hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » mandag, 09. jun, 2014 15:03

Ååh jeg vil være træt af at miste Suso, fremragende spiller.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Xenne » mandag, 09. jun, 2014 23:37

LFC_20 skrev:Ååh jeg vil være træt af at miste Suso, fremragende spiller.
Han har på Spaniens ungdoms hold formået at ligge som den dybdeliggende playmaker, ligesom Gerrard gør, og spillet nogle fremragende kampe, med nogle flere års på bagen, kan han måske være erstatningen til en Gerrard?
Billede

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: hvem skal ud

Indlæg af sirsvansealot » torsdag, 12. jun, 2014 10:10

Xenne skrev:
LFC_20 skrev:Ååh jeg vil være træt af at miste Suso, fremragende spiller.
Han har på Spaniens ungdoms hold formået at ligge som den dybdeliggende playmaker, ligesom Gerrard gør, og spillet nogle fremragende kampe, med nogle flere års på bagen, kan han måske være erstatningen til en Gerrard?
Han bliver ved med at blive rygtet væk. Nu til Fc Porto. Jeg synes, at det er helt hul i hovedet at sælge ham. I de kampe han fik for os forrige sæson, viste han stort potientale. Han har lige haft en fin sæson i La Primera. God back up at have i denne sæson med mange kampe, hvor han nok ville skulle få spilletid. Håbløst at sælge ham og beholde f.x. Alberto

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af Surf » torsdag, 12. jun, 2014 10:44

Aspas havde også en endog ganske god sæson for et bundhold i La Liga. Det siger ikke nødvendigvis særlig meget.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jensen » torsdag, 12. jun, 2014 11:12

sirsvansealot skrev:
Xenne skrev:
LFC_20 skrev:Ååh jeg vil være træt af at miste Suso, fremragende spiller.
Han har på Spaniens ungdoms hold formået at ligge som den dybdeliggende playmaker, ligesom Gerrard gør, og spillet nogle fremragende kampe, med nogle flere års på bagen, kan han måske være erstatningen til en Gerrard?
Han bliver ved med at blive rygtet væk. Nu til Fc Porto. Jeg synes, at det er helt hul i hovedet at sælge ham. I de kampe han fik for os forrige sæson, viste han stort potientale. Han har lige haft en fin sæson i La Primera. God back up at have i denne sæson med mange kampe, hvor han nok ville skulle få spilletid. Håbløst at sælge ham og beholde f.x. Alberto


Jeg kan sagtens forstå at Suso gerne vil have garanteret spilletid.

Han er i en alder hvor man helst skal begynde at spille regelmæssigt.


Når det så er sagt, så er Liverpool en Stor-klub, og selvfølgeligt er det ikke nemt at komme på førsteholdet, det er noget man skal arbejde knald hårdt for.


Vi er dog med i 4 turneringer fra August, og får helt sikkert brug for alle mand.

Suso kan vel både bruges på den defensive, offensive midt, evt. osse på Højre Wing ?


Jeg vil personligt meget nødigt af med ham.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Alonso » torsdag, 12. jun, 2014 13:41

Hvis vi nu ender med at sælge ham, så ville det være smart lige at få indført en tilbagekøbsklausul i den pæne ende. Hvis vi skal give afkald på 1-2 mio. pund for at få det, så er det bestemt det værd, når man ser på, hvor lille et beløb det er i vores økonomi.

Et rigtig godt eksempel er La Primera profilen Carlos Vela, som Arsenal kan hente for sølle 3,3 mio. pund.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » torsdag, 12. jun, 2014 16:30

Er Pepe Reina på ind eller ud? De tre store spanske klubber mangler vidst ikke førstemålmænd, og han skal vel stå fast for en større klub evt. Sevilla ( som madding i vores handel med Moreno).
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. jun, 2014 16:51

Reina ryger til Atl Madrid istedet for belgieren. Alternativt til Barca, jeg tror ikke på ter Stegen som 1. målmand med det samme.
"We're not racist, we only hate the mancs"

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: hvem skal ud

Indlæg af sirsvansealot » torsdag, 12. jun, 2014 19:51

Surf skrev:Aspas havde også en endog ganske god sæson for et bundhold i La Liga. Det siger ikke nødvendigvis særlig meget.
Okay. :? Nu siger jeg netop også, at han viste gode takter i de kampe, han fik i forrige sæson hos os. Desuden er han yngre end Aspas, og hans mulighed for fortsat at udvikle sig større. Suso blev i den forgangne sæson sent af sted for at få en masse førsteholdskampe og erfaring, hvilket jeg bare konstaterer, at han har fået og endog spillet rigtig fint.

Brugeravatar
Linde
Indlæg: 157
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2009 12:56
Alder: 38

Re: hvem skal ud

Indlæg af Linde » torsdag, 19. jun, 2014 17:37

En hurtig tanke.

Kan denne pludselige træningskamp mod Biffan have noget at gøre med en mulig afgang af Daniel Agger?

Jeg ved at kampen har været på tegnebrættet længe og at den var en del af Agger-handlen i sin tid. Men det at den falder netop nu, kan det have en logisk forklaring? Kunne man forestille sig at man fra LFC's side gør noget ved kampen nu, mens det stadig giver mening (at han er i klubben)?

Jeg ved det er en konspiration og at det er et tyndt grundlag. Men tanken strejfede mig......
Collymore var bomben!

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 19. jun, 2014 18:05

Linde skrev:En hurtig tanke.

Kan denne pludselige træningskamp mod Biffan have noget at gøre med en mulig afgang af Daniel Agger?

Jeg ved at kampen har været på tegnebrættet længe og at den var en del af Agger-handlen i sin tid. Men det at den falder netop nu, kan det have en logisk forklaring? Kunne man forestille sig at man fra LFC's side gør noget ved kampen nu, mens det stadig giver mening (at han er i klubben)?

Jeg ved det er en konspiration og at det er et tyndt grundlag. Men tanken strejfede mig......
muligt.. det finder vi jo aldrig ud af.
men ærlig talt.. skifter Agger så skifter Agger... han er langt fra uundværlig for holdet.. syntes jeg.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Red-Snow
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirsdag, 19. feb, 2013 19:18

Re: hvem skal ud

Indlæg af Red-Snow » torsdag, 19. jun, 2014 18:14

Linde skrev:En hurtig tanke.

Kan denne pludselige træningskamp mod Biffan have noget at gøre med en mulig afgang af Daniel Agger?

Jeg ved at kampen har været på tegnebrættet længe og at den var en del af Agger-handlen i sin tid. Men det at den falder netop nu, kan det have en logisk forklaring? Kunne man forestille sig at man fra LFC's side gør noget ved kampen nu, mens det stadig giver mening (at han er i klubben)?

Jeg ved det er en konspiration og at det er et tyndt grundlag. Men tanken strejfede mig......
Tror mere det hænger sammen med Brøndby's 50 års jubilæum. Kunne være Brøndby har ønsket den netop i år af den årsag.

Haekle
Indlæg: 37
Tilmeldt: onsdag, 19. jun, 2013 15:40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Haekle » onsdag, 25. jun, 2014 15:12

Hvis det ikke var sikkert før, at Reina ikke skal til Barca i dette vindue, må det være helt sikkert nu.

http://www.bold.dk/nyt/officielt-fire-a ... -barcelona

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » onsdag, 25. jun, 2014 15:22

Haekle skrev:Hvis det ikke var sikkert før, at Reina ikke skal til Barca i dette vindue, må det være helt sikkert nu.

http://www.bold.dk/nyt/officielt-fire-a ... -barcelona
Han skal til Atl Madrid
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » onsdag, 25. jun, 2014 15:33

Har du et link, Emmy?

Jeg tror - ligesom dig kan jeg læse mig til flere steder - at Reina er fortid i klubben. Rodgers virker til at se Mignolet som klart førstevalg og med deres "batalje" i baghovedet, så har jeg svært ved at se Reina blive i klubben.

Det kunne dog være fedt at følge ham i Atletico Madrid.
Liverpool Football Klopp

Besvar