Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 06. dec, 2018 22:22

Det er meget normalt at unge spillere "tager en pause" i udviklingen og så tager et spring igen senere.
Jeg synes vi skal være tålmodige og både se på dagens trup og på truppen om 3-5 år.

Wilson: giv ham mindst sæsonen ud i Derby. Evt faktisk endnu en sæson for en anden PL klub. Det kunne også være Derby hvis de rykker op.
Brewster: Han bliver spændende at følge, men han er også morgendagens spiller
Woodburn: same same. Giv ham et par år mere til at modnes i inden vi vurderer om han har en fremtid i LFC.

Pulisic kan allerede nu gå ind på vores hold i en rotation og dermed står han i min verden 1-2 år foran nogen af vores egne talenter. Hentes han får vi en stærkere bredde foran og i fremtiden måske også en stærkere start 11'er.

Werner ser jeg lidt i samme skuffe som Pulisic, men uden jeg kender ham godt nok. Dog så tror jeg allerede han kan give noget mere end Lallana fx. Så han vil styrke bredden og være fremtidens mand.

Sturridge og Solanke og Origi skal virkelig vise noget hvis de vil noget i LFC. Solanke er nok den jeg tror mest på, men Sturridge og Origi må nok væk til sommer.

Konklusion:
Det jeg prøver at sige er at vi har en ung trup og vi kan med fordel bygge videre med fortrinsvis unge spillere under 22 år da vi jo netop har så god en trup at det er svært at købe direkte forstærkninger til ret mange pladser. Lad os være tålmodige og fortsat bygge op nedefra og i bredden.

The future is red
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 06. dec, 2018 22:33

ilusio skrev: Sturridge og Solanke og Origi skal virkelig vise noget hvis de vil noget i LFC. Solanke er nok den jeg tror mest på, men Sturridge og Origi må nok væk til sommer.
Indrømmet, jeg er kæmpe Sturr fan, men forstår ikke han skal vise mere, han har da et flot mål snit, selv efter skader præsterer han. Solanke......Jeg forstår bare ikke man tror på ham, havde du mon troet på ham hvis han var fra kroatien,Island eller DK på samme måde? Jeg glæder mig til han er fortid, så jeg slipper for at læse om ham. Muligvis en hæderlig fyr, men jeg er egentligt ligeglad. han er ubetinget ikke LFC materiale, med den hylde vi spiller på. Både Fowler og owen havde vel rundet 50 pl scoringer i den alder, Solanke har scoret lige så mange i PL karrieren som Origi scorede mod Everton.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 06. dec, 2018 22:46

@Ilusio

Jeg ved ikke, hvor mange af Dortmunds kampe du ser. Men i mine øjne - baseret på de Dortmund-kampe jeg har set det seneste års tid - der kan Pulisic ikke indgå i rotation med vores nuværende spillere (Bobby, Mané, Salah, Shaqiri og Ox) uden at vi i hvert fald gå på kompromis med kvaliteten. Og det er lidt min anke i forhold til Pulisic. Vi har tidligere budt £11M for ham. Det er prisen på en spændende udviklingsspiller. Det kan jeg forstå

Nu koster han efter sigende £70M. Det er i mine øjne prisen på en spiller, der er klar til at starte med sine bedste år lige foran sig. Der er han efter min overbevisning ikke.

Men som jeg hele tiden har sagt. Hvis Klopp vil have ham - uanset prisen. Så er han den rigtige at hente. Jeg kan kun vurdere det jeg ser fra kampene i Bundesligaen. Klopp ved derudover hvad han selv kan og vil have en klar plan for Pulisic' udvikling og en benhård overbevisning om, at den udvikling under ham, vil gavne Liverpool.

Men er jeg den eneste, der tænker, at man for £70M burde kunne hente Jadon Sancho? Han er yngre. Han er bedre. Og han er engelsk. Er det reelt ikke et mere interessant alternativ for en engelsk klub som Liverpool?
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 06. dec, 2018 23:57

texy skrev:@Ilusio

Jeg ved ikke, hvor mange af Dortmunds kampe du ser. Men i mine øjne - baseret på de Dortmund-kampe jeg har set det seneste års tid - der kan Pulisic ikke indgå i rotation med vores nuværende spillere (Bobby, Mané, Salah, Shaqiri og Ox) uden at vi i hvert fald gå på kompromis med kvaliteten. Og det er lidt min anke i forhold til Pulisic. Vi har tidligere budt £11M for ham. Det er prisen på en spændende udviklingsspiller. Det kan jeg forstå

Nu koster han efter sigende £70M. Det er i mine øjne prisen på en spiller, der er klar til at starte med sine bedste år lige foran sig. Der er han efter min overbevisning ikke.

