Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » lørdag, 12. aug, 2023 15:51

Vi er jo samme sted med Lavia, som Chelsea med Caicedo - ikke?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7387
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 12. aug, 2023 16:02

Det er vel så meget sagt, at Lavia er en del af et spil fra vores side. Af hvad jeg senest har læst, har vi ikke budt yderligere på Lavia, siden vi fik et bud afvist i ugen her, dvs. før al virakken omkring Caicedo begyndte.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » lørdag, 12. aug, 2023 16:05

🤷‍♂️

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7387
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 12. aug, 2023 16:25

Hvis Chelsea får nosset sig sammen til at samle nok sparepenge sammen til at hente Caicedo, så tror jeg til gengæld godt, at vi kan forsøge os på Lavia igen. Uanset hvad, virker det som om, at Chelsea er nød til at strække sig for at kunne være med, for ellers havde de jo budt på Caicedo og for længst fået den lukket.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13787
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 12. aug, 2023 16:59

Jeg har læst et sted at vi har budt £111 M. for Caicedo, er fordi at Chelsea ikke kan byde højere pga. FFP. Ved ikke om det passer. Men det ser ud til at de har problemer med at strikke et bud sammen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 12. aug, 2023 18:50

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 16:59
Jeg har læst et sted at vi har budt £111 M. for Caicedo, er fordi at Chelsea ikke kan byde højere pga. FFP. Ved ikke om det passer. Men det ser ud til at de har problemer med at strikke et bud sammen.
Det er vel som Kloop sagde. Brighton har accepteret prisen, nu skal vi se om vi kan blive enig med spilleren.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 12. aug, 2023 18:51

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 16:25
Hvis Chelsea får nosset sig sammen til at samle nok sparepenge sammen til at hente Caicedo, så tror jeg til gengæld godt, at vi kan forsøge os på Lavia igen. Uanset hvad, virker det som om, at Chelsea er nød til at strække sig for at kunne være med, for ellers havde de jo budt på Caicedo og for længst fået den lukket.
Er han ikke blev for dyr?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5699
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. aug, 2023 18:53

Kelly skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 18:51
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 16:25
Hvis Chelsea får nosset sig sammen til at samle nok sparepenge sammen til at hente Caicedo, så tror jeg til gengæld godt, at vi kan forsøge os på Lavia igen. Uanset hvad, virker det som om, at Chelsea er nød til at strække sig for at kunne være med, for ellers havde de jo budt på Caicedo og for længst fået den lukket.
Er han ikke blev for dyr?
De er vist igang med at sælge ud så de kan give et bud. Kepa er på vej til Real Madrid.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7387
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 12. aug, 2023 19:26

Kepa er kun en lejeaftale.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242
Indlæg: 5699
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. aug, 2023 19:30

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 19:26
Kepa er kun en lejeaftale.

Ok endte de der.. Så bare tidligere at de lå i forhandling med Bayern og Real...

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7387
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 12. aug, 2023 19:31

Hvad det forlyder er det en lejeaftale med Real Madrid uden en købsobition. Så ikke noget, der i så fald batter meget i deres vel nu efterhånden desperate forsøg med at få skrabet håndøre sammen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » lørdag, 12. aug, 2023 19:35

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 16:02
Det er vel så meget sagt, at Lavia er en del af et spil fra vores side. Af hvad jeg senest har læst, har vi ikke budt yderligere på Lavia, siden vi fik et bud afvist i ugen her, dvs. før al virakken omkring Caicedo begyndte.
Skal vores manglede bud på Lavia betyder, at LFC tror de stadig har en chance med casido - eller er det højt spil for at sikre sig at Chelsea betale over de 111mill, hvorefter vi så kan lande Lavia til de ca 50????

Oomph242
Indlæg: 5699
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. aug, 2023 19:37

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 19:31
Hvad det forlyder er det en lejeaftale med Real Madrid uden en købsobition. Så ikke noget, der i så fald batter meget i deres vel nu efterhånden desperate forsøg med at få skrabet håndøre sammen.
Nej det nok ikke meget. Lukaku lader de heller ikke til, at kunne komme af med.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7387
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 12. aug, 2023 19:43

@richs

Her er MIT bud på, hvad jeg tror er foregået:

Liverpool har forhandlet med Southampton om Lavia i et par uger, men ikke kunnet nå til enighed.

I forgårs sætter Brighton en auktion på Caicedo, som Liverpool ellers havde troet skulle til Chelsea, men Brighton og Chelsea kan ikke nå til enighed, så Brighton sætter Chelsea skak ved at melde ud til interesserede klubber, at Caicedo er til salg for højest bydende.

Vi byder på Caicedo og er siden ikke gået videre med Lavia, men har ham som mulig back up, hvis vi ikke får Caicedo (hvilket jeg begynder at håbe, at vi ikke gør - han er al for dyr).

Chelsea og bindegale Boehly har ikke pengene til Caicedo, men de insisterer overfor Caicedos agent, at han kan tjene mere hos Chelsea og agenten kan få en bedre bonus. Alle journalister skriver, at det er det, der er foregået og at agenten styrer alt for Caicedo.

Chelsea sender rygter ud om, at Caicedo kun vil til Chelsea, for at få Liverpool til at trække sig, så Chelsea ikke længere skal op og matche en pris, men kan forsøge at lowballe Brighton. Men det virker ikke. Brighton har sat Chelsea Skak mat.

De sender dernæst et rygte ud om, at de er ved at færdiggør en aftale med Lavia i håb om, at Liverpool panikker og dropper Caicedo i stedet for Lavia.

Chelsea er desperate og gør alt hvad de kan for at få solgt spillere nu, så de kan lukke en aftale med Brighton.

Chelsea kan således ende med både Caicedo og Lavia og dertil et kæmpe spørgsmålstegn omkring FFP som de ikke bare kan sælge spillere for at komme ud af og som jeg ikke er i tvivl andre Premier League klubbers formænd vil gå Premier League på klingen med.

Så enten får Liverpool Caicedo eller også har de fået Chelsea til at betale meget mere end, hvad Chelsea havde i sinde at betale for ham.

Som sagt, er det mit gæt på, hvad der er op og ned.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7387
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 12. aug, 2023 19:47

Oomph242 skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 19:37
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. aug, 2023 19:31
Hvad det forlyder er det en lejeaftale med Real Madrid uden en købsobition. Så ikke noget, der i så fald batter meget i deres vel nu efterhånden desperate forsøg med at få skrabet håndøre sammen.
Nej det nok ikke meget. Lukaku lader de heller ikke til, at kunne komme af med.
Nej, han vil ikke til Saudi Arabien, men Chelsea vil have ham solgt dertil, fordi de ved, de kan få overpris for ham, hvis de sælger til en af Boehlys/Clearlakes samarbejdspartnerklubber.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar