Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » mandag, 07. sep, 2020 11:21


liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 07. sep, 2020 11:25

pingel skrev:Show me the money!

https://twitter.com/SwissRamble/status/ ... 71713?s=19

Nåh, okay...
?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 07. sep, 2020 12:49

pingel skrev:
mandag, 07. sep, 2020 11:21
Show me the money!

https://twitter.com/SwissRamble/status/ ... 71713?s=19

Nåh, okay...
årh, twitter er virkelig et lorte medie til sådan noget, men også til så meget andet.
men ja, overaskende* nok viser det sig at økonmien for en fodboldklub er mere kompliceret end transfersummer ind vs. transfersummer ud.

*hvis man kun læser fodboldmedier.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 09. sep, 2020 16:27

Klubben kommer til at halte hvis ikke snart der kommer forstærkninger. Center forsvar positionen kan stadig forstærkes og hvad med Thiago?

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 09. sep, 2020 16:28

Fowler89 skrev:Klubben kommer til at halte hvis ikke snart der kommer forstærkninger. Center forsvar positionen kan stadig forstærkes og hvad med Thiago?
Enig. Men Thiago sagen tror jeg er slut. Men vi kan ikke gøre andet end at vente.

Vi skal til at i gang. Rygterne går på vi vil sælge Brewster. Det vil da være helt hjernedødt

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 12. sep, 2020 16:01

Jeg er oprigtigt bekymret for denne sæson. For andet sommervinduet i træk ser vi ikke ud til at hente noget nævneværdigt ind, andet end måske Thiago som er skadesplaget og 29 år.

Efter min mening er der brug for at ruske lidt op i truppen efter et par gode sæsoner. Jeg frygter en mæthed og tilfredshed i truppen, som gør at vi kan komme til at mangle de sidste procenter i den kommende sæson. Jeg ved godt at det er svært og meget dyrt at hente deciderede startere ind, men så i det mindste blot store talenter, som kan presse stamspillerne seriøst og være med til at tegne fremtiden.

Jeg ser det som en stor nødvendighed at hente en midterforsvarer og en konkurrent til vores tre stjerner i front. Minamino, Origi, Shaqiri osv har ikke niveau til for alvor at presse dem, og det er bare ikke holdbart.

Jeg ved godt at den økonomiske situation ikke er nem, men det ændrer bare ikke på, at jeg er nervøs forud for den kommende sæson.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 12. sep, 2020 16:08

Aggerdoo skrev:Jeg er oprigtigt bekymret for denne sæson. For andet sommervinduet i træk ser vi ikke ud til at hente noget nævneværdigt ind, andet end måske Thiago som er skadesplaget og 29 år.

Efter min mening er der brug for at ruske lidt op i truppen efter et par gode sæsoner. Jeg frygter en mæthed og tilfredshed i truppen, som gør at vi kan komme til at mangle de sidste procenter i den kommende sæson. Jeg ved godt at det er svært og meget dyrt at hente deciderede startere ind, men så i det mindste blot store talenter, som kan presse stamspillerne seriøst og være med til at tegne fremtiden.

Jeg ser det som en stor nødvendighed at hente en midterforsvarer og en konkurrent til vores tre stjerner i front. Minamino, Origi, Shaqiri osv har ikke niveau til for alvor at presse dem, og det er bare ikke holdbart.

Jeg ved godt at den økonomiske situation ikke er nem, men det ændrer bare ikke på, at jeg er nervøs forud for den kommende sæson.
Den køber jeg og bakker dig 100% op. Hvis ikke vi laver en magt demonstration i aften, så har jeg sagt det før og gentager måske dig.

Udenfor top 4 er en mulighed jeg frygter og i mine øjne en kæmpe skandale, der kan skabe råb om Klopp fyring. I kender fodbold, kærlighed den ene dag og had den næste. (Men vi er nogen der altid vil elske klubben).

Ja ja ro på, men det kan blive en realitet. Og "Wengers" drenge var sindsyge i dag og ånder os fanme i nakken.

Få nu hentet det møg dyr der kan skabe kamp om de 4/5 offensive pladser i start 11 og gør Salah, Firmino og Mané tænker om de kan risiker at sidde på bænken.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 12. sep, 2020 16:15

liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 12. sep, 2020 16:08
Aggerdoo skrev:Jeg er oprigtigt bekymret for denne sæson. For andet sommervinduet i træk ser vi ikke ud til at hente noget nævneværdigt ind, andet end måske Thiago som er skadesplaget og 29 år.

Efter min mening er der brug for at ruske lidt op i truppen efter et par gode sæsoner. Jeg frygter en mæthed og tilfredshed i truppen, som gør at vi kan komme til at mangle de sidste procenter i den kommende sæson. Jeg ved godt at det er svært og meget dyrt at hente deciderede startere ind, men så i det mindste blot store talenter, som kan presse stamspillerne seriøst og være med til at tegne fremtiden.

Jeg ser det som en stor nødvendighed at hente en midterforsvarer og en konkurrent til vores tre stjerner i front. Minamino, Origi, Shaqiri osv har ikke niveau til for alvor at presse dem, og det er bare ikke holdbart.

Jeg ved godt at den økonomiske situation ikke er nem, men det ændrer bare ikke på, at jeg er nervøs forud for den kommende sæson.
Den køber jeg og bakker dig 100% op. Hvis ikke vi laver en magt demonstration i aften, så har jeg sagt det før og gentager måske dig.

Udenfor top 4 er en mulighed jeg frygter og i mine øjne en kæmpe skandale, der kan skabe råb om Klopp fyring. I kender fodbold, kærlighed den ene dag og had den næste. (Men vi er nogen der altid vil elske klubben).

Ja ja ro på, men det kan blive en realitet. Og "Wengers" drenge var sindsyge i dag og ånder os fanme i nakken.

Få nu hentet det møg dyr der kan skabe kamp om de 4/5 offensive pladser i start 11 og gør Salah, Firmino og Mané tænker om de kan risiker at sidde på bænken.
Jeg hører ikke til på den bekymrede fløj og ser meget positivt på vores situation, men jeg vil da enormt gerne have fingrene i Thiago, og så ser ham hér ganske spændende ud:

I forrige uke fikk Jeremy Doku landslagsdebuten for Belgia. Det er en spiller Liverpool lenge har hatt på blokka

Liverpool hadde spilleren på besøk i 2018.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/9 ... aa-blokka/

Jeg er bare overbevist om, at vi skal sælge nogle stykker, før der købes ind.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 12. sep, 2020 16:27

Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 12. sep, 2020 16:08
Aggerdoo skrev:Jeg er oprigtigt bekymret for denne sæson. For andet sommervinduet i træk ser vi ikke ud til at hente noget nævneværdigt ind, andet end måske Thiago som er skadesplaget og 29 år.

Efter min mening er der brug for at ruske lidt op i truppen efter et par gode sæsoner. Jeg frygter en mæthed og tilfredshed i truppen, som gør at vi kan komme til at mangle de sidste procenter i den kommende sæson. Jeg ved godt at det er svært og meget dyrt at hente deciderede startere ind, men så i det mindste blot store talenter, som kan presse stamspillerne seriøst og være med til at tegne fremtiden.

Jeg ser det som en stor nødvendighed at hente en midterforsvarer og en konkurrent til vores tre stjerner i front. Minamino, Origi, Shaqiri osv har ikke niveau til for alvor at presse dem, og det er bare ikke holdbart.

Jeg ved godt at den økonomiske situation ikke er nem, men det ændrer bare ikke på, at jeg er nervøs forud for den kommende sæson.
Den køber jeg og bakker dig 100% op. Hvis ikke vi laver en magt demonstration i aften, så har jeg sagt det før og gentager måske dig.

Udenfor top 4 er en mulighed jeg frygter og i mine øjne en kæmpe skandale, der kan skabe råb om Klopp fyring. I kender fodbold, kærlighed den ene dag og had den næste. (Men vi er nogen der altid vil elske klubben).

Ja ja ro på, men det kan blive en realitet. Og "Wengers" drenge var sindsyge i dag og ånder os fanme i nakken.

Få nu hentet det møg dyr der kan skabe kamp om de 4/5 offensive pladser i start 11 og gør Salah, Firmino og Mané tænker om de kan risiker at sidde på bænken.
Jeg hører ikke til på den bekymrede fløj og ser meget positivt på vores situation, men jeg vil da enormt gerne have fingrene i Thiago, og så ser ham hér ganske spændende ud:

I forrige uke fikk Jeremy Doku landslagsdebuten for Belgia. Det er en spiller Liverpool lenge har hatt på blokka

Liverpool hadde spilleren på besøk i 2018.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/9 ... aa-blokka/

Jeg er bare overbevist om, at vi skal sælge nogle stykker, før der købes ind.
Fedt du deltager i snakken Niels og på en måde konstruktiv måde. For jeg venter kun på en shit storm, efter mit indlæg. Haha.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 13. sep, 2020 16:15

Aggerdoo skrev:
lørdag, 12. sep, 2020 16:01
Jeg er oprigtigt bekymret for denne sæson. For andet sommervinduet i træk ser vi ikke ud til at hente noget nævneværdigt ind, andet end måske Thiago som er skadesplaget og 29 år.

Efter min mening er der brug for at ruske lidt op i truppen efter et par gode sæsoner. Jeg frygter en mæthed og tilfredshed i truppen, som gør at vi kan komme til at mangle de sidste procenter i den kommende sæson. Jeg ved godt at det er svært og meget dyrt at hente deciderede startere ind, men så i det mindste blot store talenter, som kan presse stamspillerne seriøst og være med til at tegne fremtiden.

Jeg ser det som en stor nødvendighed at hente en midterforsvarer og en konkurrent til vores tre stjerner i front. Minamino, Origi, Shaqiri osv har ikke niveau til for alvor at presse dem, og det er bare ikke holdbart.

Jeg ved godt at den økonomiske situation ikke er nem, men det ændrer bare ikke på, at jeg er nervøs forud for den kommende sæson.
Jeg deler din bekymring. Vi er på toppen, og verdensklassespillere vil gerne til Liverpool pga. Klopp sæføli. Jeg kan nævne Werner, Thiago og det sidste går på at Sancho foretrækker Liverpool over Man U. Hvis den gode periode skal fortsætte, og ikke brænde hurtigt ud, er vi nødt til at 'smede mens jernet er varmt', og forstærke os.

Jeg er enig med dig og Pearce at vi mangler en midterforsvarer og en fløj. Minamino kan prøves på Firminos plads som sandt for dyden har været ualmindelig ringe de sidste mange måneder.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » søndag, 13. sep, 2020 16:37

Kan det tænkes, at man har sparet i denne og sidste sommer/vinter for at få råd til Mbappe næste sommer? Han har tidligere sendt kærlighedserklæringer mod Klopp og Liverpool, og Klopp har ligeledes været ude at rose Mbappe. Nyeste rygte går på, at Mbappe vil videre næste sommer. Det er muligvis ønsketænkning, men vi har ikke brugt "rigtige" penge i lange tider, og han vil vel være den bedste vi kunne ønske os til offensiven.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 13. sep, 2020 17:03

Niche skrev:Kan det tænkes, at man har sparet i denne og sidste sommer/vinter for at få råd til Mbappe næste sommer? Han har tidligere sendt kærlighedserklæringer mod Klopp og Liverpool, og Klopp har ligeledes været ude at rose Mbappe. Nyeste rygte går på, at Mbappe vil videre næste sommer. Det er muligvis ønsketænkning, men vi har ikke brugt "rigtige" penge i lange tider, og han vil vel være den bedste vi kunne ønske os til offensiven.
Det kunne da være en fantastisk årsag. Meeen ender vi ikke i top 4, så ender Mbappe ikke i LFC

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » søndag, 13. sep, 2020 17:20

Niche skrev:
søndag, 13. sep, 2020 16:37
Kan det tænkes, at man har sparet i denne og sidste sommer/vinter for at få råd til Mbappe næste sommer? Han har tidligere sendt kærlighedserklæringer mod Klopp og Liverpool, og Klopp har ligeledes været ude at rose Mbappe. Nyeste rygte går på, at Mbappe vil videre næste sommer. Det er muligvis ønsketænkning, men vi har ikke brugt "rigtige" penge i lange tider, og han vil vel være den bedste vi kunne ønske os til offensiven.
Nej.. Som det fremgår ganske mange steder er pengene brugt på hhv. at forny kontrakter, opgradere trænings anlæg med videre, der er ~0 at arbejde med medmindre vi bruge lånebaseret finansering, hvilket ejerne hidtil har pure afvist.
Derudover når vi har haft overskud ligger vi på ~£42m hvilket måske er 1/4 af hvad MBappe koster..

Umiddelbart tror jeg det eneste sandsynlige for vi får Mbappe er hvis vi kan få Mbappe til at udnytte det der populært kaldes "Webster ruling"
Senest rettet af TG12 søndag, 13. sep, 2020 17:39, rettet i alt 1 gang.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » søndag, 13. sep, 2020 17:26

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 13. sep, 2020 17:03
Niche skrev:Kan det tænkes, at man har sparet i denne og sidste sommer/vinter for at få råd til Mbappe næste sommer? Han har tidligere sendt kærlighedserklæringer mod Klopp og Liverpool, og Klopp har ligeledes været ude at rose Mbappe. Nyeste rygte går på, at Mbappe vil videre næste sommer. Det er muligvis ønsketænkning, men vi har ikke brugt "rigtige" penge i lange tider, og han vil vel være den bedste vi kunne ønske os til offensiven.
Det kunne da være en fantastisk årsag. Meeen ender vi ikke i top 4, så ender Mbappe ikke i LFC

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det kan du have ret i, men jeg er meget fortrøstningsfuld ift at ende i top fire. Jeg har os som små favoritter til mesterskabet, og specielt hvis vi kan få fat i Thiago. Jeg tænker bare, at det måske kan være økonomien, der kan være den største hindring. Som så mange andre, så synes jeg, det er mærkeligt hvis vi overhovedet ikke skulle have råd til nye signings, og derfor tænkte jeg,nat vi måske sparer penge nu, så vi virkelig kan give den gas næste sommer?!

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » søndag, 13. sep, 2020 17:28

TG12 skrev:
søndag, 13. sep, 2020 17:20
Niche skrev:
søndag, 13. sep, 2020 16:37
Kan det tænkes, at man har sparet i denne og sidste sommer/vinter for at få råd til Mbappe næste sommer? Han har tidligere sendt kærlighedserklæringer mod Klopp og Liverpool, og Klopp har ligeledes været ude at rose Mbappe. Nyeste rygte går på, at Mbappe vil videre næste sommer. Det er muligvis ønsketænkning, men vi har ikke brugt "rigtige" penge i lange tider, og han vil vel være den bedste vi kunne ønske os til offensiven.
Nej.. Som det fremgår ganske mange steder er pengene brugt på hhv. at forny kontrakter, opgradere trænings anlæg med videre, der er ~0 at arbejde med medmindre vi bruge lånebaseret finansering, hvilket ejerne hidtil har pure afvist.
Derudover når vi har haft overskud ligger vi på ~£42m hvilket måske er 1/4 af hvad MBappe koster..
Ja, så er den formentlig skudt ned....

Besvar