Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 20. jan, 2021 18:16

Nej han er ikke bedre. Han er faktisk en utrolig ringe spiller. Mon ikke han tager “hjem” til Bundesliga?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 21. jan, 2021 13:03

Emmy skrev:
onsdag, 20. jan, 2021 18:16
Nej han er ikke bedre. Han er faktisk en utrolig ringe spiller. Mon ikke han tager “hjem” til Bundesliga?
Jo, han er 32, så kan vel få en fornuftig kontrakt et sted. Har svært ved at se at han er super interesseret i en 6 måneders kontrakt hos os, og selv hvis jeg måske er åben for at han kunne være en løsning, så er det på ingen måde det værd at give ham en kontrakt der er specielt stor og slet ikke lang.

Han har jo også været uregistreret hele sæsonen, så kampformen mangler; så hvis vi havde hentet Sokratis første januar, så tror jeg at Hendo havde spillet det samme antal minutter i midterforsvaret.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 21. jan, 2021 21:30

Jeg plejer at sige, lad os hente Cou hjem.

Meeen lad os glemme ham og hente

Claudinho. 23 år og fyldt med individuel klasse. Teknisk god og kan lave mål.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » fredag, 22. jan, 2021 10:52

liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 21. jan, 2021 21:30
Jeg plejer at sige, lad os hente Cou hjem.

Meeen lad os glemme ham og hente

Claudinho. 23 år og fyldt med individuel klasse. Teknisk god og kan lave mål.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mon ikke han er Salzburg eller Leipzig bound hvor han kan vise sig frem i CL et 1-2 sæsoner for derefter at blive solgt for et kæmpe beløb..?

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 22. jan, 2021 11:34

TG12 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 21. jan, 2021 21:30
Jeg plejer at sige, lad os hente Cou hjem.

Meeen lad os glemme ham og hente

Claudinho. 23 år og fyldt med individuel klasse. Teknisk god og kan lave mål.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mon ikke han er Salzburg eller Leipzig bound hvor han kan vise sig frem i CL et 1-2 sæsoner for derefter at blive solgt for et kæmpe beløb..?
Så vil vi jo ikke betale for ham. Han er langt bedre end de fleste andre pt. Eks. Mina, Ox, Keita m.m.

Vi skal have talenter ind.


TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » fredag, 22. jan, 2021 12:52

liverpoolfc86 skrev:
fredag, 22. jan, 2021 11:34
TG12 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 21. jan, 2021 21:30
Jeg plejer at sige, lad os hente Cou hjem.

Meeen lad os glemme ham og hente

Claudinho. 23 år og fyldt med individuel klasse. Teknisk god og kan lave mål.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mon ikke han er Salzburg eller Leipzig bound hvor han kan vise sig frem i CL et 1-2 sæsoner for derefter at blive solgt for et kæmpe beløb..?
Så vil vi jo ikke betale for ham. Han er langt bedre end de fleste andre pt. Eks. Mina, Ox, Keita m.m.

Vi skal have talenter ind.
Helt enig - hæfter mig bare ved han er i en af Red Bulls mange klubber, så det virker sandsynligt de fører ham videre internt først, med henblik på at øge prisen, eller blive stjerne i f.eks. Leipzig

Egentligt en ufattelig smart konstruktion de har RedBull med et netværk af klubber der kan sikre flow af talenter.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 22. jan, 2021 13:21

Det er spøjst.

Jeg skrev her på sitet inden sæsonen, tror jeg det var.

At mine tanker gik på fornyelse og forbedring af truppen. Skrev at en af mine kammerater(gunners fan) undrede sig over vi ikke gik ud og forbedrede vores trup.

Da jeg skrev det, fik jeg flere kommentar herinde om, at jeg var håbløs og han skulle koncentrere sig om sin egen klub.

Han delte mine bekymringer og vi snakkede om at kunne vi fortsætte med at bygge på, ville vi nok kunne fortsætte vores position som top hold.

Han skrev og spurgte i går, hvad fan der skete for klubben pt og kom med kommentaren om, vi måtte ærger os over vi aldrig fik investeret i truppen i forhold til forbedring.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » fredag, 22. jan, 2021 13:41

liverpoolfc86 skrev:
fredag, 22. jan, 2021 13:21
Det er spøjst.

Jeg skrev her på sitet inden sæsonen, tror jeg det var.

At mine tanker gik på fornyelse og forbedring af truppen. Skrev at en af mine kammerater(gunners fan) undrede sig over vi ikke gik ud og forbedrede vores trup.

Da jeg skrev det, fik jeg flere kommentar herinde om, at jeg var håbløs og han skulle koncentrere sig om sin egen klub.

Han delte mine bekymringer og vi snakkede om at kunne vi fortsætte med at bygge på, ville vi nok kunne fortsætte vores position som top hold.