Men som jeg hele tiden har sagt. Hvis Klopp vil have ham - uanset prisen. Så er han den rigtige at hente. Jeg kan kun vurdere det jeg ser fra kampene i Bundesligaen. Klopp ved derudover hvad han selv kan og vil have en klar plan for Pulisic' udvikling og en benhård overbevisning om, at den udvikling under ham, vil gavne Liverpool.

Men er jeg den eneste, der tænker, at man for £70M burde kunne hente Jadon Sancho? Han er yngre. Han er bedre. Og han er engelsk. Er det reelt ikke et mere interessant alternativ for en engelsk klub som Liverpool?
God vurdering på situationen og priserne.

Vedr. Sancho så har jeg tænkt tanken mange gange, men undladt at ligge op til debat for tror han vil være endnu dyrere eller umulig at hente pga følgende,
Han er glad og mere end tilpas i Dortmund
Næste skift bliver nok retur til City, hvis udviklingen fortsætter.
Vil få for lidt spille tid, hvis vi henter ham nu og derfor vil han ikke selv skifte.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 07. dec, 2018 12:35

Fast Track: Derby Boss Frank Lampard Admits Liverpool Have Option to Recall Thriving Loan Star
https://www.90min.com/posts/6241118-liv ... dium=share

De skriver vi godt kan hente Harry hjem, men at vi ikke vil gøre det.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » fredag, 07. dec, 2018 12:52

liverpoolfc86 skrev:Fast Track: Derby Boss Frank Lampard Admits Liverpool Have Option to Recall Thriving Loan Star
https://www.90min.com/posts/6241118-liv ... dium=share

De skriver vi godt kan hente Harry hjem, men at vi ikke vil gøre det.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Rent udviklingsmæssigt er det vel også det bedste for ham at blive ved med at få masser af spilletid i stedet for de minutter han kunne få hist og her fra vores bænk.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 07. dec, 2018 12:58

bblauritzen skrev:
liverpoolfc86 skrev:Fast Track: Derby Boss Frank Lampard Admits Liverpool Have Option to Recall Thriving Loan Star
https://www.90min.com/posts/6241118-liv ... dium=share

De skriver vi godt kan hente Harry hjem, men at vi ikke vil gøre det.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Rent udviklingsmæssigt er det vel også det bedste for ham at blive ved med at få masser af spilletid i stedet for de minutter han kunne få hist og her fra vores bænk.
Det er vel nærmest kun hvis Salah eller Shaqiri får en længere skade at vi bør hive ham hjem.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 08. dec, 2018 20:55

Grujic med 1 mål i dag og kampens spiller div stedet. Ved ikke om han officielt blev mom. Men scorede kampens eneste mål.



Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 08. dec, 2018 22:22

Tror godt vi kan skyde en hvid pil efter Dembele.

Han fortsætter bare med at imponerer.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 08. dec, 2018 22:23

liverpoolfc86 skrev:Fast Track: Derby Boss Frank Lampard Admits Liverpool Have Option to Recall Thriving Loan Star
https://www.90min.com/posts/6241118-liv ... dium=share

De skriver vi godt kan hente Harry hjem, men at vi ikke vil gøre det.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Harry Wilson gør eet godt i Championship, og det er dejligt for ham. Men han har ikke kvalitet til Liverpool, og jeg tvivler på at han får det. Sorry to say.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 10. dec, 2018 19:47

Thommo skrev:
ilusio skrev: Sturridge og Solanke og Origi skal virkelig vise noget hvis de vil noget i LFC. Solanke er nok den jeg tror mest på, men Sturridge og Origi må nok væk til sommer.
Indrømmet, jeg er kæmpe Sturr fan, men forstår ikke han skal vise mere, han har da et flot mål snit, selv efter skader præsterer han. Solanke......Jeg forstår bare ikke man tror på ham, havde du mon troet på ham hvis han var fra kroatien,Island eller DK på samme måde? Jeg glæder mig til han er fortid, så jeg slipper for at læse om ham. Muligvis en hæderlig fyr, men jeg er egentligt ligeglad. han er ubetinget ikke LFC materiale, med den hylde vi spiller på. Både Fowler og owen havde vel rundet 50 pl scoringer i den alder, Solanke har scoret lige så mange i PL karrieren som Origi scorede mod Everton.

Jeg er faktisk kæmpe Sturridge fan :)
Problemet er bare at jeg ikke ser ham få ret meget spilletid i Liverpool og med en kontrakt der udløber til sommer, så tror jeg ikke den bliver forlænget.
Desuden er han en dyr herre at have rendende til at spille 15 kampe om året.

Så det er ikke så meget min mening om ham jeg spænder for argumentet om at han skal vise noget, men nok mere for om Klopp vil beholde ham. I min verden er han en fantastisk super-sub.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 10. dec, 2018 20:32

Der hentes jo formentligt ind til offensiven, hvis Sturr og Origi smutter. Jeg tror dog Sturr forlænger på en mindre løn end nu, WBA"eventyret" gav ham måske en åbenbaring, bundklub fodbold er måske ikke så fedt endda, så hellere lidt færre minutter i LFC, men kæmpe med hvor det er sjovt. Sådan ville jeg have det hvis jeg havde Sturridge´s talent. Med de minutter Solanke har fået, gætter jeg på Klopp slet ikke ser ham som en del af fremtiden, for hvorfor så forlænge med Brewster, som angiveligt har fået lovning på lidt minutter....Angiveligt, for tvivler personligt på en prof klub lover sådan noget.Elkjær blev ikke garanteret spilletid i Verona i sin tid, så hvorfor skulle Brewster det i LFC :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 11. dec, 2018 13:33

Thommo skrev:Der hentes jo formentligt ind til offensiven, hvis Sturr og Origi smutter. Jeg tror dog Sturr forlænger på en mindre løn end nu, WBA"eventyret" gav ham måske en åbenbaring, bundklub fodbold er måske ikke så fedt endda, så hellere lidt færre minutter i LFC, men kæmpe med hvor det er sjovt. Sådan ville jeg have det hvis jeg havde Sturridge´s talent. Med de minutter Solanke har fået, gætter jeg på Klopp slet ikke ser ham som en del af fremtiden, for hvorfor så forlænge med Brewster, som angiveligt har fået lovning på lidt minutter....Angiveligt, for tvivler personligt på en prof klub lover sådan noget.Elkjær blev ikke garanteret spilletid i Verona i sin tid, så hvorfor skulle Brewster det i LFC :dontknow:
Jeg tror at Brewster er blevet lovet en mulighed for minutter. Det betyder jo bare at hvis Brewster træner hårdt nok, så kommer han også på banen. Så er det blevet til lovet minutter, som man selvfølgelig ikke kan. Salah får jo også kun minutter så længe han er god nok, hvis han stopper med at træne i morgen går der jo ikke længe inden han starter igen eller Shaqiri har snuppet hans plads.

Solanke er svær at dømme på baggrund af minutter. Klopp har rost ham lidt hist og her og det virker til at Solanke bare træner seriøst videre og så håber han jo nok at blive lejet ud til januar.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 11. dec, 2018 16:05

Så længe Klopp bare roser, men ikke giver minutter til Solanke, ser jeg det udelukkende som moralsk boost(og det er jo fair nok, hvis han træner godt) til Solanke kombineret med en salgstale. Og det skal ikke tolkes således, at jeg håber Klopp sætter Solanke ind, for det håber jeg ikke, hvis ikke der er 5-6 skader fremme af banen.
Verden er smask fuld af hyklere....

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 11. dec, 2018 18:38

Jeg finder det komisk, at folk bliver ved med at fremhæve Brewster som en realistisk mulighed i denne sæson. Vi taler om en 18-årig knægt, der efterhånden har været skadet i et år, og ikke har en eneste seniorkamp på CV’et.

Det vil tage måneder før Brewster finder tilbage i en form og rytme, der gør ham i stand til at begå sig på grønsværen. Det er derfor useriøst at indtænke ham i planerne for denne sæson. Og det vil heller ikke undre mig, hvis der fokuseres på udvikling i næste sæson fremfor førsteholdsreserve. Brewster har siddet udenfor i en kritisk periode, hvor de dygtigste unge spillere tager et kvantespring i deres udvikling. Det er slet ikke urealistisk, at Brewster ender med at blive 1. holdspiller en dag, men pt. er han sat langt tilbage i det projekt.

Besvar