Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 23. mar, 2020 10:50

Bellamy_fever skrev:
mandag, 23. mar, 2020 08:30
Emmy skrev:
torsdag, 19. mar, 2020 08:53
Han skal bare væk. Uanset hvor flot en fyr han end er, så er han en ringe målmand med en skrøbelig psyke.
Præcis derfor har Karius, og man frygter desværre også Adrian på sigt, ikke en fremtid på Anfield. Man kan sige mange pæne ting om Liverpool supportere, men de tilgiver ikke.

For Karius skyld er det bedst han bliver flyttet, manden kom med ganske fine resultater fra Tyskland hvorefter vi (og tilfældigheder, og måske hans skrøbelige sind...) tæt ved har ødelagt en mands karriere..

Karius ku ha gjort det Bedre ingen tvivl om det, men fansene ku ha gjort det LANGT bedre.

YNWA karius, og lykke til på den fremtidige rejse.
Kamil Grabara praised for “unbelievable” form despite loan club’s struggles

It may seem like it has been a difficult season for Kamil Grabara at Huddersfield, but the Liverpool loanee has done “unbelievably” well according to his coach.

https://www.thisisanfield.com/2020/03/k ... struggles/

Kan vi holde på Adrian et år mere, som jeg mener, vi bør gøre på trods af et par graverende fejl, så har vi et par unge keepere, der måske er klar til reservetjansen ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. apr, 2020 14:36

Som det altid er efter en økonomisk krise, som dette også er, selvom det er afledt af en sundhedskrise, så vil dem med penge i banken have gode muligheder for at lave ekstra ordinære gode handler, da andre ikke har haft tilstrækkelige midler til at stå imod krisen og vil være desperate for at få midler ind til at holde forretningen kørende.

Med vores gode økonomi tror jeg, at vi vil have god mulighed for at gå på udsalg i mange klubber rundt omkring, selvom Timo sikkert er en krone billigere end udkøbsklausulen, da RB vist ikke mangler penge :D Jeg forestiller mig heller ikke, at en klub som Dortmund vil sælge deres kronjuveler billigt, selvom de nok er presset på økonomien, men så vil de sikkert sælge ud af talenter og andre spillere, til den rigtige køber kommer til fx Sancho.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 07. apr, 2020 19:14

Niels K skrev:
tirsdag, 07. apr, 2020 14:36
Som det altid er efter en økonomisk krise, som dette også er, selvom det er afledt af en sundhedskrise, så vil dem med penge i banken have gode muligheder for at lave ekstra ordinære gode handler, da andre ikke har haft tilstrækkelige midler til at stå imod krisen og vil være desperate for at få midler ind til at holde forretningen kørende.

Med vores gode økonomi tror jeg, at vi vil have god mulighed for at gå på udsalg i mange klubber rundt omkring, selvom Timo sikkert er en krone billigere end udkøbsklausulen, da RB vist ikke mangler penge :D Jeg forestiller mig heller ikke, at en klub som Dortmund vil sælge deres kronjuveler billigt, selvom de nok er presset på økonomien, men så vil de sikkert sælge ud af talenter og andre spillere, til den rigtige køber kommer til fx Sancho.
Jeg er vildt spændt på det her. Særligt hvilken pris Sancho kommer til at gå for, så vidt jeg ved holder Dortmund på deres vurdering på €120m. Jeg er dog ekstremt usikker på at nogen klub kan betale den slags lige pt, og realistisk set kan der godt gå mange år før vi ser priserne komme op på det niveau igen.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 08. apr, 2020 09:43

pow9199 skrev:
tirsdag, 07. apr, 2020 19:14
Jeg er vildt spændt på det her. Særligt hvilken pris Sancho kommer til at gå for, så vidt jeg ved holder Dortmund på deres vurdering på €120m. Jeg er dog ekstremt usikker på at nogen klub kan betale den slags lige pt, og realistisk set kan der godt gå mange år før vi ser priserne komme op på det niveau igen.
PSG og City er jo jokerne i det her.

Nej det afhænger jo rigtig meget af hvordan verden ser ud efter krisen og det ved man jo simpelthen ikke.
Sancho for over 100 millioner var jo nok set som en stor risiko fra LFC til at starte med, men nu tror jeg heller ikke på at man tør løbe den risiko indtil man har sikret stabile indtægter.

Det er nok også især spillere i midter feltet der mærker det. Origi, Wilson, Grujic, Lovren og Shaqiri kan pludselig være svære at sælge for 20-30 millioner stykket. og samtidig vil køberne nok være mere tilbageholdende med at møde lønkravene.
En Lallana der troede at han kunne få en fed kontrakt til sommer, må nok også lade sig nøje.

Dortmund har jo sandsynligvis råd til at der ikke er nogle, der vil købe Sancho, især hvis de kan få solgt en af de andre dygtige spillere, der ikke er Haaland.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 11. apr, 2020 10:27

Liverpool scouting midfielder rated as “probably the best 16-year-old in England”

Liverpool are among the clubs scouting Aston Villa youngster Carney Chukwuemeka, who has been described as the club’s CEO as “probably the best 16-year-old in England.”

https://www.thisisanfield.com/2020/04/l ... n-england/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 11. apr, 2020 11:04

Revealing who should be Liverpool's next transfer targets, according to data science

Jürgen Klopp and Michael Edwards take a data-driven approach to recruitment, so which players could be Liverpool's next transfer target?

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... p-17585910

Jat tak til de 2 første :army7:

Men vi fik tilsyneladende afslået et bud på Odegaard sidste sommer, og så blev det vel Minamino i stedet ?

Former Vitesse Arnhem boss Leonid Slutsky has revealed that Liverpool failed in a bid to sign Martin Odegaard last summer.

http://www.thehardtackle.com/news/2020/ ... st-summer/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 12. apr, 2020 10:28

pow9199 skrev:
tirsdag, 07. apr, 2020 19:14
Niels K skrev:
tirsdag, 07. apr, 2020 14:36
Som det altid er efter en økonomisk krise, som dette også er, selvom det er afledt af en sundhedskrise, så vil dem med penge i banken have gode muligheder for at lave ekstra ordinære gode handler, da andre ikke har haft tilstrækkelige midler til at stå imod krisen og vil være desperate for at få midler ind til at holde forretningen kørende.

Med vores gode økonomi tror jeg, at vi vil have god mulighed for at gå på udsalg i mange klubber rundt omkring, selvom Timo sikkert er en krone billigere end udkøbsklausulen, da RB vist ikke mangler penge :D Jeg forestiller mig heller ikke, at en klub som Dortmund vil sælge deres kronjuveler billigt, selvom de nok er presset på økonomien, men så vil de sikkert sælge ud af talenter og andre spillere, til den rigtige køber kommer til fx Sancho.
Jeg er vildt spændt på det her. Særligt hvilken pris Sancho kommer til at gå for, så vidt jeg ved holder Dortmund på deres vurdering på €120m. Jeg er dog ekstremt usikker på at nogen klub kan betale den slags lige pt, og realistisk set kan der godt gå mange år før vi ser priserne komme op på det niveau igen.
Her er Transfermarkt's bud på, hvordan priserne vil falde gennemsnitligt med 20% for spillere født før 1998 og 10% for spillere født efter 1998:

Industry expects drop

Reaction to corona: Majority of players downgraded - Loss of over €9 billion worldwide

https://www.transfermarkt.com/news/view?id=358336

Dvs. at hvis man ser på spillere ældre end 22-23 år, og faldet er på 20% gennemsnitligt, så vil man helt sikkert kunne spare mere end de 20% ved at henvende sig til klubber, som har det aller hårdest økonomisk. Det er jo ikke særlig sympatisk, I know, men det er jo sådan, at verden nu engang fungerer.
Man kan derudover sige, at vi bør se på relativt dyre spillere, da besparelsen vil være desto større og samtidig kan vi jo også imødese lavere priser på vores salgsobjekter. Men da vores vel ligger mellem 20-30 mio. for spillere som fx Lovren, Grujic, Wilson, Origi og Shaqiri, så kan vi jo hente det tabte ved den lavere værdisætning ved at handle dyrere ind selv og købe spillere til 40-60 mio, hvorved sandsynligheden for at få en bedre spiller, end dem vi sælger også forøges.

Denne sommer kan potentielt få fodboldlandskabet til at ændre sig lidt hist og her, da nogle store klubber kan være tvunget til at sælge ud, de kan måske ikke fastholde og tilbyde konkurrencedygtige lønninger osv, mens andre klubber med en sund økonomi kan forsærke sig betydeligt i købers marked.

Under alle omstændigheder mener jeg, at vi står i en meget favorabel position, da vi ikke er tvunget til spillersalg, selvom vi har en håndfuld+ gode salgsemner, hvis noget byder sig, da vi har en trup, som sagtens kan gentage de sidste 2 sæsoner uden køb/salg, og da vi har en super stærk økonomi, så vi kan slå til, hvis en interessant mulighed opstår.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 12. apr, 2020 13:17

Niels K skrev:
søndag, 12. apr, 2020 10:28
pow9199 skrev:
tirsdag, 07. apr, 2020 19:14
Niels K skrev:
tirsdag, 07. apr, 2020 14:36
Som det altid er efter en økonomisk krise, som dette også er, selvom det er afledt af en sundhedskrise, så vil dem med penge i banken have gode muligheder for at lave ekstra ordinære gode handler, da andre ikke har haft tilstrækkelige midler til at stå imod krisen og vil være desperate for at få midler ind til at holde forretningen kørende.

Med vores gode økonomi tror jeg, at vi vil have god mulighed for at gå på udsalg i mange klubber rundt omkring, selvom Timo sikkert er en krone billigere end udkøbsklausulen, da RB vist ikke mangler penge :D Jeg forestiller mig heller ikke, at en klub som Dortmund vil sælge deres kronjuveler billigt, selvom de nok er presset på økonomien, men så vil de sikkert sælge ud af talenter og andre spillere, til den rigtige køber kommer til fx Sancho.
Jeg er vildt spændt på det her. Særligt hvilken pris Sancho kommer til at gå for, så vidt jeg ved holder Dortmund på deres vurdering på €120m. Jeg er dog ekstremt usikker på at nogen klub kan betale den slags lige pt, og realistisk set kan der godt gå mange år før vi ser priserne komme op på det niveau igen.
Her er Transfermarkt's bud på, hvordan priserne vil falde gennemsnitligt med 20% for spillere født før 1998 og 10% for spillere født efter 1998:

Industry expects drop

Reaction to corona: Majority of players downgraded - Loss of over €9 billion worldwide

https://www.transfermarkt.com/news/view?id=358336

Dvs. at hvis man ser på spillere ældre end 22-23 år, og faldet er på 20% gennemsnitligt, så vil man helt sikkert kunne spare mere end de 20% ved at henvende sig til klubber, som har det aller hårdest økonomisk. Det er jo ikke særlig sympatisk, I know, men det er jo sådan, at verden nu engang fungerer.
Man kan derudover sige, at vi bør se på relativt dyre spillere, da besparelsen vil være desto større og samtidig kan vi jo også imødese lavere priser på vores salgsobjekter. Men da vores vel ligger mellem 20-30 mio. for spillere som fx Lovren, Grujic, Wilson, Origi og Shaqiri, så kan vi jo hente det tabte ved den lavere værdisætning ved at handle dyrere ind selv og købe spillere til 40-60 mio, hvorved sandsynligheden for at få en bedre spiller, end dem vi sælger også forøges.

Denne sommer kan potentielt få fodboldlandskabet til at ændre sig lidt hist og her, da nogle store klubber kan være tvunget til at sælge ud, de kan måske ikke fastholde og tilbyde konkurrencedygtige lønninger osv, mens andre klubber med en sund økonomi kan forsærke sig betydeligt i købers marked.

Under alle omstændigheder mener jeg, at vi står i en meget favorabel position, da vi ikke er tvunget til spillersalg, selvom vi har en håndfuld+ gode salgsemner, hvis noget byder sig, da vi har en trup, som sagtens kan gentage de sidste 2 sæsoner uden køb/salg, og da vi har en super stærk økonomi, så vi kan slå til, hvis en interessant mulighed opstår.
Wow, tak Niels, vildt fed læsning! Det er fucking fedt du finder så mange interessante artikler og deler herinde, det er blandt andet årsagen til at jeg aldrig bruger liverpoolfc.dks forside, men kun forummet.

Dernæst: Jeg er utroligt overrasket over at devalueringen af spillerne ikke er større. Jeg er på ingen måde ekspert i fodboldøkonomi, men er transfermarkedet på nogen måde sammenligneligt med eksempelvis boligmarkedet, så forventer jeg snarere fald op mod 50%. Det er gætværk fra min side pt, men jeg kan i min vildeste fantasi slet ikke begribe hvordan reaktionen skal være så perifer som foreslået. Jeg tror efterhånden konsensus blandt økonomer, sociologer, filosoffer og tilsvarende discipliner, er at vi kigger ind i den mest drastiske og indflydelsesrige økonomiske begivenhed siden Anden verdenskrig. Vi er en af de klubber der er fornuftigt stillet til at håndtere dette, men lad os nu tage det hypotetiske eksempel at Nike trækker sig fra sit sponsorat eller ikke kan leve op til den på de betingelser den er indgået. Det kan godt være at vi har en sund økonomi, men den er struktureret omkring hvad vi kan forvente at tjene og forventer at skulle betale, og selvom reaktionen mod tvungen orlov var stærk, så kan likviditet meget vel blive et seriøst problem for pretty much alle fodboldklubber. Så tænk på hvis vi i stedet tager klubber som Newcastle, Crystal Palace, Tottenham, Everton eller sågar Chelsea i betragtning. Alle klubber med store lønbudgetter (måske med undtagelse af Newcastle) og langt fra lige så solidt økonomisk bagland som vores. Hvis de mister grundlag for indkomst og ikke engang kan betale løn, kan de heller ikke skaffe nye spillere og må sælge deres egne til billigere pris. Hvis spillere som Hudson-Odoi, Kane, Abraham, Dele Alli, Richarlison eller lignende må sælges for at holde klubben kørende bliver det ikke til +50M for ret mange andre end Kane. Og hvis Dele Alli kan købes for 50M, er der så stadig nogen der betaler 110 for Sancho?

Uh, det var noget af en redegørelse. Stadig spændende!!!!!

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 12. apr, 2020 13:26

Og lige et bonustake her: Hvis Barca er tvunget til at sælge Coutinho (nu er de jo notorisk elendige købmænd på den egn!), så er det ikke urealistisk at han også går til langt under de 145 vi fik for ham. Hvis Spurs skal købe ham, er vi nok nede omkring de 60-80M i stedet. Hans devaluering er selv sagt i den voldsomme ende, eftersom han glemte hvordan man spiller fodbold, men da vi solgte ham var han stadig verdensklasse.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 17. apr, 2020 09:53

pow9199 skrev:
søndag, 12. apr, 2020 13:17
Niels K skrev:
søndag, 12. apr, 2020 10:28
pow9199 skrev:
tirsdag, 07. apr, 2020 19:14
Niels K skrev:
tirsdag, 07. apr, 2020 14:36
Som det altid er efter en økonomisk krise, som dette også er, selvom det er afledt af en sundhedskrise, så vil dem med penge i banken have gode muligheder for at lave ekstra ordinære gode handler, da andre ikke har haft tilstrækkelige midler til at stå imod krisen og vil være desperate for at få midler ind til at holde forretningen kørende.

Med vores gode økonomi tror jeg, at vi vil have god mulighed for at gå på udsalg i mange klubber rundt omkring, selvom Timo sikkert er en krone billigere end udkøbsklausulen, da RB vist ikke mangler penge :D Jeg forestiller mig heller ikke, at en klub som Dortmund vil sælge deres kronjuveler billigt, selvom de nok er presset på økonomien, men så vil de sikkert sælge ud af talenter og andre spillere, til den rigtige køber kommer til fx Sancho.
Jeg er vildt spændt på det her. Særligt hvilken pris Sancho kommer til at gå for, så vidt jeg ved holder Dortmund på deres vurdering på €120m. Jeg er dog ekstremt usikker på at nogen klub kan betale den slags lige pt, og realistisk set kan der godt gå mange år før vi ser priserne komme op på det niveau igen.
Her er Transfermarkt's bud på, hvordan priserne vil falde gennemsnitligt med 20% for spillere født før 1998 og 10% for spillere født efter 1998:

Industry expects drop

Reaction to corona: Majority of players downgraded - Loss of over €9 billion worldwide

https://www.transfermarkt.com/news/view?id=358336

Dvs. at hvis man ser på spillere ældre end 22-23 år, og faldet er på 20% gennemsnitligt, så vil man helt sikkert kunne spare mere end de 20% ved at henvende sig til klubber, som har det aller hårdest økonomisk. Det er jo ikke særlig sympatisk, I know, men det er jo sådan, at verden nu engang fungerer.
Man kan derudover sige, at vi bør se på relativt dyre spillere, da besparelsen vil være desto større og samtidig kan vi jo også imødese lavere priser på vores salgsobjekter. Men da vores vel ligger mellem 20-30 mio. for spillere som fx Lovren, Grujic, Wilson, Origi og Shaqiri, så kan vi jo hente det tabte ved den lavere værdisætning ved at handle dyrere ind selv og købe spillere til 40-60 mio, hvorved sandsynligheden for at få en bedre spiller, end dem vi sælger også forøges.

Denne sommer kan potentielt få fodboldlandskabet til at ændre sig lidt hist og her, da nogle store klubber kan være tvunget til at sælge ud, de kan måske ikke fastholde og tilbyde konkurrencedygtige lønninger osv, mens andre klubber med en sund økonomi kan forsærke sig betydeligt i købers marked.

Under alle omstændigheder mener jeg, at vi står i en meget favorabel position, da vi ikke er tvunget til spillersalg, selvom vi har en håndfuld+ gode salgsemner, hvis noget byder sig, da vi har en trup, som sagtens kan gentage de sidste 2 sæsoner uden køb/salg, og da vi har en super stærk økonomi, så vi kan slå til, hvis en interessant mulighed opstår.
Wow, tak Niels, vildt fed læsning! Det er fucking fedt du finder så mange interessante artikler og deler herinde, det er blandt andet årsagen til at jeg aldrig bruger liverpoolfc.dks forside, men kun forummet.

Dernæst: Jeg er utroligt overrasket over at devalueringen af spillerne ikke er større. Jeg er på ingen måde ekspert i fodboldøkonomi, men er transfermarkedet på nogen måde sammenligneligt med eksempelvis boligmarkedet, så forventer jeg snarere fald op mod 50%. Det er gætværk fra min side pt, men jeg kan i min vildeste fantasi slet ikke begribe hvordan reaktionen skal være så perifer som foreslået. Jeg tror efterhånden konsensus blandt økonomer, sociologer, filosoffer og tilsvarende discipliner, er at vi kigger ind i den mest drastiske og indflydelsesrige økonomiske begivenhed siden Anden verdenskrig. Vi er en af de klubber der er fornuftigt stillet til at håndtere dette, men lad os nu tage det hypotetiske eksempel at Nike trækker sig fra sit sponsorat eller ikke kan leve op til den på de betingelser den er indgået. Det kan godt være at vi har en sund økonomi, men den er struktureret omkring hvad vi kan forvente at tjene og forventer at skulle betale, og selvom reaktionen mod tvungen orlov var stærk, så kan likviditet meget vel blive et seriøst problem for pretty much alle fodboldklubber. Så tænk på hvis vi i stedet tager klubber som Newcastle, Crystal Palace, Tottenham, Everton eller sågar Chelsea i betragtning. Alle klubber med store lønbudgetter (måske med undtagelse af Newcastle) og langt fra lige så solidt økonomisk bagland som vores. Hvis de mister grundlag for indkomst og ikke engang kan betale løn, kan de heller ikke skaffe nye spillere og må sælge deres egne til billigere pris. Hvis spillere som Hudson-Odoi, Kane, Abraham, Dele Alli, Richarlison eller lignende må sælges for at holde klubben kørende bliver det ikke til +50M for ret mange andre end Kane. Og hvis Dele Alli kan købes for 50M, er der så stadig nogen der betaler 110 for Sancho?

Uh, det var noget af en redegørelse. Stadig spændende!!!!!
Tak for rosen :army7:

Det er vel også gætværk fra klubbernes side om forventningerne, og de kan jo nærmest alle have en interesse i ikke at tale krisen for højt op, så du kan da givetvis godt lægge mere til. Der vil uden tvivl være mange klubber, som ser sig nødsaget til at sælge deres guldfugle ud til spotpris, mens andre kan sælge ud af den bløde mellemvare og holde på deres største aktiver, til tiderne skifter. Det er jo en gennemsnitsbetragtning, og de store klubber vejer jo tungt, og de har nok bedre manøvremuligheder bredt set.
Man kan nok ikke sammenligne fodboldverdenen med så meget andet. Så skulle det lige være andre dele af underholdningsindustrien, men den knækker jo ikke sammen, som fx cykelsporten vil gøre uden Tour de France.

Boligpriserne er da ikke faldet med 50%, og det er jo heldigvis ikke en finansiel krise på dén måde, som bankkrisen var. Bankerne har jo netop i denne situation mulighed for at støtte op om folk, hvis de mister deres arbejde og har svært ved at afdrage på huslånet, de kan hjælpe virksomhederne osv.
Sommerhussalget har ikke oplevet bedre tider længe, så det er noget andet med fodbolden ;)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 22. apr, 2020 11:40

Vi står vel også og holder øje med, om Arsenal og Bukayo Saka kan blive enige om en ny kontrakt ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 22. apr, 2020 12:02

Niels K skrev:
onsdag, 22. apr, 2020 11:40
Vi står vel også og holder øje med, om Arsenal og Bukayo Saka kan blive enige om en ny kontrakt ?
Det er sjovt som man glemmer hurtigt, ja for pokker!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 23. apr, 2020 12:15

Chelsea’s Willian said to be in ‘favourable’ negotiations over Liverpool transfer

http://sportwitness.co.uk/chelseas-will ... -transfer/

Jeg synes, han er rigtig god, og det virker ikke til, at alderen trykker. Der er måske ikke mange klubber derude, der kan give ham den sidste gyldne kontrakt, hvis han vil spille i en af de 5 store ligaer ? Voldsom god reserve til Salah, men det efterlader cup-kampe til Elliott.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 23. apr, 2020 12:31

Liverpool are looking at two young, English midfielders for their squad next season, according to a claim. The Reds appear to be setting up for the future.

https://www.rousingthekop.com/2020/04/2 ... dfielders/

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 27. apr, 2020 15:50

Vores alle sammens Jürgen har angiveligt ringet til en hvis franskmands far (som også er hans agent).
Det er alt der er kommet frem, men det er da en indikation på at alt er muligt?

Ang. økonomi, så er vi jo meget hurtigt tilbage til hverdagen igen. TV vil fortsat give de gode indtægter og der skal stadig købes/sælges fodboldtrøjer osv. Så mon ikke vi er tilbage igen til normalen til efteråret medmindre der kommer en træls anden bølge.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar