Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 04. nov, 2021 11:00

zalcos skrev:
onsdag, 03. nov, 2021 14:42
Jeg tror også det er hønen eller ægget med lidt salt af Klopp.
City og Pepp har jo konsekvent 22 mand der alle kunne ryge direkte ind i startopstillingen. Det er vel også derfor de så længe har gjort rent bord i bænkevarmer-pokalen carabao cup fordi deres bænk og reserver er på så højt et niveau.
Pepp roterer noget mere end Klopp gør det. Men han har også bedre spillere. Så om man først skal begynde at rotere eller først skal hente bedre spillere - så er det nok bedre spillere der må komme først.
Er det ikke faktuelt forkert i denne sæson? Jeg lavede i hvert fald en opgørelse tidligere på sæsonen, hvor man kunne se, at Klopp på daværende tidspunkt havde brugt flere eller som minimum samme antal forskellige spillere fra start i PL og CL end de andre. Og flere eller som minimum samme antal forskellige spillere i alt (inklusiv udskiftere) end de andre. Og det var endda før Bobby fik sin første start.

Om det har ændret sig nu, ved jeg ikke. Men Klopp har været god til at rotere i denne sæson. Og ikke kun pga. skader. Konaté er blevet valgt i kampe, hvor både Matip og Gomez har været klar. Tsimikas er blevet brugt i stedet for en uskadet Robbo. Milner for en uskadet Trent. Jota for både Bobby og Mané. Og midtbanen er blevet uhyre flittigt roteret. Både pga. skader, men også pga. programmet, hvor man har valgt imellem alternativer.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. nov, 2021 10:07

Man kan også tage Robbo med som eksempel:

Liverpool can repeat Diogo Jota transfer trick with player Jürgen Klopp 'likes a lot'

A common theme appears in Liverpool’s move for Diogo Jota and the transfer link to Jarrod Bowen. It shows something about the kind of player Jürgen Klopp likes.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... p-22083385

Han er spændende nok, og jeg så ham i sidste kamp, de spillede, hvor han så teknisk stærkere ud end forrige gang, jeg så ham. Jeg er dog mere til Ivan Toney.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. nov, 2021 10:29

Liverpool Continue To Show the Value of Not Signing New Players

By Paul Tomkins
November 5, 2021

https://tomkinstimes.com/2021/11/liverp ... w-players/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. nov, 2021 10:33

£30m playmaker has offer from Liverpool to finally secure move in winter

https://paisleygates.com/archives/42067

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 07. nov, 2021 04:52

Interessant rygte, som kunne ligne 'en typisk Klopp'.

https://paisleygates.com/archives/42082

Fabio Cavalho er 19 år, har landsholdskampe på engelske ungdomslandshold. Offensivt midtbanetalent.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 07. nov, 2021 07:50

Hr. Drejer skrev:
søndag, 07. nov, 2021 04:52
Interessant rygte, som kunne ligne 'en typisk Klopp'.

https://paisleygates.com/archives/42082

Fabio Cavalho er 19 år, har landsholdskampe på engelske ungdomslandshold. Offensivt midtbanetalent.
Var lige inde og tjekke lidt video med ham, og teknikken fejler ikke noget, men han ser ikke hurtig nok ud til at være yderangriber. Fysisk skal der også bygges på. Elliott må jo også kunne videregive værdifuld info om ham ikke mindst på det personlige plan.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 07. nov, 2021 11:06

Liverpool 'view Mikel Merino as Jude Bellingham alternative'

https://www.sportsmole.co.uk/football/l ... ml?newsnow

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 10. nov, 2021 00:31

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 12. nov, 2021 07:20

Avis hevder superagent prøver å sende ungt stjerneskudd til Liverpool

Superagenten Jorge Mendes, som blant andre har Diogo Jota, Cristiano Ronaldo og Ruben Dias på sin liste over klienter, skal nå være opptatt med å prøve å ordne en ny overgang til Liverpool.

Denne gangen er det Fulhams 19 år gamle stjerneskudd Fabio Carvalho som er hovedperson. Den offensive midtbanespilleren regnes som et stort talent og har allerede fått bra med spilletid for klubben som ligger på opprykksplass i Championship.

Daily Mail skriver nå at Mendes jobber hardt for å få Carvalho til Liverpool, etter også å ha forsøkt seg hos Barcelona og Real Madrid.

Mendes rapporteres å ha et godt forhold til Liverpool etter Jota-overgangen i fjor.

Carvalho er på utgående kontrakt denne sesongen, og ifølge The Athletic takket han nylig nei til en forlengelse. Det har satt fart på ryktene om en overgang.

Carvalho ble født i Lisboa i 2002, men har spilt for Fulham helt siden 2014 etter å ha flyttet fra barndomsklubben Benfica. Han har representert England på u-landslagsnivå.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 12. nov, 2021 11:04

Milans Franck Kessié har åbenbart kontraktudløb til sommer. Vil han ikke være en super signing? 13 mål fra den centrale midtbane i Serie A sidste år. Har ikke set ham spille så meget, men han kunne være spændende.

Derudover: Sterling får vist ikke så meget spilletid, og han kan købes for 400 mio... jeg gad godt 8-)

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 12. nov, 2021 14:18

Tom_Jorsal skrev:
fredag, 12. nov, 2021 11:04
Milans Franck Kessié har åbenbart kontraktudløb til sommer. Vil han ikke være en super signing? 13 mål fra den centrale midtbane i Serie A sidste år. Har ikke set ham spille så meget, men han kunne være spændende.

Derudover: Sterling får vist ikke så meget spilletid, og han kan købes for 400 mio... jeg gad godt 8-)
Franck Kessie vil være en fantastisk tilføjelse han kan spille både som 6er (som vi mangler backup på) og som en af de andre pladser på midten.

Han har perfekt alder, de gange jeg har set ham kan jeg specielt godt lide hans fysik og energi samtidig med han er god til at komme med i feltet, en rigtig boks til boks spiller.

Sterling er en god spiller, men jeg tror simpelthen ikke på han kommer til at returnere til Liverpool med mindre Mane bliver solgt
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 12. nov, 2021 20:16

Redtothebone skrev:
fredag, 12. nov, 2021 14:18
Tom_Jorsal skrev:
fredag, 12. nov, 2021 11:04
Milans Franck Kessié har åbenbart kontraktudløb til sommer. Vil han ikke være en super signing? 13 mål fra den centrale midtbane i Serie A sidste år. Har ikke set ham spille så meget, men han kunne være spændende.

Derudover: Sterling får vist ikke så meget spilletid, og han kan købes for 400 mio... jeg gad godt 8-)
Franck Kessie vil være en fantastisk tilføjelse han kan spille både som 6er (som vi mangler backup på) og som en af de andre pladser på midten.

Han har perfekt alder, de gange jeg har set ham kan jeg specielt godt lide hans fysik og energi samtidig med han er god til at komme med i feltet, en rigtig boks til boks spiller.

Sterling er en god spiller, men jeg tror simpelthen ikke på han kommer til at returnere til Liverpool med mindre Mane bliver solgt
Mon ikke Sterling bliver Newcastle`s første store signing.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 15. nov, 2021 09:20

Oomph242 skrev:
fredag, 12. nov, 2021 20:16
Redtothebone skrev:
fredag, 12. nov, 2021 14:18
Tom_Jorsal skrev:
fredag, 12. nov, 2021 11:04
Milans Franck Kessié har åbenbart kontraktudløb til sommer. Vil han ikke være en super signing? 13 mål fra den centrale midtbane i Serie A sidste år. Har ikke set ham spille så meget, men han kunne være spændende.

Derudover: Sterling får vist ikke så meget spilletid, og han kan købes for 400 mio... jeg gad godt 8-)
Franck Kessie vil være en fantastisk tilføjelse han kan spille både som 6er (som vi mangler backup på) og som en af de andre pladser på midten.

Han har perfekt alder, de gange jeg har set ham kan jeg specielt godt lide hans fysik og energi samtidig med han er god til at komme med i feltet, en rigtig boks til boks spiller.

Sterling er en god spiller, men jeg tror simpelthen ikke på han kommer til at returnere til Liverpool med mindre Mane bliver solgt
Mon ikke Sterling bliver Newcastle`s første store signing.
Tvivler lidt, tror Sterling vil vinde trofæer og især CL. På den korte bane (2-3 år) bliver Newcastle ikke mesterskabs kandidater, eller spiller CL - heldigvis.

Grundet deres nuværende position, tror jeg de primært vil få held med at tiltrække, ældre spillere der jagter den sidste kontrakt, det kunne være navne som Kroos, Cavani, Lewandoski. Samt spillere der endnu ikke har fået deres gennembrug, det kunne være talenter f.eks. fra Ajax/Salzburg etc. de vil på nuværende nemt komme i start opstillingen, og der vil være mulighed for udvikling.

Spillere i deres bedste alder, så som Sterling, tror de får det svært med -- medmindre de bare er efter penge.

Tror mere på Sterling til Barca, eller Real.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 15. nov, 2021 10:37

Jeg tror slet ikke på Newcastle som top klub i mange år hvis overhovedet.

Det kan godt være de har rige ejere, men det er jo ikke ensbetydende med de er en rig klub, nu skal de i gang med at have øget deres kommercielle indtægter og de kan få rentefrie lån fra ejerene, men de starter altså virkelig med et svært udgangspunkt, de er en bundklub, de har en træner der kun har erfaring fra småklubber, de har en meget ordinær trup hvor kun Allan Saint-Maximin ser lidt spændende ud.

Derudover er deres geografisk placering et stort minus, det er virkeligt svært at tiltrække gode spiller til Nord England, og med deres nuværende placering i mente hvem kan man så tiltrække ? De kan godt risikere at det er spillere der kræver vilde lønninger for at signe og overskudsspillere fra f.eks. United som nok alligevel ikke rykker dem det helt store.

Jeg ved godt mange råber op omkring deres nye ejere, men hvis man ser bort fra forskellige ejere og sponsorer rundt omkring, så ville jeg personligt ikke have noget imod at Newcastle igen blev en stor klub. Jeg synes det bliver mere og mere kedeligt hvis der kun er 2 eller 3 klubber der reelt spiller om titlen, så lad os endelig få mere konkurrence. Og Newcastle har faktisk et ret fedt stadion med god stemning.
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 15. nov, 2021 10:43

TG12 skrev:
mandag, 15. nov, 2021 09:20
Oomph242 skrev:
fredag, 12. nov, 2021 20:16
Redtothebone skrev:
fredag, 12. nov, 2021 14:18
Tom_Jorsal skrev:
fredag, 12. nov, 2021 11:04
Milans Franck Kessié har åbenbart kontraktudløb til sommer. Vil han ikke være en super signing? 13 mål fra den centrale midtbane i Serie A sidste år. Har ikke set ham spille så meget, men han kunne være spændende.

Derudover: Sterling får vist ikke så meget spilletid, og han kan købes for 400 mio... jeg gad godt 8-)
Franck Kessie vil være en fantastisk tilføjelse han kan spille både som 6er (som vi mangler backup på) og som en af de andre pladser på midten.

Han har perfekt alder, de gange jeg har set ham kan jeg specielt godt lide hans fysik og energi samtidig med han er god til at komme med i feltet, en rigtig boks til boks spiller.

Sterling er en god spiller, men jeg tror simpelthen ikke på han kommer til at returnere til Liverpool med mindre Mane bliver solgt
Mon ikke Sterling bliver Newcastle`s første store signing.
Tvivler lidt, tror Sterling vil vinde trofæer og især CL. På den korte bane (2-3 år) bliver Newcastle ikke mesterskabs kandidater, eller spiller CL - heldigvis.

Grundet deres nuværende position, tror jeg de primært vil få held med at tiltrække, ældre spillere der jagter den sidste kontrakt, det kunne være navne som Kroos, Cavani, Lewandoski. Samt spillere der endnu ikke har fået deres gennembrug, det kunne være talenter f.eks. fra Ajax/Salzburg etc. de vil på nuværende nemt komme i start opstillingen, og der vil være mulighed for udvikling.

Spillere i deres bedste alder, så som Sterling, tror de får det svært med -- medmindre de bare er efter penge.

Tror mere på Sterling til Barca, eller Real.
Umiddelbart kan jeg bare ikke se nogen CL titel kandidater byde på ham. PSG, Chelsea, os, Scum og Bayern er rimelig godt besat allerede. Juventus, Barcalona og Real Madrid har ikke pengene eller er vel kandidater til CL titlen.

Jeg tror godt Sterling kunne finde på, at gå efter pengene. Coutinho rygtes pt. Til Newcastle. Sterling, Coutinho og Sadiq til under £100m samlet vil da være en ganske fornuftig start for dem.

Besvar