hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 05. jan, 2017 01:48

Chiviella, Lucas Leiva og Mamadou Sakho er på vej væk fra klubben i hvertfald til sommer ifg liverpool kilder fra this-is-Anfield

Mens Klopp har et råderums beløb på 40 mio pund til, at nok finde en erstatning på den defensive mand da angrebet virker til at være noget af de bedste i PL 16-17 - rotationsspillere der er unge og er sultne for at spille på den helt store scene: Det er vidst Klopps planer, selvom hans nr 1 køb Pulisic nok ikke kommer i hus, så er der ham fra Spartak Moskva, dog er defensiven nok et tvivlsomt hvis der kommer skader, med Matip ude så ser det shaiky ud og det alligevel vildt når manden er free transfer mand ;)

Savner nok en defensiv anker, der kan rydde alt op på midtbanen samtidig fordele boldene. hvilket Hendo er god til, men når han er ude så der tydeligvis svaghedspunkter på holdet.

- men lidt kildekritik, så ved man intet - da aviserne kører løs her i starten af Januar. De vil sælge nogle aviser, og skabe noget snak i krogene som altid !
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » torsdag, 05. jan, 2017 08:34

Hørte i Liverpool Echo's Blood Red podcast med Ian Doyle, James Pearce, Neil Jones og Kristian Walsh i går, at Lucas til Inter ikke var særligt sandsynligt længere, fordi Inter var mest interesserede i et lån med en købsklausul, hvilket hverken Lucas eller LFC har interesse i.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-12401098

I øvrigt et ret godt podcast generelt, hvis folk ikke plejer at lytte til det. Det er folk med fingeren på pulsen i forhold til LFC - men samtidig er de vel at betragte som fans på linje med os.
Kloppite

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: hvem skal ud

Indlæg af JTN » torsdag, 05. jan, 2017 13:02

texy skrev:Hørte i Liverpool Echo's Blood Red podcast med Ian Doyle, James Pearce, Neil Jones og Kristian Walsh i går, at Lucas til Inter ikke var særligt sandsynligt længere, fordi Inter var mest interesserede i et lån med en købsklausul, hvilket hverken Lucas eller LFC har interesse i.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-12401098

I øvrigt et ret godt podcast generelt, hvis folk ikke plejer at lytte til det. Det er folk med fingeren på pulsen i forhold til LFC - men samtidig er de vel at betragte som fans på linje med os.
Har også haft stor fornøjelse af podcasten. Det er seriøse journalister på slap line, når det er bedst.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » mandag, 09. jan, 2017 21:21

I følge Sky Sport, så er Sevilla og Liverpool i forhandlinger om et salg af Sakho. Sådan hørte jeg det, men det kan selvfølgelig også være, at det var en forespørgsel på spilleren. Prisen skulle være 20 mill pund.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: hvem skal ud

Indlæg af Irish_kop » tirsdag, 10. jan, 2017 09:12

Jesper skrev:I følge Sky Sport, så er Sevilla og Liverpool i forhandlinger om et salg af Sakho. Sådan hørte jeg det, men det kan selvfølgelig også være, at det var en forespørgsel på spilleren. Prisen skulle være 20 mill pund.
Hvis vi for 20 mil for den dønikke! Så skal vi være overlykkelige.. Det er købmandskab i verdensklasse, næst indtil tyveri.
Ingen ved rigtig hvilket niveau han ligger på, hverken fysisk, eller mentalt.
Men det er penge som kan lune godt i kassen..

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 10. jan, 2017 09:47

Irish_kop skrev:
Jesper skrev:I følge Sky Sport, så er Sevilla og Liverpool i forhandlinger om et salg af Sakho. Sådan hørte jeg det, men det kan selvfølgelig også være, at det var en forespørgsel på spilleren. Prisen skulle være 20 mill pund.
Hvis vi for 20 mil for den dønikke! Så skal vi være overlykkelige.. Det er købmandskab i verdensklasse, næst indtil tyveri.
Ingen ved rigtig hvilket niveau han ligger på, hverken fysisk, eller mentalt.
Men det er penge som kan lune godt i kassen..

Er det ikke stortset det samme som vi gav for ham?

Ved sku ikke ligefrem om det er godt købmandskab.

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: hvem skal ud

Indlæg af Irish_kop » tirsdag, 10. jan, 2017 10:50

Oomph242 skrev:
Irish_kop skrev:
Jesper skrev:I følge Sky Sport, så er Sevilla og Liverpool i forhandlinger om et salg af Sakho. Sådan hørte jeg det, men det kan selvfølgelig også være, at det var en forespørgsel på spilleren. Prisen skulle være 20 mill pund.
Hvis vi for 20 mil for den dønikke! Så skal vi være overlykkelige.. Det er købmandskab i verdensklasse, næst indtil tyveri.
Ingen ved rigtig hvilket niveau han ligger på, hverken fysisk, eller mentalt.
Men det er penge som kan lune godt i kassen..

Er det ikke stortset det samme som vi gav for ham?

Ved sku ikke ligefrem om det er godt købmandskab.
Syntes jeg læste et sted at vi gav 18mil. Men siden har manden ødelagt sit rygte godt og grundigt.
Jeg havde ikke forventet mere end 8-10 mil for ham..

Tror bare vi skal være glade for at blive af med ham! Og hvis vi ovenikøbet tjener penge på ham, eller for vores penge tilbage! Så ville det være helt fantastisk.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » tirsdag, 10. jan, 2017 19:42

Irish_kop skrev:
Oomph242 skrev:
Irish_kop skrev:
Jesper skrev:I følge Sky Sport, så er Sevilla og Liverpool i forhandlinger om et salg af Sakho. Sådan hørte jeg det, men det kan selvfølgelig også være, at det var en forespørgsel på spilleren. Prisen skulle være 20 mill pund.
Hvis vi for 20 mil for den dønikke! Så skal vi være overlykkelige.. Det er købmandskab i verdensklasse, næst indtil tyveri.
Ingen ved rigtig hvilket niveau han ligger på, hverken fysisk, eller mentalt.
Men det er penge som kan lune godt i kassen..

Er det ikke stortset det samme som vi gav for ham?

Ved sku ikke ligefrem om det er godt købmandskab.
Syntes jeg læste et sted at vi gav 18mil. Men siden har manden ødelagt sit rygte godt og grundigt.
Jeg havde ikke forventet mere end 8-10 mil for ham..

Tror bare vi skal være glade for at blive af med ham! Og hvis vi ovenikøbet tjener penge på ham, eller for vores penge tilbage! Så ville det være helt fantastisk.
Det lyder som et regnestykke uden et par mellemregninger, såsom løn, sign-on fee, agentfee som ikke medtages. Jeg tror ikke LFC tjener penge på handlen, men derimod får sendt en uønsket medarbejder videre uden stort tab.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 10. jan, 2017 23:32

Jesper skrev:I følge Sky Sport, så er Sevilla og Liverpool i forhandlinger om et salg af Sakho. Sådan hørte jeg det, men det kan selvfølgelig også være, at det var en forespørgsel på spilleren. Prisen skulle være 20 mill pund.
+1 samtidig Championship klubben Reading henter Tiego Ilori for 4.75 mio pund

Samtidig Lucas Leiva vil formentlig blive i Liverpool end til sommer, da klubben er i titel ræset - og ganske rigtig, om det ikke kan få en mand med denne loyalitet blive, selvom man er kun bliver brugt som rotationsmand i midterforsvar = Respekt. Prof indstilling, hele vejen igennem - selvom hans største ønske pt "fast spilletid", hvilket Klopp ikke kan give ham da Klavan, Lovren og Matip er over ham - så inderst inde ryger han nok videre til sommer 2017.

/ http://www.skysports.com/transfer/news/ ... -liverpool
You'r Never Walk Alone. ///

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 10. jan, 2017 23:47

DAGGER! skrev:
Jesper skrev:I følge Sky Sport, så er Sevilla og Liverpool i forhandlinger om et salg af Sakho. Sådan hørte jeg det, men det kan selvfølgelig også være, at det var en forespørgsel på spilleren. Prisen skulle være 20 mill pund.
+1 samtidig Championship klubben Reading henter Tiego Ilori for 4.75 mio pund

Samtidig Lucas Leiva vil formentlig blive i Liverpool end til sommer, da klubben er i titel ræset - og ganske rigtig, om det ikke kan få en mand med denne loyalitet blive, selvom man er kun bliver brugt som rotationsmand i midterforsvar = Respekt. Prof indstilling, hele vejen igennem - selvom hans største ønske pt "fast spilletid", hvilket Klopp ikke kan give ham da Klavan, Lovren og Matip er over ham - så inderst inde ryger han nok videre til sommer 2017.

/ http://www.skysports.com/transfer/news/ ... -liverpool

Jeg håber Lucas bliver sæsonen ud. Truppen er i forvejen meget smal og start 11eren virker til, at have brugt rigtig mange kræfter allerede. Så der er brug for hver en mand med kvalitet og erfaring.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af Surf » onsdag, 11. jan, 2017 07:08

Hvis Lucas tager væk må det vel betyde, at Gomez vurderes parat til en back-up rolle. Det er glædeligt. Men jeg vil komme til at savne Lucas. Stor klubtjener, selvom spillet på banen ikke altid har været helt godt nok.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 16. jan, 2017 01:05

Hvor bliver det der salg af Sakho af, det kan da ikke passe vi ikke kan komme af med ham?

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 16. jan, 2017 01:14

ThunderZtorm skrev:Hvor bliver det der salg af Sakho af, det kan da ikke passe vi ikke kan komme af med ham?

Priser er vel for høj.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » mandag, 16. jan, 2017 09:27

Det sidste jeg læste var, at han havde svært ved at overbevise klubberne om, at han skal fortsætte med sin £110.000 om ugen løn. Virkelig irriterende, at det ender i sådan en farce for en sand kultpære i klubben.
Liverpool Football Klopp

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bøgvad » mandag, 16. jan, 2017 09:41

AndreasN skrev:Det sidste jeg læste var, at han havde svært ved at overbevise klubberne om, at han skal fortsætte med sin £110.000 om ugen løn. Virkelig irriterende, at det ender i sådan en farce for en sand kultpære i klubben.
Kultpære.. Så fedt den fortsætter :)

Besvar