Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Indlæg: 1305
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 30. dec, 2018 12:41

Tom_Jorsal skrev:Kunne det ikke være meget fedt at kigge mod Conor Coady som backup til midterforsvaret? Det bliver jo nok ikke billigt, da han er anfører i Wolves, men kunne da klæde truppen gevaldigt med en vaskeægte scouser, der tilmed har lederevner :)
Nej nej nej

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10265
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 30. dec, 2018 13:53

Tom_Jorsal skrev:Kunne det ikke være meget fedt at kigge mod Conor Coady som backup til midterforsvaret? Det bliver jo nok ikke billigt, da han er anfører i Wolves, men kunne da klæde truppen gevaldigt med en vaskeægte scouser, der tilmed har lederevner :)
Trent er scouser, fik jeg at vide af forumister for lidt tid siden, så noget scouse har vi da i truppen. Derudover er jeg enig med dem, som mener han ikke skal signes. At Trent har været i klubben i 14 år allerede som 20 årig, er da godt gået, især i betragtning af at spillere ikke har klub hjerte mere :dance:
Verden er smask fuld af hyklere....

Fowler89
Indlæg: 1305
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 30. dec, 2018 15:32

Thommo skrev:
Tom_Jorsal skrev:Kunne det ikke være meget fedt at kigge mod Conor Coady som backup til midterforsvaret? Det bliver jo nok ikke billigt, da han er anfører i Wolves, men kunne da klæde truppen gevaldigt med en vaskeægte scouser, der tilmed har lederevner :)
Trent er scouser, fik jeg at vide af forumister for lidt tid siden, så noget scouse har vi da i truppen. Derudover er jeg enig med dem, som mener han ikke skal signes. At Trent har været i klubben i 14 år allerede som 20 årig, er da godt gået, især i betragtning af at spillere ikke har klub hjerte mere :dance:
Hans barndomshjem lå et stenkast væk fra Melwood.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 31. dec, 2018 06:32

Jeg syntes da at der vil være noget fornuft i at hente en ny CB og erstatte Matip eller Lovren. Simpelthen fordi vores midstoppere har en lidt kedelig skadeshistorik. Men jeg tror ikke at Conor Coady er manden, selvom det kun ville være som fjerdevalg. Han forlod jo også klubben for at få spilletid, så han vender jo nok kun tilbage, hvis han får rigeligt med spilletid.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 31. dec, 2018 09:42

Filos of Isk skrev:Jeg syntes da at der vil være noget fornuft i at hente en ny CB og erstatte Matip eller Lovren. Simpelthen fordi vores midstoppere har en lidt kedelig skadeshistorik. Men jeg tror ikke at Conor Coady er manden, selvom det kun ville være som fjerdevalg. Han forlod jo også klubben for at få spilletid, så han vender jo nok kun tilbage, hvis han får rigeligt med spilletid.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Holder en midterforsvarer sig frisk, så kan han - ligesom målmanden - spille alle kampe i sæsonen, og jeg synes, at vi har 4 utroligt stærke spillere til de 2 pladser.
Jeg synes egentlig, at vi skal satse på, at vi har fremtidens midterforsvarer rendende rundt i klubben allerede, eller også skal vi hente et stort talent ind til at være klar om nogle år.
Ki-Jana Hoever på 16 år, som allerede har været indlemmet i 1. holdstruppen skulle efter sigende både kunne spille højre back og midterforsvarer, så han kunne være et godt bud.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 31. dec, 2018 10:20

Selvom jeg ikke tror Ramsey er nogen forstærkning, og han har en tvivlsom skadeshistorik (den tror jeg iø har mere med Wenger end spilleren at gøre, Arsenals historik under ham var horribel, og jeg tvivler på hvor tilfældigt det er), så tror jeg han er den type transfer vi skal sætte næsen op efter. Måske ikke til januar, men så til sommer og af en række årsager: For det første er han en spiller med et enormt topniveau, som Klopp og truppen kan trimme. Jeg tænker her på den opblomstring Wijnaldum, Milner, Lallana og Ox har fået under Klopp. Og det er ikke utænkeligt at Lallana spiller sin sidste sæson på topniveau, og her er Ramsey en glimrende erstatning. For det andet er han gratis, hvilket hænger lidt sammen med pkt. tre. Og så, for det tredje, det er her jeg ser de største udfordringer for enhver potentiel fremtidig transfer: Er der sammenhæng mellem den forventning spilleren har til måden han indgår i truppen, og den økonomi vi kan/bør bruge på at forstærke os. Jeg er af den helt klare overbevisning at vi behøver at forstærke os til sommer. Ikke fordi truppen lige nu mangler, men fordi enhver trup lader til at forblive sundest, når der er en vis udskiftning og rotation. Og her falder Ramsey i samme kategori som både Ox og Shaquiri: Spillere der har bevist de har et højt niveau, som potentielt kan forstærke start 11-eren (hvis ikke direkte, så indirekte gennem øget konkurrence om pladserne) og som kan affinde sig med en rolle hvor der ingen garanti er for en startplads.

Min egen skræmmemodel er Tottenham. En af årsagerne til at deres trup er så smal, er at de ikke har været i stand til at finde spillere der passer ind i den kategori, og ellers står til at skulle bruge +50M på spillere der ikke direkte forstærker holdet. Og klart, for hvilke spillere i den prisklasse har lyst til at tage til en klub, hvor der allerede er 13-15 spillere der er så etablerede, at det er svært at byde sig til? Jeg er voldsomt pessimistisk (jeg kalder det selv realistisk, men jeg er også nogenlunde realistisk om hvad jeg selv tror er realisme;) ) omkring vores næste transfervinduer fordi lige præcis den position og trup vi har lige nu gør det så svært at finde passende spillere. Af disse årsager er Ramsey, om end ikke den perfekte transfer, så i hvert fald den type transfer jeg tror vi kan og bør gå efter. Rabiot er et andet eksempel, men alt tyder på at Barca hapser ham. Og måske fordi min erfaring med FM hører fortiden til, er jeg ikke opmærksom på de navne der ellers passer ind i samme kategori.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 31. dec, 2018 10:57

@pow9199: Jeg har tidligere været inde på de samme 2 spillere, men det er virkelig svært at gætte på, hvor det er mest relevant at forstærke os, når Klopp holder kortene tæt til kroppen og bruger mange spillere. Hvis Lallana holder sig skadefri, får han så lov til at fortsætte ? Tager Milner et år eller 2 mere ? Vil Klopp bruge nogle af de udlejede spillere som Wilson og Grujic fx ?

Her er en liste med nogle rimelig prominente navn. Måske har nogle skrevet under på ny kontrakt i mellemtiden, uden jeg er opmærksom på det ?

Bosman XI: The best players available for free next summer

Onefootball Alex Mott
20 Nov 201808:14

Clubs looking in the bargain bin might just find some real quality come June
In this football world of inflated fees and ever-increasing contracts, it may seem like it’s impossible to find a proper bargain.
Well, clubs of Europe, thank us later for putting together this XI of the best free transfers next summer:

Goalkeeper: David De Gea (Manchester United)

It’s astonishing that Manchester United have allowed David De Gea’s contract to get into the final six months and yet here we are, in the home straight, with the Red Devils staring down the barrel and seemingly willing to let their best player go for free.
Can you hear that noise? It’s Juventus very vigorously rubbing their hands together.

Defence: Diego Godin (Atlético Madrid)

Another world-class player weighing up his options for the future. Diego Godin has been one of the best centre-backs for the past few years and his current deal expires next summer.
Atlético Madrid are believed to be confident they can keep the Uruguayan for another few seasons but there’s sure to be other huge clubs all over Europe looking to tempt this warrior away from the Wanda.

Defence: Toby Alderweireld (Tottenham)

It looked for all the world as if Toby Alderweireld would be leaving Tottenham last summer and heading up the M1 to Manchester.
It didn’t quite pan out like that, however, with Spurs holding firm on their €50m valuation and the big-wigs at Old Trafford unwilling to pay that kind of money for someone whose deal was 12 months away from expiring.
The Belgian isn’t technically out of contract this summer as the Lilywhites have the option to extend it for a further year, but doing so will trigger a €30m release clause that can be activated before the final two weeks of the 2019 summer transfer window.
José Mourinho is likely to reignite his interest in the defender at the end of the season, if not before.

Defence: Victor Ruiz (Villarreal)

Victor Ruiz seems to have been around forever but still only 29 and the towering centre-back would be a great option for any club looking for a commanding presence in defence.

Midfield: Héctor Herrera (Porto)

One of the stars of Mexico’s World Cup campaign and a stalwart for Porto over the past five seasons, Héctor Herrera is one of the best free transfer available anywhere this summer and is likely to have clubs queuing round the block for his services.
There’s already been rumours of interest from Arsenal and Juventus, and we can see why – his all-action, tough-tackling style would suit any league in Europe.

Midfield: Aaron Ramsey (Arsenal)

Arsenal have done little wrong since waving goodbye to Arsène Wenger and saying hello to Unai Emery. Their signings have, for the most part, been superb and their new brand of pressing football has impressed.
But the way they’ve gone about Aaron Ramsey’s contract non-renewal has been nothing short of embarrassing. The midfielder thought he was getting a renewal, then the offer was rescinded, and now another side is going to get him for nothing.

Midfield: Adrien Rabiot (PSG)

Talk about the never ending story.
There have been reports that the 23-year-old has rejected six separate offers from PSG over the past few months, looking for ever-increasing terms.
The French giants are believed to be desperate to keep the youngster but are willing to draw the line as his agent looks for terms almost equal with Kylian Mbappé.
AC Milan and Barcelona are reported to be ready to swoop.

Midfield: Mousa Dembélé (Tottenham)

A video did the round on social media last season where every Tottenham player was asked who was the best in the squad.
To a man, they all said the same thing: "Mousa Dembélé"

It seems that it’s the player himself that’s looking to leave Spurs, rather than not being offered a new deal but wherever the Belgium international goes, one club could be about to get the bargain of the century.

Attack: Yacine Brahimi (Porto)

The 28-year-old has been with Porto for the past four seasons and was instrumental in their Liga NOS win last term.
Despite the offer of a new deal, the Algerian looks set to leave Portugal come the end of the campaign and seemingly has his eye set on a switch to the Premier League.
Here’s hoping he’s more Riyad Mahrez than Islam Slimani.

Attack: Anthony Martial (Manchester United)

Probably Manchester United’s best player in recent weeks, Anthony Martial has overcome the stinging criticism he received from José Mourinho earlier in the season and has re-emerged as their most potent attacking weapon.
With the Portuguese tactician still at Old Trafford and likely to be their for the foreseeable, it looks as if Martial’s time in the north west could be coming to an end.

Attack: Olivier Giroud (Chelsea)

Olivier Giroud is likely to leave Stamford Bridge at the end of the campaign with coach Maurizio Sarri not really warming to his back-to-goal style of centre-forward play.
It’s a shame, as Blues fans seem to have really warmed to the Frenchman, but some club, somewhere, will be getting a decent striker and World-Cup winner for peanuts.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 31. dec, 2018 11:14

Her er der endnu flere, og det ser da ud til, at scum skal til at forny truppen, hvis de vælger ikke at forlænge med nævnte spillere: De Gea, Martial, Phil Jones, Mata, Herrera, Darmian, Pereira, Valencia og Young :shock: :

https://www.goal.com/en-us/lists/out-of ... 4c1t8evb4y

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 31. dec, 2018 12:39

Niels K skrev:[

Holder en midterforsvarer sig frisk, så kan han - ligesom målmanden - spille alle kampe i sæsonen, og jeg synes, at vi har 4 utroligt stærke spillere til de 2 pladser.
Jeg synes egentlig, at vi skal satse på, at vi har fremtidens midterforsvarer rendende rundt i klubben allerede, eller også skal vi hente et stort talent ind til at være klar om nogle år.
Ki-Jana Hoever på 16 år, som allerede har været indlemmet i 1. holdstruppen skulle efter sigende både kunne spille højre back og midterforsvarer, så han kunne være et godt bud.
Problemet er jo at vores midtstoppere ikke altid er så gode til at holde sig friske. Lige nu har vi F.eks. kun to spillere til de to pladser. Og Lovren nåede vel kun lige at blive klar da der var brug for ham.
Men jeg syntes heller ikke vi er pisket til at hente en midtstopper.
Det kan også være at Nat Phillips starter inde i FA Cuppen og gør det fantastisk og så er alt jo godt.

Og Klopps spillestil udfordrer også den der med at en midtstopper ikke behøver pauser. Nogle gange jo, men Klopp har ikke været bleg for lidt rotation i midterforsvaret. Men det er helt klart en position hvor spillerne kan slappe lidt af i dele af kampene.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 31. dec, 2018 12:45

Jeg mener vi bør afskibe Moreno (han skal i hvert fald ikke spille mere når han ikke forlænger sin kontrakt) og Clyne som ser ud til at være fortid i klubben. Dermed skal vi have en ny højre back og venstre back ind. Gomez skal ikke være højre back mere, men fast i midterforsvaret. Jeg ved ikke om man vurderer at Camacho er klar til at være backup på højre back, men tvivler når han ikke har været i kamp for os endnu. Milner kan stadig tage en venstre back, men det ser jeg som en nødløsning.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 31. dec, 2018 13:00

Jeg er med på, at det er fristende med de transferfrie spillere, hvis niveau vi kender. Jeg har også selv nævnt Fabregas som et alternativ med brugbar erfaring og kvalitet, hvis Milner skulle vælge at stoppe til sommer.Derfor forstår jeg også godt at Pow9199 bringer Ramsey på banen igen.

Personligt kan jeg dog ikke se formålet med at hente Ramsey. Mest af alt fordi, at selvom vi skulle sige farvel til Lallana til sommer, så kommer Ox tilbage. Vi vil med andre ord have Ox, Shaq, Keita, Hendo og måske Milner der kan spille den position, hvor Ramsey er bedst. Ja faktisk så det ud som om, at Bobby spillede den imod Arsenal, så det er så yderligere et navn til listen. Derudover kommer Wilson måske også tilbage til sommer. Han er også en spiller, der kan varetage positionen - og nok en spiller der lettere vil kunne acceptere backup-rollen med få starter og flere indhop.

Men som Lallana spiller i øjeblikket vil det da være en forstærkning af truppen af bytte ham med Ramsey.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 31. dec, 2018 13:16

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:[

Holder en midterforsvarer sig frisk, så kan han - ligesom målmanden - spille alle kampe i sæsonen, og jeg synes, at vi har 4 utroligt stærke spillere til de 2 pladser.
Jeg synes egentlig, at vi skal satse på, at vi har fremtidens midterforsvarer rendende rundt i klubben allerede, eller også skal vi hente et stort talent ind til at være klar om nogle år.
Ki-Jana Hoever på 16 år, som allerede har været indlemmet i 1. holdstruppen skulle efter sigende både kunne spille højre back og midterforsvarer, så han kunne være et godt bud.
Problemet er jo at vores midtstoppere ikke altid er så gode til at holde sig friske. Lige nu har vi F.eks. kun to spillere til de to pladser. Og Lovren nåede vel kun lige at blive klar da der var brug for ham.
Men jeg syntes heller ikke vi er pisket til at hente en midtstopper.
Det kan også være at Nat Phillips starter inde i FA Cuppen og gør det fantastisk og så er alt jo godt.

Og Klopps spillestil udfordrer også den der med at en midtstopper ikke behøver pauser. Nogle gange jo, men Klopp har ikke været bleg for lidt rotation i midterforsvaret. Men det er helt klart en position hvor spillerne kan slappe lidt af i dele af kampene.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror faktisk kun, at det er på midtbanen, at der kan være grund til pauser af fysiske hensyn, og hvis kampe ligger så tæt, at kroppen ikke kan nå at restituere. Spillere kan have godt af pauser af andre årsager som det rent mentale, af småskavanker og sygdom, men jeg tror, at alle spillere helst vil spille alle kampe, hvis de er friske, som Virgil er inde på her:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... -aa-hvile/

Jeg er klar over, at vi er ramt pt. blandt midterforsvarerne, og sådan kan man jo være uheldig. Der har dog ikke været tale om store skader men forskellige "uheldige" ting, som lige nu ramler lidt sammen. Vi kunne også risikere, at 2 af vores 3 forreste ramlede ind i noget samtidigt, men derfor skal vi jo ikke handle i panik, og 4 midterforsvarere med den kvalitet vores har bør altså være tilstrækkeligt, og vi har Fabinho og Gini til at tage over i nødstilfælde.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 31. dec, 2018 14:16

Niels K skrev:@pow9199:
Tak for den grundige liste! Der er et par interessante navne. Jeg vil dog lige understrege, at min primære pointe ikke i så høj grad går på om spilleren er gratis eller ej, men snarere præcis hvor problematisk det er for Liverpool at købe spillere i de kommende vinduer pga truppens styrke. Og jeg ville elsker hvis vi kunne hapse Martial, på sigt tror jeg han bliver bedre end Mané (måske er han det faktisk allerede!), men det er nok urealistisk nu Mourinho er smuttet. Godin og Alderweireld er måske "for gode". Hvis ikke Giroud tager til Kina eller Australien, hvor han måske heller ikke har niveauet til at score mere end 10 pr sæson, kunne han være en fin backup til vores reservehold. Vildt han er verdensmester.
texy skrev:.
Jeg er enig i at midten er stærk, min pointe var snarere, som også skrevet til Niels K, at de kriterier som jeg ser Ramsey udfylde er nogen af dem der er vigtige når vi henter en spiller (måske til trods for at han ideelt set er et par år for gammel), for som vores kvalitet stiger, bliver det tiltagende sværere at signe nye spillere. Især når vi ikke på samme måde som City, Bayern og andre mastodonter bare kan plukke de andres profiler.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 31. dec, 2018 14:43

pow9199 skrev:
Niels K skrev:@pow9199:
Tak for den grundige liste! Der er et par interessante navne. Jeg vil dog lige understrege, at min primære pointe ikke i så høj grad går på om spilleren er gratis eller ej, men snarere præcis hvor problematisk det er for Liverpool at købe spillere i de kommende vinduer pga truppens styrke. Og jeg ville elsker hvis vi kunne hapse Martial, på sigt tror jeg han bliver bedre end Mané (måske er han det faktisk allerede!), men det er nok urealistisk nu Mourinho er smuttet. Godin og Alderweireld er måske "for gode". Hvis ikke Giroud tager til Kina eller Australien, hvor han måske heller ikke har niveauet til at score mere end 10 pr sæson, kunne han være en fin backup til vores reservehold. Vildt han er verdensmester.
texy skrev:.
Jeg er enig i at midten er stærk, min pointe var snarere, som også skrevet til Niels K, at de kriterier som jeg ser Ramsey udfylde er nogen af dem der er vigtige når vi henter en spiller (måske til trods for at han ideelt set er et par år for gammel), for som vores kvalitet stiger, bliver det tiltagende sværere at signe nye spillere. Især når vi ikke på samme måde som City, Bayern og andre mastodonter bare kan plukke de andres profiler.
Jeg er også enig i præmissen, som jeg også anførte i sin tid som en god grund til, at Ramsey lignede et godt match. Dygtige spillere vil også ønske sig spilletid, og man kan da sige, at vi også havde et rigtig stærkt hold sidste sæson kulminerende med en CL finale, men vi har alligevel formået at spille Fabinho, Keita og Shaqiri ind på holdet i denne sæson, hvor også Gomez og "naturligvis" Alisson har etableret sig. Dels har de overhalet andre spillere, og dels har der været skader, som der altid vil være i løbet af en sæson.

Meget vil derfor afhænge af, om Klopp vil sælge spillere, hvem der ønsker at forlade os, hvem der har bedre af en udlejning, og hvad han tænker om unge spillere som Wilson, Grujic og Brewster.

Umiddelbart tænker jeg, at vi primært vil foretage os noget på backerne, hvor Clyne og Moreno befinder sig på tynde mandater, og så er der vel spørgsmålstegn ved spillere som Mignolet, Milner, Lallana, Sturridge, Origi, Solanke.

På midten får vi Oxlade tilbage, men ryger der 3 angribere på den ene eller den anden måde, så kunne det åbne op for et køb som fx. Timo Werner, som der burde kunne findes ok spilletid til, selvom det kunne gå ud over Shaqiri og/eller Brewster. Det er trods alt ikke meget Sturridge og Origi har spillet denne sæson, men det kan en skade jo hurtigt ændre ved...

Omvendt skal vi helst ikke ende i en situation, hvor vi ikke har et svar, hvis Salah sendes på sidelinjen, som vi så det i CL finalen.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 31. dec, 2018 15:01

Jeg er helt på bølgelængde med Klopp’s seneste udtalelser i forbindelse med det nært forestående transfervindue - der kommer ikke til at ske noget så længe truppen undgår yderligere skader.

Shaqiri har til dels udfyldt det kreative tomrum Coutinho og til dels Chamberlain efterlod. Shaqiri er boldsikker, taktisk kløgtig og formår at støbe kuglerne til de forreste tre. Tilførelsen af Shaqiri har givet Klopp fleksibilitet og gennemslagskraft i forhold til start 11’eren, når Liverpool står overfor modstandere de skal kværne. Fantastisk køb til prisen!

Jeg forstår udlejningen af Solanke, da han ret beset er 5. valg i angrebet og således aldrig kommer til at spille uagtet skader. Situationen er dog anderledes på de to backs, hvorfor Moreno og Clyne kan agere backup og aflaste TAA og Robertson i FA-Cuppen og evt. mod Huddersfield, Cardiff og lignende. Det ville være et komplet unødigt sats at sælge/låne førnævnte to reserver ud taget i betragtning, at Liverpool har alt at spille for i 3 turneringer i anden halvdel af sæsonen.

Besvar