Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 19. maj, 2018 23:14

Depay hattrick idag, han har været nævnt før, han laver en halv Salah under Klopps vinger, og det er også hæderligt ;) Ham så jeg altså gerne, selv om han var belastende arrogant i scum, det var fortid vi er i fremtiden :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 19. maj, 2018 23:32

Aggerdoo skrev:Synes ikke det giver meget mening at hente Fekir. Han er en udpræget 10’er. Hvor skal han spille? Omskoles til central midt eller på kanten? Så hellere hente en mere naturlig kant eller central midt

Synes det giver fin mening at hente en spiller som Fekir ind. Han har primært spillet offensiv midt i denne sæson og det er ikke en rolle vi pt. har på holdet. Han kan samtidig spille både cm, højre angriber og center angriber. Jeg tror vi vil spille med en offensiv midt i mange kampe næste sæson og så med Keita og Henderson liggende bagved i maskinrummet. Henderson vil dog muligvis blive byttet ud med en mere defensivt orienteret spiller i form af f.eks. Jorginho, skulle vi have held med at hente ham. En midtbane med Fekir foran Keita og Jorginho, så nærmer vi os “Best midfield in the World”. Og så endda med en af de bedste angrebstrioer foran. Det kunne blive vildt.

Christian
Indlæg: 49
Tilmeldt: tirsdag, 28. aug, 2012 15:42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Christian » søndag, 20. maj, 2018 02:09

Wormie skrev:
Aggerdoo skrev:
Wormie skrev:virkelig tydeligt at Nabil Fekir siger forvel til lyons fans, han er lige blevet skiftet ud til standing ovations 83' min
Det synes jeg slet ikke var tydeligt. Sidder også og ser kampen.


folk kan selv dømme
Synes det ville være fedt at få Fekir ind som backup for vores tre forreste. Han minder mig en smule om Salah i spillestil, dog uden at være så hurtig og direkte, men lidt mere en dribletype med godt overblik og spark.

@ jer der så kampen i aften, lagde I mærke til Houssem Aouar? Vi har været linket til ham før, og han spiller fast for Lyon på midtbanen kun 19 år gammel. Synes han ser rigtig spændende ud (næsten mere spændende end Fekir). Han spiller med en utrolig modenhed og flair for en 19-årlig og minder mig en lille smule om en ung Nasri, dog en smule længere tilbage på banen og umiddelbart ikke så flagrende.

Ham må Fekir meget gerne tage med til Liverpool, så har vi en fuldgod erstatning for Can og en med et, i mine øjne, større potentiale.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 20. maj, 2018 10:30

Får Senol Gunes lige talt over sig her vedr. Talisca ?

https://www.fourfourtwo.com/news/talisc ... iktas-boss

Måske skal der virkelig hentes offensivt skyts ind til midt og angreb i dette vindue ? Man jo også sige, at vi højest sandsynligft mister Can, vi har Ox ude til et godt stykke ind i sæsonen, og Lallana og Milner er grundet skadeshistorik og alder jo ikke langtidsholdbare løsninger, så der skal nok mere end Keita ind i dette vindue, og måske ses Fekir primært som manden, der skal veksle med de 3 forreste ?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 20. maj, 2018 18:03

Niels K skrev:Får Senol Gunes lige talt over sig her vedr. Talisca ?

https://www.fourfourtwo.com/news/talisc ... iktas-boss

Måske skal der virkelig hentes offensivt skyts ind til midt og angreb i dette vindue ? Man jo også sige, at vi højest sandsynligft mister Can, vi har Ox ude til et godt stykke ind i sæsonen, og Lallana og Milner er grundet skadeshistorik og alder jo ikke langtidsholdbare løsninger, så der skal nok mere end Keita ind i dette vindue, og måske ses Fekir primært som manden, der skal veksle med de 3 forreste ?
Foretrækker så klart Fekir frem for Talisca og jeg tror ikke på at vi henter dem begge til samme plads. Så forhåbentlig er det ikke Liverpool han henviser til som rival til Everton. Vi kæmper jo alligevel ikke med Everton om noget, dertil er vi dem langt overlegne ;)

Brugeravatar
Cee-Jay
Indlæg: 120
Tilmeldt: fredag, 02. maj, 2008 17:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cee-Jay » mandag, 21. maj, 2018 23:37

Måske et longshot, men som back-up og en som vil presse sig på, så tænker jeg at Shaqiri kunne være et 'billigt' alternativ til mange af de mulighed, som der nævnes...? Vi kender hans topniveau, og med bedre medspillere, så synes jeg han kunne være en rigtig spændende tilføjelse!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 22. maj, 2018 08:43

Cee-Jay skrev:Måske et longshot, men som back-up og en som vil presse sig på, så tænker jeg at Shaqiri kunne være et 'billigt' alternativ til mange af de mulighed, som der nævnes...? Vi kender hans topniveau, og med bedre medspillere, så synes jeg han kunne være en rigtig spændende tilføjelse!
Bestemt. Kan han erhverves for en god pris til en fair løn, så vil han være en rigtig fin tilføjelse. Når han rammer dagen, er han topklasse.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 22. maj, 2018 09:18

Robbie_God_Fowler skrev:
AJJ skrev:
YNWA96 skrev:Jeg tror ikke et sekund på, at LFC henter Dembele fra Barca. Synes dette “rygte” giver meget mere mening efter salget af Coutinho.

https://t.co/G3gDfWMFbt?amp=1
Nej, du har ret, det er helt på månen med Dembele. Selvfølgelig henter Klopp ikke en overpriced spiller, som ikke har hovedet skruet helt rigtigt på.
Nu er du efter andre herinde i forhold til kildekritik, så det er vel på sin plads at fremhæve, at hvis du selv havde brugt lidt tid på at undersøge dette rygte, så ville du have opdaget at Klopp udviste stor interesse for Dembele tilbage i 2016, men tabte kampen til Dortmund. Dembele udtalte i denne sammenhæng, at han mødte Klopp, men allerede havde truffet sit valg.

Det kan være, at der ikke er hold i rygterne, men det er ikke “helt på månen” at debattere en potentiel handel med afsæt i ovenstående og de rygter som samtidig kommer fra Barcelona lejren.
Jo, jeg følger skam lidt med nu og da... Der var vist et interview, hvor Dembele sagde, at han havde mødtes med Klopp i Paris, men allerede havde besluttet sig for Dortmund. Jeg mener ikke at have hørt Klopps udlægning af bemeldte møde? Det kunne være, han var meget interesseret efter det møde og "tabte kampen". Eller det kunne også være, jf. Klopps egen omtale af formålet med at møde potentiel spiller face to face (menneskerkender osv.), at Klopp trak følehornene til sig. Hvem ved...

Og uanset hvad, er der siden løbet en del vand i åen (solgt til Barca for overpris, måden han forlod Dortmund på, var der noget med et af Klopps huse? Og sidst, men ikke mindst, udviklingen i Liverpool siden da).

Mener fortsat ikke, at der er noget troværdigt, der understøtter, at rygtet vedr. Dembele skal behandles anderledes end de 117 andre, der kører.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 23. maj, 2018 17:28

Klopp foretrækker engelske spillere, hvis alt andet er lige:

http://sportwitness.co.uk/create-good-a ... h-players/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 23. maj, 2018 18:12

Niels K skrev:Klopp foretrækker engelske spillere, hvis alt andet er lige:

http://sportwitness.co.uk/create-good-a ... h-players/
Det giver jo fin mening. Alt andet ville næsten være ulogisk.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 23. maj, 2018 19:56

texy skrev:
Niels K skrev:Klopp foretrækker engelske spillere, hvis alt andet er lige:

http://sportwitness.co.uk/create-good-a ... h-players/
Det giver jo fin mening. Alt andet ville næsten være ulogisk.
Jeg overvejede også at skrive lidt mere, men det er bestemt ikke breaking news, og jeg forstår det også sagtens. Jeg har bare ikke bemærket, at det er udtalt så håndfast før ?
Andre undelandske trænere mener jeg nu også ser ud til at kunne have en forkærlighed for andre nationaliteter og måske særligt fra landet, de selv kommer fra, hvilket - igen - ikke er unaturligt.
Man kan så sige, at det er endnu et eksempel på, at pengene ikke kommer i første række for Klopp, da engelske spillere normalt er temmelig meget dyrere end spillere fra andre lande, men til gengæld kan han være sikker på, at der højest sandsynligt kommer højt humør til garderoben, og at der meget, meget sjældent vil være problemer med indstillingen/fighteregenskaberne.
Derudover får du måske ikke nødvendigvis en local lad men dog en kulturbærer, som undelandske spillere kan læne sig op ad.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 23. maj, 2018 23:21

AJJ skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
AJJ skrev:
YNWA96 skrev:Jeg tror ikke et sekund på, at LFC henter Dembele fra Barca. Synes dette “rygte” giver meget mere mening efter salget af Coutinho.

https://t.co/G3gDfWMFbt?amp=1
Nej, du har ret, det er helt på månen med Dembele. Selvfølgelig henter Klopp ikke en overpriced spiller, som ikke har hovedet skruet helt rigtigt på.
Nu er du efter andre herinde i forhold til kildekritik, så det er vel på sin plads at fremhæve, at hvis du selv havde brugt lidt tid på at undersøge dette rygte, så ville du have opdaget at Klopp udviste stor interesse for Dembele tilbage i 2016, men tabte kampen til Dortmund. Dembele udtalte i denne sammenhæng, at han mødte Klopp, men allerede havde truffet sit valg.

Det kan være, at der ikke er hold i rygterne, men det er ikke “helt på månen” at debattere en potentiel handel med afsæt i ovenstående og de rygter som samtidig kommer fra Barcelona lejren.
Jo, jeg følger skam lidt med nu og da... Der var vist et interview, hvor Dembele sagde, at han havde mødtes med Klopp i Paris, men allerede havde besluttet sig for Dortmund. Jeg mener ikke at have hørt Klopps udlægning af bemeldte møde? Det kunne være, han var meget interesseret efter det møde og "tabte kampen". Eller det kunne også være, jf. Klopps egen omtale af formålet med at møde potentiel spiller face to face (menneskerkender osv.), at Klopp trak følehornene til sig. Hvem ved...

Og uanset hvad, er der siden løbet en del vand i åen (solgt til Barca for overpris, måden han forlod Dortmund på, var der noget med et af Klopps huse? Og sidst, men ikke mindst, udviklingen i Liverpool siden da).

Mener fortsat ikke, at der er noget troværdigt, der understøtter, at rygtet vedr. Dembele skal behandles anderledes end de 117 andre, der kører.
Hvorfor Dembele også diskuteres i en tråd, der anvendes til mere eller mindre løse rygter såvel som brugernes egne ønsker til spillerindkøb. I den henseende er der ikke brug for en smagsdommer til at vurdere, hvad der bør og skal debateres.

Når der er vedvarende rygter fra mere troværdige kilder, oprettes der som regelt en separat tråd til diskussion af den pågældende spiller.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 24. maj, 2018 08:35

10 spillere, der højst sandsynligt vil være free agents nu til sommer:

https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... ll+Feed%29

Goretzka lander i BM, Can må vi se med, og de 2 scum-spillere kan vi ikke bruge. Derimod er spillere som Max Meyer, Wilshere (måske not so much grundet skader ?), Chiellini og særligt De Vrij interessante nok.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 24. maj, 2018 08:45

Hvis der skal hentes en ny spiller til midtbanen (udover Keita) med mere udprægede defensive egenskaber, hvad tænker folk så ville være bedst?

1) En ung spiller (21 år) i stil med Ruben Neves, som vi måske kan bygge noget til fremtiden op omkring?

2) Eller en ældre (31 år) spiller som Dembele (Spurs), som vil kunne træde ind fra dag 1 og spille med uden at svække holdet det mindste?

Jeg nævner de to som eksempler, fordi jeg går ud fra, at enhver spiller fra en mindre klub som Wolves (selvom de har mange penge nu) må kunne lokkes til en større klub som LFC. Og derudover, så har Dembele kun et år tilbage af sin kontrakt, og både han og Spurs lader til at være klar til at skilles denne sommer ifølge nedenstående artikel.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-12585919
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 24. maj, 2018 09:49

texy skrev:Hvis der skal hentes en ny spiller til midtbanen (udover Keita) med mere udprægede defensive egenskaber, hvad tænker folk så ville være bedst?

1) En ung spiller (21 år) i stil med Ruben Neves, som vi måske kan bygge noget til fremtiden op omkring?

2) Eller en ældre (31 år) spiller som Dembele (Spurs), som vil kunne træde ind fra dag 1 og spille med uden at svække holdet det mindste?

Jeg nævner de to som eksempler, fordi jeg går ud fra, at enhver spiller fra en mindre klub som Wolves (selvom de har mange penge nu) må kunne lokkes til en større klub som LFC. Og derudover, så har Dembele kun et år tilbage af sin kontrakt, og både han og Spurs lader til at være klar til at skilles denne sommer ifølge nedenstående artikel.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-12585919
Jeg hælder måske mest til, at Hendo og Gini "deles" om 6'eren, men hvis vi vil hente en til den defensive midt også, så er jeg meget til Ruben Neves, som der ser ud til at være en stor sandsynlighed for, at vi kan skrive med:

https://www.fourfourtwo.com/features/in ... eplacement

Besvar