Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 06. mar, 2020 14:44

Redtothebone skrev:
torsdag, 05. mar, 2020 11:13
Hvad med at nappe Willian??

Han er transferfri til sommer, jeg ved godt han er 31 og sikkert skal have en høj løn og sign on fee.

Men synes stadig han kan bidrage med meget stadigvæk, og måske kan han godt leve med ikke at spille hver uge
Den kunne være fræk, men han vil ikke få nok spilletid ift. det han selv ønsker.
Men en fantastisk reserve.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 07. mar, 2020 19:44

ilusio skrev:
Redtothebone skrev:
torsdag, 05. mar, 2020 11:13
Hvad med at nappe Willian??

Han er transferfri til sommer, jeg ved godt han er 31 og sikkert skal have en høj løn og sign on fee.

Men synes stadig han kan bidrage med meget stadigvæk, og måske kan han godt leve med ikke at spille hver uge
Den kunne være fræk, men han vil ikke få nok spilletid ift. det han selv ønsker.
Men en fantastisk reserve.
Jeg har sådan en idé om at han med næsten garanti smutter til Barcelona.


Sent from my iPhone using Tapatalk

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » lørdag, 07. mar, 2020 20:30

Filos of Isk skrev:
lørdag, 07. mar, 2020 19:44
ilusio skrev:
Redtothebone skrev:
torsdag, 05. mar, 2020 11:13
Hvad med at nappe Willian??

Han er transferfri til sommer, jeg ved godt han er 31 og sikkert skal have en høj løn og sign on fee.

Men synes stadig han kan bidrage med meget stadigvæk, og måske kan han godt leve med ikke at spille hver uge
Den kunne være fræk, men han vil ikke få nok spilletid ift. det han selv ønsker.
Men en fantastisk reserve.
Jeg har sådan en idé om at han med næsten garanti smutter til Barcelona.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der er bare det særlige ved den situation lige nu, at til trods for at Willian har været en de har forsøgt at hente et utal af gange (hvilket vil er ret sigende for det rod der er i deres beslutningstagning), så er der også big time uro i kulissen, og Bartomeu er presset til at købe sig en chance til næste valg.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 08. mar, 2020 22:03

pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
lørdag, 07. mar, 2020 19:44
ilusio skrev:
Redtothebone skrev:
torsdag, 05. mar, 2020 11:13
Hvad med at nappe Willian??

Han er transferfri til sommer, jeg ved godt han er 31 og sikkert skal have en høj løn og sign on fee.

Men synes stadig han kan bidrage med meget stadigvæk, og måske kan han godt leve med ikke at spille hver uge
Den kunne være fræk, men han vil ikke få nok spilletid ift. det han selv ønsker.
Men en fantastisk reserve.
Jeg har sådan en idé om at han med næsten garanti smutter til Barcelona.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der er bare det særlige ved den situation lige nu, at til trods for at Willian har været en de har forsøgt at hente et utal af gange (hvilket vil er ret sigende for det rod der er i deres beslutningstagning), så er der også big time uro i kulissen, og Bartomeu er presset til at købe sig en chance til næste valg.
Ja, dey er rigtigt, men så tænker jeg også at Willian på den frie er en god kortsigtet løsning, som får nogle fans med på vognen og regningen kommer ikke ned det samme men først senere, i form af en høj løn.

Men jeg ville foretrække en spiller der er yngre end Mané/Salah, men hvis vi ikke kan få fat i en vi vil have blandt yngre kanter og Willian selv er mega hooked på en Liverpool karriere(uden at vi tilbyder en vanvidsløn), så syntes jeg bestemt det er være at tale om.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 09. mar, 2020 09:32

Jeg glæder mig ihvertfald til at se hvad der sker til sommer.

Det positive for Klopp er at han nu snart får nogle kampe hvor han risikofrit kan give spilletid til en række spillere som er får begrænset tid.

Jeg er også sikker på at Chelsea og de to Manchester klubber kommer til at investere massivt til sommer, City afhænger dog af deres karantæne fra CHL.

Klopp kan dog allerede forberede sig på at der skal tænkes nyt for at nedbryde alle de hold der stiller sig ned og forsvarer med 9-10 mand, så spændende om han kan overtale spillere som Mane, Salah og Firmino til at de ikke skal være fast starter.
For hvis dem vi går efter er spillere som Havertz, Sancho eller Werner, så bliver det nye tider på Anfield hvor der roteres mere.

Personligt håber jeg Klopp får lov til at flyttet truppen endnu et skridt op af stigen, så vi kan sikre at vi bliver en magtfaktor de næste mange år.
YNWA

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 09. mar, 2020 10:33

Redtothebone skrev:
mandag, 09. mar, 2020 09:32
Jeg er også sikker på at Chelsea og de to Manchester klubber kommer til at investere massivt til sommer, City afhænger dog af deres karantæne fra CHL.
Der var en interessant artikel på the athletic den anden dag, som gik lidt i kødet på hvad Manchester klubberne realistisk kan bruge af penge. Deres take var, at såfremt City får trukket sagen ud og spiller CL næste sæson, er Utd i en position hvor de ikke kan bruge ret mange penge. Uanset står både City og Utd enormt skrøbeligt.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ponzac » mandag, 09. mar, 2020 11:35

Vi får en Harry Wilson tilbage fra lån. Jeg synes han er en rigtig dygtig fodboldspiller, men kan han bruges som erstatning for vores 3 forreste? Jeg synes egentlig han skal have chancen.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 09. mar, 2020 12:14

pow9199 skrev:
mandag, 09. mar, 2020 10:33
Redtothebone skrev:
mandag, 09. mar, 2020 09:32
Jeg er også sikker på at Chelsea og de to Manchester klubber kommer til at investere massivt til sommer, City afhænger dog af deres karantæne fra CHL.
Der var en interessant artikel på the athletic den anden dag, som gik lidt i kødet på hvad Manchester klubberne realistisk kan bruge af penge. Deres take var, at såfremt City får trukket sagen ud og spiller CL næste sæson, er Utd i en position hvor de ikke kan bruge ret mange penge. Uanset står både City og Utd enormt skrøbeligt.
Har du et link ? kunne være interessant læsning, Tænker bare at hvis de kvalificere sig til CHL og samtidig sælge Pogba og måske og DeGea, så er der vel en pæn slat at investere i et par spillere.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 09. mar, 2020 12:35

Ponzac skrev:
mandag, 09. mar, 2020 11:35
Vi får en Harry Wilson tilbage fra lån. Jeg synes han er en rigtig dygtig fodboldspiller, men kan han bruges som erstatning for vores 3 forreste? Jeg synes egentlig han skal have chancen.
Altid svært at vurdere en spiller udlånt til en bundhold, må indrømme jeg ikke har set ham så meget.

Vi har vel 3 spillere i grujic, shaq og wilson der kan sælges for omkring 25 mio £ hver, spændende at se om de får chancen i preseason eller bliver skudt af.

Winjaldums kontraktsituation betyder nok også en del for hvor der skal handles, hvis han ikke forlænger.

Samtidig tror jeg også der er en stor chance for at Origi og Lovren vil videre til sommer, så egentlig også spændende at vide hvor meget Liverpool har at investere i kisten
YNWA

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 09. mar, 2020 14:00

Redtothebone skrev:
mandag, 09. mar, 2020 09:32
Personligt håber jeg Klopp får lov til at flyttet truppen endnu et skridt op af stigen, så vi kan sikre at vi bliver en magtfaktor de næste mange år.
Enig. Det er ekstremt imponerende, hvad Klopp har fået ud af truppen, på trods af vi praktisk talt ikke handlede sidste sommer. Men vi må gå ud fra, vores konkurrenter kommer efter os som vilde hunde næste år. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se nogle seriøse forstærkninger af bredden - helst med spillere, der har en realistisk chance for at slå nogle fra den nuværende startopstilling af. Firmino har haft to ret heftige formdyk i denne sæson - et af dem lige nu. Når han ikke spiller til sit bedste, er Origi næste mand på kortet, men han har altså ikke bidraget med noget særligt siden CL-finalen. Jeg elsker begge spillere, men jeg tror, vi bliver nødt til at have noget stærkere at skyde med fra bænken, hvis vi skal holde de andre hold bag os. Det kunne være en Werner.
Og så synes jeg, vi skal have et øje på Aston Villa og Tyrone Mings, ift. om de formår at blive oppe. Hvis ikke kunne vi godt hente ham ind som fjerde valg. Det tror jeg, han ville acceptere og udløbsdatoen på Lovren må være overskredet. Hvis svingdøren kommer i gang hos Barcelona til sommer, kunne der også være et par interessante spiller at hente der.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 09. mar, 2020 14:13


pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 09. mar, 2020 16:20

Redtothebone skrev:
mandag, 09. mar, 2020 12:14
pow9199 skrev:
mandag, 09. mar, 2020 10:33
Redtothebone skrev:
mandag, 09. mar, 2020 09:32
Jeg er også sikker på at Chelsea og de to Manchester klubber kommer til at investere massivt til sommer, City afhænger dog af deres karantæne fra CHL.
Der var en interessant artikel på the athletic den anden dag, som gik lidt i kødet på hvad Manchester klubberne realistisk kan bruge af penge. Deres take var, at såfremt City får trukket sagen ud og spiller CL næste sæson, er Utd i en position hvor de ikke kan bruge ret mange penge. Uanset står både City og Utd enormt skrøbeligt.
Har du et link ? kunne være interessant læsning, Tænker bare at hvis de kvalificere sig til CHL og samtidig sælge Pogba og måske og DeGea, så er der vel en pæn slat at investere i et par spillere.
https://theathletic.com/1634690/2020/02 ... r%20united

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 10. mar, 2020 13:31

Filos of Isk skrev:
søndag, 08. mar, 2020 22:03
pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
lørdag, 07. mar, 2020 19:44
ilusio skrev:
Redtothebone skrev:
torsdag, 05. mar, 2020 11:13
Hvad med at nappe Willian??

Han er transferfri til sommer, jeg ved godt han er 31 og sikkert skal have en høj løn og sign on fee.

Men synes stadig han kan bidrage med meget stadigvæk, og måske kan han godt leve med ikke at spille hver uge
Den kunne være fræk, men han vil ikke få nok spilletid ift. det han selv ønsker.
Men en fantastisk reserve.
Jeg har sådan en idé om at han med næsten garanti smutter til Barcelona.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der er bare det særlige ved den situation lige nu, at til trods for at Willian har været en de har forsøgt at hente et utal af gange (hvilket vil er ret sigende for det rod der er i deres beslutningstagning), så er der også big time uro i kulissen, og Bartomeu er presset til at købe sig en chance til næste valg.
Ja, dey er rigtigt, men så tænker jeg også at Willian på den frie er en god kortsigtet løsning, som får nogle fans med på vognen og regningen kommer ikke ned det samme men først senere, i form af en høj løn.

Men jeg ville foretrække en spiller der er yngre end Mané/Salah, men hvis vi ikke kan få fat i en vi vil have blandt yngre kanter og Willian selv er mega hooked på en Liverpool karriere(uden at vi tilbyder en vanvidsløn), så syntes jeg bestemt det er være at tale om.


Sent from my iPhone using Tapatalk
En anden i samme boldgade er jo Dries Mertens, som jeg også synes er en super spiller, og jeg tror, der er masser af krudt i disse 2 små spillere 2-3 sæsoner endnu.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 12. mar, 2020 13:05

Jeg synes den sidste måned til halvanden, har vist at vores trup er for smal. Vi kan ikke konkurrere i flere turneringer. Den første halvdel af sæsonen gik fint. Alle spillere var friske, og vi kunne sætte et højt tempo. Nu er vi i den sidste halvdel, og spillerne virker slidte og trætte både fysisk og mentalt. Ja, så vil nogen sige, vi spillede bedst mod AM, og det bare var uheld vi ikke gik videre, bla bla bla. Det er bullshit! Hvis vi mødte AM i efteråret, så ville vi havde vundet, for så var spillerne friske, og de ville havde scoret på deres chancer. Vi virker trætte, og det ses på afslutningerne, som var under vanlig standard.

Selvom formen svigter hos en af de tre forreste, så starter de alle inde. Vi har bare kvalitet på bænken til at vi kan tillade en af de tre, et hvil på nogle kampe. Firmino, Salah og Mane har elle haft formdyk denne sæson, og de starter inde. Firmino havde ikke scoret på Anfield i et år (før AM). Salah har haft en periode hvor intet lykkes. Og nu er det Manes tur.

På midtbanen er problemet mindre udtalt. Her er vi godt besat, og Klopp kan rotere, og give spillere et hvil, hvis de trænger. Men det var beskæmmende at se, hvor meget Hendo betyder for holdet, og i hans fravær faldt holdet fuldstændigt sammen.

I forsvaret har vi også problemer. Det så vi mod Watford. Robbo virkede træt (det har han gjort i over en måned), men vi har ingen til at erstatte ham, selvom jeg synes Milner gjorde det fint mod Bournemouth. Trent spiller også stort set alle kampe. Nu vil nogen sikkert sige, jamen Klopp roterer sjældent. Ja, det gør han, men jeg er overbevist om, at gerne vil have muligheden for at give sine spillere et tiltrængt hvil, og samtidig få 3 point.

Det er dejligt at vi er langt foran de andre, og vi skal nok køre mesterskabet hjem (hvis ikke ligaen suspenderes). Men selvom vi har spillet fantastisk bold, så er vi sendt ud af FA Cuppen og CL, og det vidner om, at vi kan bruge lidt ekstra kvalitet.

Jeg håber vi investerer massivt til sommer. Vi linkes til Sancho, Werner og Haverz, og to af dem, ville gøre underværker på dette hold. Så behøver de tre forreste ikke længere at spille 60 kampe pr sæson, men kan måske nøjes med 30-40 kampe, og det er så mit håb og påstand, at vi vil se en bedre udgave af Firmino, Salah og Mane.

Linkes til i medierne:
Haverz £80 M.
Werner£50 M.
Sancho £100 M.

Salg:
Lallana gratis
Shaqiri £20 M.
Wilson £25 M.
Grujic £25 M.

Det er jo ikke fordi vi ikke kan finansiere det. Hvad siger i til at finde en afløser for Hendo? og hvem kan det være? Er Grujic afløseren?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 12. mar, 2020 13:30

Alle hold kan jo bruge disse 3 fantastiske spillere, men de kræver også, at der er plads og kampe til dem. Jeg tror ikke kun, at det er mangel på bedre, at Klopp nødigt roterer, hvis spillerne leverer. Sådan har de fleste trænere det. Mourinho kørte jo stort set med de samme spillere i hans gyldne år med Chelsea, og det var en kæmpe årsag til succes'en. Leicester vandt også ligaen med en meget smal trup og få skader til de bærende spillere. Det er helt normalt, og som texy var inde på, er der flere, der mener, det er årsagen til man City's knap så gode PL-sæson, at de har skiftet for meget ud.

Jeg tror, Sancho bliver dyrere end det, og så kommer en eller anden fantasi-løn oven i.

Jeg vil være fint tilfreds med Werner, og så skal vi jo være taknemmelige for, at vi har hele 3 så voldsomt dygtige angribere at vælge i mellem. Man kan jo også ændre system, hvis en af dem bliver skadet...

Vi så i går, at midten kan gøres mere offensiv og kreativ ved at sætte Hendo på 6'eren og give Gini frihed til at spille mere offensivt, og det løste han (og OX) meget, meget fornemt med en fantastisk kamp mod verdens måske bedste defensive hold, der har verdens måske bedste træner udi i disciplinen at finde sårbarheder at udnytte hos modstanderen.

Vi har fundet Neco til HB, så mon ikke vi stille og roligt finder en ung gut til VB, og i mellemtiden har vi Milner og Gomez ?

Jeg tror, at vi skal skille os af med Keita, før vi overvejer at hente en profileret offensiv midt ind til truppen. Lallana og Shaqiri efterlader ikke minutter nok til en ny, stor signing. Vi har Minamino, Curtis og måske en Werner til at tage deres minutter + forhåbentlig mere, fordi de er gode nok.

Clyne skal vi også af med.
Ojo ?
Origi ?
Lovren ?
Måske Grujic, da det ser svært ud lige pludseligt i Tyskland ?

Besvar