Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 11. apr, 2019 14:33

ilusio skrev: En ung skal jo udvikles og Allison er vores førstevalg de næste 10-12 år.
Det var derfor jeg skrev ung-ish. Altså sådan noget 23-26 års alderen fra den argentinske liga eller sådan noget.

Jeg ved ikke om Reina tog jobbet i ACM fordi han tænkte at de solgte Donnaruma og så er det jo en mulighed, men hvis han bare gerne ville prøve at bo i Milano, så får vi lidt svært ved at overtale ham.

Jeg ville heller ikke have noget imod at beholde Mignolet som 2. Valg, hvis han selv gerne vil blive.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 11. apr, 2019 16:49

Niels K skrev:Vi er tilsyneladende bookmakernes favorit ift. køb af:

Fekir
Isco
Maxi Gomez
Dybala
Hudson-Odoi

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... a-16089755
Pt. rygtes vi interesserede i Ruben Neves, Thorgan Hazard og David Neres diverse steder.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2117
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 11. apr, 2019 17:58

Jeg gad seriøst godt at se os spille højt spil på transfermarkedet, når det åbner, og fx forsøge at hente Christian Eriksen eller Eden Hazard :twisted:

Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 11. apr, 2019 18:09

Tom_Jorsal skrev:Jeg gad seriøst godt at se os spille højt spil på transfermarkedet, når det åbner, og fx forsøge at hente Christian Eriksen eller Eden Hazard :twisted:
Hazard har vel allerede det ene ben i Real Madrid og hverken Chelsea eller Tottenham vil vel sælge til en direkte konkurrent. Desværre.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2117
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 11. apr, 2019 19:32

Spurs kan i den grad blive tvunget til at sælge, hvis ikke Eriksen snart forlænger. Og altså.. vi har pengene, vi spiller med, hvor det er lige lidt sjovere end i Spurs, og han ville passe rigtig godt til Klopps filosofi, som jeg ser det.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 11. apr, 2019 19:33

Tom_Jorsal skrev:Spurs kan i den grad blive tvunget til at sælge, hvis ikke Eriksen snart forlænger. Og altså.. vi har pengene, vi spiller med, hvor det er lige lidt sjovere end i Spurs, og han ville passe rigtig godt til Klopps filosofi, som jeg ser det.
Nej ellers tak.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 11. apr, 2019 19:50

liverpoolfc86 skrev:
Tom_Jorsal skrev:Spurs kan i den grad blive tvunget til at sælge, hvis ikke Eriksen snart forlænger. Og altså.. vi har pengene, vi spiller med, hvor det er lige lidt sjovere end i Spurs, og han ville passe rigtig godt til Klopps filosofi, som jeg ser det.
Nej ellers tak.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor? Han vil vel være nærmest den perfekte playmaker for os
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 11. apr, 2019 20:08

Emmy skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Tom_Jorsal skrev:Spurs kan i den grad blive tvunget til at sælge, hvis ikke Eriksen snart forlænger. Og altså.. vi har pengene, vi spiller med, hvor det er lige lidt sjovere end i Spurs, og han ville passe rigtig godt til Klopps filosofi, som jeg ser det.
Nej ellers tak.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor? Han vil vel være nærmest den perfekte playmaker for os
Arh, han hedder Dybala.

Vi er også linket med Thorgan Hazard, han virker mere realistisk end Eriksen og Dybala.
Corner taken quickly...

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 11. apr, 2019 20:16

Kasper88 skrev:
Emmy skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Tom_Jorsal skrev:Spurs kan i den grad blive tvunget til at sælge, hvis ikke Eriksen snart forlænger. Og altså.. vi har pengene, vi spiller med, hvor det er lige lidt sjovere end i Spurs, og han ville passe rigtig godt til Klopps filosofi, som jeg ser det.
Nej ellers tak.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor? Han vil vel være nærmest den perfekte playmaker for os
Arh, han hedder Dybala.

Vi er også linket med Thorgan Hazard, han virker mere realistisk end Eriksen og Dybala.
Dybala har mistet sin plads i Juve. Han leverer simpelthen ikke. Han er for svingende i sine præstationer. Og i følge en Juve fan som jeg kender, er det ikke utænkeligt at Juve vil sælge ham.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 11. apr, 2019 23:36

Hr. Drejer skrev:
Kasper88 skrev:
Emmy skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Tom_Jorsal skrev:Spurs kan i den grad blive tvunget til at sælge, hvis ikke Eriksen snart forlænger. Og altså.. vi har pengene, vi spiller med, hvor det er lige lidt sjovere end i Spurs, og han ville passe rigtig godt til Klopps filosofi, som jeg ser det.
Nej ellers tak.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor? Han vil vel være nærmest den perfekte playmaker for os
Arh, han hedder Dybala.

Vi er også linket med Thorgan Hazard, han virker mere realistisk end Eriksen og Dybala.
Dybala har mistet sin plads i Juve. Han leverer simpelthen ikke. Han er for svingende i sine præstationer. Og i følge en Juve fan som jeg kender, er det ikke utænkeligt at Juve vil sælge ham.
Det er jeg godt klar og det taler da absolut kun til vores fordel, men alligevel finder jeg ham dog ikke realistisk, da jeg tvivler på, vi vil sprænge boksen på både transfer og løn. Dertil virker Thorgan Hazard mere som et LFC-køb, men jeg troede heller ikke, vi ville sprænge boksen på Virgil og Alisson, så hvad ved jeg. Men måske er det et kick-start af karrieren i LFC som Dybala har brug for. Han er et drømme-target for mig sammen med Timo Werner.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 12. apr, 2019 07:02

Oomph242 skrev:
Tom_Jorsal skrev:Jeg gad seriøst godt at se os spille højt spil på transfermarkedet, når det åbner, og fx forsøge at hente Christian Eriksen eller Eden Hazard :twisted:
Hazard har vel allerede det ene ben i Real Madrid og hverken Chelsea eller Tottenham vil vel sælge til en direkte konkurrent. Desværre.
Jeg tror heller at vi kan hente Hazard, men Chelsea har jo før solgt til direkte konkurrenter - Mata og Matic bl.a. - så hvad det angår er de ikke ubøjelige. Ved ikke hvordan Spurs´ holdning er.

Men gad bestemt godt se Chr Eriksen i den røde trøje. Han er mindst på niveau med Coutinho.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 12. apr, 2019 07:59

Der er bare forskel på Mata og Matic, eller Sturridge for den sagsskyld; og så på PL’s måske bedste offensivspiller.

Spurs er nok nemmere at handle med. Og selvom de ikke vil sælge kan vi da godt forsøge, bare så de kan mærke at de er under os.

Ifølge transfermarkt har Eriksen kontraktudløb i juni 2020. Det giver dem jo lidt pres på og han er ikke nødvendigvis så stor en stjerne at Barcelona, RM og Juve går efter ham. Og hvis Eriksen vil til Liverpool så kan Spurs vælge om de vil sælge nu for 70 mill eller om de vil miste ham gratis et år senere.

Hazard er oppe på RM-FCB niveau både i forhold til spil, men også i forhold til stjernestatus.


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 12. apr, 2019 08:16

Filos of Isk skrev:Der er bare forskel på Mata og Matic, eller Sturridge for den sagsskyld; og så på PL’s måske bedste offensivspiller.

Spurs er nok nemmere at handle med. Og selvom de ikke vil sælge kan vi da godt forsøge, bare så de kan mærke at de er under os.

Ifølge transfermarkt har Eriksen kontraktudløb i juni 2020. Det giver dem jo lidt pres på og han er ikke nødvendigvis så stor en stjerne at Barcelona, RM og Juve går efter ham. Og hvis Eriksen vil til Liverpool så kan Spurs vælge om de vil sælge nu for 70 mill eller om de vil miste ham gratis et år senere.

Hazard er oppe på RM-FCB niveau både i forhold til spil, men også i forhold til stjernestatus.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror heller ikke på Hazard som en mulighed. Måske endnu mere pga af hans alder, end noget andet. Det ville ligne Klopp dårligt, at betale dyrt for en spiller på 28 år. Og hvis der ingen interesse er fra Liverpools side, så får vi aldrig testet, om der eventuelt kunne være en interesse fra Hazards side.

Ligesom Eriksen har han dog kun 1 år tilbage af kontrakten. Og modsat Eriksen lader han til at have en god kammerat i Liverpool i form af Salah.

Til gengæld er der ingen grund til at undervurdere, hvor stor en klub vi igen er blevet. Jeg tror sagtens, man kan finde spillere, der lige nu hellere vil til Liverpool end RM eller FCB. Så langt har Klopp rykket os.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 12. apr, 2019 10:25

texy skrev:
Filos of Isk skrev:Der er bare forskel på Mata og Matic, eller Sturridge for den sagsskyld; og så på PL’s måske bedste offensivspiller.

Spurs er nok nemmere at handle med. Og selvom de ikke vil sælge kan vi da godt forsøge, bare så de kan mærke at de er under os.

Ifølge transfermarkt har Eriksen kontraktudløb i juni 2020. Det giver dem jo lidt pres på og han er ikke nødvendigvis så stor en stjerne at Barcelona, RM og Juve går efter ham. Og hvis Eriksen vil til Liverpool så kan Spurs vælge om de vil sælge nu for 70 mill eller om de vil miste ham gratis et år senere.

Hazard er oppe på RM-FCB niveau både i forhold til spil, men også i forhold til stjernestatus.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror heller ikke på Hazard som en mulighed. Måske endnu mere pga af hans alder, end noget andet. Det ville ligne Klopp dårligt, at betale dyrt for en spiller på 28 år. Og hvis der ingen interesse er fra Liverpools side, så får vi aldrig testet, om der eventuelt kunne være en interesse fra Hazards side.

Ligesom Eriksen har han dog kun 1 år tilbage af kontrakten. Og modsat Eriksen lader han til at have en god kammerat i Liverpool i form af Salah.

Til gengæld er der ingen grund til at undervurdere, hvor stor en klub vi igen er blevet. Jeg tror sagtens, man kan finde spillere, der lige nu hellere vil til Liverpool end RM eller FCB. Så langt har Klopp rykket os.
Altså hvis Hazard siger til sin agent "jeg vil gerne til Liverpool" - så ender han i Liverpool, måske først som 29-årig.

Helt klart, vi er kommet mega langt, den del med stjernestatus handler også mere om den måde de to klubber handler på, nemlig at de nogle gange køber stjerner for at tilfredstille fans(vælgere) og sponsorer, uden at tænke alt for meget over om de passer ind på holdet.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 13. apr, 2019 09:35

Læste lige et af den gode gamle slags rygter på liverpool-rumours.co.uk - altså den med den nære ven, der kender en, som kender en. Den sidstnævnte var dog bekendt med Keita før alle andre, og var også temmelig sikker på, at Fabinho gik igennem, så han hører jo nok et eller andet en gang i mellem.

Nå men, han skrev i hvert fald, at vi ville sende officials afsted til Bayer Leverkusen i løbet af de kommende uger for at få lavet en aftale med en af deres spillere, som skulle foretrække Liverpool over en del andre interesserede klubber.

Hvis den holder hele vejen, så tror jeg, at der må være tale om Julian Brandt, da Klopp tidligere har været meget interesseret, og så har han vist en udkøbsklausul på 25 mio. euro.

Besvar