Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 05. mar, 2019 21:16

Folk her på forummet grinte, da jeg skrev Tadic.
16 mål og 7 assist i ligaen

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 05. mar, 2019 21:30

liverpoolfc86 skrev:Folk her på forummet grinte, da jeg skrev Tadic.
16 mål og 7 assist i ligaen

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg synes også det var et underligt skifte han lavede, da han er virkelig god når han rammer dagen. Det gjorde han bare ikke så ofte i sin sidste tid i Southampton, hvorfor han endte i Ajax. Der er han til gengæld blomstret op mod modstandere på et væsentligt lavere niveau end Premier League.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 05. mar, 2019 22:33

Mads T. skrev:
liverpoolfc86 skrev:Folk her på forummet grinte, da jeg skrev Tadic.
16 mål og 7 assist i ligaen

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg synes også det var et underligt skifte han lavede, da han er virkelig god når han rammer dagen. Det gjorde han bare ikke så ofte i sin sidste tid i Southampton, hvorfor han endte i Ajax. Der er han til gengæld blomstret op mod modstandere på et væsentligt lavere niveau end Premier League.
Men folk tænkte jeg måtte være crazy, da jeg skrev det i okt 2018

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 06. mar, 2019 06:17

Jeg skal ned og se Dortmund - Frankfurt i weekenden. Jeg glæder til at se denne unge fyr

https://en.wikipedia.org/wiki/Luka_Jovi%C4%87
Hvis hans udvikling fortsætter som nu bliver han voldsom stærk i fremtiden.

Tager så den anden sidste kamp på Anfield i sæsonen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 06. mar, 2019 20:40

@ilusio du bekræftede desværre det jeg mener er problemet med forum, og har været i laaang tid, man er dit og dat og vrøvler og bla bla. bare fordi man har en mening der er i mindretal. trods dit nedladende arrogante, og noget uintelligente svar, skal jeg dog svare på trods af at man ikke fortjener en skid når man er så nedladende :roll: Hvem er det svageste led i offensiven? jeg mener det er Firmino, derfor ser jeg gerne forstærkning der, simpelt efter min mening. Hvis du mener Mane eller Salah er det svageste led må du vel håbe på forstærkning der, og jeg skal nok undlade at kalde det vrøvl, bare at jeg er uenig......Transfermarkt siger 0,5 assist/mål pr kamp denne sæson, der er godt nok plads til forbedring hvis man går efter guldet. Sidste sæson lå tallet på 0,59 pr assist/mål, altså næsten 20% bedre målt på statistik, og enig med stats i at han var bedre sidste sæson, men da var jeg heller ikke kæmpe fan af han skulle spille non stop, uanset form.

https://www.transfermarkt.com/roberto-f ... ler/131789

P.S Dog fremgang at der trods alt går 2,5 dage, inden jeg bliver kaldt noget negativt. Tendens eller tilfældigt? Jeg bliver ved med at at have min egen mening, hvad enten den er mainstream eller ikke. træls nok ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 07. mar, 2019 08:50

liverpoolfc86 skrev:Folk her på forummet grinte, da jeg skrev Tadic.
16 mål og 7 assist i ligaen

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Synes stadig det ville være et uambitiøst køb. Han er 30 og han var ikke en top PL spiller i Sotton, han gør det godt i den hollandske liga, men så igen, det gør de fleste spillere i den liga.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 07. mar, 2019 12:09

Fowler89 skrev:Synes stadig det ville være et uambitiøst køb. Han er 30 og han var ikke en top PL spiller i Sotton, han gør det godt i den hollandske liga, men så igen, det gør de fleste spillere i den liga.
Er der ikke langt mere potentiale i Hakim Ziyech? Han er vel 25-26 og står overfor sine bedste år?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 07. mar, 2019 12:30

@Thommo: Klap lige hesten ;)
Jeg mener ikke at jeg generelt giver udtryk for at man ikke skal have sine egne meninger og heller ikke specielt rettet mod dig. Heller ikke at det skulle være en tendens eller noget andet galt med forumet som jeg ved vi begge har været på i en del år efterhånden.

Jeg beklager hvis du har taget det personligt. Det er ikke meningen. Selvfølgelig må du have dine holdninger, men jeg er blot 100% uenig i din præmis du sætter op for dem som synes godt om Firmino.
Du påstår at vi synes han er nuttet og sympatisk imens at du ser på det fodboldmæssige. Så alt i alt mener jeg ikke vi skal holde hinanden noget for i denne diskussion 

Firmino er for mig lidt i samme situation som Alonso var for 10 år siden. Han scorer for lidt mål og laver for lidt assists, og derfor ønskede mange dengang at vi skulle hente Gareth Barry i stedet. Alonso var for mig vores bedste spiller sammen med Gerrard, hvilket hans senere karriere også vidnede om.
Firmino giver det til holdet at han gør sine medspillere bedre. Han er første forsvarsspiller, han giver utrolig meget plads til de andre angribere, og er i mine øjne (subjektivt ja) en stor indirekte årsag til at Salah satte rekord i sidste sæson. Uden Firmino, ingen topscorer-rekord til Salah sidste år. Uanset hvem du nok ellers havde sat ind.
At Firmino har spillet bedre kampe er nok ikke noget vi bliver uenige om, men det har Salah og mange andre også. Dog så har vi ændret vores taktiske tilgang til kampene, så deres roller er også anderledes.

Alt i alt så beklager jeg hvis det har stødt dig at jeg kaldte udsagnet noget vrøvl, men lad os så sige at jeg er utrolig uenig i præmissen og at jeg mener den bygger på de forkerte forudsætninger.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 07. mar, 2019 13:19

Cynwal skrev:
Fowler89 skrev:Synes stadig det ville være et uambitiøst køb. Han er 30 og han var ikke en top PL spiller i Sotton, han gør det godt i den hollandske liga, men så igen, det gør de fleste spillere i den liga.
Er der ikke langt mere potentiale i Hakim Ziyech? Han er vel 25-26 og står overfor sine bedste år?
Har fulgt Ziyech lige siden han spillede for Twente, jeg synes han har top hold potentiale. Jeg ville gerne se ham hos os i næste sæson.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 09. mar, 2019 11:37

Matthijs de Ligt vil gerne spille sammen med Virgil i Liverpool:

https://metro.co.uk/2019/03/09/ajax-sta ... l-8874855/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 09. mar, 2019 11:41

Udover Joao Felix render der vist også en gem rundt i Flamengo, som vi kigger på:

https://www.teamtalk.com/news/liverpool ... mmer-swoop

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 13. mar, 2019 13:58

Rygterne siger Coutinho til et lorte hold i PL, så ved I hvem jeg mener.

Hvis det ender sådan, så vil jeg for evigt være skuffet og rystet. Lad ham i så fald blive et kæmpe flop.

Lad os hente ham tilbage i stedet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 13. mar, 2019 14:11

liverpoolfc86 skrev:Rygterne siger Coutinho til et lorte hold i PL, så ved I hvem jeg mener.

Hvis det ender sådan, så vil jeg for evigt være skuffet og rystet. Lad ham i så fald blive et kæmpe flop.

Lad os hente ham tilbage i stedet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Der er 19 lorte hold i Premier League. Men ja, det ville gøre ondt at se ham skifte til United.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 14. mar, 2019 18:47

Det gør han ikke.

nuff said
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 14. mar, 2019 19:27

Jeg kan godt nok ikke i mit vildeste fantasi forestille mig at Coutinho skulle foretage det skifte.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Besvar