origi's løn £60K og ikke £80K, som Shaqiri's. Men din pointe står stadig.

Svaret kan forhåbentlig være klubber, som mener, at de kan have en bærende rolle hos dem. I Shaq's tilfælde kan jeg godt se, at nogle klubber kunne forestille sig dette. Manden har jo et talent.

Origi er jeg noget mere tvivlsom overfor. Men han skal samtidig også tænke lidt langsigtet. Det er altid en god historie for en købende klub, hvis en ny spiller var villig til at gå ned i løn for at komme til den pågældende klub. Og samtidig, med kun et år tilbage af sin kontrakt, så vil det måske være en fin investering for Origi, at tegne en ny kontrakt hos nogen denne sommer til eksempelvis £45K. Ja, han taber £15K om ugen i år 1. Men hvad kan alternativet være om et år, når han igen ikke har spillet en hel sæson og samtidig er blevet et år ældre? Hvis han til den tid så kun kan finde en kontrakt til £35K om ugen, så bliver det hurtigt en dårligere handel, end at skifte denne sommer, selvom han må acceptere en lavere løn.

Og hvis man kigger på det antal minutter Origi har fået for os, så er hans stats jo ganske acceptable for en angriber. Han scorer ca. i hver anden hele kamp (hvert 177. minut). Og tæller man assists med, så er han involveret i et mål hvert 120. minut. Vel ret fine stats for en angriber, der ikke har fået lov at få nogen som helst kontinuitet i forhold til spilletid.

Hvem kunne køberne være? Mon ikke der kunne være klubber i både i bunden af PL, i den franske liga eller den næstbedste engelske, der kunne finde pengene? Hvis FCK kan finde £3M til at købe en målmand mere til samlingen, så er det vel ikke helt umuligt?

Det håber jeg i hvert fald.
Må have læst forkert med Origi`s løn. Beklager.

Jeg er i i tvivl. Jeg vil mene Origi vil stå bedre om et år uden kontrakt og klar til et sign-on fee. 15-20m er meget for en mand der stort ikke har spillet de sidste par år. Hvis hans sats er så gode, hvorfor er der så ikke flere købere på banen han har jo immervæk været rygtet til salg et par år nu. Så mon ikke han afviser klubber, hvis lønnen ikke er et match. Det har han gjort før med Wolves.

Med Shaqiri tror jeg lønnen og skaderne afskrækker. Samt at han i flere år ikke har spillet kontinuerligt.

De forskellige klubber rundt omkring i Europa fattes penge så jeg tror ikke det bliver nemme salg. Hvis det havde unge talenter med samme niveau havde det været nemmere. Origi vil jeg tror kan sælges for 10-12m og Shaqiri 8-10m, højere tror jeg ikke klubberne vil gå.

De ved jo også godt, at hvis vi skal købe mere er vi afhængige af salg. Med Konate 40m og Jota 12m afbetaling er transferpengene nok væk.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 07. jul, 2021 18:07

Oomph242 skrev:
onsdag, 07. jul, 2021 08:52
Niels K skrev:
tirsdag, 06. jul, 2021 20:03
Oomph242 skrev:
mandag, 05. jul, 2021 19:23
Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jul, 2021 11:33
Niels K skrev:
mandag, 05. jul, 2021 07:20
Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue

Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531

Jeg mistænker liverpool.com for at være Edwards hoforgan :)
Priserne virker ihverfald urealistiske høje i disse tider.
Der er vel ikke nogle fansites, der vil bruge så meget af deres tid på at revse klubben - særligt ikke når vi faktisk er inde i en gylden periode for klubben. Så skal man nok læse artikler fra folk, der ikke kan lide os, tænker jeg.

Priserne er sænket i denne artikel ift., hvad vi har set meldt ud flere steder fra tidligere, men nu må vi se, hvem der melder sig, og hvad de vil betale.
Men hvem tænker du skulle være køberne til de priser og lønninger? Eks. Origi har et år tilbage af sin kontrakt og får ca. £80.000 om ugen. Hvem skulle betale £15-20m for ham?

Shaqiri er lidt i samme båd £80.000 om ugen og har haft mange skader £13m er nok lidt mere end klubberne vil betale

De andre klubber ved også godt vi er afhængige af salg for at kunne købe. Vores £20-25m pr. Transfervindue er ikke skide svært at gennemskue.
Men du har så længe, jeg kan huske rendt rundt med en kæmpe nej-hat på, og der må jeg bare sige, at du har haft svært ved at gennemskue transfervinduerne i de senere år, da vi har gjort det helt forrygende og fået toppriser for vores spillere. Vi har nogle rigtig dygtige spillere til salg, så jeg tror, du bliver positivt overrasket. Lad mig sige det sådan.

TG12
Indlæg: 1608
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » onsdag, 07. jul, 2021 18:49

Oomph242 skrev:
mandag, 05. jul, 2021 19:23
Hr. Drejer skrev:
mandag, 05. jul, 2021 11:33
Niels K skrev:
mandag, 05. jul, 2021 07:20
Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue

Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531

Jeg mistænker liverpool.com for at være Edwards hoforgan :)
Priserne virker ihverfald urealistiske høje i disse tider.
Måske priserne virker høje - det vil jeg ikke bedømme. Men sammenlignet med hva vi fik for spillere som har vist mindre end Shaq og Origi eksempelvis så er jeg optimistisk.

Tænk over hva vi fik for Ward, solanke, Ibe, Brewster.
Shaq og Origi virker næsten billige i den sammenhængen

Besvar