hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Bondo
Indlæg: 462
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:38

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bondo » torsdag, 27. jun, 2013 08:10

LFC_20 skrev:http://www.birminghammail.co.uk/sport/f ... st-4713650

- Kan godt lide Downing, og til den pris, skal vi IKKE sælge.
for en 29 årig spiller der i best case er middelmådig, siger jeg klart SÆÆÆLG!!

for mig er det endnu en ligegyldig lønning vi kan skille os af med!
Senest rettet af Bondo torsdag, 27. jun, 2013 09:33, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Jonas
Indlæg: 1092
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 01:07
Geografisk sted: Horsens
Alder: 40
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jonas » torsdag, 27. jun, 2013 09:19

LFC_20 skrev:http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ansea.html

Shelvey til Swansea?

- Skal han sælges, så skal vi har godt med videresalgsprocenter, som rygtet også siger om Tom Ince, for han har et stort potentiale Shelvey og elsker hans vildskab.
Vil egentlig hellere udleje ham, tror et år i en anden prl klub vil gøre ham godt
In Rafa i Trust

Nr.7LuisSuarez
Indlæg: 370
Tilmeldt: søndag, 04. nov, 2012 15:28

Re: hvem skal ud

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » søndag, 30. jun, 2013 11:58

Nu har vi haft Dani Pacheco udlejet til 4 forskellige klubber siden 2011. Jeg har ikke rigtig selv set ham i aktion i den tid, så vil gerne høre andres mening. Er han værd at beholde med en evt. udlejning mere eller skal han bare sælges?
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

kristiank
Indlæg: 321
Tilmeldt: lørdag, 31. mar, 2012 22:21
Alder: 27
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af kristiank » søndag, 30. jun, 2013 13:36

Nr.7LuisSuarez skrev:Nu har vi haft Dani Pacheco udlejet til 4 forskellige klubber siden 2011. Jeg har ikke rigtig selv set ham i aktion i den tid, så vil gerne høre andres mening. Er han værd at beholde med en evt. udlejning mere eller skal han bare sælges?
Min mening er klar: SÆLG.
Jeg tror simpelthen ikke at han kan klare sig i Liverpool. Nu har han haft en periode hvor han kunne vænne sig til landet, klubben, spillestil osv. men har ikke spillet sig ind på førsteholdet, så jeg vil ønske ham alt godt fremover og håbe at Liverpool kan få så stort et transferbeløb som muligt for ham.
Jeg siger ikke at han ikke bliver en topspiller, men jeg tror desværre ikke at det bliver for Liverpool i denne omgang at han for alvor slår igennem.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 30. jun, 2013 13:58

Nr.7LuisSuarez skrev:Nu har vi haft Dani Pacheco udlejet til 4 forskellige klubber siden 2011. Jeg har ikke rigtig selv set ham i aktion i den tid, så vil gerne høre andres mening. Er han værd at beholde med en evt. udlejning mere eller skal han bare sælges?
Han er den ældste spiller på reserveholdet, og er blevet overhalet af bl.a. Suso, Sterling og Ibe allerede. Luis Alberto er ligeledes yngre og har en bedre statistik i sidste sæson.

Jeg kan ikke se nogen fremtid for Pacheco i Liverpool - sælg ASAP.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jensen » søndag, 30. jun, 2013 20:01

ThunderZtorm skrev:
Nr.7LuisSuarez skrev:Nu har vi haft Dani Pacheco udlejet til 4 forskellige klubber siden 2011. Jeg har ikke rigtig selv set ham i aktion i den tid, så vil gerne høre andres mening. Er han værd at beholde med en evt. udlejning mere eller skal han bare sælges?
Han er den ældste spiller på reserveholdet, og er blevet overhalet af bl.a. Suso, Sterling og Ibe allerede. Luis Alberto er ligeledes yngre og har en bedre statistik i sidste sæson.

Jeg kan ikke se nogen fremtid for Pacheco i Liverpool - sælg ASAP.

Agreed, Helt sikkert.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af John Barnes » søndag, 30. jun, 2013 21:09

LFC_20 skrev:http://www.birminghammail.co.uk/sport/f ... st-4713650

- Kan godt lide Downing, og til den pris, skal vi IKKE sælge.
Der skal slet ikke være nogen tvivl om, at jeg gerne ser Downing skifte klub. Han har været et dyrt fejlkøb som aldrig er slået igennem i klubben. Det kunne være dejligt hvis klubben kunne komme af med den høje løn som han får. Prisen på ham skal selvfølgelig os være i orden så vi ikke bare forære ham væk. Man kommer selvfølgelig aldrig i nærheden af hvad han blev købt for men det skal trodsalt hænge sammen.
Billede

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Styf » tirsdag, 02. jul, 2013 01:31

Har selv skrevet en artikel om emnet, som folk kan læse, hvis de er interesserede.

http://lfc-danmark.dk/prikkerunden-de-skal-ud/
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 02. jul, 2013 10:07

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37506&zone=1

Forhåbentligt får vi bakset en videresalgsklausul ind i kontrakten, hvis Shelvey bliver solgt!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 02. jul, 2013 10:08

Swanseas formand, Jenkins, Indrømmer at de er i samtale med Liverpool om et køb af Shelvey. Det ser ud til at han bliver solgt.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=37506&zone=1

LFC_20 beat me to it!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 38

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scouzer » tirsdag, 02. jul, 2013 12:46

LFC_20 skrev:http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37506&zone=1

Forhåbentligt får vi bakset en videresalgsklausul ind i kontrakten, hvis Shelvey bliver solgt!

så håber jeg godt nok mere på at det bliver aktuelt med at leje ham ud til Cystal palace i en sæson

http://www.guardian.co.uk/football/2013 ... rpool-loan

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Styf » tirsdag, 02. jul, 2013 15:23

Jeg forstår ikke dem, der ønsker ham solgt. Manden er først lige fyldt 21, og vi forlængede hans kontrakt så sent som sidste sommer. Vi taler om en ung, lovende engelsk midtbanespiller, som spillede en forholdsvis stor rolle for os i efteråret, hvor han også byggede på ved at score en del mål og være en fremtrædende figur i Europa League.

I de kampe hvor det var nødvendigt spillede han endda nødtvunget frontangriber, hvor han også gjorde det over forventning. Shelvey mangler stadig en del taktisk, men lad os ikke glemme at vi mange gange i efteråret netop roste Shelvey for at tage ansvar og lave en impact i modsætning til eksempelvis Henderson, der ofte var usynlig.

Henderson er langt mere veludviklet end Shelvey, men Shelvey var fremragende i efteråret, hvor han høstede store roser, han fik debut på det engelske landshold, og han er kun 21 år. Vi hentede ham i 2010 som et kæmpe talent, og han har åbenlyst forbedret sig fra sæson til sæson siden. Hans forår har været en skuffelse, men det er naturligt, der kommer nedture for unge spillere, og det ville i mine øjne være hul i hovedet at skille sig af med ham.

Hvis der ikke umiddelbart er udsigt til spilletid i den kommende sæson kunne et udlån være oplagt, og det har jo tidligere udviklet ham meget, da han havde stor succes i Blackpool. West Ham ville være en oplagt klub i mine øjne, men som udgangspunkt skal han da ikke sælges, og med de prisskilte som englændere og Premier League spillere generelt slæber rundt på, er en ung, engelsk 21 årig midtbanespiller, som har debuteret på landsholdet vel mindst 10 mio. pund. værd?
Senest rettet af Styf fredag, 25. okt, 2013 23:11, rettet i alt 1 gang.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: hvem skal ud

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 02. jul, 2013 16:38

Jeg synes sgu også det er dybt chokerende med Shelvey rygtet, hvad fanden foregår der. Stop med at giv op så hurtigt på vores talenter, og specielt Shelvey er jo et kæmpe talent. Så må Rodgers arbejde med hans temperament og hans motivation, hvis disse ting er problemer.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: hvem skal ud

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 02. jul, 2013 16:51

Liverdrengen skrev:Jeg synes sgu også det er dybt chokerende med Shelvey rygtet, hvad fanden foregår der. Stop med at giv op så hurtigt på vores talenter, og specielt Shelvey er jo et kæmpe talent. Så må Rodgers arbejde med hans temperament og hans motivation, hvis disse ting er problemer.
han er et stort talent, men den store negative ting som han har, er hans hurtighed. han er ALT for langsom til det spil vi vil spille... Kan godt lide hans indstilling, selvom det nogen gange går over gevind. men hvis vi får ham Henrikh Mkhitaryan, så kommer han i overskud på midten.

Folk som kan spille på disse postitioner.
Def: Lucas.
Central: Gerrard, Henderson, Allen.
Off Cen: Coutinho, Mkhitaryan, Alberto, Suarez.

Den def. midt er tyndt besat, men Shelvey er enten central midt, eller off. central, og der er der bare alt for mange foran ham pt.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Styf » tirsdag, 02. jul, 2013 17:06

pommelfeen skrev:
Liverdrengen skrev:Jeg synes sgu også det er dybt chokerende med Shelvey rygtet, hvad fanden foregår der. Stop med at giv op så hurtigt på vores talenter, og specielt Shelvey er jo et kæmpe talent. Så må Rodgers arbejde med hans temperament og hans motivation, hvis disse ting er problemer.
han er et stort talent, men den store negative ting som han har, er hans hurtighed. han er ALT for langsom til det spil vi vil spille... Kan godt lide hans indstilling, selvom det nogen gange går over gevind. men hvis vi får ham Henrikh Mkhitaryan, så kommer han i overskud på midten.

Folk som kan spille på disse postitioner.
Def: Lucas.
Central: Gerrard, Henderson, Allen.
Off Cen: Coutinho, Mkhitaryan, Alberto, Suarez.

Den def. midt er tyndt besat, men Shelvey er enten central midt, eller off. central, og der er der bare alt for mange foran ham pt.
Med den logik skal folk som Suso og Sterling vel også afhændes? Aspas, Suarez, Sturridge, Coutinho, Alberto, Mkhitaryan, Downing (bliver forhåbentlig solgt) og måske også Atsu sørger jo for at vi er fint dækket ind på de offensive pladser? Selvfølgelig er der plads til talenterne og Shelvey har gjort fine fremskridt.

Da vi ikke spiller Europa League, kan det være, at han skal udlejes for at få spilletid, men at smide et stort talent som er inde i en positiv udvikling på gaden for peanuts er jo idioti. Er enig i han er langsom ligesom han skal blive klogere taktisk, men han har mange andre store kvaliteter som opvejer svaghederne. Derudover har vi jo før haft fremragende spillere, som ikke har været blandt de hurtigste.

Desuden køber jeg ikke den med, at han er for langsom generelt, for Rodgers forlængede med ham som noget af det første efter han kom til klubben sidste sommer. Han spillede med stor succes i efteråret, men ligesom Suso og Sterling gik det ned ad bakke i foråret, hvilket er hel normalt for yngre spillere, men at han skal smides på porten efter det er jo idioti.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Besvar