Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 13. feb, 2019 16:49

Kasper88 skrev:
Niels K skrev:Er vi så småt begyndt at vise Timo Werner vores kærlighed ved at sende 2 agenter i byen ?

http://www.espn.co.uk/football/soccer-t ... er-to-join
Jeg var lunken på Werner for et par sæsoner siden da vi først var linket med ham, well, vi har vel været linket med ham helt tilbage til da han spillede kant i Stuttgart, men nu må jeg indrømme, at han er gået hen og blevet lidt af en drømmesigning. Han arbejder stenhårdt, er lynhurtig, skarp foran mål, men samtidig ikke selvisk, men med et godt overblik for sine medspillere, han er indbegrebet af en holdspiller og skræddersyet til Klopps spillestil. Det er en sjældenhed hos angribere, at de ikke er selviske og med skyklapper på. Werner er god og Werner bliver endnu bedre.

Når det så er sagt, så var jeg edderrasende da Barcelona sendte deres "agenter" i byen for at lokke Coutinho derned. Så synes ikke, det er i orden, at Keita og Mané går ud og udtaler sig om Werner nu. Jeg kan forestille mig, at det ikke er rart for Leipzigs fans, så det bringer minder til da vi stod i samme situation med Coutinho, men derfor behøver vi ikke synke lige så lavt. Werner skal være mere end velkommen, men Keita og Mané skal fokusere på at lade deres fødder tale, fremfor det der.
Jaaa, det er jo det. Queens Park Rangers var sikkert mindst lige så sure over at vi stjal Sterling som vi var over at Man City stjal ham*. Fernandinho er en usympatisk spiller, men da vi havde Mascherano var vi glade for at have en spiller der gav de "onde" modstandere igen af samme skuffe. Eller hvad med Gerrard der tappede Pennant up midt under en kamp**(stod i FourFourTwo, kan godt finde ud af hvilket nummer hvis det ønskes) :lol:

Personligt var jeg ikke super sur over det med Coutinho, jeg tager det ikke så seriøst når det er i offentligheden. Jeg bider mere mærke i at Mané har så meget ambition på holdets vegne at han byder en potentiel konkurrent til sin plads på holdet velkommen.
Hvis Werner vil have Keitas mening så ringer han vel til ham og spørger istedet for at læse den i en avis. Ligeledes så er jeg ret sikker på at Coutinho for længst havde bestemt sig for Barcelona da deres spillere begyndte at snakke om ham på twitter og i pressen.

Det er ikke kønt, men det er hvad det er. Ideelt set så skiftede spillere altid kun på frie transfers og havde max 3-4 års kontrakter.

*det blev de ihvertfald de så ham spille for os.
**Gerrard skal i øvrigt arbejde på sine scouting evner hvis han skal overtage når Klopp stopper :geek:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 13. feb, 2019 16:50

Vi er alle glade for muligheden for Timo Werner.
men hvad nu hvis han heller vil til Bayern eller Juventus?

Har vi et nummer to valg på ønskelisten?

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 13. feb, 2019 20:11

En konge handel er vel at hente Coutinho tilbage. Tror simpelthen ikke på det og vil simpelthen være for crazy har Barca at sælge ham. Tror det er falske rygter.

Brækker mig for evigt, hvis andre top 5 klubber i PL henter ham. Så mister jeg alt for ham.

Vil han overhovedet være interesseret i det tror I?
Senest rettet af liverpoolfc86 onsdag, 13. feb, 2019 20:18, rettet i alt 1 gang.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 13. feb, 2019 20:13

Suso retur? Tjaa. Vil ikke være tosset Kommer dog aldrig til at ske. Men rygterne siger pt Chelsea eller Arsenal. Håber når vores gamle spillere ryger til hade klubber.
Senest rettet af liverpoolfc86 onsdag, 13. feb, 2019 20:18, rettet i alt 1 gang.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 13. feb, 2019 20:16

Suarez og Coutinho retur. Vil være verdens bedste handler til sommer. Come on Klopp. Jeg drømmer bare.

Smid 1 mia. og så ellers videre på markedet.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 13. feb, 2019 20:30

liverpoolfc86 skrev:Suarez og Coutinho retur. Vil være verdens bedste handler til sommer. Come on Klopp. Jeg drømmer bare.

Smid 1 mia. og så ellers videre på markedet.
Suarez? Ahhhh.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 13. feb, 2019 20:31

YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:Suarez og Coutinho retur. Vil være verdens bedste handler til sommer. Come on Klopp. Jeg drømmer bare.

Smid 1 mia. og så ellers videre på markedet.
Suarez? Ahhhh.
Drømme signing.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 13. feb, 2019 20:55

Først Ronaldo og nu Suarez , dette er en skør dag .. Faldt jeg i søvn igår og vågnet op I år 2016 ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 13. feb, 2019 21:04

liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:Suarez og Coutinho retur. Vil være verdens bedste handler til sommer. Come on Klopp. Jeg drømmer bare.

Smid 1 mia. og så ellers videre på markedet.
Suarez? Ahhhh.
Drømme signing.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor? Han er faldet en del i niveau og er vel 32 efterhånden?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 13. feb, 2019 21:49

Bellamy_fever skrev:Først Ronaldo og nu Suarez , dette er en skør dag .. Faldt jeg i søvn igår og vågnet op I år 2016 ?
Enig, Suarez er langt laaaangt "over the hill", og Ronaldo må sgu snart nærme sig, selv om jeg tænker han måske er overnaturlig, og dermed holder niveau et par år endnu.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 13. feb, 2019 23:42

I forhold til Suarez og Coutinho, så er jeg sikker på, at der absolut ingen interesse er i LFC for at hente nogen af dem tilbage. Suarez er blevet for gammel og er derfor ikke interessant. Coutinho har stadig alderen og kvaliteten med sig, men jeg er 100% sikker på, at Klopp er færdig med at arbejde med ham i LFC. Han kunne ikke overbevise ham om projektet, og LFC, Klopp og projektet er kommet videre.

Generelt virker det bare ikke som noget Liverpool gør længere, det der med at hente tidligere spillere igen. Ikke under Klopp. Han bygger op med spillere, der vil være hos os, og har fremtiden foran sig.

Som andre nævner, så bryder jeg mig heller ikke om, at vores spillere bruger tid på at "invitere" spillere fra andre klubber til at spille hos os. Det er mærkeligt, men jeg kender dog ikke sammenhængen bag, hvorfor Keita og Mané pludselig har udtalt sig om Werner. Men det lugter da lidt af, at det er en spiller, som man internt i klubben taler om, når Echo "får lov" til at bringe den slags historier.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5673
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 14. feb, 2019 00:47

texy skrev:I forhold til Suarez og Coutinho, så er jeg sikker på, at der absolut ingen interesse er i LFC for at hente nogen af dem tilbage. Suarez er blevet for gammel og er derfor ikke interessant. Coutinho har stadig alderen og kvaliteten med sig, men jeg er 100% sikker på, at Klopp er færdig med at arbejde med ham i LFC. Han kunne ikke overbevise ham om projektet, og LFC, Klopp og projektet er kommet videre.

Generelt virker det bare ikke som noget Liverpool gør længere, det der med at hente tidligere spillere igen. Ikke under Klopp. Han bygger op med spillere, der vil være hos os, og har fremtiden foran sig.

Som andre nævner, så bryder jeg mig heller ikke om, at vores spillere bruger tid på at "invitere" spillere fra andre klubber til at spille hos os. Det er mærkeligt, men jeg kender dog ikke sammenhængen bag, hvorfor Keita og Mané pludselig har udtalt sig om Werner. Men det lugter da lidt af, at det er en spiller, som man internt i klubben taler om, når Echo "får lov" til at bringe den slags historier.

Er vi en klub med stolte traditioner eller er vi blevet til et projekt?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11279
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 14. feb, 2019 08:13

Filos of Isk skrev:
Kasper88 skrev:
Niels K skrev:Er vi så småt begyndt at vise Timo Werner vores kærlighed ved at sende 2 agenter i byen ?

http://www.espn.co.uk/football/soccer-t ... er-to-join
Jeg var lunken på Werner for et par sæsoner siden da vi først var linket med ham, well, vi har vel været linket med ham helt tilbage til da han spillede kant i Stuttgart, men nu må jeg indrømme, at han er gået hen og blevet lidt af en drømmesigning. Han arbejder stenhårdt, er lynhurtig, skarp foran mål, men samtidig ikke selvisk, men med et godt overblik for sine medspillere, han er indbegrebet af en holdspiller og skræddersyet til Klopps spillestil. Det er en sjældenhed hos angribere, at de ikke er selviske og med skyklapper på. Werner er god og Werner bliver endnu bedre.

Når det så er sagt, så var jeg edderrasende da Barcelona sendte deres "agenter" i byen for at lokke Coutinho derned. Så synes ikke, det er i orden, at Keita og Mané går ud og udtaler sig om Werner nu. Jeg kan forestille mig, at det ikke er rart for Leipzigs fans, så det bringer minder til da vi stod i samme situation med Coutinho, men derfor behøver vi ikke synke lige så lavt. Werner skal være mere end velkommen, men Keita og Mané skal fokusere på at lade deres fødder tale, fremfor det der.
Jaaa, det er jo det. Queens Park Rangers var sikkert mindst lige så sure over at vi stjal Sterling som vi var over at Man City stjal ham*. Fernandinho er en usympatisk spiller, men da vi havde Mascherano var vi glade for at have en spiller der gav de "onde" modstandere igen af samme skuffe. Eller hvad med Gerrard der tappede Pennant up midt under en kamp**(stod i FourFourTwo, kan godt finde ud af hvilket nummer hvis det ønskes) :lol:

Personligt var jeg ikke super sur over det med Coutinho, jeg tager det ikke så seriøst når det er i offentligheden. Jeg bider mere mærke i at Mané har så meget ambition på holdets vegne at han byder en potentiel konkurrent til sin plads på holdet velkommen.
Hvis Werner vil have Keitas mening så ringer han vel til ham og spørger istedet for at læse den i en avis. Ligeledes så er jeg ret sikker på at Coutinho for længst havde bestemt sig for Barcelona da deres spillere begyndte at snakke om ham på twitter og i pressen.

Det er ikke kønt, men det er hvad det er. Ideelt set så skiftede spillere altid kun på frie transfers og havde max 3-4 års kontrakter.

*det blev de ihvertfald de så ham spille for os.
**Gerrard skal i øvrigt arbejde på sine scouting evner hvis han skal overtage når Klopp stopper :geek:
Der er en lille forskel på udtalelsernes formulering. Man kan vel nærmest kalde forskellen for aktiv aggressiv kontra passiv aggressiv:

Flere Barca spillere var ude med udtalelser som: "Coutinho vil passe SÅ godt ind i Barca's spillestil" hvilket jeg vil kalde aktivt aggessivt, da der ikke var anden snak om at Coutinho ville væk (..end Barca)

I tilfældet Timo Werner, har der været meget snak om. at han vil "til noget større" her til sommer, og Mané og Keitas udtalelser er da også formuleret i retning af: "Hvis Timo Werner vælger at søge nye udfordringer, vil vi da anbefale ham at prøve Liverpool". Så her forudsættes det, at han har taget beslutning om at ville væk.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 14. feb, 2019 09:00

Cynwal skrev:
Der er en lille forskel på udtalelsernes formulering. Man kan vel nærmest kalde forskellen for aktiv aggressiv kontra passiv aggressiv:

Flere Barca spillere var ude med udtalelser som: "Coutinho vil passe SÅ godt ind i Barca's spillestil" hvilket jeg vil kalde aktivt aggessivt, da der ikke var anden snak om at Coutinho ville væk (..end Barca)

I tilfældet Timo Werner, har der været meget snak om. at han vil "til noget større" her til sommer, og Mané og Keitas udtalelser er da også formuleret i retning af: "Hvis Timo Werner vælger at søge nye udfordringer, vil vi da anbefale ham at prøve Liverpool". Så her forudsættes det, at han har taget beslutning om at ville væk.
Der findes vel ikke to ting i universet der er ens, hvis man undersøger dem nøje nok.

det kan godt være, jeg opfattede det lidt mere som om at Coutinho bare ret hurtigt besluttede sig for at han gerne ville til netop Barcelona og derfor brugte Juve og RM ikke ret meget krudt på at lokke, da de forventede at det ville være spildte kræfter. Jeg sad med en fornemmelse af at det var et spørgsmål om tid hvornår Coutinho ville spille i FCB allerede inden Neymar og co. begyndte at larme, men det kan godt være jeg bare har overset nogle af de tidligere kommentarer.

Men ja, jeg må sige at for mig er der ikke den store forskel, men det er jo bare min holdning.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 14. feb, 2019 09:26

Oomph242 skrev:
texy skrev:I forhold til Suarez og Coutinho, så er jeg sikker på, at der absolut ingen interesse er i LFC for at hente nogen af dem tilbage. Suarez er blevet for gammel og er derfor ikke interessant. Coutinho har stadig alderen og kvaliteten med sig, men jeg er 100% sikker på, at Klopp er færdig med at arbejde med ham i LFC. Han kunne ikke overbevise ham om projektet, og LFC, Klopp og projektet er kommet videre.

Generelt virker det bare ikke som noget Liverpool gør længere, det der med at hente tidligere spillere igen. Ikke under Klopp. Han bygger op med spillere, der vil være hos os, og har fremtiden foran sig.

Som andre nævner, så bryder jeg mig heller ikke om, at vores spillere bruger tid på at "invitere" spillere fra andre klubber til at spille hos os. Det er mærkeligt, men jeg kender dog ikke sammenhængen bag, hvorfor Keita og Mané pludselig har udtalt sig om Werner. Men det lugter da lidt af, at det er en spiller, som man internt i klubben taler om, når Echo "får lov" til at bringe den slags historier.

Er vi en klub med stolte traditioner eller er vi blevet til et projekt?
Udelukker det ene det andet?
Kloppite

Besvar