hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 28. nov, 2018 13:32

Jesper skrev: Det er da bestemt en mulighed, eller det er jo nok i virkeligheden det det er, men ofte er den plantede historier. Og så er det jo et spørgsmål hvem der gør det. Det er ren spekulation, synes bare den skulle op at vende.


Sent from my iPad using Tapatalk
Helt fint. PSG eller Fabinho's agent/folk er vel bedste bud på planterne. PSG for at skabe røre i andedammen, Fabinho for at lægge pres på Klopp for at give Fab mere spilletid. Det sidste virker bare mærkeligt da Fabinho har fået mere spilletid på det sidste, men som bekendt vil mer' have mere.

PSG kunne godt bruge en Fabinho, men det skib skulle de jo nok have bordret i maj måned.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 28. nov, 2018 19:31

Jesper skrev:[...]Uanset hvad, så har de her historier det med at have en snert at sandhed over sig når de gentages igen og igen, særligt op til et transfervindue.
Jeg syns ellers det plejer at være fuldstændig omvendt, at jo tættere på transfervinduet, des mere bullshit bliver der lukket ud for at lokke folk til at klikke på links - g typisk er det den fuldstændigt samme nyhed der bare bliver citeret igen og igen og nogle gange sågar citeret af det oprindelige medie selv, fordi den nu har kørt en hel cyklus i systemet.

Dermed ikke sagt at der ikke kan være sandhed - spredehagl og alt det er, på et tidspunkt må man vel ramme rigtig - og da der ikke er nogen konsekvens for at gætte forkert 37 gange før man for ret - ja så kan man jo lige fint skrive om alt og intet. Men synes ikke man kan direkte finde en sandhed i et rygte bsre fordi mange internet sider skriver og citere en nyhed.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » onsdag, 28. nov, 2018 20:03

Bellamy_fever skrev:
Jesper skrev:[...]Uanset hvad, så har de her historier det med at have en snert at sandhed over sig når de gentages igen og igen, særligt op til et transfervindue.
Jeg syns ellers det plejer at være fuldstændig omvendt, at jo tættere på transfervinduet, des mere bullshit bliver der lukket ud for at lokke folk til at klikke på links - g typisk er det den fuldstændigt samme nyhed der bare bliver citeret igen og igen og nogle gange sågar citeret af det oprindelige medie selv, fordi den nu har kørt en hel cyklus i systemet.

Dermed ikke sagt at der ikke kan være sandhed - spredehagl og alt det er, på et tidspunkt må man vel ramme rigtig - og da der ikke er nogen konsekvens for at gætte forkert 37 gange før man for ret - ja så kan man jo lige fint skrive om alt og intet. Men synes ikke man kan direkte finde en sandhed i et rygte bsre fordi mange internet sider skriver og citere en nyhed.
Jeg læner mig op af en i øvrigt fremragende artikel i medlemsbladet, hvor vist nok Luna i forbindelse med Coutinho sagaen forklarede de her transferdynamikker, herunder rygtestrømmene.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 28. nov, 2018 20:15

Jesper skrev:
Bellamy_fever skrev:
Jesper skrev:[...]Uanset hvad, så har de her historier det med at have en snert at sandhed over sig når de gentages igen og igen, særligt op til et transfervindue.
Jeg syns ellers det plejer at være fuldstændig omvendt, at jo tættere på transfervinduet, des mere bullshit bliver der lukket ud for at lokke folk til at klikke på links - g typisk er det den fuldstændigt samme nyhed der bare bliver citeret igen og igen og nogle gange sågar citeret af det oprindelige medie selv, fordi den nu har kørt en hel cyklus i systemet.

Dermed ikke sagt at der ikke kan være sandhed - spredehagl og alt det er, på et tidspunkt må man vel ramme rigtig - og da der ikke er nogen konsekvens for at gætte forkert 37 gange før man for ret - ja så kan man jo lige fint skrive om alt og intet. Men synes ikke man kan direkte finde en sandhed i et rygte bsre fordi mange internet sider skriver og citere en nyhed.
Jeg læner mig op af en i øvrigt fremragende artikel i medlemsbladet, hvor vist nok Luna i forbindelse med Coutinho sagaen forklarede de her transferdynamikker, herunder rygtestrømmene.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg fattee ikke en skid af noget som helst, hvis vi sælger ham.

Vi har brug for en mand som ham på holdet, medmindre Grujic eller en anden skal overtage hans plads.

Hvad pokker skulle ideen være med at sælge ham? Hjælp mig lige her

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 29. nov, 2018 09:48

liverpoolfc86 skrev: Hvad pokker skulle ideen være med at sælge ham? Hjælp mig lige her

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
hvis vi ikke var super glade for Fabinho og overvejede at ophæve samarbejdet tidligt og satse på en anden spiller. Samtiddig kunne vi måske få PSG overtalt til at betale en told på 15-25 % . Hørte i ECHO-podcasten op til kampen at rygtet gik på at det var ledelsen i LFC der overvejede at gå hen over hovedet på Klopp og sælge for en profit på omkring 10 millioner (euro/pund, kan ikke huske møntenheden).

Det giver ikke ret meget mening og jeg tror rygtet er startet fordi PSG mangler en defensiv midt og LFC har en defensiv midt, der er et stort navn i franskfodbold, som ikke spiller fast. Derfor gætter en fransk skribent på at det kunne være en transfer for hvis ikke Fabinho slår til i Liverpool kunne det jo meget vel ende med at Fabinho skifter til PSG.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 30. dec, 2018 12:00

Bobby Adekanye vælger at skifte til Lazio:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... til-lazio/

Moreno skulle have afvist kontrakttilbud fra Liverpool, så han forsvinder med stor sikkerhed også:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... -i-januar/

Solanke står foran udlejningsaftale:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... -brighton/

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » søndag, 30. dec, 2018 12:39

Niels K skrev:Bobby Adekanye vælger at skifte til Lazio:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... til-lazio/

Moreno skulle have afvist kontrakttilbud fra Liverpool, så han forsvinder med stor sikkerhed også:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... -i-januar/

Solanke står foran udlejningsaftale:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... -brighton/
Adekanye kunne desværre godt blive til en ny Suso/Luis Alberto

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » søndag, 30. dec, 2018 15:30




Nathaniel Clyne is set to leave Liverpool on loan this January, with Jürgen Klopp happy to send him out to get regular first-team football. Cardiff are leading the race to sign him, but Fulham & Leicester are also keen. [@MirrorFootball] #LFC
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 30. dec, 2018 15:35

YNWA! skrev:


Nathaniel Clyne is set to leave Liverpool on loan this January, with Jürgen Klopp happy to send him out to get regular first-team football. Cardiff are leading the race to sign him, but Fulham & Leicester are also keen. [@MirrorFootball] #LFC
Det er vel fint nok, håber bare det bliver med en tilbagehentningsklausul, så vi kan hive ham hjem hvis der bliver brug for ham.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » søndag, 30. dec, 2018 15:35

Tåbeligt. Smid Moreno hjem til Spanien og behold Clyne som backup til begge backs
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 30. dec, 2018 15:58

Emmy skrev:Tåbeligt. Smid Moreno hjem til Spanien og behold Clyne som backup til begge backs
Jeg ville nu gerne have en venstrebenet VB. Men vi har jo også Lewis i de unge rækker og han + Clyne ville nok være en din løsning.
Lewis er nok for ung til at være enlig backup, han kan formentlig godt aflaste Robbo i nemme kampe, men hvis Robbo så har tre ugers skadespause så er vi nødt til at have en “voksen” backup, der er Clyne et ok valg.
Vi skal selvfølgelig holde øje med markedet og være klar til at hente den næste Robbo, hvis han er ledig, men vi skal heller ikke ud og bruge 40-50 millioner på en VB der alligevel ikke kan true Robertsons plads på holdet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af STMO » søndag, 30. dec, 2018 16:17

Emmy skrev:Tåbeligt. Smid Moreno hjem til Spanien og behold Clyne som backup til begge backs
Helt enig. Jeg kan heller ikke lidt at Moreno støjer, det gør Clyne ikke.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 30. dec, 2018 16:32

STMO skrev:
Emmy skrev:Tåbeligt. Smid Moreno hjem til Spanien og behold Clyne som backup til begge backs
Helt enig. Jeg kan heller ikke lidt at Moreno støjer, det gør Clyne ikke.
Det giver jo lidt sig selv; Moreno har kontraktudløb til sommer og hvis han er utilfreds så søger han jo nok nye græsgange helt af sig selv.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » søndag, 30. dec, 2018 17:17



Brighton have submitted an offer in excess of £8 million for Dominic Solanke in an effort to secure the youngster on a permanent deal. [@neiljonesgoal]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » søndag, 30. dec, 2018 17:25

YNWA! skrev:

Brighton have submitted an offer in excess of £8 million for Dominic Solanke in an effort to secure the youngster on a permanent deal. [@neiljonesgoal]


Hmmm. Var det ikke ca. Hvad vi måtte bøde Chelsea for ham?

Besvar