Han skrev og spurgte i går, hvad fan der skete for klubben pt og kom med kommentaren om, vi måtte ærger os over vi aldrig fik investeret i truppen i forhold til forbedring.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Med Jota og Thiago havde vi faktisk fået den fornyelse/energi der sandsynligvis havde været 'nok'. Uanset tilgange, så set i kølvandet på 2 ekstreme sæsoner toppet med en gang Corona, så er jeg ikke vildt overrasket over forløbet. Men skaderne til forsvaret, som udover at forsvare, er en så vigtig del af den måde vi spiller på, har koster rigtigt meget offensivt og på konceptet. Det har ydermere fjernet en af verdens bedste 6'ere der er jo er trukket ned i forsvaret. og tilgangene der skulle skabe den nye motivation/energi har selvfølgelig også været skadet.

Mit bud, uden skader havde vi ligget på en førsteplads, men stadig med svingende præstationer..

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 22. jan, 2021 17:21

Jeg skrev i sommers, at vi skal bygge på, når vi er på toppen. Og jeg synes også vi gjorde et ok vindue med tilgangen af Jota og Thiago. Jeg tror Klopp havde set begyndende svaghedstegn på de tre forreste. Vi har været ringe på udebane hele 2020, og i mange kampe har vi afgjort i overtiden. Fokus har i hvert fald været på offensiven i 2020, med tilgangen af Minamino, Jota og Thiago.

Problemet med truppen er at mange af vores bærende kræfter, er omkring de 30, og ældes stort set samtidig. VVD, Salah, Mane, Firmino, Gini og Hendo. Det skal vi tænke på nu, og det er Klopp fuldstændig klar over. Spørgsmålet er om han kan få ledelsen til at punge i disse corona tider. Og jeg tror at corona har ædelagt vores transferplaner.

Det viser sig nu, at det var en kæmpe fejl, ikke at erstatte Lovren. VVD er langtidsskadet. Gomez er langtidsskadet. Matip er stort set altid skadet. Rhys Williams har ikke niveauet. Nat Phillips har ikke niveauet. Jeg er sikker på at Klopp vidste dette, men at ledelsen ikke ville købe en forsvarsspiller.

Vi kan meget vel misse top 4 og CL bold i næste sæson. Jeg vil sige, at vi er en enkelt skade fra, at ryge helt ud af top 4. Ledelsen har gamblet, og lige nu ser det lidt skidt ud.

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke handler. Det er som om økonomien er vigtigst i klubben. Jeg vil have gået efter Kabak Fra Schalke; de er i finansielle problemer, og vi kan eventuelt tilbyde Nat Phillips som en del af betalingen. Han kender tysk fodbold, og Schalke er muligvis interesseret i en billig erstatning samtidig med at de får penge i kassen.

Jeg tror desværre der har foregået en magtkamp i kulissen mellem Klopp og ledelsen. Det lød sådan på pressemødet. Og hvor var det en slagen Klopp man så; intet overskud, ingen løsninger. Han virkede helt opgivende, og det synes jeg er det mest kritiske ved vores situation; At Klopp virker til at mangle overskud. Vi må håbe at vi snart er ude på den anden side igen. Som vi synger; "At the end of a storm..."
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 22. jan, 2021 17:28

Hr. Drejer skrev:
fredag, 22. jan, 2021 17:21
Jeg skrev i sommers, at vi skal bygge på, når vi er på toppen. Og jeg synes også vi gjorde et ok vindue med tilgangen af Jota og Thiago. Jeg tror Klopp havde set begyndende svaghedstegn på de tre forreste. Vi har været ringe på udebane hele 2020, og i mange kampe har vi afgjort i overtiden. Fokus har i hvert fald været på offensiven i 2020, med tilgangen af Minamino, Jota og Thiago.

Problemet med truppen er at mange af vores bærende kræfter, er omkring de 30, og ældes stort set samtidig. VVD, Salah, Mane, Firmino, Gini og Hendo. Det skal vi tænke på nu, og det er Klopp fuldstændig klar over. Spørgsmålet er om han kan få ledelsen til at punge i disse corona tider. Og jeg tror at corona har ædelagt vores transferplaner.

Det viser sig nu, at det var en kæmpe fejl, ikke at erstatte Lovren. VVD er langtidsskadet. Gomez er langtidsskadet. Matip er stort set altid skadet. Rhys Williams har ikke niveauet. Nat Phillips har ikke niveauet. Jeg er sikker på at Klopp vidste dette, men at ledelsen ikke ville købe en forsvarsspiller.

Vi kan meget vel misse top 4 og CL bold i næste sæson. Jeg vil sige, at vi er en enkelt skade fra, at ryge helt ud af top 4. Ledelsen har gamblet, og lige nu ser det lidt skidt ud.

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke handler. Det er som om økonomien er vigtigst i klubben. Jeg vil have gået efter Kabak Fra Schalke; de er i finansielle problemer, og vi kan eventuelt tilbyde Nat Phillips som en del af betalingen. Han kender tysk fodbold, og Schalke er muligvis interesseret i en billig erstatning samtidig med at de får penge i kassen.

Jeg tror desværre der har foregået en magtkamp i kulissen mellem Klopp og ledelsen. Det lød sådan på pressemødet. Og hvor var det en slagen Klopp man så; intet overskud, ingen løsninger. Han virkede helt opgivende, og det synes jeg er det mest kritiske ved vores situation; At Klopp virker til at mangle overskud. Vi må håbe at vi snart er ude på den anden side igen. Som vi synger; "At the end of a storm..."
Meget enig og de samme tanker jeg har gået med i dag

Vores trup har toppet, det er jeg helt sikker på. Det har været to vanvittige sæsoner, 18/19 og 19/20, med fuld knald på og truppen har ikke på noget tidspunkt været bred nok. De samme spillere har trukket hele læsset. Det rammes vi af nu med mange skader, alvorlige og mindre alvorlige. Og bredden er stadig ikke god nok.
Det er ganske ubegribeligt at vi ikke forstærkede os, da vi var helt på toppen. Vi havde en enestående chance for at manifestere os i toppen for mange år. Den chance har vi forspildt. Corona har sikkert en del at sige rent økonomisk, vi har snart spillet en hel sæson sammenlagt uden tilskuere og det er satme en stor indtægt der mangler der. Men det er umanerligt dårligt købmandskab ikke at investere når man er på toppen, det bliver bare endnu dyrere at komme derop igen.
Hvis vi ikke klarer en CL plads denne sæson, så hedder vores træner ikke Klopp når 21/22 sæsonen starter. Men derimod Steven Gerrard.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 22. jan, 2021 18:08

Emmy skrev:
fredag, 22. jan, 2021 17:28
Hvis vi ikke klarer en CL plads denne sæson, så hedder vores træner ikke Klopp når 21/22 sæsonen starter. Men derimod Steven Gerrard.
Er det noget du tror om ledelsen/ejerkredsen hos FSG, eller er det dit egert håb?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 22. jan, 2021 18:42

Cynwal skrev:
Emmy skrev:
fredag, 22. jan, 2021 17:28
Hvis vi ikke klarer en CL plads denne sæson, så hedder vores træner ikke Klopp når 21/22 sæsonen starter. Men derimod Steven Gerrard.
Er det noget du tror om ledelsen/ejerkredsen hos FSG, eller er det dit egert håb?
Det kommer an på hvordan sæsonen slutter. Hvis der allerede er dårlig stemning blandt ejerne og Klopp, så tror jeg ikke han fortsætter hvis sæsonen ender i ren lort. Om han bliver fyret eller selv går, det ved jeg ikke.
Hvis han kan finde en vej ud af dette morads, så skal han blive. Men er han taktisk låst fast og ikke kan komme ud af krisen, så er det tid til en ny træner.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 23. jan, 2021 19:56

Fatter ikke at nogen herinde mener, at vi skulle genvinde mesterskabet i sikker stil, selv efter alle de skader vi har fået. Der er jo ingen mesterhold der kan genvinde mesterskabet når de konstant mangler 5 bærende spillere i startopstillingen, samt spillere der skulle sikre rotationen. Læg oveni det, at dommerne i PL åbenbart ikke mener, at vi skal have lov til at vinde ligaen to år i træk.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 23. jan, 2021 21:32

Emmy skrev:
fredag, 22. jan, 2021 18:42
Cynwal skrev:
Emmy skrev:
fredag, 22. jan, 2021 17:28
Hvis vi ikke klarer en CL plads denne sæson, så hedder vores træner ikke Klopp når 21/22 sæsonen starter. Men derimod Steven Gerrard.
Er det noget du tror om ledelsen/ejerkredsen hos FSG, eller er det dit egert håb?
Det kommer an på hvordan sæsonen slutter. Hvis der allerede er dårlig stemning blandt ejerne og Klopp, så tror jeg ikke han fortsætter hvis sæsonen ender i ren lort. Om han bliver fyret eller selv går, det ved jeg ikke.
Hvis han kan finde en vej ud af dette morads, så skal han blive. Men er han taktisk låst fast og ikke kan komme ud af krisen, så er det tid til en ny træner.
Men vil en ny manager hjælpe, hvis FSG ikke vil bruge penge?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 23. jan, 2021 21:35

Det kan jeg ikke svare dig på. Men jeg tror uenighederne kan betyde at klopp ikke fortsætter
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar