hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 02. okt, 2020 09:46

Håper å få 20 millioner pund for Shaqiri

To klubber skal være i samtaler med Liverpool.

2. okt 2020 kl 09.36 Arild Skjæveland askjaeveland

Xherdan Shaqiri imponerte mot Lincoln City i forrige uke, men var utelatt fra troppen til begge kampene mot Arsenal denne uken. James Pearce i The Athletic skriver at den opprinnelige planen var at han skulle starte sin første kamp på Anfield på 10 måneder, før kontrabeskjeden kom.

Jürgen Klopp ville ikke si for mye, men sa likevel nok til å bekrefte at 28-åringen er på vei bort fra Liverpool.

– Jeg ønsker ikke å si noe om det. Han er ikke skadet, og han har ikke gjort noe galt, sa Klopp til pressen etter kampen.

– Dette er en tid på året da managere får informasjon, og vi må handle, sier han.


Det var Neil Jones i Goal.com som først meldte om interesse fra to klubber. Ifølge Liverpool Echo skal den ene interessen være fra Serie A.

Håper på 20 millioner pund

Liverpool betalte utkjøpsklausulen på 13 millioner pund da Stoke rykket ned fra Premier League for to år siden, og håper å kunne gå i pluss når de selger sveitseren.

Ifølge Jones verdsettes spilleren til 20 millioner pund. Overgangsvinduet stenger på mandag, så nå har klubbene dårlig tid.

Shaqiri fikk nesten hele forrige sesong ødelagt av skader. Han har spilt 42 kamper for klubben, scoret åtte mål og har fem målgivende – og det har ikke kommet mot hvem som helst. Med scoring mot Everton, to mål mot Manchester United, og assisten til Gini Wijnaldums 3-0-scoring mot Barcelona i semifinalen i Champions League, har han vist seg som en spiller for de store anledningene.

Dersom Shaqiri selges, skal sjansene være større for at Harry Wilson beholdes som backup denne sesongen, ifølge Pearce. Det er opp til Burnley, som så langt ikke har vært villig til å betale det Liverpool krever for 23-åringen. De helrøde vil ha minst 15 millioner pund garantert, og en pakke som kan stige til 20 millioner pund for å slippe waliseren.

Jeg håber på 2 salg, hvor Shaq giver 20 mille, og Wilson giver 15 + 5. Origi må også gerne finde en ny arbejdsgiver, hvis de sender 20 mille vores vej.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 02. okt, 2020 10:03

Medisinsk sjekk er unnagjort

Rhian Brewster blir Sheffield United-spiller i dag!

Liverpool får 23,5 millioner pund for spilleren.

2. okt 2020 kl 09.56 Arild Skjæveland askjaeveland

Rhian Brewster blir solgt til Sheffield United i dag. Det rapporterer The Athletics «transferguru» David Ornstein.

Rhian Brewster var ikke i troppen for torsdagens ligacupmøte med Arsenal. Mens lagkameratene spilte, var han på vei til Sheffield for medisinsk sjekk.

Han kommer til å fullføre den sjekken på fredag, og signere en kontrakt som gjør ham til Sheffield United-spiller.

Liverpool fikk det de ønsket

Ifølge Ornstein skal overgangssummen være på 23,5 millioner pund. I tillegg har de røde sikret seg 15 prosent fra et eventuelt videresalg.

Det skal også være en tilbakekjøpsklausul, som skal være gjeldende i tre år.


Med det fikk Liverpool den avtalen de ønsket seg, etter at de gikk bort fra planen om å låne ut spissen til en Premier League-klubb i dette vinduet.

Også Crystal Palace og Aston Villa viste interesse for spilleren, men Chris Wilder og Sheffield United har nå fått spissen de trenger. De har så langt ikke scoret et Premier League-mål på de tre første kampene.

