Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 19. maj, 2018 21:53

Nabil fekir bliver vores første af mange sommer signings, men den bliver nok ikke officiel før efter CL finalen
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 19. maj, 2018 22:11

Wormie skrev:Nabil fekir bliver vores første af mange sommer signings, men den bliver nok ikke officiel før efter CL finalen
Er det din forudsigelse, eller har du læst det et sted?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 19. maj, 2018 22:16

Synes ikke det giver meget mening at hente Fekir. Han er en udpræget 10’er. Hvor skal han spille? Omskoles til central midt eller på kanten? Så hellere hente en mere naturlig kant eller central midt

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 19. maj, 2018 22:19

Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:Nabil fekir bliver vores første af mange sommer signings, men den bliver nok ikke officiel før efter CL finalen
Er det din forudsigelse, eller har du læst det et sted?
Well det er en forudsigelse men det der er meget som tyder på det.





+ lyons præsident har sagt det "kan" være Fekirs sidste kamp for lyon i dag.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 19. maj, 2018 22:23

Wormie skrev:
Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:Nabil fekir bliver vores første af mange sommer signings, men den bliver nok ikke officiel før efter CL finalen
Er det din forudsigelse, eller har du læst det et sted?
Well det er en forudsigelse men det der er meget som tyder på det.





+ lyons præsident har sagt det "kan" være Fekirs sidste kamp for lyon i dag.
Den lyder som næsten done. Har en pris været nævnt?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 19. maj, 2018 22:29

Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:
Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:Nabil fekir bliver vores første af mange sommer signings, men den bliver nok ikke officiel før efter CL finalen
Er det din forudsigelse, eller har du læst det et sted?
Well det er en forudsigelse men det der er meget som tyder på det.





+ lyons præsident har sagt det "kan" være Fekirs sidste kamp for lyon i dag.
Den lyder som næsten done. Har en pris været nævnt?
55mil £
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 19. maj, 2018 22:37

Aggerdoo skrev:Synes ikke det giver meget mening at hente Fekir. Han er en udpræget 10’er. Hvor skal han spille? Omskoles til central midt eller på kanten? Så hellere hente en mere naturlig kant eller central midt
Måske Klopp vil lave en Cou transformation, med Fekir? I masser af kampe er de 5 mest offensive nærmest de 3 fremme, og så TAA og Robbo, lidt overdrevet men hvad fa´en. Så jeg ville meget gerne have en meget meget mere offensiv, eller (allerhelst)kreativ på midten. For vel er 4. okay selvom jeg havde regnet med top 3 men det er en bagatel, da CL, og spillet opvejer den ene plads, men der skal jo hentes velsagtens mindst 90 point for mesterskabet, næste sæson....Måske mere, og jeg tror virkeligt at der oprigtigt gåes efter PL guld til klubben inden for et par år(Dijk købet er bevis for mig). Rugbrødsmidten er bare ikke guld klasse, Keita hjælper formentligt. Fuck 2.-3.-4.pladser, de giver mig kvalme efterhånden,
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 19. maj, 2018 22:40

virkelig tydeligt at Nabil Fekir siger forvel til lyons fans, han er lige blevet skiftet ud til standing ovations 83' min
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 19. maj, 2018 22:45

Thommo skrev:
Aggerdoo skrev:Synes ikke det giver meget mening at hente Fekir. Han er en udpræget 10’er. Hvor skal han spille? Omskoles til central midt eller på kanten? Så hellere hente en mere naturlig kant eller central midt
Måske Klopp vil lave en Cou transformation, med Fekir? I masser af kampe er de 5 mest offensive nærmest de 3 fremme, og så TAA og Robbo, lidt overdrevet men hvad fa´en. Så jeg ville meget gerne have en meget meget mere offensiv, eller (allerhelst)kreativ på midten. For vel er 4. okay selvom jeg havde regnet med top 3 men det er en bagatel, da CL, og spillet opvejer den ene plads, men der skal jo hentes velsagtens mindst 90 point for mesterskabet, næste sæson....Måske mere, og jeg tror virkeligt at der oprigtigt gåes efter PL guld til klubben inden for et par år(Dijk købet er bevis for mig). Rugbrødsmidten er bare ikke guld klasse, Keita hjælper formentligt. Fuck 2.-3.-4.pladser, de giver mig kvalme efterhånden,
Hold da op. Bortset fra dit første spørgsmål forstår jeg virkelig ikke hvad du skriver :D :D

Men for at svare dig retoriske spørgsmål: ja, måske, men så er min pointe bare, at jeg hellere vil have en naturlig central midt.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 19. maj, 2018 22:46

Wormie skrev:virkelig tydeligt at Nabil Fekir siger forvel til lyons fans, han er lige blevet skiftet ud til standing ovations 83' min
Det synes jeg slet ikke var tydeligt. Sidder også og ser kampen.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 19. maj, 2018 22:53

Aggerdoo skrev:
Wormie skrev:virkelig tydeligt at Nabil Fekir siger forvel til lyons fans, han er lige blevet skiftet ud til standing ovations 83' min
Det synes jeg slet ikke var tydeligt. Sidder også og ser kampen.


folk kan selv dømme
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 19. maj, 2018 22:56

Wormie skrev:
Aggerdoo skrev:
Wormie skrev:virkelig tydeligt at Nabil Fekir siger forvel til lyons fans, han er lige blevet skiftet ud til standing ovations 83' min
Det synes jeg slet ikke var tydeligt. Sidder også og ser kampen.


folk kan selv dømme
Ja. Ser ikke noget usædvanligt i, at en anfører og stor profil klappes fra banen i sidste kamp og at han klapper tilbage.

Mon ikke Liverpool-fans ser det de gerne vil ;)

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 19. maj, 2018 23:00

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » lørdag, 19. maj, 2018 23:03

Husk nu, at der er en dedikeret Fekir tråd...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 19. maj, 2018 23:07

Aggerdoo skrev:
Thommo skrev:
Aggerdoo skrev:Synes ikke det giver meget mening at hente Fekir. Han er en udpræget 10’er. Hvor skal han spille? Omskoles til central midt eller på kanten? Så hellere hente en mere naturlig kant eller central midt
Måske Klopp vil lave en Cou transformation, med Fekir? I masser af kampe er de 5 mest offensive nærmest de 3 fremme, og så TAA og Robbo, lidt overdrevet men hvad fa´en. Så jeg ville meget gerne have en meget meget mere offensiv, eller (allerhelst)kreativ på midten. For vel er 4. okay selvom jeg havde regnet med top 3 men det er en bagatel, da CL, og spillet opvejer den ene plads, men der skal jo hentes velsagtens mindst 90 point for mesterskabet, næste sæson....Måske mere, og jeg tror virkeligt at der oprigtigt gåes efter PL guld til klubben inden for et par år(Dijk købet er bevis for mig). Rugbrødsmidten er bare ikke guld klasse, Keita hjælper formentligt. Fuck 2.-3.-4.pladser, de giver mig kvalme efterhånden,
Hold da op. Bortset fra dit første spørgsmål forstår jeg virkelig ikke hvad du skriver :D :D

Men for at svare dig retoriske spørgsmål: ja, måske, men så er min pointe bare, at jeg hellere vil have en naturlig central midt.
Ok, jeg fik elendige karakterer i dansk i skolen, Jeg mener bare at vi KUN har de 3 fremme, som ER offensiven, så jeg så egentligt gerne enten en kreativ spiller(Central midt), eller en ren 10´er som smides ned på central midt, altså som mulighed, ikke i alle kampe, så vi spiller 4-3-3/4-2-1-3 eller noget i den dur.Der mangler noget i truppen, specielt med Lallana skaderne og Ox skaden. i år mangler vi 25 point, eller sagt på en anden måde"rimeligt møj mange point", LFC har den bedste offensiv på kloden, hvis jeg bliver spurgt, en skade gør at offensiven vel ikke engang er i top 20, Hvis mr. X(Fekir :dontknow: ) kunne bruges fremme ville så så blive lidt gladere. nul bredde fremme stinker fandme.

Forståeligt? jeg har fået meget sol, hagl , regn og øl idag, så er brugt :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar