Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 17. jul, 2018 11:14

athomsen skrev:
texy skrev:Jose Fonte på en fri transfer?

http://www.skysports.com/football/news/ ... t-in-china

Så kunne man sælge Klavan?
Nej tak - han har blot været i Kina i 4,5 mdr. før han ikke kunne bruges der mere. Hans sign-on fee vil formentlig være højere end, hvad Klavan kan indbringe - ligeledes hans løn qua han lige har været i Kina. Der ud over er han 2 år ældre end Klavan, som alt andet lige har været et OK 4. valg, der aldrig har brokket sig over, hans position i klubben.
Jeg stemmer også nej tak. Klavan er god til den rolle han har og han er allerede en del af holdet. Vi har to nye centrale midtbaner, en ny kant og muligvis en ny keeper på vej ind, jeg syntes ikke vi unødigt skal begynde at finde flere nye ansigter frem.
Jeg kan ikke se at der er noget rigtigt payoff ved at lave den manøvre. Selv hvis Klavan kan sælges for mere end Fonte's sign on-fee og kan vi få Fonte på Klavans løn, så kan det ikke være ret meget mere vi får på kistebunden.

Klavan er et solidt 4. valg han kan gøre det fornuftigt selvom han har siddet ude i længere tid og en del af det er at han kender holdet så godt som han gør. Og jo flere nye du bringer ind på holdet jo sværere er det at få holdet spillet sammen. Ja på banen ville det ikke betyde det store, men også uden for banen har du en mand færre til at sige velkommen til Melwood og en ekstra stamspillerne skal lære bedre at kende.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 17. jul, 2018 12:41

Fair nok, at folk helst ikke vil have Fonte.

Umiddelbart var min tanke, at der kunne være nogle brugbare synergier, da han tidligere har spillet sammen med både Lovren og Van Dijk. Ja nogen spekulerede ligefrem i, at han var årsagen til, at de to kom til at se så gode ud.

Jeg tænkte ikke umiddelbart over løn og fee. Faktisk forventede jeg, at begge dele ville være i den lave ende.
Kloppite

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 17. jul, 2018 13:10

texy skrev:Fair nok, at folk helst ikke vil have Fonte.

Umiddelbart var min tanke, at der kunne være nogle brugbare synergier, da han tidligere har spillet sammen med både Lovren og Van Dijk. Ja nogen spekulerede ligefrem i, at han var årsagen til, at de to kom til at se så gode ud.

Jeg tænkte ikke umiddelbart over løn og fee. Faktisk forventede jeg, at begge dele ville være i den lave ende.
Synes da at VvD ser fin ud uden Fonte og synes, at Lovren er blevet bedre ved siden af VvD

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 17. jul, 2018 13:27

texy skrev:Fair nok, at folk helst ikke vil have Fonte.

Umiddelbart var min tanke, at der kunne være nogle brugbare synergier, da han tidligere har spillet sammen med både Lovren og Van Dijk. Ja nogen spekulerede ligefrem i, at han var årsagen til, at de to kom til at se så gode ud.

Jeg tænkte ikke umiddelbart over løn og fee. Faktisk forventede jeg, at begge dele ville være i den lave ende.
For min skyld kan vi godt se bort fra økonomien da det nok ikke kan blive mange procent af en Fekir sum fra eller til.

Det tænkte jeg faktisk ikke over, men jeg syntes egentlig også at Lovren-Klavan duoen fik meget godt fat sidste vinter.

Klavan er ventrebenet, Lovren begge(mest venstre vel? :dontknow: ), van Dijk højre, Matip højre, Gomez højre og Jose Fonte er højrebenet
Nu er jeg ikke typen der går vildt meget op i hvilket ben forsvarspillere er bedst med, men det er der nogen der gør og derfor vil jeg nævne at på den front syntes jeg også at Klavan har et lille plus.

Min primære anke er:
1 - jeg er tilfreds med Klavan (som 4. valg og så har jeg ikke talt Gomez med)
2 - jo færre nye spillere vi henter jo nemmere er det at få bygget en solid holdånd op og integrere de nye i truppen
3 - Klavan er yngre og har vel haft en nemmere karriere så jeg kunne forestille mig at han også topper senere og dermed kan holde sig god i flere år(så ved jeg så ikke om han smutter når kontrakten er slut om et år)

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 17. jul, 2018 14:12

Tror ikke vi henter flere middelmådige forsvarsspillere til klubben.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 17. jul, 2018 16:20

Er Liverpool egentlig rygtet sammen med nogle rigtige angribere?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 17. jul, 2018 17:11

nikand skrev:Er Liverpool egentlig rygtet sammen med nogle rigtige angribere?
Umiddelbart ikke og det skulle vidst heller ikke være en prioritet for Klopp. Fekir vil dog kunne vikariere for Firmino uden at vi skal ændre spillestil.

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » onsdag, 18. jul, 2018 19:17

Mads T. skrev:
nikand skrev:Er Liverpool egentlig rygtet sammen med nogle rigtige angribere?
Umiddelbart ikke og det skulle vidst heller ikke være en prioritet for Klopp. Fekir vil dog kunne vikariere for Firmino uden at vi skal ændre spillestil.
Får vi Allison og Fekir, må jeg indrømme det er bedste transfervindue ever for vores klub.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » onsdag, 18. jul, 2018 19:27

khede skrev:
Mads T. skrev:
nikand skrev:Er Liverpool egentlig rygtet sammen med nogle rigtige angribere?
Umiddelbart ikke og det skulle vidst heller ikke være en prioritet for Klopp. Fekir vil dog kunne vikariere for Firmino uden at vi skal ændre spillestil.
Får vi Allison og Fekir, må jeg indrømme det er bedste transfervindue ever for vores klub.
Når Alisson er officiel synes jeg allerede det er det bedste.. (i min levetid ihvertfald)

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 18. jul, 2018 20:32

MP skrev:
khede skrev:
Mads T. skrev:
nikand skrev:Er Liverpool egentlig rygtet sammen med nogle rigtige angribere?
Umiddelbart ikke og det skulle vidst heller ikke være en prioritet for Klopp. Fekir vil dog kunne vikariere for Firmino uden at vi skal ændre spillestil.
Får vi Allison og Fekir, må jeg indrømme det er bedste transfervindue ever for vores klub.
Når Alisson er officiel synes jeg allerede det er det bedste.. (i min levetid ihvertfald)
I glemmer det transfervindue hvor vi både købte Lambert og Balotelli!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 18. jul, 2018 21:03

Fowler89 skrev:
MP skrev:
khede skrev:
Mads T. skrev:
nikand skrev:Er Liverpool egentlig rygtet sammen med nogle rigtige angribere?
Umiddelbart ikke og det skulle vidst heller ikke være en prioritet for Klopp. Fekir vil dog kunne vikariere for Firmino uden at vi skal ændre spillestil.
Får vi Allison og Fekir, må jeg indrømme det er bedste transfervindue ever for vores klub.
Når Alisson er officiel synes jeg allerede det er det bedste.. (i min levetid ihvertfald)
I glemmer det transfervindue hvor vi både købte Lambert og Balotelli!
Eller det hvor vi fik både Paul Konchesky og Christian Poulsen! Det var episk! :?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cold Hawaii Dude
Indlæg: 1
Tilmeldt: onsdag, 18. jul, 2018 22:04
Geografisk sted: Cold Hawaii
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cold Hawaii Dude » onsdag, 18. jul, 2018 22:51

Mit første indlæg, så håber det ender i rigtige gruppe. :?:

Har Kasper Schmeichel aldrig været på tale i LFC? I givet fald hvorfor ikke? Er det Kasper, LFC eller Leicester??
Never forget - 96 - tegrof reveN

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 18. jul, 2018 23:30

Cold Hawaii Dude skrev:Mit første indlæg, så håber det ender i rigtige gruppe. :?:

Har Kasper Schmeichel aldrig været på tale i LFC? I givet fald hvorfor ikke? Er det Kasper, LFC eller Leicester??
Det er hans Far. Respekt for deres talent. Men fååårk Unit...

Fortsæt endelig med indlæg, så vi holder debatterne åben i div. kategorier

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 18. jul, 2018 23:47

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 18. jul, 2018 23:55

YNWA! skrev:
Fåårk no. Vi vil have en mere ind.

Ellers må han have tiltro til vores talenter, Sturridge og Origi.

Besvar