hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 07. jul, 2015 09:09

Hr. Drejer skrev: Borini har fået at vide at hans kompetencer ikke er ønsket i Liverpool, og alligevel gør han meget lidt for at finde en anden klub. Noget kunne tyde på at han vil sidde kontrakten ud, og score gevinsten.
Og det er han i sin gode ret til. Vi kunne jo bare have ladet være med at signe ham, for så efterfølgende stort set ikke at bruge ham. Hvor mange kampe i streg har han fået for at etablere sig? LFC ser da ikke bedre ud end Borini i denne sag.

Jeg håber bestemt også, at vi får solgt Borini. Jeg synes ikke, at han er god nok, og vi kan godt bruge pengene. Men der er to parter, der er blevet enige om et kontraktforhold, og hvis den ene part skal løses fra det kontraktforhold, så skal begge parter være enige om løsningen.

Jeg kan ikke bebrejde Borini noget i denne situation, selvom jeg gerne vil have ham solgt. Fuldstændig som jeg heller ikke bebrejder LFC for ikke bare at sælge Sterling (eller Suarez, da han først ville væk). Både på og uden for banen må man spille efter og acceptere de regler der er.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 07. jul, 2015 09:14

texy:

Vi diskuterer ikke ret og pligt. Men om hvorvidt Borini er grådig (og uambitiøs).
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bøgvad » tirsdag, 07. jul, 2015 09:51

Hr. Drejer skrev:texy:

Vi diskuterer ikke ret og pligt. Men om hvorvidt Borini er grådig (og uambitiøs).
Uambitiøs: Tjek (men tænker at det også må været ambitiøst at forsøge at komme på holdet i Liverpool)
Grådig: Nej
Så skulle Liverpool have lavet kontrakten kortere og så genforhandlet.

Borini har jo heller ikke brokket sig ret meget efter hvad jeg har hørt. Hvilket må betyder at hvis han har brokket sig må det være på et minimum.
Synes faktisk han har været professionel. Han er ikke grådig fordi han ikke ville til Sunderland mm. Det er jo Klubbens problem at de har givet ham en kontrakt der er alt for god til at bare at smutte fra.

Skal han væk. Ja det må han meget gerne.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 07. jul, 2015 10:03

Hr. Drejer skrev:texy:

Vi diskuterer ikke ret og pligt. Men om hvorvidt Borini er grådig (og uambitiøs).
Jeg kan slet ikke se, hvordan man beskylde nogen for grådighed, fordi de vælger at blive i deres kontrakt. Der jo ikke tale om, at Borini er ude og bede LFC om mere i løn. Så for mig er det uforståeligt at involvere grådighed i en debat om Borini's kontraktforhold.

Og ambitionsniveauet kan man i mine øjne heller ikke klandre. Han har jo netop valgt den sværeste løsning, men også den løsning, hvor han vil komme til at spille på det højeste niveau, hvis det lykkes ham at slå igennem. Hendo har vel stået som et eksempel på, at spillere på transferlisten godt kan overvinde Rodgers og spille sig tilbage i hans planer.

Hvis man skulle diskutere noget i forhold til Borini og hans situation, så er det vel mest hans realitetssans. I sidste sæson kom han tilbage fra et nogenlunde succesfuldt ophold i Sunderland (kan vel godt sammenlignes med Ings' sæson i Burnley). Samtidig havde klubben solgt Suarez og havde svært ved at signe en ny angriber og endte i en slags panikhandel. Det var vel ikke helt urealistisk, hvis han troede, at han nok skulle få sine chancer. Og han havde formentlig noget selvtillid med hjem i bagagen fra Sunderland, der fik ham til at tro, at han kunne gribe en af de chancer. På den baggrund forstår jeg godt, at han valgte at blive. Og jeg forstår også godt, hvis han realistisk set troede på sin chance.

Denne sommer tvivler jeg ikke på, at Borini godt ved, at der ikke kommer flere chancer til ham. Så jeg er heller ikke i tvivl om, at han bliver solgt. Nu afventer han vel bare situationen for at finde den bedst mulige klub i den bedst mulige liga eller alternativt den bedst mulige kontrakt. At vælge den bedst mulige klub viser ambition. At vælge den bedst mulige kontrakt er bare ren fornuft. Hvis han kan kombinere de to, så siger vi sikkert farvel til en tilfreds lille italiener.
Kloppite

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Styf » tirsdag, 07. jul, 2015 13:12

Hr. Drejer skrev:Ifølge medierne har tre klubber ønsket Borini; nemlig QPR, Sunderland og Lazio. Alle gange har Borini afvist dem, og som Surf skriver forlangt ublu løn for st skifte. Det grådighed og manglende samarbejdsvillighed fra Borini. Der tegner sig et mønster, som selv de uinvidede bør se.

Men hensyn til aardes praktik eksempel, så blander han pærer og æbler sammen, da handel med fodboldspillere ikke kan eller bør sammenlignes med andre brancher. Fodboldkontrakter er den rå kapitalisme sidste bastion. Men hvis jeg skal lave den sammenligning, så beviser aardes eksempel min pointe. Hvis Politiken fortæller aarde at han ikke må skrive flere artikler, og hans kompetencer derved ikke kommer til sin ret, men ved at skifte til Søndag får han lov til at udfolde sine kompetencer, så vil det da være uambitiøst og grådigt (hvis han får mere i løn hos politiken), ikke at skifte arbejdsplads.

Borini har fået at vide at hans kompetencer ikke er ønsket i Liverpool, og alligevel gør han meget lidt for at finde en anden klub. Noget kunne tyde på at han vil sidde kontrakten ud, og score gevinsten.
Jeg er med på, at Borini ikke er særligt samarbejdsvillig, hvilket også irriterer mig grænseløst. Især fordi at argumentet for ikke at skifte til QPR eller Sunderland sidste sommer var, at han ville spille i en topklub, der skulle spille europæisk. Denne sommer kommer Lazio så og kan tilbyde europæisk fodbold, men nu bliver det meldt ud, at målet er at blive i Premier League. Den chance havde han jo sidste sommer, og det tyder jo på, at der ligger noget andet bag.

Jeg er dog ikke sikker på, at det er grådighed, da QPR jo tilbød ham en større kontrakt + sign-on fee, end han har i Liverpool. Jeg kan forestille mig, at både Sunderland og Lazio som minimum også har været villig til at matche det, han får i Liverpool, og derfor synes jeg ikke, at man kan kalde ham grådig. Hvad der så end ligger bag hans beslutning, kan vi kun gisne om.
Senest rettet af Styf tirsdag, 07. jul, 2015 23:20, rettet i alt 2 gange.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af Belloni » tirsdag, 07. jul, 2015 22:32

Atl. Madrid har bekræftet på deres hjemmeside at Manquillo kommer tilbage et år før tid.
Kan ikke linke lige pt. Men den er god nok ;)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » tirsdag, 07. jul, 2015 22:44

Belloni skrev:Atl. Madrid har bekræftet på deres hjemmeside at Manquillo kommer tilbage et år før tid.
Kan ikke linke lige pt. Men den er god nok ;)
http://www.liverpool.no/Nyheter/Javier- ... rpool.aspx
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 07. jul, 2015 22:54

Emmy skrev:
Belloni skrev:Atl. Madrid har bekræftet på deres hjemmeside at Manquillo kommer tilbage et år før tid.
Kan ikke linke lige pt. Men den er god nok ;)
http://www.liverpool.no/Nyheter/Javier- ... rpool.aspx
Tak skæbne. Sikke en skidt tilføjelse til truppen.

Brugeravatar
Behrsin
Indlæg: 37
Tilmeldt: søndag, 16. nov, 2014 14:41

Re: hvem skal ud

Indlæg af Behrsin » tirsdag, 07. jul, 2015 23:19

Aggerdoo skrev:
Emmy skrev:
Belloni skrev:Atl. Madrid har bekræftet på deres hjemmeside at Manquillo kommer tilbage et år før tid.
Kan ikke linke lige pt. Men den er god nok ;)
http://www.liverpool.no/Nyheter/Javier- ... rpool.aspx
Tak skæbne. Sikke en skidt tilføjelse til truppen.
Ja, endnu en nitte Billede

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 07. jul, 2015 23:45

Behrsin skrev:
Aggerdoo skrev:
Emmy skrev:
Belloni skrev:Atl. Madrid har bekræftet på deres hjemmeside at Manquillo kommer tilbage et år før tid.
Kan ikke linke lige pt. Men den er god nok ;)
http://www.liverpool.no/Nyheter/Javier- ... rpool.aspx
Tak skæbne. Sikke en skidt tilføjelse til truppen.
Ja, endnu en nitte Billede
Tjaa jeg synes egentlig han var satsningen værd og han agerede fornuftig backup til positionen i de kampe han trods alt fik. Ikke noget vi taber det store på, men havde da selvfølgelig håbet på mere fra hans side.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » onsdag, 08. jul, 2015 00:37

Jeg synes ærligt talt heller ikke, at vi taber noget på det. Han havde desværre ikke niveauet, men han prøvede i det mindste hver gang. Jeg husker stadig hans ærgerrighed, der skaffede os et straffe og dermed tre point i kampen mod Ludogorets på Anfield.

God vind fremover!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » onsdag, 08. jul, 2015 13:54

God vind til Jan Kromkamp version 2.0
We need a new Fowler...

Jesperrosendal
Indlæg: 444
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 13:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesperrosendal » onsdag, 08. jul, 2015 14:45

Overraskende stille på dette forum verørende Sterling-gate!

Det påstås at han nægter at flyver med resten af truppen til pre-season i Asien. Dette står flere steder på Twitter, og også på andre online medier.

Nu er der så yderligere salt på nyhedsbøffen, idet det idag påstås, at Sterling idag har meldt sig syg og er ikke mødt op til træning.

Farcen fortsætter

Sterling vil passe fint på et hold sammen med Nasri, så kom nu Shitty og byd de 50 mill £, så sagen kan lukkes og vi kan komme videre.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af Belloni » onsdag, 08. jul, 2015 15:18

Jesperrosendal skrev:Overraskende stille på dette forum verørende Sterling-gate!

Det påstås at han nægter at flyver med resten af truppen til pre-season i Asien. Dette står flere steder på Twitter, og også på andre online medier.

Nu er der så yderligere salt på nyhedsbøffen, idet det idag påstås, at Sterling idag har meldt sig syg og er ikke mødt op til træning.

Farcen fortsætter

Sterling vil passe fint på et hold sammen med Nasri, så kom nu Shitty og byd de 50 mill £, så sagen kan lukkes og vi kan komme videre.
Kig under spillertråden :)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » onsdag, 08. jul, 2015 15:28

Stille? Der har været er hav af indlæg om den møgunge i spillertråden
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar