hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Brockins
Indlæg: 165
Tilmeldt: fredag, 27. dec, 2013 01:21

Re: hvem skal ud

Indlæg af Brockins » tirsdag, 12. aug, 2014 17:27

Alonso skrev:Brøndby har pengene [...] Jeg har svært ved at se Brøndby betale Liverpool mere end 30 mio. kroner.
Not sure if serious. Aggers markedspris er måske ikke så høj som for et par år siden, men den er højere end det der. Ergo, Brøndby har ikke pengene. Og så er vi ikke engang kommet ind på lønningsaspektet.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Alonso » tirsdag, 12. aug, 2014 18:09

MKJ skrev:
Alonso skrev:Brøndby har pengene [...] Jeg har svært ved at se Brøndby betale Liverpool mere end 30 mio. kroner.
Not sure if serious. Aggers markedspris er måske ikke så høj som for et par år siden, men den er højere end det der. Ergo, Brøndby har ikke pengene. Og så er vi ikke engang kommet ind på lønningsaspektet.
Der kan man da tale om at læse det, som man ønsker at se. Prøv igen.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 12. aug, 2014 18:11





Det var godt nok ikke meget vi fik for ham, hvis det holder. Men han er desværre aldrig blevet helt god nok til Liverpool.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 12. aug, 2014 18:12

Nu med link.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... alace.html

Det er fint. Det overrasker mig, at han kan finde en ny klub i PL. Men dejligt for ham.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af Belloni » tirsdag, 12. aug, 2014 19:15

Lyder fint for ham. Han har desværre ikke niveauet til en top klub. Heller ikke som back up

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 12. aug, 2014 19:39



Ja, det ser ud til at Kelly søger nye græsgange, ærgerligt med alle de skader, det så yderst lovende ud ellers.

Brugeravatar
Brockins
Indlæg: 165
Tilmeldt: fredag, 27. dec, 2013 01:21

Re: hvem skal ud

Indlæg af Brockins » tirsdag, 12. aug, 2014 20:20

Fedt, at Moreno endelig virker til at være i hus - og så til den pris!
--
LFC_20 skrev:

Ja, det ser ud til at Kelly søger nye græsgange, ærgerligt med alle de skader, det så yderst lovende ud ellers.
Ja, han var noget bedre end Flanagan i sin tid. Men siden hans skader har han ikke lignet en, der har været i nærheden af at være god nok - selv ikke til bænken.
--
Alonso skrev:
MKJ skrev:
Alonso skrev:Brøndby har pengene [...] Jeg har svært ved at se Brøndby betale Liverpool mere end 30 mio. kroner.
Not sure if serious. Aggers markedspris er måske ikke så høj som for et par år siden, men den er højere end det der. Ergo, Brøndby har ikke pengene. Og så er vi ikke engang kommet ind på lønningsaspektet.
Der kan man da tale om at læse det, som man ønsker at se. Prøv igen.
Av, hva'? "Brøndby har pengene". Du må næsten være Brøndby-fan selv for at skrive noget så virkelighedsfjernt og dumt.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Alonso » tirsdag, 12. aug, 2014 20:32

Brøndby IF er da polstrede nok til at lave en investering på 112 mio. kroner. Men de køber ikke en ny fodboldspiller for den slags penge, da det er dybt uansvarligt, hvilket jeg også skrev i det indledende indlæg. Men at påstå, at de ikke har pengene, er forkert. Alene Jan Bech Andersen har bidraget med 185 mio. i kapital indenfor det sidste år. Så Brøndby kan sagtens rejse kapital til en investering på 112 mio.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 12. aug, 2014 20:48

Alonso skrev:Brøndby IF er da polstrede nok til at lave en investering på 112 mio. kroner. Men de køber ikke en ny fodboldspiller for den slags penge, da det er dybt uansvarligt, hvilket jeg også skrev i det indledende indlæg. Men at påstå, at de ikke har pengene, er forkert. Alene Jan Bech Andersen har bidraget med 185 mio. i kapital indenfor det sidste år. Så Brøndby kan sagtens rejse kapital til en investering på 112 mio.
Den rejste kapital skal bruges til at sikre driften langsigtet og dække det massive underskud. Det er en investering og ikke en gave, hvor hele beløbet kan bruges i et hug med forventning om efterfølgende igen at kunne rejse et tilsvarende beløb.

Det er fuldkommen umuligt for Brøndby at bruge i nærheden af 100 millioner på Agger. Det ville ganske enkelt true klubbens eksistens, som jeg ser det.
Kloppite

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Alonso » tirsdag, 12. aug, 2014 20:56

texy skrev:
Alonso skrev:Brøndby IF er da polstrede nok til at lave en investering på 112 mio. kroner. Men de køber ikke en ny fodboldspiller for den slags penge, da det er dybt uansvarligt, hvilket jeg også skrev i det indledende indlæg. Men at påstå, at de ikke har pengene, er forkert. Alene Jan Bech Andersen har bidraget med 185 mio. i kapital indenfor det sidste år. Så Brøndby kan sagtens rejse kapital til en investering på 112 mio.
Den rejste kapital skal bruges til at sikre driften langsigtet og dække det massive underskud. Det er en investering og ikke en gave, hvor hele beløbet kan bruges i et hug med forventning om efterfølgende igen at kunne rejse et tilsvarende beløb.

Det er fuldkommen umuligt for Brøndby at bruge i nærheden af 100 millioner på Agger. Det ville ganske enkelt true klubbens eksistens, som jeg ser det.
Da det også var min konklusion, dog med en noget mere tilbagelænet retorik, er jeg naturligvis enig.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1418
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: hvem skal ud

Indlæg af TobyLfc » tirsdag, 12. aug, 2014 21:33

Er glad på Kellys vegne, han er 24 år og har aldrig fået meget spilletid, håber han kan kæmpe sig til at startplads hos QPR.

YNWA
Billede
"YNWA"

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: hvem skal ud

Indlæg af sirsvansealot » tirsdag, 12. aug, 2014 21:40

TobyLfc skrev:Er glad på Kellys vegne, han er 24 år og har aldrig fået meget spilletid, håber han kan kæmpe sig til at startplads hos QPR.

YNWA
Bliver sgu svært for ham at tilkæmpe sig i QPR, når han ryger på kontrakt i Palace! ;)

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1418
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: hvem skal ud

Indlæg af TobyLfc » tirsdag, 12. aug, 2014 21:44

sirsvansealot skrev:
TobyLfc skrev:Er glad på Kellys vegne, han er 24 år og har aldrig fået meget spilletid, håber han kan kæmpe sig til at startplads hos QPR.

YNWA
Bliver sgu svært for ham at tilkæmpe sig i QPR, når han ryger på kontrakt i Palace! ;)
HAHAHA
<--- future Sky journalist
Billede
"YNWA"

Teddy
Indlæg: 21
Tilmeldt: onsdag, 30. jul, 2014 14:42

Re: hvem skal ud

Indlæg af Teddy » tirsdag, 12. aug, 2014 21:45

sirsvansealot skrev:
TobyLfc skrev:Er glad på Kellys vegne, han er 24 år og har aldrig fået meget spilletid, håber han kan kæmpe sig til at startplads hos QPR.

YNWA
Bliver sgu svært for ham at tilkæmpe sig i QPR, når han ryger på kontrakt i Palace! ;)

Det er fandme humor... :lol: :lol: :D

Måske de lejer ham ud med det samme??

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af Harvey » onsdag, 13. aug, 2014 12:01

Ærgerligt for Martin Kelly. Han var skide godt inden han blev skadet og var endda på landsholdet. Virkede fysik stærk, hurtig og boldsikker og kunne løbe derudaf i 90 minutter. Men efter den langvarige skade, så har han aldrig fundet sin selvtillid igen og virket ekstrem usikker i stort set alle kampe. Langsom og ubevægelig. Trist, trist. Men godt for ham at han kan komme videre og forhåbentlig få masser af kampe under bæltet.

YNWA
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Besvar