Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 08. jun, 2019 18:16

Liverpool “well placed” to sign Nicolas Pepe – claims journalist who broke Fabinho news

https://www.thisisanfield.com/2019/06/l ... inho-news/

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 08. jun, 2019 20:25



Liverpool is well placed but ... Liverpool and Bayern Munich negotiate with Lille and the player. It is not advanced at the moment because the player wants to think a little more. A very important 3rd club will position itself quickly.



Og her er et Tweet fra Niels K's kilde.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 09. jun, 2019 09:12

YNWA! skrev:

Liverpool is well placed but ... Liverpool and Bayern Munich negotiate with Lille and the player. It is not advanced at the moment because the player wants to think a little more. A very important 3rd club will position itself quickly.



Og her er et Tweet fra Niels K's kilde.

Jeg tror Bayern står stærkest. De kan umiddelbart tilbyde spilletid fra sæsonstart.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 09. jun, 2019 10:10

Oomph242 skrev:
YNWA! skrev:

Liverpool is well placed but ... Liverpool and Bayern Munich negotiate with Lille and the player. It is not advanced at the moment because the player wants to think a little more. A very important 3rd club will position itself quickly.



Og her er et Tweet fra Niels K's kilde.

Jeg tror Bayern står stærkest. De kan umiddelbart tilbyde spilletid fra sæsonstart.
Det tror jeg ikke de gør. PL rykker pt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 09. jun, 2019 22:18

Bruno Fernandes:‘I like Liverpool a lot more’: 24-year-old star reveals interest in Klopp’s side

http://www.firsthalfreport.com/posts/i- ... opps-side/

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 09. jun, 2019 23:28

Jeg skrev i en tråd at der stadig mangler mål fra midten(20-25 styks cirka), Ox og Keita kan muligvis bringe dette, men havde faktisk Bruno i tankerne, for mener det er 32 mål fra midten, det er jo ikke skidt. Vores midt(og Bobby) er pinlig elendig til at score mål, så er det sagt og skrevet.....Igen. Men ellers må vi jo bare hente Cou retur, hellere det end Bruno.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 10. jun, 2019 07:36

Jeg synes egentlig også i den her diskussion om det hollandske vidunderbarn eller ej glemmes, at han altså netop er så ung. Sandsynligheden for at det går knap så godt når han kommer til et andet land er betydelig.
Og som flere påpeger, så er det altså ikke i forsvaret vi har problemer. Jeg forventer tre indkøb:
En ekstra venstre back. En angriber, som er mere profileret og en ekstra midtbanespiller med forcer i det fremadrettet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » mandag, 10. jun, 2019 08:22

Jesper skrev:Jeg synes egentlig også i den her diskussion om det hollandske vidunderbarn eller ej glemmes, at han altså netop er så ung. Sandsynligheden for at det går knap så godt når han kommer til et andet land er betydelig.
Og som flere påpeger, så er det altså ikke i forsvaret vi har problemer. Jeg forventer tre indkøb:
En ekstra venstre back. En angriber, som er mere profileret og en ekstra midtbanespiller med forcer i det fremadrettet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Venstre back, er det ikke forsvaret :)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 10. jun, 2019 08:48

Draxler ?
We need a new Fowler...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 10. jun, 2019 09:27

nikand skrev:Draxler ?
Jeg tror han er for dyr i løn hvis han ikke er fast starter og jeg ved ikke om han arbejder godt nok på midten til at kunne få sig en plads der.

Så tror jeg også helst vi vil have en ny offensivspiller ind, der lige er nogle år yngre end Mané og Salah.

Jeg vil sige det i høj grad kommer an på prisen - og jeg tror at prisen er for høj i forhold til hvad vi får ud af det.

Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 10. jun, 2019 11:25

Filos of Isk skrev:
Så tror jeg også helst vi vil have en ny offensivspiller ind, der lige er nogle år yngre end Mané og Salah.
Hvis vi var/er villige til at lægge et ret stort beløb for Pepe, ville jadon Sancho så ikke også være en reel mulighed?

Dortmund har købt Hazard og Brandt, der begge er udprægede kantspillere. Brandt kan også spille lidt mere centralt, men der har de Reus (som i øvrigt også kan bruges på kanten) og Götze. Derudover har de også Bruun Larsen til kanten og i nogle kampe er Guerreiro faktisk også blevet brugt.

Med tanke på de indkøb og den relative bredde, kunne Dortmund så måske ikke fristes til at sælge Sancho?

Nu ved vi endnu ikke helt, hvad vi skal forvente af Brewster. Han valgte (eller blev vel reelt overbevist at Klopp til) ikke at gøre som Sancho og skifte til Bundesligaen, selvom han vist var meget fristet. Men hvis han også er tiltænkt en rolle i næste sæson, så vil det måske være lidt utrygt, at to af vores offensive alternativer kun vil være 19 år. Men Sancho ligner i mine øjne "the real deal" med et allerede meget højt niveau og noget der vel kan beskrives som Sterling potentiale. Og så skal Sancho ikke spille nogen stor landsholdsturnering denne sommer. Så han kunne få en hel pre-season.

Tror ikke nationalitet betyder det store for Klopp. Men det gør dynamikken i omklædningsrummet. Og min fornemmelse er, at stemningen i vores trup nyder godt af, at have de engelske spillere som omdrejningspunkt. Jeg tror, at en engelsk-talende (alternativt spansk/portugisisk talende) spiller vil have lettere ved at falde til end en fransk-talende spiller.

Jeg vil gerne have Sancho.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 10. jun, 2019 12:18

Hekkem skrev:
Jesper skrev:Jeg synes egentlig også i den her diskussion om det hollandske vidunderbarn eller ej glemmes, at han altså netop er så ung. Sandsynligheden for at det går knap så godt når han kommer til et andet land er betydelig.
Og som flere påpeger, så er det altså ikke i forsvaret vi har problemer. Jeg forventer tre indkøb:
En ekstra venstre back. En angriber, som er mere profileret og en ekstra midtbanespiller med forcer i det fremadrettet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Venstre back, er det ikke forsvaret :)
Godt ord igen! Mente midterforsvaret. Men altså jeg synes jo stadigvæk vi mangler en anden, mere kreativ midtbanespiller, end de mange powerspillere, vi har. Gerne en med mål i.
Og så synes jeg Firmino skal trues.
Jeg så gerne vi havde et alternativ som også kunne lave plus 15 mål.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 10. jun, 2019 13:28

Jesper skrev:Jeg synes egentlig også i den her diskussion om det hollandske vidunderbarn eller ej glemmes, at han altså netop er så ung. Sandsynligheden for at det går knap så godt når han kommer til et andet land er betydelig.
Og som flere påpeger, så er det altså ikke i forsvaret vi har problemer.
Han er hyper-hypet, men efter nu at have set to kampe på få dage med Holland, er min mening at han ikke er i nærheden af Van Dijks klasse. Indtil flere gange optræder han hovedløst og buser, senest i optakten til Portugals sejrsmål, hvor det er De Ligt som er årsag til ubalancen i bagkæden, da han buser i stedet for at skærme og blokere. Hvis han så samtidig vil være årsag til at smadre hierakiet i lønstrukturen, med Raiolas rabiate krav for en 19-årig, så nærmer det sig et mere og mere rungende "Nej Tak" herfra. Den pris og løn som der skal til for at få De Ligt kan give væsentlig større forbedring af holdets styrke på den kreative midtbane/alternativ til Firmino.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 10. jun, 2019 14:45

Pris, lønniveau, alder og erfaring taler imod de Ligt. Og niveauet er ikke bedre end hvad vi har. Gomez er ikke dårligere, Matip er som genfødt og Lovren er et fint 4. valg. Der er intet ved den handel jeg ser som attraktivt. Vi har ret beset ikke brug for ham og har brug for forstærkning mange andre positioner på banen
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » mandag, 10. jun, 2019 16:32

Emmy skrev:Pris, lønniveau, alder og erfaring taler imod de Ligt. Og niveauet er ikke bedre end hvad vi har. Gomez er ikke dårligere, Matip er som genfødt og Lovren er et fint 4. valg. Der er intet ved den handel jeg ser som attraktivt. Vi har ret beset ikke brug for ham og har brug for forstærkning mange andre positioner på banen
Spot on, Gomez skadefri er i min verden samme niveau, men en del billigere i løn, engelsk og "Homegrown".
De ligt er god, men føler også han er hyped til ekstreme niveauer.

Derudover er det ikke den position, hvor vi er mest sårbar.
Vi har reelt ikke nogen gardering til en af de 3 forreste.
Origi kan tildels spille angriber, men hvis Mane eller Salah bliver skadet, så er er vi på den.
Billede

Besvar