Hr. Drejer
Indlæg: 13708
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 02. okt, 2020 10:14

Det er fuldstændigt vildt at vi får £23.5 M. for en spiller som ALDRIG har spillet et eneste minut i Premier League. Edwards er genial!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2387
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJJ » fredag, 02. okt, 2020 12:47

Hr. Drejer skrev:
fredag, 02. okt, 2020 10:14
Det er fuldstændigt vildt at vi får £23.5 M. for en spiller som ALDRIG har spillet et eneste minut i Premier League. Edwards er genial!
Inkl. en tilbagekøbsklausul og videresalgsfortjeneste :shock:

Og hvad skal vi i øvrigt kalde Edwards, hvis vi kan få i underkanten af £17-20 mio. for Wilson?

Du er i øvrigt så positiv for tiden?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 02. okt, 2020 14:39

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-19034315
Burnley have pulled out of talks with Liverpool to sign Harry Wilson.

According to The Athletic, the two clubs had been in discussions over a possible deal after a bid of £12m+£4m add-ons was made last week.

However, The Athletic are reporting that Liverpool wanted a package rising to near £20m with at least £15m guaranteed.

As a result the Clarets have now pulled out of talks to sign the Wales international who spent last season on loan at Bournemouth.
Wilson er vel også ok at have som nødløsning.

Altså Jota er jo nok forrest i køen uanset hvilken kant der er tale om, men hvis nu to af Salah, Jota og Mané er skadet, så er det jo en stor mundfuld for Elliot at skulle spille så ofte som vi skal i denne sæson, der kunne Wilson godt blive brugbar.
Samtidig er han ikke dyr at have gående, hverken i løn eller i tabt transfersum.

Men bliver Wilson ikke solgt denne "sommer", så sker det nok til vinter eller næste sommer.

Det minder jo meget om dengang vi var sikre på at Origi ville blive solgt efter et lunkent ophold i Wolfsburg og med en masse spillere foran ham i køen, men så ville Klopp-Edwards ikke gå under deres satte mindstepris, og så scorer Origi i Champions League finalen.

Siger ikke at Wilson vil have samme gode historie, men at klubben er bevidst om at bare fordi man er langt fra at være god nok til Liverpools start 11'er og heller ikke kan finde vej til bænken, så kan man stadig sagtens være en god fodboldspiller.

De ved selvfølgelig også at vinduet ikke er lukket endnu...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14363
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 02. okt, 2020 15:55

Wilson har simpelthen ikke klassen og får det ikke. Jeg så langt hellere at skippede ham afsted fremfor Shaq.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13708
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 02. okt, 2020 17:34

AJJ skrev:
fredag, 02. okt, 2020 12:47
Hr. Drejer skrev:
fredag, 02. okt, 2020 10:14
Det er fuldstændigt vildt at vi får £23.5 M. for en spiller som ALDRIG har spillet et eneste minut i Premier League. Edwards er genial!
Inkl. en tilbagekøbsklausul og videresalgsfortjeneste :shock:

Og hvad skal vi i øvrigt kalde Edwards, hvis vi kan få i underkanten af £17-20 mio. for Wilson?

Du er i øvrigt så positiv for tiden?
Jeg er blevet gammel og blød. Nå ja, så tror jeg Klopp læste mine indlæg her på Forum, 8-) og købte Thiago og Jota. For som jeg skrev, så er det vigtigt, at man bygger på, når man fører for at sikre at man stadig er nr. 1. :)

edit; vi spiller jo også god bold :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » fredag, 02. okt, 2020 18:30

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2115
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 03. okt, 2020 09:42

Ærgerligt med brewster, men man skal jo være dårligt begavet for ikke at se, det er en god handel. Godt med tilbagekøbsklausul

TG12
Indlæg: 1608
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » lørdag, 03. okt, 2020 11:04

Håber dælme ikke big shaq ryger.

Han er ganske vist skadesplaget, og vil ikke få den store spilletid, men han har bare noget x faktor, og tilføjer noget andet end de andre vi har i truppen.

Skulle Wilson ende med at blive og Shaq gå, mener jeg virkelig det er en dårlig prioritering. Jeg vil hellere sælge Wilson for billigt end at sælge Shaq til den rette pris, hvis det er dilemmaet man står i.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af athomsen » lørdag, 03. okt, 2020 13:44

Godt Brewster salg. Håber Wilson ryger før Shaqiri

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 03. okt, 2020 14:00

TG12 skrev:Håber dælme ikke big shaq ryger.

Han er ganske vist skadesplaget, og vil ikke få den store spilletid, men han har bare noget x faktor, og tilføjer noget andet end de andre vi har i truppen.

Skulle Wilson ende med at blive og Shaq gå, mener jeg virkelig det er en dårlig prioritering. Jeg vil hellere sælge Wilson for billigt end at sælge Shaq til den rette pris, hvis det er dilemmaet man står i.
Men hvis man har lavet en aftale med Shaq om at ham må gå hvis vi får den rette pris, så skal vi sgu overholde den aftale.


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » søndag, 04. okt, 2020 11:46

Jeg føler mig ret sikker på, at både Shaq og Wilson smutter kort før deadline. Og det gør ikke noget (selvom Shaq bestemt er brugbar). Vi bør være mere end godt dækket ind med Jota, Minamino, Elliott og Ox til at spille de positioner, som Shaq og Wilson også dækker.

For mig er det mere spændende, om der sker noget med en eller to af spillerne på den centrale midtbane også. Gini har kontraktudløb, så det er muligt, at vi er klar til at lade ham gå, hvis Barca virkelig er interesserede. Personligt tror jeg, at han alligevel vil blive marginaliseret i denne sæson, når Hendo og Thiago er klar. Derudover har vi Grujic, som der MÅ være interesse i. Han har haft to succesfulde sæsoner i Bundesligaen, og han var vores bedste mand i EFL cup mod Arsenal. Jeg vil reelt gerne have ham som et backup-alternativ, men det er sgu synd, hvis så god en spiller, skal visne lidt væk på tribunen.

Hvorom alting er, så spår jeg, at vi går i netto plus på denne sommers transfers.
Kloppite

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: hvem skal ud

Indlæg af pow9199 » søndag, 04. okt, 2020 16:40

TG12 skrev:
lørdag, 03. okt, 2020 11:04
Håber dælme ikke big shaq ryger.

Han er ganske vist skadesplaget, og vil ikke få den store spilletid, men han har bare noget x faktor, og tilføjer noget andet end de andre vi har i truppen.

Skulle Wilson ende med at blive og Shaq gå, mener jeg virkelig det er en dårlig prioritering. Jeg vil hellere sælge Wilson for billigt end at sælge Shaq til den rette pris, hvis det er dilemmaet man står i.
Hm, jeg kan følge beundringen og han er en charmerende spiller. Jeg mener dog han er for svingende til at være en god spiller til vores trup. X-faktor er fedt at have, men min oplevelse af ham er, at han for ofte er for tæt på sit bundniveau, og det er ikke godt nok til os.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 04. okt, 2020 16:50

pow9199 skrev:
TG12 skrev:
lørdag, 03. okt, 2020 11:04
Håber dælme ikke big shaq ryger.

Han er ganske vist skadesplaget, og vil ikke få den store spilletid, men han har bare noget x faktor, og tilføjer noget andet end de andre vi har i truppen.

Skulle Wilson ende med at blive og Shaq gå, mener jeg virkelig det er en dårlig prioritering. Jeg vil hellere sælge Wilson for billigt end at sælge Shaq til den rette pris, hvis det er dilemmaet man står i.
Hm, jeg kan følge beundringen og han er en charmerende spiller. Jeg mener dog han er for svingende til at være en god spiller til vores trup. X-faktor er fedt at have, men min oplevelse af ham er, at han for ofte er for tæt på sit bundniveau, og det er ikke godt nok til os.
Meeeen skal vi ikke blive enige om, at jer der mener vi skal sælge Brewster(er solgt) Wilson, Origi og Shaq, at såfremt det sker og I får jeres ønsker opfyldt, så skal vi have en ind.

Eks Doku, hvis ikke vi har fucket den handel op nu.

Kom nu igang. Vi skal fortsætte den gode handels stime.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar