Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7313
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 04. jan, 2024 16:16

Tror at hvis vi henter nogen, så er det en, vi oprindeligt havde tænkt os at hente til sommer, men som vi lidt tvinges til at handle hurtigt på i januar i stedet, ala da Spurs forsøgte at hente Diaz og vi resolut lagde et bud på ham, hvilket næsten fik Daniel Levy til at klage til Premier League over os.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1291
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 04. jan, 2024 16:32

Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 04. jan, 2024 13:26
Tror I, klubben henter nogen i januar? Forsvaret kunne jo virkelig godt trænge til en forstærkning, men jeg tvivler på, det kommer til at ske.
Der skal stadig hentes en CB og en DM synes jeg, men det sker nok ikke.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 04. jan, 2024 17:06

Fowler89 skrev:
torsdag, 04. jan, 2024 16:32
Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 04. jan, 2024 13:26
Tror I, klubben henter nogen i januar? Forsvaret kunne jo virkelig godt trænge til en forstærkning, men jeg tvivler på, det kommer til at ske.
Der skal stadig hentes en CB og en DM synes jeg, men det sker nok ikke.
Med det gigantiske løft i sit spil, som Endo har formået, så er jeg ikke længere deperat efter en DM. Hvis den helt rigtige signing bliver mulig (hvem det end måtte være), så skal vi som altid gribe chancen. Men lige nu er Endo faktisk "rigtig nok" for mig.

På CB mener jeg heller ikke, at vi nødvendigvis er voldsomt udfordret på trods af Matips skade. Vi har stadig 4 dygtige spillere til de to positioner i Van Dijk, Konaté, Quansah og Gomez.

Der, hvor jeg virkelig gerne ser, at vi henter en forstærkning er på venstre back. Henter vi en god VB, frigives Gomez til at kunne dække både HB og CB. Det kan godt være, at Robbo og Kostas kommer tilbage i løbet af sæsonen. Men de er fortsat ude i en længere periode, mens vi er inde i forhold til alle de turneringer, vi deltager i. VB bør ikke være en position, hvor investeringen er uoverskuelig for at ramme noget kvalitet. Med mindre man går efter en spiller som Livramento. Men så får man også en spiller, der er lige god i begge sider, og som har 10 års topfodbold foran sig.
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7313
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 04. jan, 2024 18:27

Jeg har også svært ved at se, hvad det er for en DM, vi skal hente. Er det Palhinha? Er det Kimmich? Er det Andre?

Vi har muligvis også snart Thiago tilbage og så ser situationen jo markant anderledes ud med både Thiago og Endo til rådighed, samt Mac Allister om nødvendigt.

Jeg har svært ved at se, hvad det er for en DM folk råber efter, vi henter. Jeg synes ikke, det ligefrem vrimler med DMs, der kan gå ind og forstærke vores nuværende fortfatning og trup.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » fredag, 05. jan, 2024 08:44

Køber vi en VB, så står vi med 3 potentielle startere i truppe, til en plads - plus de unge og Gomez. Det er vel i overkanten…

Så ser jeg hellere en ekstra CB, eller HB - som backup for Gomez (multitool).

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » lørdag, 06. jan, 2024 11:33

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 04. jan, 2024 18:27
Jeg har også svært ved at se, hvad det er for en DM, vi skal hente. Er det Palhinha? Er det Kimmich? Er det Andre?

Vi har muligvis også snart Thiago tilbage og så ser situationen jo markant anderledes ud med både Thiago og Endo til rådighed, samt Mac Allister om nødvendigt.

Jeg har svært ved at se, hvad det er for en DM folk råber efter, vi henter. Jeg synes ikke, det ligefrem vrimler med DMs, der kan gå ind og forstærke vores nuværende fortfatning og trup.
Du har ret i der ikke er mange åbenlyse kandidater. Men vores scouting/analyse afdeling har før fundet et ukendt navn, som bliver en success - f.eks. Robbo. Det ville være det ideelle scenarie.

Alternativt - selvom det nok ikke er realistisk, ville jeg kigge hos Real Madrid. De har tre spillere jeg synes kunne være spændende - Valverde, Camavinga eller Tchouaméni

Det bedste fit er nok Tchouaméni, men nok også den mest urealistiske. Camavinga derimod spiller ikke super meget, men er meget alsidig og kan spille Back/midt og defensiv midt. Han ville såldes kunne biddrage flere steder på banen. Valverde er bare en klasse spiller, som ville kunne forstærke næsten ethvert hold.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 06. jan, 2024 19:08

pingel skrev:
fredag, 05. jan, 2024 08:44
Køber vi en VB, så står vi med 3 potentielle startere i truppe, til en plads - plus de unge og Gomez. Det er vel i overkanten…

Så ser jeg hellere en ekstra CB, eller HB - som backup for Gomez (multitool).
For det første er Kostas i min optik ikke kandidat til at være starter. Han er en hæderlig backup og accepterer den rolle, men meget mere er han heller ikke rent fodbolmæssigt. Slår mig dog som en fantastisk person at have i truppen.

For det andet fylder Robbo snart 30. Det vil af den årsag være smart at begunde at overveje arvingen, hvis man spørger undertegnede.

For det tredje kan et indkøb af en VB jo godt være en bedre spiller end Robbo (uanset at det lyder svært), og dermed ganske enkelt være en procentuel forstærkning af startelveren.

Og for det fjerde og sidste, så har den kandidat som jeg konstant fremhæver, evnen til at spille i begge sider. Og han vil i øvrigt muligvis være den bedste spiller allerede i begge sider.

Jeg ser ikke et indkøb til CB som meget anderledes ud fra synspunktet, at der allerede er 4 gode spillere klar til de 2 positioner. På VB har vi de eneste to rigtige VBs skadet. Det er muligt at Owen Beck viser sig som løsningen, nu hvor han er hentet hjem. I hvert fald er jeg ikke 100% tryg ved Kostas som fast starter, hvis Robbo er ude for længe.
Kloppite

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 09. jan, 2024 15:52

Hmm med skade til TAA nærmer vi os vel, at vi bliver nødt til at gøre noget i januarvinduet?

Fowler89
Indlæg: 1291
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 09. jan, 2024 17:13

Tom_Jorsal skrev:Hmm med skade til TAA nærmer vi os vel, at vi bliver nødt til at gøre noget i januarvinduet?
Vi henter Mbappe


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 10. jan, 2024 06:18

Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. jan, 2024 17:13
Tom_Jorsal skrev:Hmm med skade til TAA nærmer vi os vel, at vi bliver nødt til at gøre noget i januarvinduet?
Vi henter Mbappe


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja han vil da dække fint af på højre back ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 10. jan, 2024 07:11

Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. jan, 2024 17:13
Tom_Jorsal skrev:Hmm med skade til TAA nærmer vi os vel, at vi bliver nødt til at gøre noget i januarvinduet?
Vi henter Mbappe


Sent from my iPhone using Tapatalk
Eller Bellingham😀

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » onsdag, 10. jan, 2024 08:35

Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. jan, 2024 17:13
Tom_Jorsal skrev:Hmm med skade til TAA nærmer vi os vel, at vi bliver nødt til at gøre noget i januarvinduet?
Vi henter Mbappe


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mbappe vilde være lækkert, men det er desværre langt over hvad vi kan være med i. Han har lige nu to muligheder Real eller blive i PSV - Smutter Erling til Real, napper City nok Mbappe.
Syntes iøvrigt det er vildt at Real kan blive ved med at hente og hente fra Hylde A+ og hørte ligeledes at de gerne ville have både Mbappe og Erling til sommer, hvordan kan de få råd til at det?.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 11. jan, 2024 09:03

richs skrev:
onsdag, 10. jan, 2024 08:35
Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. jan, 2024 17:13
Tom_Jorsal skrev:Hmm med skade til TAA nærmer vi os vel, at vi bliver nødt til at gøre noget i januarvinduet?
Vi henter Mbappe


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mbappe vilde være lækkert, men det er desværre langt over hvad vi kan være med i. Han har lige nu to muligheder Real eller blive i PSV - Smutter Erling til Real, napper City nok Mbappe.
Syntes iøvrigt det er vildt at Real kan blive ved med at hente og hente fra Hylde A+ og hørte ligeledes at de gerne ville have både Mbappe og Erling til sommer, hvordan kan de få råd til at det?.
En del af grunden er jo Real er latterligt gode til at sælge spillere.
Deres Netspend er under €200m Euro de sidste 10 år.
Det varmer godt i kassen når man sælger aldrene spillere som Casemiro, Varane, eller formår at sælge Morata flere gange med profit. Særligt når man erstatter dem med spillere som Alabaa (på fri transfer) eller Camavinga.

https://www.football-espana.net/2023/09 ... d-west-ham

Skulle de få både Mbappe og Haaland, så er der nok ikke urealistisk de ville sælge eksempelvis Rodrygo - som skal gå for en pæn sum. Vupti - så ser det ikke helt umuligt ud at samle Haaland, Mbappe og Bellingham på samme hold.

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 11. jan, 2024 10:43

TG12 skrev:
torsdag, 11. jan, 2024 09:03
richs skrev:
onsdag, 10. jan, 2024 08:35
Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. jan, 2024 17:13
Tom_Jorsal skrev:Hmm med skade til TAA nærmer vi os vel, at vi bliver nødt til at gøre noget i januarvinduet?
Vi henter Mbappe


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mbappe vilde være lækkert, men det er desværre langt over hvad vi kan være med i. Han har lige nu to muligheder Real eller blive i PSV - Smutter Erling til Real, napper City nok Mbappe.
Syntes iøvrigt det er vildt at Real kan blive ved med at hente og hente fra Hylde A+ og hørte ligeledes at de gerne ville have både Mbappe og Erling til sommer, hvordan kan de få råd til at det?.
En del af grunden er jo Real er latterligt gode til at sælge spillere.
Deres Netspend er under €200m Euro de sidste 10 år.
Det varmer godt i kassen når man sælger aldrene spillere som Casemiro, Varane, eller formår at sælge Morata flere gange med profit. Særligt når man erstatter dem med spillere som Alabaa (på fri transfer) eller Camavinga.

https://www.football-espana.net/2023/09 ... d-west-ham

Skulle de få både Mbappe og Haaland, så er der nok ikke urealistisk de ville sælge eksempelvis Rodrygo - som skal gå for en pæn sum. Vupti - så ser det ikke helt umuligt ud at samle Haaland, Mbappe og Bellingham på samme hold.
Galácticos light..

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 11. jan, 2024 11:14

bblauritzen skrev:
torsdag, 11. jan, 2024 10:43
TG12 skrev:
torsdag, 11. jan, 2024 09:03
richs skrev:
onsdag, 10. jan, 2024 08:35
Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. jan, 2024 17:13
Tom_Jorsal skrev:Hmm med skade til TAA nærmer vi os vel, at vi bliver nødt til at gøre noget i januarvinduet?
Vi henter Mbappe


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mbappe vilde være lækkert, men det er desværre langt over hvad vi kan være med i. Han har lige nu to muligheder Real eller blive i PSV - Smutter Erling til Real, napper City nok Mbappe.
Syntes iøvrigt det er vildt at Real kan blive ved med at hente og hente fra Hylde A+ og hørte ligeledes at de gerne ville have både Mbappe og Erling til sommer, hvordan kan de få råd til at det?.
En del af grunden er jo Real er latterligt gode til at sælge spillere.
Deres Netspend er under €200m Euro de sidste 10 år.
Det varmer godt i kassen når man sælger aldrene spillere som Casemiro, Varane, eller formår at sælge Morata flere gange med profit. Særligt når man erstatter dem med spillere som Alabaa (på fri transfer) eller Camavinga.

https://www.football-espana.net/2023/09 ... d-west-ham

Skulle de få både Mbappe og Haaland, så er der nok ikke urealistisk de ville sælge eksempelvis Rodrygo - som skal gå for en pæn sum. Vupti - så ser det ikke helt umuligt ud at samle Haaland, Mbappe og Bellingham på samme hold.
Galácticos light..
Hvis Real kunne få Haaland, Vinicius, Mbappe og Bellingham, til at fungere sammen i en kvartet kombineret med de øvrige stjerne. Ville jeg det være Galaticos på steoroider :D For pokker en offensiv.

Besvar