Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 09. jan, 2019 12:56

Som Klopp siger: vi kan ikke hente en CB for 2 kampe.
Jeg ser det simpelt hen ikke for mig.

Uanset om pengene er der eller ej. Det er ikke hverken FSG's stil eller Klopp's.

En ny CB kan også forskubbe noget af den balance der er på holdet. Flere vil nok blive utilfredse og det har vi ikke brug for.

Vi skal få det vi har til at virke og så hellere lukke et par handler, som kommer til sommer, allerede nu.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 09. jan, 2019 13:57

Jeg mener heller ikke, at vi skal købe til januar, men vi skal vel forholde os til, at vi har en del skrøbelige spillere i truppen ? Vi er oftest slået tidligt ud af pokalerne under Klopp, og sidste sæson var vi ved at gå ned til sidst grundet skader.

Vi er nød til at se på, hvem vi har, når vi sparer 2-3 eller 3 af de forreste i en kamp som mod Wolves eller potentielt over en længere periode, hvis de skulle rammes af skader.

Midtbanen er ok mængde- og kvalitetsmæssigt, men vi har 3 rimeligt udsatte midterforsvarere, og det er temmelig slemt med en skade til Robbo og heller ikke godt, hvis det er Trent.

Der mangler vel 2-3 indkøb stadigvæk, hvis vi skal kunne spille med i alle 4 turneringer til det sidste, som Man City kan, og som Chelsea, Arsenal og scum vel egentlig også generelt har kunnet det siden årtusindeskiftet ?

Sturridge har været god som indskifter i denne sæson, men vi kender hans skadeshistorik, så mon ikke ham og Origi skal byttes ud med en ny med god fysik ?

Lovren eller Matip skal vel også byttes med en, man kan regne med fysisk som et stærkt 3. valg efter VvD/Gomez ?

En venstre back, da vi nok kan finde løsninger i højre side.

Alt efter hvad der skal ske med Lallana og Milner, så skal der jo også en midtbanespiller ind.

John Aldridge er inde på det samme:

https://www.independent.ie/sport/soccer ... 96940.html

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » onsdag, 09. jan, 2019 23:54

Niels K skrev:Jeg mener heller ikke, at vi skal købe til januar, men vi skal vel forholde os til, at vi har en del skrøbelige spillere i truppen ? Vi er oftest slået tidligt ud af pokalerne under Klopp, og sidste sæson var vi ved at gå ned til sidst grundet skader.

Vi er nød til at se på, hvem vi har, når vi sparer 2-3 eller 3 af de forreste i en kamp som mod Wolves eller potentielt over en længere periode, hvis de skulle rammes af skader.

Midtbanen er ok mængde- og kvalitetsmæssigt, men vi har 3 rimeligt udsatte midterforsvarere, og det er temmelig slemt med en skade til Robbo og heller ikke godt, hvis det er Trent.

Der mangler vel 2-3 indkøb stadigvæk, hvis vi skal kunne spille med i alle 4 turneringer til det sidste, som Man City kan, og som Chelsea, Arsenal og scum vel egentlig også generelt har kunnet det siden årtusindeskiftet ?

Sturridge har været god som indskifter i denne sæson, men vi kender hans skadeshistorik, så mon ikke ham og Origi skal byttes ud med en ny med god fysik ?

Lovren eller Matip skal vel også byttes med en, man kan regne med fysisk som et stærkt 3. valg efter VvD/Gomez ?

En venstre back, da vi nok kan finde løsninger i højre side.

Alt efter hvad der skal ske med Lallana og Milner, så skal der jo også en midtbanespiller ind.

John Aldridge er inde på det samme:

https://www.independent.ie/sport/soccer ... 96940.html
Hvorfor ikke bare købe en klasse CB og så sælge Matip og evt Lovren til sommer, det bliver aldrig til noget med de to. Lovren spiller glimrende kampe for derefter at få den ene hjerneblødning efter den anden. Tænker heler ikke Trent er god nok til at spille topkampe endnu, så der burde Gomez ryge ud når han er klar. Men vi skal sgu ikke smide det hele pga skader nu da!!!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 10. jan, 2019 08:46

khede skrev:
Niels K skrev:Jeg mener heller ikke, at vi skal købe til januar, men vi skal vel forholde os til, at vi har en del skrøbelige spillere i truppen ? Vi er oftest slået tidligt ud af pokalerne under Klopp, og sidste sæson var vi ved at gå ned til sidst grundet skader.

Vi er nød til at se på, hvem vi har, når vi sparer 2-3 eller 3 af de forreste i en kamp som mod Wolves eller potentielt over en længere periode, hvis de skulle rammes af skader.

Midtbanen er ok mængde- og kvalitetsmæssigt, men vi har 3 rimeligt udsatte midterforsvarere, og det er temmelig slemt med en skade til Robbo og heller ikke godt, hvis det er Trent.

Der mangler vel 2-3 indkøb stadigvæk, hvis vi skal kunne spille med i alle 4 turneringer til det sidste, som Man City kan, og som Chelsea, Arsenal og scum vel egentlig også generelt har kunnet det siden årtusindeskiftet ?

Sturridge har været god som indskifter i denne sæson, men vi kender hans skadeshistorik, så mon ikke ham og Origi skal byttes ud med en ny med god fysik ?

Lovren eller Matip skal vel også byttes med en, man kan regne med fysisk som et stærkt 3. valg efter VvD/Gomez ?

En venstre back, da vi nok kan finde løsninger i højre side.

Alt efter hvad der skal ske med Lallana og Milner, så skal der jo også en midtbanespiller ind.

John Aldridge er inde på det samme:

https://www.independent.ie/sport/soccer ... 96940.html
Hvorfor ikke bare købe en klasse CB og så sælge Matip og evt Lovren til sommer, det bliver aldrig til noget med de to. Lovren spiller glimrende kampe for derefter at få den ene hjerneblødning efter den anden. Tænker heler ikke Trent er god nok til at spille topkampe endnu, så der burde Gomez ryge ud når han er klar. Men vi skal sgu ikke smide det hele pga skader nu da!!!
Helt enig køb den de vil have til forsvaret nu om muligt og sælg til sommer. En skade mere og alle midterforsvarer er ude og skal behandles og først igang igen. Det er vigtigt at købe nu
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » torsdag, 10. jan, 2019 09:03

And I'm Javert skrev:Jeg tror ikke, at Lovren sælges. Klopp har mange gange over de sidste år udtalt, at han ser Lovren som en af de naturligt mest komplette forsvarere, han nogensinde har set. Hvis nogen sælges, går jeg næsten ud fra, det bliver Matip, da han nu har været her i nogle år, hvor hans vej som fast starter bliver længere og længere. Jeg frygter dog at vi beholder alle fire til næste sommer igen uden yderligere forstærkninger. Jeg forestiller mig at næste transfer vindue (Vi handler ikke i januar), vil prioriteten være en ny reservemålmand, en ny angriber, for enten skal Origi eller Sturridge eller begge afskibes og Ings samt Solanke er også daffet det sidste halve år, samt en backup til venstre back. Måske er vi så luksuriøse, at vi henter to spillere til offensiven, såfremt både Origi og Sturridge finder en ny grønsvær.

Jeg håber personligt, vi henter en ny forsvarer, jeg synes Lovren har haft sin tid i Liverpool med blandet succes, men for mig er midterforsvaret Gomez og Van Dijk. Så ville det være ideelt at hente en midterforsvar mere, som så kan konkurrere med Gomez, der også alternativt kan dækket højre back for Trent. Sådan at Gomez, Van Dijk og ny mand sagtens kan stå i samme kæde.
Det er han også på papiret, han har alt hvad en centerforsvarer skal have. Lovrens kæmpe problem er de store koncentrationsproblemer han har, hvor han simpelthen taber hovedet for ofte.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 10. jan, 2019 09:15

Skovdal skrev:
And I'm Javert skrev:Jeg tror ikke, at Lovren sælges. Klopp har mange gange over de sidste år udtalt, at han ser Lovren som en af de naturligt mest komplette forsvarere, han nogensinde har set. Hvis nogen sælges, går jeg næsten ud fra, det bliver Matip, da han nu har været her i nogle år, hvor hans vej som fast starter bliver længere og længere. Jeg frygter dog at vi beholder alle fire til næste sommer igen uden yderligere forstærkninger. Jeg forestiller mig at næste transfer vindue (Vi handler ikke i januar), vil prioriteten være en ny reservemålmand, en ny angriber, for enten skal Origi eller Sturridge eller begge afskibes og Ings samt Solanke er også daffet det sidste halve år, samt en backup til venstre back. Måske er vi så luksuriøse, at vi henter to spillere til offensiven, såfremt både Origi og Sturridge finder en ny grønsvær.

Jeg håber personligt, vi henter en ny forsvarer, jeg synes Lovren har haft sin tid i Liverpool med blandet succes, men for mig er midterforsvaret Gomez og Van Dijk. Så ville det være ideelt at hente en midterforsvar mere, som så kan konkurrere med Gomez, der også alternativt kan dækket højre back for Trent. Sådan at Gomez, Van Dijk og ny mand sagtens kan stå i samme kæde.
Det er han også på papiret, han har alt hvad en centerforsvarer skal have. Lovrens kæmpe problem er de store koncentrationsproblemer han har, hvor han simpelthen taber hovedet for ofte.

Vi har tre forsvarsspillere med glasben og VvD. Jeg ser ingen skade ved der købes ind snarest...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 10. jan, 2019 09:42

texy skrev:
Filos of Isk skrev:Altså hvis Koulibaly kan slå Gomez af i midterforsvaret... så er det jo fair nok at hive ham ind. Gomez har jo gode chancer for spilletid på backen og som reserve i midterforsvaret. Det er jo målet med alle transfers: at forbedre holdet.

Jeg tror slet ikke på at vi kan forvente en så stor signing som Koulibaly nu og her. Der skal rejses mange penge, Napoli vil gå langt for at holde lidt længere på ham så de hat hele sommeren til at finde en erstatning osv.

Men Han skifter med stor sandsynlighed til sommer.

Til sommer tror jeg vi kommer til at have en rimelig kort ønskeliste med få udvalgte klassespillere og store talenter. Jeg tror ikke vi skal være så specifikke omkring hvilke spillertyper vi kigger på, men mere være fokuseret på individuel klasse.
Derfor mener jeg ikke at det er helt urealistisk at vi køber Koulibaly eller en de Ligt til sommer. Især hvis klopp-Edwards vurderer at Matip, Lovren og Gomez er for ofte skadet.

Nu og her derimod må vi stramme ballerne sammen og komme igennem vores skades problemer så godt vi kan.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det markerede har du reelt fuldkommen ret i. Men hvis Gomez (som jeg vurderer) er lige så god som Koulibaly, så er det måske en dårlig prioritering af midlerne, at gå efter ham? For selvom bænken helst skal være lige så stærk som banen, så fungerer kollektivet nogle gange bedre, når fordelingen af stjerner og vandbærere er klar og accepteret.

Til sommer er der flere spændende muligheder på markedet udover Koulibaly (og De Ligt). Især, hvis man stadig har en holdning om, at Gomez sammen med VVD skal være det bærende element i midterforsvaret. Til at supplerer den konstellation kan man godt kigge efter højt profilerede navne i den øvre ende af alderspektret som eksempelvis transferfrie Godin. Alderweireld vil til den tid have en frikøbsklausul på £25M. Og Hummels vil kun have et år tilbage af sin kontrakt i Bayern, hvor han alligevel ikke spiller fast.

I øvrigt vil både Luiz og Cahill vist også være transferfrie, men jeg ved ikke helt, om de vil passe ind eller være gode nok til os. Jeg er dog generelt ret nervøs ved Lovren og tror, at jeg ville være klar til at erstatte ham med enhver af de spillere jeg her har nævnt – inklusiv Cahill…. tror jeg….
Jeg vurderer at Koulibaly er bedre end Gomez nu og her(især imens Gomez er skadet selvfølgelig), men Gomez har en masse fordele i og med at han er spillet ind på holdet, han er forholdsvis ny som CB på topniveau og må forventes at løfte sit niveau mere end Koulibaly i takt med at han får mere erfaring, vi er sikre på at han kan fungere sammen med van Dijk og så er der altid usikkerhed forbundet med at vurdere spillere på tværs af hold og ligaer; ser Gomez bedre ud end han er pga. van Dijk?, ser Koulibaly bedre ud end han er fordi han ikke bliver set som det "svage" led af modstanderne og de derfor undgår ham.


Jeg vurderer nok Lovren højere end du gør, for jeg tænker det er rimelig risikabelt at erstatte ham med en spiller der begynder at kunne føle alderen trykke, selvom jeg må indrømme at Godin ville være en spændende spiller at få ind, men det ville mere være hvis Matip/Lovren besluttede at de gerne ville videre. Vi kan jo ikke tvinge dem til at smutte, så selvom det på papiret lyder fantastisk at sælge Lovren for 30 millioner og hente Alderweield for 25, så skal det jo stadig føres ud i livet uden at ødelægge holdånden. Lovren får en god løn, der er stor sandsynlighed for at vi ikke lige finder en køber der både vil betale hans overgangssum og overtage lønne og som matcher Lovrens ambitionsniveau, så står vi med en overflod af CB'er til dyr løn. Jeg tror heller ikke Toby vil skifte til mindre spilletid og ringere rolle i hierakiet i Liverpool.

Lovren-Gomez og Trent roterede om to pladser da alle var friske, det sker altså også fordi Klopp godt kan lide Lovren, hvis Trent skulle have pauser, så havde han også Clyne klar, men valgte at han hellere ville aktivere Lovren og måske er han gladere for Gomez på HB.

Jeg syntes ikke nødvendigvis at CB er en position vi skal forstærke, vi har fire gode spillere, jeg er dog lidt bekymret for skades frekvensen på Lovren, Matip og Gomez, men jeg er altid bekymret for skader. Men luksus problemet er at vi er ok-til-godt dækket ind på de fleste pladser over hele banen og derfor syntes jeg som sagt at kvalitet er vigtigere end position i transfermarkedet. Med den lille tvist at i alle sammen har solgt mig ret godt(kombineret med KLopps øgede brug af 4-2-3-1) på Timo Werner som udfordrer til venstrekant og angriber-pladsen. Men Timo Werner får jo mange gode tilbud til sommer og der vil helt sikkert være nogle der kan tilbyde ham en højere løn end vi kan, så det er også usikkert.

Vi er heldigvis blevet så gode at det bliver svært at komme ind og gøre en forskel og det skal vi jo være glade for. Men det betyder også at vi ikke længere er bundet af at det er en bestemt plads der skal handles ind til.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 10. jan, 2019 12:02

Aldridge fabler sgu også om Koulibaly. Han er måske dette januar-vindues "Sanchez" (uden sammenligning i øvrigt)?
Nu har vi haft et historisk godt forsvar i 2018 - og Gomez /VvD ligner et fantastisk par i årene frem. Så løber vi ind i et par skader, og Lovren har en dårlig kamp mod Man C på udebane (sværeste kamp i sæsonen). Jamen, lad os da på den baggrund endelig bruge spidsen af en jetjager i januar på en ny CB.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. jan, 2019 13:03

Jeg hader bare alle de skader, og vi er sårbare bagerst og forrest. Ja, vi ligger godt til, men vi har også stort set brugt de vel ca. 15-16 samme spillere hele sæsonen, og de næste folk i rækken er altså langt fra 1:1 erstatninger.

Mht. CB, så ville det bedste, smarteste og billigste nok være, at 5. valget (udover Fabinho og Gini) var at finde på U23 holdet. Nath Phillips er sjovt også skadet pt. men mon ikke den bedste løsning hedder Ki-Jana Hoever ? De skal jo også kunne se en vej ind på holdet/spilletid, hvis vi skal kunne tiltrække de største talenter derude.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 10. jan, 2019 13:31

AJJ skrev:Aldridge fabler sgu også om Koulibaly. Han er måske dette januar-vindues "Sanchez" (uden sammenligning i øvrigt)?
Nu har vi haft et historisk godt forsvar i 2018 - og Gomez /VvD ligner et fantastisk par i årene frem. Så løber vi ind i et par skader, og Lovren har en dårlig kamp mod Man C på udebane (sværeste kamp i sæsonen). Jamen, lad os da på den baggrund endelig bruge spidsen af en jetjager i januar på en ny CB.
Ja det er lige det og det Aguerro mål var jo mindst lige så meget midtbanens skyld som det var Lovrens, men Lovren er 3. syndebukken efter Moreno og Mignolet, så naturligvis er det hans skyld og kun hans skyld :roll: .

Som sagt, så er jeg på ingen måde desperat for at vi får en ny CB ind. Og vi skal kun hente en hvis det er fordi vi kan få en genial signing ind eller hvis Matip eller Lovren vil prøve noget nyt.

Niels K har helt ret i at vi også har folk på U23 der kan gøre et job på CB og at de også skal have en vej ind på holdet.

Koulibaly er naturlig fordi han er den bedste eller mest kendte CB, der spiller i en klub Liverpool vil kunne købe fra. de Ligt er givet et større talent, men stadig teenager.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ponzac » torsdag, 10. jan, 2019 13:42

Niels K skrev:Jeg hader bare alle de skader, og vi er sårbare bagerst og forrest. Ja, vi ligger godt til, men vi har også stort set brugt de vel ca. 15-16 samme spillere hele sæsonen, og de næste folk i rækken er altså langt fra 1:1 erstatninger.

Mht. CB, så ville det bedste, smarteste og billigste nok være, at 5. valget (udover Fabinho og Gini) var at finde på U23 holdet. Nath Phillips er sjovt også skadet pt. men mon ikke den bedste løsning hedder Ki-Jana Hoever ? De skal jo også kunne se en vej ind på holdet/spilletid, hvis vi skal kunne tiltrække de største talenter derude.
Det ville jeg godt nok være bekymret ved! Han er altså bare ikke CB og jeg så meget hellere Fabinho, Henderson eller Milner som CB end Hoever i denne sæson. Fabinho er jeg sikker på nok skal gøre det fint som CB sammen med Van Dijk. Jeg er så nervøs, så længe Van Dijk ikke er skadet. Men vi skal altså ikke trække en uerfaren 16årig HB ind og spille CB.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 10. jan, 2019 13:45

Det virker som om flere herinde tror at man bare kan gå ud og hente lige den forsvarsspiller (Koulibaly) man gerne vil have. Og selvfølgelig kunne det gøres på et par dage, han kunne nå at blive spillet ind i truppen og så kunne han da godt være klar til kampen mod Brighton.

For det første er de fleste spillere slet ikke tilgængelige i januar, da de færreste klubber vil sælge her (så er det for silly money og i dette marked vil jeg slet ikke tænke på hvor mange penge det er).

For det andet, så kan vi slet ikke nå at spille en ny spiller ind i truppen inden både Gomez og Matip er klar igen. Så kan vi lige så godt spille med Fabinho eller Gini, som i det mindste kender spillerne omkring sig.

For det tredje, så er VVD og Gomez et fantastisk makkerpar, som forhåbentlig skal være vores midterforsvar i de næste mange sæsoner.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. jan, 2019 14:02

Ponzac skrev:
Niels K skrev:Jeg hader bare alle de skader, og vi er sårbare bagerst og forrest. Ja, vi ligger godt til, men vi har også stort set brugt de vel ca. 15-16 samme spillere hele sæsonen, og de næste folk i rækken er altså langt fra 1:1 erstatninger.

Mht. CB, så ville det bedste, smarteste og billigste nok være, at 5. valget (udover Fabinho og Gini) var at finde på U23 holdet. Nath Phillips er sjovt også skadet pt. men mon ikke den bedste løsning hedder Ki-Jana Hoever ? De skal jo også kunne se en vej ind på holdet/spilletid, hvis vi skal kunne tiltrække de største talenter derude.
Det ville jeg godt nok være bekymret ved! Han er altså bare ikke CB og jeg så meget hellere Fabinho, Henderson eller Milner som CB end Hoever i denne sæson. Fabinho er jeg sikker på nok skal gøre det fint som CB sammen med Van Dijk. Jeg er så nervøs, så længe Van Dijk ikke er skadet. Men vi skal altså ikke trække en uerfaren 16årig HB ind og spille CB.
Jeg tror, at man skal lade være med at putte så unge spillere ind i for små kasser ift., hvad de kan spille nu og i fremtiden, og alle i klubben siger, at han kan spille HB og CB som sine foretrukne pladser, og han har også spillet længere fremme på banen for U-holdene.
Klopp har jo lige brugt ham som CB, og det gik super fint imo.
Jeg taler faktisk ikke om denne sæson, hvor sidste kamp var en nødsituation grundet skader og sygdom men fra til sommer og frem ift. at hente en ny CB ind.
Han fylder 17 lige om lidt, og han er ifølge hans trænere et ganske særligt talent, som jeg personligt forventer mig rigtig meget af, og han valgte lige netop Liverpool fremfor Man City, Chelsea og andre fordi, han mente, at vejen til 1. holdet var kortest her - grundet Klopp og måden, vi gør tingene på.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 10. jan, 2019 14:12

Niels K skrev: Han fylder 17 lige om lidt, og han er ifølge hans trænere et ganske særligt talent, som jeg personligt forventer mig rigtig meget af, og han valgte lige netop Liverpool fremfor Man City, Chelsea og andre fordi, han mente, at vejen til 1. holdet var kortest her - grundet Klopp og måden, vi gør tingene på.
Det tror jeg også er helt rigtigt. Problemet er jo at ungdoms argumentet kan bruges i forhold til alle pladser:
Werner - hvad så med Wilson og Brewster og Bobby Duncan
Rabiot - Curtis Jones, Woodie, Wilson og hvis Trent vil være midtbane
osv.

imø, er en Werner-agtig transfer en man vil kunne lave og stadig give plads til yngre spillere ved at sælge nogle stykker. Men vi skal op i Werner klassen.

Men det er også derfor jeg siger at vi skal se lige så meget på kvalitet som vi skal se på hvilke positioner spillerne mestrer.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. jan, 2019 15:06

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev: Han fylder 17 lige om lidt, og han er ifølge hans trænere et ganske særligt talent, som jeg personligt forventer mig rigtig meget af, og han valgte lige netop Liverpool fremfor Man City, Chelsea og andre fordi, han mente, at vejen til 1. holdet var kortest her - grundet Klopp og måden, vi gør tingene på.
Det tror jeg også er helt rigtigt. Problemet er jo at ungdoms argumentet kan bruges i forhold til alle pladser:
Werner - hvad så med Wilson og Brewster og Bobby Duncan
Rabiot - Curtis Jones, Woodie, Wilson og hvis Trent vil være midtbane
osv.

imø, er en Werner-agtig transfer en man vil kunne lave og stadig give plads til yngre spillere ved at sælge nogle stykker. Men vi skal op i Werner klassen.

Men det er også derfor jeg siger at vi skal se lige så meget på kvalitet som vi skal se på hvilke positioner spillerne mestrer.
Det kan man, men du er jo nød til at gøre det, du siger, hvis de unge spillere skal finde dig troværdig og vælge os fremfor andre, så det er en balancegang.

Mht. angribere, så fik Solanke som ung spiller en del chancer, og han er nu fundet for let kombineret med en rimelig god pris for ham. Hvis vi sender Studge og Origi afsted, så vil der imo være plads til både en Werner og en Brewster. Bobby Duncan skal nok forbi noget udlejning først, tænker jeg ?

Hvis vi beholder alle 4 CB's, så tror jeg for det første ikke, at vi nødvendigvis altid vil være så uheldige med sammenfald af skader, men hvis der skal være en chance for spilletid til et talent, så skal der jo ikke være flere, og for den unge er det jo helt i orden, at nogle af dem er lidt skadede undervejs i sæsonen, da mange hold kører med de samme 2 CB's i alle kampe hele sæsonen igennem.

På midten kan det da meget vel være, at Wilson og/eller Grujic hentes ind i stedet for Lallana fx. ?

Besvar