hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af vorstrup » torsdag, 25. jul, 2013 13:27

Aarde skrev:
henrik1 skrev:
Aarde skrev:
Cynwal skrev:
Aarde skrev:Jeg glæder mig næsten ligeså meget til at følge Napoli næste år, som jeg gør til at følge Liverpool...
Aaaarrrrrrhhhhhhhhh ? :shock:
Nu skrev jeg godt nok 'næsten', men selv det er nok lige at stramme den, det vil jeg gerne medgive. Det var dog også mest et udtryk for, at jeg VIRKELIG glæder mig til at følge Rafa, Pepe og Napoli næste år. Det bliver godt nok spændende, og jeg tror godt, det kunne blive en stor succes - om ikke i den kommende sæson, så i hvert fald på længere sigt. Det kræver selvfølgelig, at De Laurentiis ikke går i Palermo-mode, hvis der er lidt startvanskeligheder. Og man ved jo aldrig i Italien...
...og hvis Rafa flopper så hedder det sig naturligvis, at det var et helt nyt hold, at de lige har solgt Cavani osv ;)


Jeg tager den ikke med dig igen! :mrgreen:

Så flot et svar :clap:
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJ » fredag, 26. jul, 2013 12:16

@ henrik1

Følger du med i Serie A? Det er et reelt spørgsmål, for det ved jeg ikke, om du gør. Flere eksperter er enige om, at det bliver svært for Napoli at opretholde deres position. De har mistet deres bedste midtstopper i Campagnaro, der er taget med Mazzarri ti Inter. Det er tivlsomt om Albiol vil kunne erstatte ham. Og som du selv nævner, så har de mistet Cavani, hvilket må siges at være et gigantisk tab, som slet, slet ikke opvejes af Mertens, Callejon og Higuain. Specielt ikke hvis Zuniga også skifter, som der har været tale om.

Milan og Fiorentina var reelt allerede bedre end Napoli, da sidste sæson sluttede, og der er også potentielle udfordrere i Roma, Lazio og Inter. Dertil kommer Udinese, der altid overpræsterer. Fiorentina har godt nok mistet Jovetic, men han er ikke så stort et tab som Cavani er for Napoli, og de har også allerede erstatningen i truppen i form af Ljajic.

Napoli er bestemt kandidat til top 3, men det er på ingen måde en given ting, at de opnår det. Juventus og Milan bliver 1 og 2, og så skal resten kæmpe om 3. pladsen, tror jeg.

Edit:
Nu læste jeg lige dit indlæg igen, og det kan forstås som, at du kun mener top 3 er et krav for Napoli, såfremt Zlatan kommer til klubben. I så fald er jeg enig. Det vil gøre dem til outsider til 1. pladsen, imø.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 26. jul, 2013 12:52

vorstrup skrev:
Aarde skrev: *Youtube film - pussycat dolls*

Jeg tager den ikke med dig igen! :mrgreen:

Så flot et svar :clap:

yeeeaaaah - I don't get it ? :dontknow:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Kriller8
Indlæg: 215
Tilmeldt: lørdag, 24. dec, 2011 13:30

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kriller8 » fredag, 26. jul, 2013 16:06

Jensen skrev:
StevenCarragher skrev:http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ly-2076285? <-- Reina skal ikke lånes ud, kun sælges.

Det gir osse 100 gange mere mening.

Godt arbejde igen, Rodgers + Team.
Ja super arbejde Rodgers, nu har vi brugt 10mill£ uden at forstærke holdet jvf. linket. Det bliver nok ikke nemmere at overbevise evt. nye spillere om hans "spændende" projekt hvis man bliver ved med at sige farvel til sine profiler. Ak og ve.. Havde han da bare haft mere styr på situationen så havde han fundet en afløser for Suarez istedet for.

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -loan-move

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » fredag, 26. jul, 2013 18:28

Spearing, (Downing), Pacheco, (Skrtel), Assaidi, (Coates) & Flanagan.

- Syntes vi har en del spillere som sagtens kunne sælges endnu. Spearing, Pacheco, Assaidi & Flanno må forventes at være i andre klubber til sæsonstart & Downing, Skrtel & Coates, kunne sagtens risikere at blive vejet og fundet for lette.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af DaBonks » fredag, 26. jul, 2013 23:54

Rygter om Skrtel til Napoli fra en italiensk journalist Gianluigi Longari, artikel her: http://www.tuttomercatoweb.com/serie-a/ ... tel-469340

Det har resulteret i denne nyhed her sent til aften: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... et-2094214

Som én skrev på Twitter: Jeg ville faktisk være fint tilfreds hvis vi endte med at beholde Suarez og kun købe Papa.
Billede

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Badooo » lørdag, 27. jul, 2013 00:07

Benitez har en kærlighed for sine gamle spillere hos os. Fint med mig, hvis Skrtel kan få noget tid på græs, vi kan få Papa eller en anden forsvarsspiller og Napoli vælger at splashe en del af deres Cavani-sum ud over os.
Badooo siger, hvad han mener!

Niels HK

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels HK » lørdag, 27. jul, 2013 10:44

Hvis lægestaben vurderer, at Papa er OK, så ville jeg have det fint med at købet blev finansieret af salg af Skrtel og Coates, da Agger, Touré, Papa og Wisdom må være nok. Sakho ville også have den fornødne klasse og i begge tilfælde mener jeg, at vi står væsentligt stærkere i midterforsvaret. Så må tiden vise, om vi blev forstærket på målmandsposten, men under alle omstændigheder var Rodgers nød til at handle, da Reina begyndte at flirte med Barca. Pacheco og Assaidi er vel stadig salgsemner ?

Nr.7LuisSuarez
Indlæg: 370
Tilmeldt: søndag, 04. nov, 2012 15:28

Re: hvem skal ud

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » lørdag, 27. jul, 2013 14:10

LFC_20 skrev:Spearing, (Downing), Pacheco, (Skrtel), Assaidi, (Coates) & Flanagan.

- Syntes vi har en del spillere som sagtens kunne sælges endnu. Spearing, Pacheco, Assaidi & Flanno må forventes at være i andre klubber til sæsonstart & Downing, Skrtel & Coates, kunne sagtens risikere at blive vejet og fundet for lette.
Er rimelig enig med dig, da jeg tror det ville hjælpe på budgettet at komme af med nogle af de løntunge samt nogle spillere som reelt bare ikke er gode nok til LFC. Sådan ville vi muligvis også kunne finansiere nogle spillere som rent faktisk kunne indgå i vores start 11 f.eks. Papa? Dog ville jeg genoverveje salg af Spearing. Ikke fordi jeg ser særligt meget Championship fodbold, det skal jeg med glæde indrømme, men han blev trods alt Player of the year i Bolton sidste år, så helt dårlig kan han da bestemt ikke være. Igen har jeg heller ikke fået set preseason kampene, så har ingen anelse om han kan spille sig ind.
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. jul, 2013 14:31

Jeg ved ikke om det var synsbedrag, eller fordi modstanden var knap så prangende, men i kampen mod Melbourne synes jeg umiddelbart, at Skrtel virkede mere boldsikker og slap mere fornuftigt af med bolden, end han ellers tidligere har gjort.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » lørdag, 27. jul, 2013 16:16

Altså, det er jo heller ikke længe siden, at Skrtel var en af ligaens bedste forsvarere. Og det kan jo tænkes at han i løbet af det sidste års tid, har lært et og andet i forhold til at være mere sikker med bolden ved fødderne.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af Surf » lørdag, 27. jul, 2013 16:19

Cynwal skrev:Jeg ved ikke om det var synsbedrag, eller fordi modstanden var knap så prangende, men i kampen mod Melbourne synes jeg umiddelbart, at Skrtel virkede mere boldsikker og slap mere fornuftigt af med bolden, end han ellers tidligere har gjort.
Jeg synes faktisk, at det er noget han er blevet bedre og bedre til over en periode. Det er slet ikke så slemt mere, som det har været.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 27. jul, 2013 17:36

25m
John van den Brom: "I have spoken to Oussama and he favours a move here. We are talking to Liverpool, it is now up to the club."

John Van den Brom er fra Anderlecht

EDIT:
Jeg kunne forestille mig at Jordon Ibe overtager Assaidis rolle i truppen, altså hvor han hovedsagligt spiller med ungdomsholdene, men sommetider, ligesom Assaidi får muligheden i førsteholdstruppen

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 30. jul, 2013 10:00

Srijandeep Das ‏@LFC_360 31s
Martin Skrtel is close to agreeing contractual terms with Napoli.


Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 20m
#LFC have offered to swap Fabio Borini for Alessandro Matri. Juventus have rejected as they prefer cash. [@romeoagresti]

Håber & tror ikke Rodgers har givet op på Borini.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Xenne » tirsdag, 30. jul, 2013 10:46

LFC_20 skrev:Srijandeep Das ‏@LFC_360 31s
Martin Skrtel is close to agreeing contractual terms with Napoli.


Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 20m
#LFC have offered to swap Fabio Borini for Alessandro Matri. Juventus have rejected as they prefer cash. [@romeoagresti]

Håber & tror ikke Rodgers har givet op på Borini.
Det tror jeg helt sikkert er Bollocks, hvorfor skulle vi ville af med Borini, han er næste ikke spillet og Rodgers har klart tiltro til ham, da han var en af de første han hentede jo.
Han skal have tid.
Billede

Besvar