Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Indlæg: 1291
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 01. jan, 2019 18:43

Filos of Isk skrev: Jeg snakkede med en Barcelona fan for en uge siden og han spurgte mig direkte om ikke Liverpool skulle købe Cou tilbage. Simpelthen fordi han var skuffet over Coutinho.
Så sendte du vel en forespørgsel til Barcelona via e-mail og skrev at vi var interesseret?

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 01. jan, 2019 19:58

Fowler89 skrev:
Filos of Isk skrev: Jeg snakkede med en Barcelona fan for en uge siden og han spurgte mig direkte om ikke Liverpool skulle købe Cou tilbage. Simpelthen fordi han var skuffet over Coutinho.
Så sendte du vel en forespørgsel til Barcelona via e-mail og skrev at vi var interesseret?
For med deres bredde trup af offensive spillere er han jo også overflødig, sagde du ikke også det.

Så sælger de ham her i januar vinduet, vil din makker synes det er fedt. Haha, flot.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 02. jan, 2019 08:59

Fowler89 skrev:
Filos of Isk skrev: Jeg snakkede med en Barcelona fan for en uge siden og han spurgte mig direkte om ikke Liverpool skulle købe Cou tilbage. Simpelthen fordi han var skuffet over Coutinho.
Så sendte du vel en forespørgsel til Barcelona via e-mail og skrev at vi var interesseret?
jeg tilbød Moreno, Markovic og Origi i et direkte swap... han vendte aldrig tilbage

jacobmouritsen
Indlæg: 13
Tilmeldt: fredag, 18. mar, 2016 15:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacobmouritsen » onsdag, 02. jan, 2019 10:27

Det blev i alt fald ikke Pulisic, der blev hentet ind

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 02. jan, 2019 10:37

jacobmouritsen skrev:Det blev i alt fald ikke Pulisic, der blev hentet ind
nej.
fandt også lige denne:
as Jurgen Klopp feels his side have moved on to a point where it would be difficult to for the winger to get into the setup.
https://bleacherreport.com/articles/281 ... dow#slide1

Og det er jo det mange fans herinde har været inde på - Pulisic er ikke længere god nok, eller også er LFC blevet for gode til Pulisic. Han vil få det noget nemmere i Chelsea, især hvis de sælger Hazard eller Willian.

Jeg er også blevet overbevist om at en (måske højrebenet) spiller der kan erstatte Salah(i tilfælde af skader og træthed) som den hurtige forward og helst også give et alternativ til Mané på venstrekanten er vejen frem. Shaqiri, Keita og Fabinho har gjort vores midtbane mere kreativ og Oxlade gør fremskridt på træningsbanen(i og med at han nu er i stand til at løbe ud på træningsbanen :dance: ). Derfor er behovet for en Coutinho-erstatning blevet mindre*.
Det oplagte valg er Werner og det syntes metro også at vide(men de syntes at vide så meget, så lad os nu se tiden an, jeg syntes det er helt vildt hvis han kun går for 35-40 millioner i dagens marked).
https://metro.co.uk/2019/01/02/liverpoo ... t-8300356/
Han er hurtig, teknisk god, scorer mål, arbejder for holdet og er ung nok til at kunne lære en masse af Klopp. spørgsmålet er om han tænker hurtigt nok til at være effektiv oppe i frontlinjen? det finder vi jo først ud af når vi afprøver ham.
Han har ambition:
Manchester United and Liverpool were the teams I watched quite a lot in England. They were the two that I’m a little bit a fan of, because they have so much history,’ Werner told FourFourTwo. ‘In Liverpool it’s also their stadium and the atmosphere. But when I have to decide, I’m more Manchester United than Liverpool. I’m now at a point where at some stage in the future I’d like to play in a team that wins titles.’
Ja han ville helst til Man Utd, men det var fordi han ville vinde titler og det virkede mere sandsynligt dengang og når man ikke er fan af en klub, så går man efter den bedste, det er fint nok i min bog. Desuden er det en kæmpe fordel at lige han som type minder en del om Rashford og det er altid træls at være i konkurrence med en lokal dreng om en plads i startopstillingen.
Ulempen er at det lukker det hul som Brewster har brug for, for at komme på 1. holdet, men han er stadig skadet og hullet vil kunne åbnes igen igennem salg af Origi, udleje af Solanke og hvis Sturridge forlader os på en fri transfer.

*det betyder ikke at det ikke er der, at vi ikke kan købe Coutinho tilbage(tror så hverken han selv eller FCB vil have ham til at forlade klubben) eller en lign. spiller, det betyder bare at vi ikke længere behøver at købe en Lemar-Pulisic type til overpris og håbe at Klopp kan trylle ham om til Coutinho.

jacobmouritsen
Indlæg: 13
Tilmeldt: fredag, 18. mar, 2016 15:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacobmouritsen » onsdag, 02. jan, 2019 10:58

Jeg er også meget hellere med på Werner. En virkelig hurtig spiller, der kan være med til at aflaste, men som i høj grad også er en fremtidens mand. Jeg tror virkelig på ham, og han er, i min optik, en drømmesigning for dette vindue.
Jeg tør dog ikke håbe..

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 02. jan, 2019 11:00

jacobmouritsen skrev:Jeg er også meget hellere med på Werner. En virkelig hurtig spiller, der kan være med til at aflaste, men som i høj grad også er en fremtidens mand. Jeg tror virkelig på ham, og han er, i min optik, en drømmesigning for dette vindue.
Jeg tør dog ikke håbe..
Tja ind med Werner.

Ud med Markovic, Sturridge, Origi.

Hjem med Wilson til sommer. Han scorede igen i går og vidst kampens bedste spiller.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. jan, 2019 11:08

Som fortaler for et køb af Pulisic, har jeg det egentlig helt fint med, at han smutter til Chelsea. Hvis ovennævnte var et korrekt citeret Klopp-udsagn om, at vi ikke længere er et match, så er det sådan, at det er. Klopp kender ham om nogen godt, og han må jo så vurdere, at han hans unge alder til trods ikke har evnerne til at kunne komme op på vores nuværende niveau, og så skal vi naturligvis ikke have ham.

Vi har verdensklassespillere oppe foran, så det skal en "rotationsspiller" også være, så vi holder momentum ved skader og udskiftninger, og her har Shaqiri heldigvis bevist, at han har evnerne og psyk'en til at præstere i en storklub fra day one.

Jeg har hele tiden troet, at Klopp ville gå efter en Coutinho-agtig erstatning, hvilket Fekirsagen også viste, og der syntes jeg jo, at Pulisic var et godt match, men måske kigger vi i virkeligheden mere på en spiller, der også kan erstatte Firmino, og som er endnu mere målsøgende end en traditionel playmaker, og så ligner Timo Werner en drømmesigning, hvilket han længe har været for mig.

Skal Pulisic erstatte Hazard, så mener jeg, at de er temmelig svækkede særligt på den korte bane. Er det Willian, så har han vel ikke det store end product, så det kan være en udmærket idé, og Pulisic kunne da rive os fra hinanden i sommers på en halvleg, så noget kan han da.

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 02. jan, 2019 11:09

http://www.espn.co.uk/soccer/club/liver ... -challenge

One source estimated that Liverpool will have their plans for a particular window locked and loaded around eight to 12 months in advance. The blueprint? Identify players who are hungry, are characterized as "good people," boasting quality but still with room to grow and who are perhaps misused at their current clubs. They have been the hallmark traits of Liverpool signings since Klopp walked through the door in October 2015.

Endnu engang bliver det fremhævet, hvor vigtig spillerens personlighed er for Klopp.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 02. jan, 2019 11:13

liverpoolfc86 skrev:
jacobmouritsen skrev:Jeg er også meget hellere med på Werner. En virkelig hurtig spiller, der kan være med til at aflaste, men som i høj grad også er en fremtidens mand. Jeg tror virkelig på ham, og han er, i min optik, en drømmesigning for dette vindue.
Jeg tør dog ikke håbe..
Tja ind med Werner.

Ud med Markovic, Sturridge, Origi.

Hjem med Wilson til sommer. Han scorede igen i går og vidst kampens bedste spiller.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
My bad.

Ikke kampens bedste spiller, men scorede deres eneste mål og blev skadet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 02. jan, 2019 11:16

jacobmouritsen skrev:Jeg er også meget hellere med på Werner. En virkelig hurtig spiller, der kan være med til at aflaste, men som i høj grad også er en fremtidens mand. Jeg tror virkelig på ham, og han er, i min optik, en drømmesigning for dette vindue.
Jeg tør dog ikke håbe..
Jeg tvivler også stærkt på at de vil afstå ham, de ligger på 4.-pladsen, men har kun 3 point ned til UEFA Cup-5.-pladsen og 6 point ned til 7.pladsen, der slet ikke sender dem i Europa. Så det er nok ikke nemt for dem at sælge topscoreren. De må selvfølgelig gerne få Origi den anden vej så de har en anden spiller at sætte ind, der endda typemæssigt minder lidt om ham.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. jan, 2019 11:31

Filos of Isk skrev:
jacobmouritsen skrev:Jeg er også meget hellere med på Werner. En virkelig hurtig spiller, der kan være med til at aflaste, men som i høj grad også er en fremtidens mand. Jeg tror virkelig på ham, og han er, i min optik, en drømmesigning for dette vindue.
Jeg tør dog ikke håbe..
Jeg tvivler også stærkt på at de vil afstå ham, de ligger på 4.-pladsen, men har kun 3 point ned til UEFA Cup-5.-pladsen og 6 point ned til 7.pladsen, der slet ikke sender dem i Europa. Så det er nok ikke nemt for dem at sælge topscoreren. De må selvfølgelig gerne få Origi den anden vej så de har en anden spiller at sætte ind, der endda typemæssigt minder lidt om ham.
Hvis du tænker her til januar så nej. Jeg tror slet ikke, at vi henter spillere i januar medmindre, vi kan få fat i et eller andet stort talent derude, eller en spiller på vores liste pludselig skulle være tilgængelig.

Timo Werner har vist kontrakt udløb sommeren 2020, så hvis han selv gerne vil videre, så skriver han ikke under på en ny aftale, og hvis RBL gerne vil have penge i kassen for ham, så bør han være tilgængelig til sommer, og vi ville jo så egentlig kunne lave en Pulisic med at købe ham nu og leje ham ud til RBL resten af denne sæson, hvis vi vil sikre os hans underskrift før fx. Bayern München får kløe i fingrene ?

Den relativt lave estimerede pris for Werner skal nok ses i lyset af, at hans kontrakt snart udløber, men flere interesserede pengestærke klubber kan vel sagtens presse prisen op, når han meldes officielt til salg ?

Ifølge L'Equipe skulle vi have holdt flere møder med Rabiot's agentmor om en overgang, og kan vi få Werner og Rabiot til sommer for sammenlagt 45 mio. £, så ligner det et fremragende sommervindue:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... med-rabiot

De skal vel begge ligge på et lønniveau på omkring de 150.000 £ i ugen, og det modsvares vel meget godt med afgangen på lønningslisten af Sturridge og Lallana/Milner ?

Vi får vel også solgt spillere op mod de 45 mille, så kassen kommer til at stemme glimrende, hvad transfers angår.

Fowler89
Indlæg: 1291
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 02. jan, 2019 13:33

65 millioner for en reserve spiller i BVB, shit. Han er nok den mest overvurderede unge spiller nogensinde.
60m for Morata, 30m for Drinkwater, Bakayoko for 40m, Pulisic for 65m, Torres 55, Zappacosta og Emerson for over 40 millioner, Batshuayi 35, Baba Rahman 20.
Super indkøb de laver hos Chelsea, Pulisic kan glæde sig til at blive lånt ud til Fulham i 2020/2021 sæsonen.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 02. jan, 2019 13:57

Jeg forstår ikke, at Coutinho af og til dukker op, som en transfer-mulighed. Uanset, om han så skulle sidde på bænken i Barcelona, så prioriterede han jo det højere end at spille fast i Liverpool. Endda i sådan en grad, at han opfandt skader, hver gang at transfervinduet åbnede. Jeg kan ikke forestille mig, at han på nogen måde vil sætte sig selv i en situation, hvor han tillader sig selv at tabe så meget ansigt, som han vil gøre, hvis han skulle vende tilbage til Liverpool. Det var jo pludseligt så hårdt for ham at bo i byen, at han var på grådens rand hver gang han blev stillet i udsigt, at han skulle blive og spille for verdens bedste hold.

Jeg elsker Coutinho som spiller og ville sindssygt gerne have en motiveret og glad version af ham tilbage. Men der er ganske enkelt ikke et eneste muligt scenario, hvor jeg kan forestille mig, at det ville være en mulighed. Så jeg vil langt hellere fantasere om mere realistiske muligheder. Og dem er der efterhånden uhyre mange af. Spørgsmålet er kun, om de er gode nok til os.
Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 02. jan, 2019 14:16

Fowler89 skrev:65 millioner for en reserve spiller i BVB, shit. Han er nok den mest overvurderede unge spiller nogensinde.

Har du nogensinde hørt om Freddy Adu eller Martin Ødegaard? :D
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar